Ajaco Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Gled dere til iPad 3. Den vil ha skjerm på begge sider. Begge med touch naturligvis. Også vil den har 8 kameraer. Ett i hvert hjørne på begge sider. But wait, there's more! Du vil kunne lese avisen, OG høre på musikk samtidig med den. WADDAPP. 1 Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Bloggere, kjendiser, popmusikk, politikk. 2 Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Bulgarsk førkrigsporselen. 1 Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 (endret) [flamewar] Krisa i japan akkurat nå Endret 14. mars 2011 av Mikkel™ Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 [flamewar] Krisa i japan akkurat nå [/flamewar] Rabblerabblerabblerabblerabblerabblerabblerabblerabblerabblerabblerabble! 2 Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 [flamewar] Krisa i japan akkurat nå Din syke jævel, eier du ikke følelser???!! Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 [flamewar] Krisa i japan akkurat nå You better fucking care now: https://www.diskusjon.no/index.php?app=core&module=attach§ion=attach&attach_rel_module=post&attach_id=425237 Lenke til kommentar
Turtledove Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 [flamewar] Krisa i japan akkurat nå You better fucking care now: https://www.diskusjon.no/index.php?app=core&module=attach§ion=attach&attach_rel_module=post&attach_id=425237 Shit, den traff..! Får alltid vondt når det er noe med dyr. Synes det er verre enn Japan-krisa, selv om jeg synes det og er trist.. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 [flamewar] Krisa i japan akkurat nå Din syke jævel, eier du ikke følelser???!! Ja faen, HUSK PEARL HARBOR. Dette er guds måte å ta igjen på skeivtrynene! In god we trust, Americaaaaa 1 Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Sant som du sier, de fortjente å få igjen etter pearl harbour. Japsejævler som bare skal drepe, og prøver å erobre hele verden, dessuten er alle sinsykt selvgode, patriotiske og feite. 1 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Ja faen. Godt vi har Gud her til å ordne opp med gulingene. 2 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Generelt hva resten av verden driver med. 2 Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Ja faen, HUSK PEARL HARBOR. Dette er guds måte å ta igjen på skeivtrynene! In god we trust, Americaaaaa Tror denne fyren de kaller Gud tok godt igjen da de fikk byene Hiroshima og Nagasaki utslettet. Det verste er at noen amerikanere mener at dette er straffen for Pearl Harbor helt seriøst. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Hadde det vært slik at man får straff for ting man har gjort i krig hadde USA vært utslettet fra jordens overflate. 4 Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 (endret) Hadde det vært slik at man får straff for ting man har gjort i krig hadde USA vært utslettet fra jordens overflate. For å sitere en bekjent av meg: "Jeg venter i spenning på at det skal sprute opp lava i alle stater i USA, for så å se USA bli slukt opp av et sort hul, og permanent lyn og torden der USA tidligere var" (Det var et svar på amerikanerne som mente jordskjelvene/tsunamien var guds straff mot Japan) Endret 17. mars 2011 av malmern Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Alt, bortsett fra ferskt brød med godt pålegg. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 17. mai... lurer på når vi skal slutte å feire på dette hysteriske viset. 1 Lenke til kommentar
Munty Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 (endret) Normer EDIT: Neivent... Nå trodde jeg at jeg postet i en annen tråd. Får ta noe på sparket... Twitter. Har aldri blandet meg inn i det. Endret 20. mars 2011 av Munty Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå