Thitorkin Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Eh, hva behager? Når jeg leser avisa vil jeg bli informert om viktige ting som skjer i verden, det vil si krig, død og økonomiske katastrofer, ikke at en eller annen styrtrik stakkar gifter seg med en golddigger/modell. Du er sikkert en freak som tar seg fri fra skole og jobb for å sitte hjemme og se sossen gifte seg på TV. Da leser du feil avis, prøv å finne en annen Se&Hør passer nok ikke for deg, og eg interreserer meg for alt som anngår meg takk Eg hadde ikke en gang hørt om dette brylluppet, men eg ser at du som vet at dette er styrtrike folk og modeller er godt informert allerede. Muligens sier dette litt om dine egne interesser Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Søvn er totalt likegyldig for meg! Jeg tar det når jeg trenger det! 2 Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Død, drap, krig, tortur og alt annet ond som ikke påvirker meg på noen måte er for meg helt likegyldig Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Eh, hva behager? Når jeg leser avisa vil jeg bli informert om viktige ting som skjer i verden, det vil si krig, død og økonomiske katastrofer, ikke at en eller annen styrtrik stakkar gifter seg med en golddigger/modell. Du er sikkert en freak som tar seg fri fra skole og jobb for å sitte hjemme og se sossen gifte seg på TV. Da leser du feil avis, prøv å finne en annen Se&Hør passer nok ikke for deg, og eg interreserer meg for alt som anngår meg takk Eg hadde ikke en gang hørt om dette brylluppet, men eg ser at du som vet at dette er styrtrike folk og modeller er godt informert allerede. Muligens sier dette litt om dine egne interesser Se&Hør, Dagbladet, Hjemmet, VG, hvor lett tror du det er å holde styr på dem? Her prøver jeg å gi norsk tabloid en ny sjanse også får jeg stortsett bare kjendisbryllupssladder, samt slanke-/ferietips og agurknyheter. Så hvis man vet at Microsoft utvikler ting innen data er man svært opptatt av datamaskiner? Når hele forsider prydes av et bryllup er det heller liten sannsynlighet for at det er fattiglus eller middelklassefolk som står ved alteret. Tenk litt. Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Eh, hva behager? Når jeg leser avisa vil jeg bli informert om viktige ting som skjer i verden, det vil si krig, død og økonomiske katastrofer, ikke at en eller annen styrtrik stakkar gifter seg med en golddigger/modell. Du er sikkert en freak som tar seg fri fra skole og jobb for å sitte hjemme og se sossen gifte seg på TV. Da leser du feil avis, prøv å finne en annen Se&Hør passer nok ikke for deg, og eg interreserer meg for alt som anngår meg takk Eg hadde ikke en gang hørt om dette brylluppet, men eg ser at du som vet at dette er styrtrike folk og modeller er godt informert allerede. Muligens sier dette litt om dine egne interesser Se&Hør, Dagbladet, Hjemmet, VG, hvor lett tror du det er å holde styr på dem? Her prøver jeg å gi norsk tabloid en ny sjanse også får jeg stortsett bare kjendisbryllupssladder, samt slanke-/ferietips og agurknyheter. Så hvis man vet at Microsoft utvikler ting innen data er man svært opptatt av datamaskiner? Når hele forsider prydes av et bryllup er det heller liten sannsynlighet for at det er fattiglus eller middelklassefolk som står ved alteret. Tenk litt. Nei du tar feil. Gabbe. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Niks. Nei. Har rett som vanlig. Finn bedre argumenter neste gang. Lenke til kommentar
The_Tom Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 (endret) btw, dette er offtopic. Og hører egentlig hjemme i 'ting som irriterer' Holder med Bunnskrap ang dette. Folk burde komme seg litt ut og få med seg hva som skjer utenfor gutterommet. Endret 11. juli 2011 av The_Tom Lenke til kommentar
Ntaw Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Friske penger paa kontoen, eller ny duppe-ditt. Begge deler er bra, men ekke no egentlig forskjell heller. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Tour de France, EM & OL gir meg ingenting. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Kvinnegruppen Ottar, politikk, regjeringen, ABB, hijaber, nettbrett, apple, iphone, blyanter, tegnestifter. Lenke til kommentar
Lena:)) Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 når ol var på tven og de sendte kappgang.... tenkte bare wtf? hadde vært artigere og se en larve på ett blad for å si det sånn. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå