SnittLeif Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 (endret) Ja, siden vi nå har en Ting som irriterer så grenseløst-tråd, og en Ting som er hyggelige og gjør deg glad-tråd, så tenkte jeg at det må være flere som meg der ute som har en god del ting som man egentlig ikke bryr seg døyten om. Jeg kan da sparke av tråden med at det for meg er klinkende likegyldig hvem som vant SuperBowl, og jeg ser ikke hvorfor det skal interessere meg som nordmann. Endret 14. februar 2011 av SnittLeif 5 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Fotball, Justin Bieber, call of duty. vel.. fotball irriterer meg.. 1 Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 13. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2011 Slenger meg på Justin Bieber der. Klarer virkelig ikke helt å bry meg hverken fra eller til angående han. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Det bryr meg ikkje kva andre bryr seg om. Lenke til kommentar
kallepetrus Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Bryr meg lite om hva andre gjør, hva de skal også videre. Gir meg ingen glede at kjæresten til veninna mi opplevde noe mosomt i helga. Generelt at personer forteller ting, spesielt om personer jeg ikke kjenner. 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg Lumpness Skrevet 13. februar 2011 Populært innlegg Del Skrevet 13. februar 2011 døde krabber i strandkanten gir meg ingenting 18 Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 14. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2011 At Aksel Lund Svindal ligger kjempegodt an i garmish smartypantsy eller hva det var. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 At Prince William og Kate har valgt forlovere, hvordan Friday's reagerer på ballongkritikk, at Strømmen kan blir Myhres 15. klubb, at Lady Gaga ankom Grammyshittet i et egg, at Kim Kardishians kjole var for stram over baken, og generelt det meste annet det skrives om på VG-nett. 5 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Facebookspill Det kan da ikke stemme, da jeg husker helt klart og tydelig at du en gang inviterte meg til et trollmannskolespill elns på Facebook. Dette er vel halvannet år siden. 2 Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Facebookspill Det kan da ikke stemme, da jeg husker helt klart og tydelig at du en gang inviterte meg til et trollmannskolespill elns på Facebook. Dette er vel halvannet år siden. Min flørt med den mørke siden, det der. 5 Lenke til kommentar
Gendarmerie Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Skihopp. FAen knuse for en kjedelig sport 2 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Valentines day. 4 Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Kirker er bare et fint innslag i arkitekturen rundt om, noe mer en det kan jeg ikke si det gir meg. Lenke til kommentar
kans Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Bloggere, og blogging generelt. 5 Lenke til kommentar
Pseudopod Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Antall nebbdyr som dør på kysten av nord-australia årlig. Lenke til kommentar
RDJ Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 MYE av det jenter sier 5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå