Hotel Papa Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Heisann Jeg har fri fra jobben til 28.Februar, drar til DK på Tirsdag og blir der et par dager. Men jeg vil vekk fra kulda, så jeg sitter og tenker litt på å fyre opp bilen og dra lengre sydover. Jeg har bare lyst til å komme meg så langt vekk som mulig, men må være tilbake den 28.Februar. Har tenkt å pakke Ski, muligens syklen min også. Har 30.000kr +/- til rådighet. Hvor drar jeg? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Om du absolutt vil kjøre så må du vel helt sør i Italia eller Spania får å finne greie, men ikke helt sommerlige temperaturer i februar. Jeg ville heller tatt fly og reist litt lengere. Med budsjettet du har kunne du flydd for eksempel til Sydney. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 13. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2011 (endret) Greia er at jeg ville feire bursdagen (18.feb) min i DK og kjørt sydover etter det. Da har jeg Fredag kveld til Søndag kveld/Mandag morgen. Er det stress å komme inn i Russland med bil? Endret 13. februar 2011 av EvenruD Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Det er i alle fall meget risikabelt å kjøre østover med mange landeveisrøvere. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 13. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2011 Jeg og en kompis har spikra planene sånn 80% nå. Blir Oslo - Amsterdam - Paris - Hamburg - Køben - hjem. Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Det er i alle fall meget risikabelt å kjøre østover med mange landeveisrøvere. Har møtt flere langt øst i Russland med både bil og motorsykkel, de hadde ikke kommet over de helt store farene – utover dårlige veier og tvilsomme medtrafikanter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå