Fizzle Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Heisann. Jeg lurer på om det er mulig å søke opp bedrifter / butikker på nett, finne daglig leders email adresse og sende en mail der du spør om de har bruk for hjelp? Da tenker jeg på helgejobb eller kveldsjobb (Etter skolen). Jeg er 16 år gammel, går vg1 Elektrofag, og har sertifikat klasse A1. Kan jeg søke opp f.eks Expert, Elkjop, proffcom osv, å sende en mail? Tror dere jeg har en mulighet til å skaffe en jobb på denne måten? Har veldig lyst på en helgajobb eller litt jobb etter skoletid der jeg kan tjene litt penger. Spiller egentlig ikke rolle hvor jeg jobber. Hva tror dere? Lenke til kommentar
Vegabond Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Positivt Ville valgt og besøke de direkte. Ta med cv`n din og stikk innom og snakke med de. En mail er lett at blir sidesatt i disse travle dager. Stikk innom og spørr om og få snakke med sjefen Lykke til!!! Mvh Robert. Lenke til kommentar
Tegocalderon Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Vegabond har fasiten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå