golf95 Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 har mange IE ikoner på skrivebordet. Noen så vet hvordan jeg får de orginale igjen hehehe? Når eg åpne IE så får eg opp en boks som står om jeg skal lagre filen når eg trykke på den komme en ny opp med samme innhold. Mvh: Henrik Imsland Lenke til kommentar
johnandre93 Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Er de alle av samme filtype? Har du valgt at den filtypen skal bruke Internet Explorer som standardprogram? Lenke til kommentar
golf95 Skrevet 13. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2011 Er de alle av samme filtype? Har du valgt at den filtypen skal bruke Internet Explorer som standardprogram? programmene som har ie ikonene starter sånn de skal. det vet jeg heehehehehehehe. så et rart fenomen spør du meg. ikke vært borti dette tidligere å jeg kan en del med pc. men dette var liksom noe nytt. Lenke til kommentar
johnandre93 Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 (endret) programmene som har ie ikonene starter sånn de skal. det vet jeg heehehehehehehe. så et rart fenomen spør du meg. ikke vært borti dette tidligere å jeg kan en del med pc. men dette var liksom noe nytt. Joda Prøv å lag nye snarveier? Endret 13. februar 2011 av johnandre93 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå