AnonymDiskusjon Skrevet 4. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2011 Det var synd :-( Jeg så henne jeg liker litt på treningssenteret en dag den uka her, fikk øyekontakt med henne, men bare i 1 sek eller noe Fant også ut at henne skal gå på skole i USA etter sommerferien så da er det ikke noe å satse på. :/ Hilsen TS Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Da har du jo fortsatt god tid til å rundknulle henne. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 4. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2011 Da har du jo fortsatt god tid til å rundknulle henne. Vil ikke bli sammen med henne bare for a få et ligg vettu. Idiot 3 Lenke til kommentar
REALRAW Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Da har du jo fortsatt god tid til å rundknulle henne. Vil ikke bli sammen med henne bare for a få et ligg vettu. Idiot Er du homo, eller? Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 er ikke alle som er ute etter ett ligg bare fordi de vil ha dame vettu.. Men det var synd å høre ts Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 4. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2011 Da har du jo fortsatt god tid til å rundknulle henne. Vil ikke bli sammen med henne bare for a få et ligg vettu. Idiot Er du homo, eller? Nei, jeg er ikke homo. Lenke til kommentar
HesteHoven Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Da har du jo fortsatt god tid til å rundknulle henne. Vil ikke bli sammen med henne bare for a få et ligg vettu. Idiot Er du homo, eller? Noen som er litt desperat her eller? 4 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 17. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2011 TS her Ville bare informere om at jeg egentlig har mistet helt interessen for denne jenta. Er nok pga at jeg ser henne aldri på skolen pluss at hun skal dra etter sommeren. Jeg takker for alle svar folkens. Postet av anonym: a6cf5ee62cab25a921bb7c4b4b8ff770 Lenke til kommentar
HesteHoven Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Hehe. Synd det ikke ble noe, da. Tok du i det hele tatt kontakt med henne? Kunne blitt noe, om ikke bare vennskap, hvis du hadde tatt kontakten vet du :o Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 18. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2011 Hehe. Synd det ikke ble noe, da. Tok du i det hele tatt kontakt med henne? Kunne blitt noe, om ikke bare vennskap, hvis du hadde tatt kontakten vet du :o Hei, nei jeg fikk ikke noe mer kontakt med henne pga at jeg ser henne seriøst aldri mer, så da er det ikke så lett å ta kontakt Postet av anonym: a6cf5ee62cab25a921bb7c4b4b8ff770 Lenke til kommentar
Flatlus Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Enkelte faktorer kan gjøre at hun blir mer interessert i deg enn du er i henne, og snur hele rammen For eksempel å kutte ut all tulletenkningen og skaffe deg noen baller. Definisjon på det jeg mener: http://theblackbook.posterous.com/masque-ikke-pen-nok Selvfølgelig ikke alle som føler dette kanskje passer personligheten deres, og det er helt ok. Forskjellige folk til forskjellige metoder. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 19. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2011 Enkelte faktorer kan gjøre at hun blir mer interessert i deg enn du er i henne, og snur hele rammen For eksempel å kutte ut all tulletenkningen og skaffe deg noen baller. Definisjon på det jeg mener: http://theblackbook.posterous.com/masque-ikke-pen-nok Selvfølgelig ikke alle som føler dette kanskje passer personligheten deres, og det er helt ok. Forskjellige folk til forskjellige metoder. Takk for svar, men den der var bare slem egentlig Postet av anonym: a6cf5ee62cab25a921bb7c4b4b8ff770 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Enkelte faktorer kan gjøre at hun blir mer interessert i deg enn du er i henne, og snur hele rammen For eksempel å kutte ut all tulletenkningen og skaffe deg noen baller. Definisjon på det jeg mener: http://theblackbook.posterous.com/masque-ikke-pen-nok Selvfølgelig ikke alle som føler dette kanskje passer personligheten deres, og det er helt ok. Forskjellige folk til forskjellige metoder. Takk for svar, men den der var bare slem egentlig Postet av anonym: a6cf5ee62cab25a921bb7c4b4b8ff770 Hvorfor var den slem? Det var vel ingen som ble såret eller skadet? Det skjedde da av fri vilje? Ser absolutt ikke noe galt i en slik teknikk. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 19. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2011 Enkelte faktorer kan gjøre at hun blir mer interessert i deg enn du er i henne, og snur hele rammen For eksempel å kutte ut all tulletenkningen og skaffe deg noen baller. Definisjon på det jeg mener: http://theblackbook.posterous.com/masque-ikke-pen-nok Selvfølgelig ikke alle som føler dette kanskje passer personligheten deres, og det er helt ok. Forskjellige folk til forskjellige metoder. Takk for svar, men den der var bare slem egentlig Postet av anonym: a6cf5ee62cab25a921bb7c4b4b8ff770 Hvorfor var den slem? Det var vel ingen som ble såret eller skadet? Det skjedde da av fri vilje? Ser absolutt ikke noe galt i en slik teknikk. Samme det, men jeg kunne ikke klart å være så frekk uansett om hun var bitch eller ikke Postet av anonym: a6cf5ee62cab25a921bb7c4b4b8ff770 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå