AnonymDiskusjon Skrevet 15. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2011 Ts her Liten update, så henne ikke på skolen idag, men håper jeg ser henne før vinterferien. Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Hmm... Kan ikke du og jeg ha en liten uoffisiell konkurranse? Vi har samme problem, så skal vi si førstemann til å snakke med jenta vi liker? Bare for å (kanskje, muligens, forhåpentligvis) sparke litt fart i oss? Sånn at mann faktisk får rævva i gir og snakker med jenta? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 15. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2011 Hmm... Kan ikke du og jeg ha en liten uoffisiell konkurranse? Vi har samme problem, så skal vi si førstemann til å snakke med jenta vi liker? Bare for å (kanskje, muligens, forhåpentligvis) sparke litt fart i oss? Sånn at mann faktisk får rævva i gir og snakker med jenta? Ja jeg er med på den hehe :-D Men det skal ikke være på enkelt som og bare si "hei", du må føre en samtale: ^^, Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Jeg begynner å lukte amerikansk tenåringsfilm her... 9 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Hmm... Kan ikke du og jeg ha en liten uoffisiell konkurranse? Vi har samme problem, så skal vi si førstemann til å snakke med jenta vi liker? Bare for å (kanskje, muligens, forhåpentligvis) sparke litt fart i oss? Sånn at mann faktisk får rævva i gir og snakker med jenta? Ja jeg er med på den hehe :-D Men det skal ikke være på enkelt som og bare si "hei", du må føre en samtale: ^^, Jeg foreslår at den første som får kjæreste, eller dama til sengs, har vunnet. Jeg er interessert i å høre hvordan det går. Jeg har et ganske likt problem selv, men jeg akter ikke å delta i en konkurranse. Lenke til kommentar
HesteHoven Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 (endret) Fra spøk til alvor her TS. Livet er ikke som en film. For å bli kjent med noen trenger ikke det første møte å være perfekt. Man trenger heller ikke gå så godt i lag i begynnelsen osv. Bare bli kjent med henne. Få henne til å forstå at du liker henne og at du vil bli mer kjent med henne. Det at du liker henne og aldri har snakket med henne er egentlig et dårlig utgangspunkt. 90% av "å like" er personligheten. Det kan være vanskelig å få kontakt, men hvis du får øyekontakt med henne i mer enn det som føles for deg som normalt, betyr at hun er åpen for kontakt og at hun gjerne vil bli kjent med deg. Man har ikke øyekontakt med en person i "mer enn normalt" hvis man ikke føler at det kan bli noe. Med å bli noe mener jeg venner, bekjente, random hei i gangen på skolen eller to unger, hus på landet og en stasjonsvog. Ikke gå bort og spør om hun vil finne på noe etter skolen, eller trekk hun vekk ifra vennegjengen. Hvis du skal bli kjent med henne er det viktig å bli kjent med personene rundt henne også. Det er slik fordi hvis hun henger mye med mange føler hun seg kanskje mer selvsikker rundt dem. Få henne også til å forstå at det er hun du legger i hovedfokus. Du merker fort hvis det bare blir kleint og rart når dere snakker eller når du henger med "dem". Men hvis det er slik, fortsett å si hei på skolen og få øyekontakt. Har selv vert i slike situasjoner og noen ganger har det blitt noen filmkvelder, handleturer og gjerne fester, mens andre ganger har det ikke blitt noe serlig. De jeg har vert sammen med møtte jeg for eksempel på busstoppet alene og jeg spør hva klokken er, eller blitt kjent med via en venn. Det med facebook. Ikke add henne før du faktisk har blitt kjent med henne eller snakket casual med henne og noen av vennene hennes. I det siste scenarioet ville jeg addet vennene også. Viktig at du ikke glemmer å holde henne i fokus til de grader at hun forstår at det er henne du er ute etter og vil bli kjent med. Håper dette hjelper. Det var ganske rotete og jeg skrev det fort. Endret 15. februar 2011 av HesteHoven 3 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 16. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2011 Fra spøk til alvor her TS. Livet er ikke som en film. For å bli kjent med noen trenger ikke det første møte å være perfekt. Man trenger heller ikke gå så godt i lag i begynnelsen osv. Bare bli kjent med henne. Få henne til å forstå at du liker henne og at du vil bli mer kjent med henne. Det at du liker henne og aldri har snakket med henne er egentlig et dårlig utgangspunkt. 90% av "å like" er personligheten. Det kan være vanskelig å få kontakt, men hvis du får øyekontakt med henne i mer enn det som føles for deg som normalt, betyr at hun er åpen for kontakt og at hun gjerne vil bli kjent med deg. Man har ikke øyekontakt med en person i "mer enn normalt" hvis man ikke føler at det kan bli noe. Med å bli noe mener jeg venner, bekjente, random hei i gangen på skolen eller to unger, hus på landet og en stasjonsvog. Ikke gå bort og spør om hun vil finne på noe etter skolen, eller trekk hun vekk ifra vennegjengen. Hvis du skal bli kjent med henne er det viktig å bli kjent med personene rundt henne også. Det er slik fordi hvis hun henger mye med mange føler hun seg kanskje mer selvsikker rundt dem. Få henne også til å forstå at det er hun du legger i hovedfokus. Du merker fort hvis det bare blir kleint og rart når dere snakker eller når du henger med "dem". Men hvis det er slik, fortsett å si hei på skolen og få øyekontakt. Har selv vert i slike situasjoner og noen ganger har det blitt noen filmkvelder, handleturer og gjerne fester, mens andre ganger har det ikke blitt noe serlig. De jeg har vert sammen med møtte jeg for eksempel på busstoppet alene og jeg spør hva klokken er, eller blitt kjent med via en venn. Det med facebook. Ikke add henne før du faktisk har blitt kjent med henne eller snakket casual med henne og noen av vennene hennes. I det siste scenarioet ville jeg addet vennene også. Viktig at du ikke glemmer å holde henne i fokus til de grader at hun forstår at det er henne du er ute etter og vil bli kjent med. Håper dette hjelper. Det var ganske rotete og jeg skrev det fort. Hei, Tusen takk for langt og fyldig svar, dette hjalp meg veldig egentlig Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Hmm... Kan ikke du og jeg ha en liten uoffisiell konkurranse? Vi har samme problem, så skal vi si førstemann til å snakke med jenta vi liker? Bare for å (kanskje, muligens, forhåpentligvis) sparke litt fart i oss? Sånn at mann faktisk får rævva i gir og snakker med jenta? Ja jeg er med på den hehe :-D Men det skal ikke være på enkelt som og bare si "hei", du må føre en samtale: ^^, Enig. Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Det er null problem. Jeg var i omtrent lik situasjon som TS, og jeg endte opp med jenta! Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 16. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2011 Det er null problem. Jeg var i omtrent lik situasjon som TS, og jeg endte opp med jenta! Ts her, det er bra , hvordan var det du begynte å ta kontakt med henne? Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Det er null problem. Jeg var i omtrent lik situasjon som TS, og jeg endte opp med jenta! Ts her, det er bra , hvordan var det du begynte å ta kontakt med henne? Facebook, det eneste som funker i den alderen om dere ikke har kontakt med hverandre på noen måte . Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Facebook, det eneste som funker i den alderen om dere ikke har kontakt med hverandre på noen måte . Det eneste man tør å gjøre på den alderen er å bruke facebook. Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Facebook, det eneste som funker i den alderen om dere ikke har kontakt med hverandre på noen måte . Det eneste man tør å gjøre på den alderen er å bruke facebook. Nå var du rå, har du flere sånne på lager? Det er sikkert ikke det eneste man bruker, man kan jo bruke msn, sms, skype ooosv. Du vet nix og nada hva jeg har gjort og ikke gjort med denne jenta, som ikke omhandler Facebook. Hva vet du om det bare var et "Hei, møt meg utenfor skolen kl 16!", for så at jeg kyssa henne med engang jeg så henne? Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Du vet nix og nada hva jeg har gjort og ikke gjort med denne jenta, som ikke omhandler Facebook. Hva vet du om det bare var et "Hei, møt meg utenfor skolen kl 16!", for så at jeg kyssa henne med engang jeg så henne? Kan du fortelle meg hvor jeg skrev at jeg visste hva du har gjort med denne jenta? Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Du vet nix og nada hva jeg har gjort og ikke gjort med denne jenta, som ikke omhandler Facebook. Hva vet du om det bare var et "Hei, møt meg utenfor skolen kl 16!", for så at jeg kyssa henne med engang jeg så henne? Kan du fortelle meg hvor jeg skrev at jeg visste hva du har gjort med denne jenta? Jeg innser nå at jeg har driti meg ut, trodde jeg hadde et mer utdypende innlegg.. Trekker tilbake min reaksjon. Men kan du fortelle meg hvor du får, at det å bruke facebook er det eneste man tør bruke for å få kontakt med jenter på den alderen, fra? Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 (endret) Men kan du fortelle meg hvor du får, at det å bruke facebook er det eneste man tør bruke for å få kontakt med jenter på den alderen, fra? Vel, når du sier at facebook er det eneste som funker på den alderen om du ikke har kontakt med vedkommende, og når det høres ut som du mener det er en faktaopplysning, så kommer jeg med den kommentaren. Grunnen er fordi dette kun er din egen mening, og fordi jeg er veldig uenig. Da mener jeg at grunnen til at du mener det, er fordi du antar at de fleste ikke tør å bli kjent med jenter de ikke kjenner ute i den virkelige verden. Noe som også etter min mening er feil. Endret 17. februar 2011 av kammizez Lenke til kommentar
HesteHoven Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Vær så snill og spar meg med det facebook tullet! Mann dere opp. Få litt baller! Åssen har dere planer om å bruke facebook? Sende en privat melding hvor dere skriver om følelsene deres for vedkommende? Skrive på "veggen" og drite dere ut? Det er verre å drite seg ut på facebook enn i real life! På facebook kan alle lese hva dere skriver og senere komme med kommentarer som gjør at du kanskje trekker deg tilbake og hvis ikke du gjør, gjør nok hun. Ved mindre du klarer det mange menn har prøvd før dere og failet. Greit nok at noen få har blitt kjent over facebook. Men hvis dere adder henne på facen og sender en melding om at du føler noe for henne og gjerne vil bli bedre kjent med henne (greit nok, det kan høres smart ut, og for all del - Det kan gå. Hvem vet?) Det kan også føles creepy at en vilt fremmed (spørs helt på om hvor godt dere kjenner hverandre. Hvis dere har snakket sammen, har felles venner, kan navnet på hverandre eller liknende.) kommer og "stalker" henne på facebook. Ta kontakt. Det høres kanskje dumt ut, men du vil ikke angre! Det lover jeg. Du har mye større sjangse for å bli venn / sammen med vedkommende hvis du har litt baller nok til å bli kjent med henne in real life før dere begynner å "date" over facebook. Eneste veien jeg kan se over facebook er å late som om du ikke føler noe spesielt og dere blit kjent over facebook og avtaler å møte. Senere innrømmer du at du føler noe for henne og det kan bli noe. Men det er ikke akkurat fair play, spør du meg. Hvis noen har noen kommentarer bare sleng på. Er ikke akkurat noe love making machine, myself. Men har selvtillit nok til å klare meg sosialt uten facebook, myspace, msn osv. Det tar dere senere. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 20. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2011 Trådstarter her Var på en liten konsert i går kveld med noen venner. Jeg merket at jeg fikk ganske god kontakt med jentene og sånn, så jeg føler ikke at det blir noe problemer å skaffe meg en kjæreste eller noen venner. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 1. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2011 Hmm... Kan ikke du og jeg ha en liten uoffisiell konkurranse? Vi har samme problem, så skal vi si førstemann til å snakke med jenta vi liker? Bare for å (kanskje, muligens, forhåpentligvis) sparke litt fart i oss? Sånn at mann faktisk får rævva i gir og snakker med jenta? Ja jeg er med på den hehe :-D Men det skal ikke være på enkelt som og bare si "hei", du må føre en samtale: ^^, Enig. Ts her Hvordan går det med å snakke med jenta ? :- ) Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Går dårlig, skal jeg si deg. Har ikke en gang sett henne den siste uka, så... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå