iChristian Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Hun kan da ikke Alltid gjøre det... Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 14. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2011 Ikke alltid, men ofte når jeg ser henne Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Da må du nesten benytte deg av en av de ledige stundene.. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Gå bort til henne, si hei, gi henne noen komplimanger, og spør om hva hun liker å gjøre på fritida si og slikt. Du må bli kjent med henne FØR du spør henne om å finne på noe sammen/besøke værandre. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Tror fortsatt hun kommer til å bli skremt... Prøv å få litt øyenkontakt først og vær i nærheten av henne før du snakker med hun. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 14. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2011 TS her Fant ut at det var et par i den gamle klassen min på ungdomsskolen som er venner med henne, når det er sagt så ville jeg bare informere om at jeg ikke er en sjenert person, kan egentlig gå å snakke med hvem som helst. Men siden jeg har 0 erfaring på jente området så jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 TS her Fant ut at det var et par i den gamle klassen min på ungdomsskolen som er venner med henne, når det er sagt så ville jeg bare informere om at jeg ikke er en sjenert person, kan egentlig gå å snakke med hvem som helst. Men siden jeg har 0 erfaring på jente området så jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Om du ikke er en sjenert person ser jeg ikke hvorfor du ikke tør å gå bort til henne mens det sitter andre der også. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Selv om det verste man kan få av svar er "nei" så skjønner jeg godt at man ikke vil risikere avvisning foran andre... Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 14. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2011 TS her Et lite spørsmål, hva gjør jeg hvis jeg ser henne i køen på kafeteriaen eller noe sånt? Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Hilser, og ser hvor den samtalen går Lenke til kommentar
KongKebab Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Det har seg slik at jeg gjerne vil bli kjent med en jente som går på skolen min (1 klasse på vgs) Har aldri snakket med henne Hva synes dere jeg skal gjøre?? Snakke med henne. ikke så lett når hun alltid sitter sammen med en 7-8 stk Det er ikke vanskeligere enn du gjør det til selv. ...og hun sitter ikke alltid med en 7-8 andre. Slutt å dikt opp dårlige unnskyldninger for å ikke handle. Få ut fingern! Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 14. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2011 Hvis jeg ser henne på skolen i morgen så skal jeg se om jeg får snakket med henne. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Thats the spirit Lenke til kommentar
EddieVanHalen Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Lykke til mann Krever baller for å snakke med en fremmed jente. Selv har jeg som sagt svært lyst til å bli kjent med gitar jenta, men tørr ikke Lenke til kommentar
masb Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Det har seg slik at jeg gjerne vil bli kjent med en jente som går på skolen min (1 klasse på vgs) Har aldri snakket med henne Hva synes dere jeg skal gjøre?? Snakke med henne. ikke så lett når hun alltid sitter sammen med en 7-8 stk Dating 101: Få henne ut av klynga. Spør om hun blir med en tur ut i friminuttet f. eks Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 14. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2011 TS her, men dere tror ikke at jeg skremmer henne vekk ved å plutselig begynne å snakke med henne? Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Hadde du blitt skremt vekk om en random jente kom bort til deg med et smil og begynte å snakke? Lenke til kommentar
Manken Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Hvis du har lest postene mine så vet du svaret mitt. Hvis du av all formodning ikke har gjort det, så sier jeg det igjen. Prøv å få øyekontakt med henne først Lenke til kommentar
HesteHoven Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Du kan jo alltids ta en "Jeg så deg fra andre siden av rommet og kom bare bort for å si at du er uspiselig vakker idag." funker bare på film og bar, men likevell.. 1 Lenke til kommentar
masb Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Smil, vær åpen og ureservert, og for guds skyld: ta på deg deo. Så lenge du smiler og er hyggelig, er det ingen grunn til at hun skal avvise deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå