madfisk Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Jeg har nå en D-link 615 versjon 2.25, men internett tilgang krasjer nå veldig ofte da noen bruker streaming tjenester og gtalk samtidig. Det gikk bedre i en periode, da jeg kun bruker to pc slik at alle i huset kan se nett tv og chatte samtidig, men nå krasjer det igjen hos meg. Kan noen anbefaler en router som kan la tre pc bruke streaming og gtalk og Voipstunt. På forhånd takk. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Hva med Linksys E3000? Lenke til kommentar
madfisk Skrevet 14. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2011 Hva med Linksys E3000? takk for innspillet, hva som er bra med den? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Topp routeren for hjemmebruk fra linksys. Den har ekstra støtte for film og gaming. I tillegg kan du legge inn 3 parts programvare hvis du ønsker Lenke til kommentar
sindre94 Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 hva med netgear? 3700 har fått mye bra krtikk jeg har selv den første modellen av WNDR3400 og har aldri hat en feil, vurderer dem selv(tror det er den første, men det er ikke så viktig) nå er dette dyre routere... så hvor mye har du egentlig tenkt til å bruke Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Anbefaler Asus RT-N16. Mye RAM, God rekkevidde og tåler 300.000 tilkoblinger. Forøvrig er de routerne som er anbefalt over, også OK. WNDR3700 har litt firmwaretrøbbel for tiden, så ville styrt unna den med orginal firmware. Alle disse kan flashes med DD-WRT-firmware. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå