abr133 Skrevet 13. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2011 Er ganske flau over spørmålet mitt - men hvordan setter man inn/skriver klammeparenteser/krøllparenteser { } i f.eks. notisblokk eller annet program - hvilke tastaturkombinasjon bruker man? Vanlig parentes er "shift+8" for ( og "shift+9" for ) Kjenner til at "alt gr+8" gir [ og "alt gr+9" gir ] Men kordan i huleste får jeg disse: { } Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 13. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2011 (endret) Alt gr+7/0 hos meg Endret 13. februar 2011 av iChristian Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 13. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2011 vel, på mitt tastatur er det alt-gr + 7 for {, og alt-gr + 0 for }... Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 13. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2011 På et vanlig norsk tastaturoppsett så er ALTGR+7 = { og ALTGR+0 = } Typisk så er tegnene som gis med ALTGR angit nede til høyre på tasten, men enklete fabrikat har ikke alle. (F.eks så er ikke ALTGR+E = € tatt med på mange) Lenke til kommentar
abr133 Skrevet 13. februar 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. februar 2011 Takker! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå