Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvorfor er de "dumme" mest likt i samfunnet?

Anbefalte innlegg

Nei, det gjør jeg ikke. Les hva jeg skriver. Jeg skriver at mange av disse tøffingene ble luket ut, noen fordi de ikke kom inn der de ville, og pga interreser. Har også noen venner som valgte yrkesfaglig som jeg godt kunne gått i klasse med. Går/gikk sikket i klasse med noen du ikke liker/likte du også. Ikke kom her å si at noe feiler meg før du har lest hva jeg skriver.

Hvis du har venner som går yrkedsfag, hvorfor skriver du da at det er synd dere har yrkedsfag som mekk og el?

Ser problemet deres med at jeg ble irritert over måten du skrev det på, nettopp fordi du skrev det var synd dere hadde yrkedsfag.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Siden det fortsatt kommer noen drittsekker innom i kantina og leker tøffe. De vennene jeg har der er jeg mer med på fritida enn på skolen uansett. Hvis du ikke er så sinnsykt trangsynt skjønner du at det er drittsekkene jeg kunne klart meg uten på skolen? Det er lov å lese litt mellom linjene, og lese et inlegg som en helhet istedet for å pirke ut de setningene du klarer å kverulere litt på.

Edit: Kan si det slik: ''Tøffingene'' bringer meg større ubehag og misnøye enn vennene bringer meg glede...Uheldigvis. Skal sies at det ikke er bestevennene mine det er snakk om, ''bare'' venner.

Endret av kallepetrus
Lenke til kommentar

Kaller meg trangsynt og greier? Hvordan skal jeg vite atdu er mest med vennene som går der på fritiden? Umulig å lese seg til det med mindre du skriver det, dessuten snakker jeg av erfaring når det kommer til at jeg har mistet kontakt med mange andre som har havnet på andre skoler/klasser, som jeg gjerne skulle hatt kontakt med. Derfor synes jeg det er ganske teit å ville "ofre" vennene dine for å få fjernet idiotene også.

Siden du er mye med de på fritiden og sikkert ville opprettholdt kontakten via det, ville det kanskje ikke vært et problem, men det kunne ikke jeg vite.

Lenke til kommentar

Kaller meg trangsynt og greier? Hvordan skal jeg vite atdu er mest med vennene som går der på fritiden? Umulig å lese seg til det med mindre du skriver det, dessuten snakker jeg av erfaring når det kommer til at jeg har mistet kontakt med mange andre som har havnet på andre skoler/klasser, som jeg gjerne skulle hatt kontakt med. Derfor synes jeg det er ganske teit å ville "ofre" vennene dine for å få fjernet idiotene også.

Siden du er mye med de på fritiden og sikkert ville opprettholdt kontakten via det, ville det kanskje ikke vært et problem, men det kunne ikke jeg vite.

Var då veldig so hårsår du skulle vere. Nokon som føler seg veldig truffet av noko eller? Er det verkeleg so gale at han ikkje ønsker at det skal vere folk som han ser på som "brydderi" på skulen hans? Det får no vere hans meining? Har sjølv mange vennar som eg ikkje går på skule med. Og ser lett at eg vil heller ha ein fin skuledag, og so bruke fritida på kompisar. Enn å ha endå fleire kompisar på skulen i tillegg til folk som kun lager kvalm.

Takk gud for universitetet, gled deg :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...