hvidsten15 Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Jeg kunne tenke meg en egen kamerakategori for det nye og voksende formatet mikro 4/3, m4/3, micro four third. De hører ikke hjemme i hverken kompaktkamera eller dslrkategorien. Lenke til kommentar
kaian Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Skulle kategorien kun være µ4/3 eller alle speilløse systemkameraer? Jeg synes alle disse passer fint sammmen med speilrefleks, og forsåvidt at det er for lite trafikk til å lage en hel kategori. 1 Lenke til kommentar
hvidsten15 Skrevet 14. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2011 Kunne laget en underkategori til speilrefleks, men jeg føler det trenger en egen kategori. Trafikken kommer nok til å øke en god del tipper jeg. Lenke til kommentar
ramses Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 (endret) Kunne laget en underkategori til speilrefleks, men jeg føler det trenger en egen kategori. Trafikken kommer nok til å øke en god del tipper jeg. Helt enig Men ikke underkategori. Men heller en egen kategori for "Speilløse systemkameraer". Det vil omfatte mange hus i dag Endret 14. februar 2011 av ramses Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Det har jo vært snakk om å døpe om spilrefleks kategorien til systemkameraer. Det er nok det enkleste og riktigste. 1 Lenke til kommentar
KnutIvars Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Det har jo vært snakk om å døpe om spilrefleks kategorien til systemkameraer. Det er nok det enkleste og riktigste. Enig. De fleste saker som har med DSLR å gjøre, er i 98% av tilfellene også relevant for speilløst (og omvent). Eneste forskjellen er speil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå