eksotisk-lady Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 (endret) hei alle, jeg har sett noe veldig ekkelt for noen dager siden , noe ekstra som får dere til å vaske frukt før dere spiser den. jeg så ei gammel dame, tar epler og små biter på disse før hu valgte dem hu ville ha Endret 13. februar 2011 av eksotisk-lady 1 Lenke til kommentar
Shablagoy Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Vaske? Kaste det, og ta en burger. 6 Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Hadde jeg sett det hadde jeg gått bort til henne og spurt (etter å ha funnet frem 2-3 epler): "Hei, kan du være så snill å bite litt i disse før jeg putter de i handlekurven min?" 2 Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Det hjelper ikke å vaske et eple hvis en gammel dame har bitt av det ! Da kaster man det. 1 Lenke til kommentar
eksotisk-lady Skrevet 13. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2011 Hadde jeg sett det hadde jeg gått bort til henne og spurt (etter å ha funnet frem 2-3 epler): "Hei, kan du være så snill å bite litt i disse før jeg putter de i handlekurven min?" hehe, jeg burde kanskje ha gjort det :!: 1 Lenke til kommentar
eksotisk-lady Skrevet 13. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2011 Det hjelper ikke å vaske et eple hvis en gammel dame har bitt av det ! Da kaster man det. ja ,men du vet ikke hvilke ble betet på. som regel tar man bare å legger det i posen og ser ikke etter spor av tenner for det er noe jeg aldri ha trodd at noen gjør før jeg har sett det. 1 Lenke til kommentar
Kazumo Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 haha, jeg lo av denne tråden.. hvor mange gamle damer er det som går rundt og biter i eplene før de kjøper dem? 1 Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Tror faktisk det er noen. Har sett noe lignende før. Unge blondiner med sæd på tenna har jeg dog ikke sett så mye til at har gjort noe slikt før. 1 Lenke til kommentar
Sapientia Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Kjekt å skylle av frukten du kjøper uansett. Butikkstøv, frakten, folk som står og snakker over frukten, folk som tar på frukten når de plukker, middel de har på osv. Tror ikke det finnes så fryktelig mange som går og biter på frukten i butikken, though. 1 Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Eller hva med å kjøpe "innpakket" frukt? Litt dyrere men. 1 Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Kjekt å skylle av frukten du kjøper uansett. Butikkstøv, frakten, folk som står og snakker over frukten, folk som tar på frukten når de plukker, middel de har på osv. Tror ikke det finnes så fryktelig mange som går og biter på frukten i butikken, though. Legger til: spor av mugg fra annen frukt/grønnsak som har ligget inntil og folk som mister ned på gulvet og legger oppi igjen. Jeg for min del ser alltid etter skader på frukten før jeg kjøper. Det være seg bitemerker, hakk, støtskader, mugg og alt annet som viser at frukten ikke tilfredstiller mine ønsker. 1 Lenke til kommentar
eksotisk-lady Skrevet 13. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2011 hadde jeg vært rik hadde jeg bare kjøpt frukt som er pakka inn etter den kvalme episoden :!: 1 Lenke til kommentar
Gendarmerie Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 At en gammel dame biter i frukten din betyr hell og lykke. Du skulle spist det eplet. 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Hvorfor jeg vasker frukten för jeg spiser den: Fordi at folk går rundt og klemmer på frukten, og man vet jo aldri hva slags sykdommer folk drasser på. :):):):):) 1 Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Å, det finnes nok av rare folk i dette landet som biter i frukten din mens du ikke ser. Har sett noe lignende før, og hadde ballene mine vært litt større sverger jeg at jeg faen meg hadde trampet meg i vei bort til fitta, kjeftet henne ned til hun kunne smake det skitne butikkgulvet og kjeppet henne ut av sivilisasjonen før hun kunne besudle det mer. Men jeg gjorde det ikke. Lenke til kommentar
Mysterious Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Kan det tenkes at hun ikke ville bite i det sure eplet? 1 Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 (endret) Enough with the jokes already, folkens... Det hjelper ikke å vaske et eple hvis en gammel dame har bitt av det ! Da kaster man det. haha, jeg lo av denne tråden.. hvor mange gamle damer er det som går rundt og biter i eplene før de kjøper dem? Altså, poenget slik jeg ser det er at man ikke skal være helt likegyldig til dette med renslighet. Det er en kjent sak at veldig mange går og klår på frukten i butikken, og man vet aldri hvor disse personene har hatt fingrene sine. Du skulle bare visst hvor mye bakterier folk bærer med seg, ihvertfall på offentlige steder. Ville du ha spist et eple som har vært borti en persons intime kroppsdel? Mest sannsynlig ikke (håper jeg virkelig), og da ville du heller ikke ha spist av et gjennomsnittlig eple fra butikken, fordi sjansen er at det er mange hundre folk som tar på dem daglig, og man vet aldri hvor god hygiene de har. Så teknisk sett så blir det det samme. Og alle her er kjent med hvor mange spinnville ting menneskeheten er i stand til å finne på... Best å være sikker, vask eplene dine før du spiser dem! Endret 14. februar 2011 av StianAarskaug (S10QaN) Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Vurderer nesten å begynne å skrelle eplene føre jeg spiser dem. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå