Gå til innhold

[Løst] Noen som vet noe om skater 13 speedbåt?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har vell egentlig ingenting negativt å si om båten, bortsett fra at jeg personlig mener båten ser hjemmelaget ut.

Båten er vell egentlig relativt solid for å være en så liten speedbåt, ihvertfall sammenlignet med Hurrycane. Men må også legges til at den veier en god del mer, og med en 9.9 går den ikke i plan.

Lenke til kommentar

Får den sikkert på plan til slutt, men regner med du ikke planlegger å kjøre med nesten tom tank og alene hele tiden?

En kompis hadde en Skater med 35 hk, og jeg tok han lett med Hurrycane 370 med 25 hk..

Vet ikke hvor opptatt du er av fart og slikt, men den gangen jeg hadde speedbåt var fart og anlegg stort sett alt jeg brydde meg om.

Lenke til kommentar

Kommer jo litt an på hvor budsjettet ditt ligger.

Hurrycane 470 er jo en speedbåt med plass til 5, som også tåler stor motor. Samme med Shakespeare.

Har du en maks pris du vil bruke på båt? Husk at det også koster penger med vedlikehold osv, så ikke undervurder dette når du lager et "budsjett".

Lenke til kommentar

Og ikke kjøp en gammel drittmotor! Jeg ville kjøpt en relativt ny motor, hvis dette er mulig. Det er så drita kjipt å kjøpe en båt du er stolt av, men som har en ikke- fungerende motor i begynnelsen av juni.

Dessuten ville jeg holdt meg unna Skater. Den ser ut som den ble laget ut ifra tegninger fra et Donald- blad. Du har ikke skrevet noe om budsjett, men hvis du går for en båt tilsvarende denne; http://www.finn.no/finn/boat/used/viewimage?finnkode=23715249 med en ganske ny 30- 40 hk motor vil du ha ganske god guffe. Jeg synes Shakespeare er dritmorro båt å kjøre, til tross for at den er litt dårlig i sjøen.

Lenke til kommentar
  • 4 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...