αкαѕнα Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Akasha: det er umulig å bevise at noe ikke skjedde. Som sagt: det er et logisk prinsipp. Du gjør det vanskelig som sagt fordi det er ingen som har bedt deg om det. Hold deg til påstanden og veien vil lede deg dit du vil Bare prøv å bevis at en UFO ikke landet på taket ditt en eller annen gang i perioden 2005-2010. Du kan ikke gjøre det. Ikke noe problem i det hele tatt, ta for deg påstanden og se på dokumentasjonen for hendelsen. Dersom det ikke finnes ett eneste bevis what so ever for hendelsen har den ikke skjedd Føler ikke at du har uført en umulighet. Eller at du ikke hadde et ekorn med lilla følehorn og Dracula-tenner på besøk i 2004. Går ikke. Finnes det noen dokumentasjon eller video film av dette ekornet? Ikke det nei? Ser ut til at vi har utført mirakel nummer 2 Synd.... jeg regnet liksom med at du forstod dette prinsippet. Det er ikke akkurat "rocket science." Jeg er jo en denyer så jeg er jo ansett som halvveis lobotomert fra før, så det passer jo bra Det kan aldri bevises at Holocaust ikke skjedde. Aldri. Og det kan aldri heller bevises at Justin Timberlake ikke drepte 60 millioner indere med forgiftet tomatsaus i 1999. Hvorfor gidder du egentlig bruke tid på dette når du selv sier at du aldri vil nå målet? Hva du sier er at du dratt oss gjennom snart 100 sider og visste allerede før du startet at du ALDRI what so ever hadde noen mulighet for å motbevise påstandene om at Holocaust har skjedd? Takk for den :/ Kan jeg bevise at jeg ikke er en tidsreiser som nettopp drepte 6 millioner jøder i Auschwitz? Nei. Jeg kan ikke det. Kan du fremvis noen dokumentasjon på fartøy og eller annet som viser at du kan reise på tvers av tid og rom?? Ikke?? Alle gode ting er tre sies det og det passer jo fint med mirakel nummer 3 da Skjønner du det fremdeles ikke - så er det vel ingen vits i at jeg sier mer. Jeg har åpenbart ikke evnen til å fatte dette nei.. Jeg har en mistanke om at denne tråden kan runde 1000 sider uten at folk kommer til buns i dette om de er like teite som meg Lenke til kommentar
BelzeBob Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 (endret) Akasha La oss gjøre det enklere. Er du enig i dette prinsippet: uskyldig inntil bevist skyldig / uskyldig inntil det motsatte er bevist? Dette er egentlig det jeg vil frem til. Hitler & The Nazis ble dømt uten at bevisene for det de ble dømt for, Holocaust, noengang ble lagt frem. Kjøper du den? Altså: noen video av ekornet eller UFOen ble aldri presentert i retten. Og fremdeles er det ingen som har sett videoen. Neida, du er ikke teit. Du er en lovende ung kvinne med særdeles gode utsikter. Jeg kjenner det på meg. Og jeg tror at denne gangen forstår du meg. Bare prøv å bevis at en UFO ikke landet på taket ditt en eller annen gang i perioden 2005-2010. Du kan ikke gjøre det. Ikke noe problem i det hele tatt, ta for deg påstanden og se på dokumentasjonen for hendelsen. Problemet: når ingen dokumentasjon presenteres. Do you see what I mean? Måten mange Holocaust-troende tenker på er: "UFOen landet selvfølgelig på taket. Med mindre du kan bevise at den ikke gjorde det." He he. Ikke greit da. Endret 8. mars 2011 av BelzeBob 1 Lenke til kommentar
Tå. Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 (endret) Men Hitler var en ond satan, er vel ingen tvil om det? Hva gjør ham "ondere" enn Napoleon og Dronning Victoria? Dronning Viktoria: Statsoverhode i det britiske imperiet i samme tidsrom som 25 tusen mennesker døde av sult og sykdom i konsentrasjonsleirer i Sør Afrika. Det virker å eksistere en konsensus om at det ikke spiller noen rolle om det døde 10 tusen eller 6 millioner jøder. Så da er dette en rimelig sammenligning. Så gitt at Hitler var ond pga jøder som døde av sult, sykdom og gass(disse måtene å dø på har også blitt likestilt av noen i denne tråden. Så er vel dronning Victoria per definisjon ond? Eller er min logiske slutning gal? Napoleon: Keiser i Frankrike. Idolisert av mange. Sammen med sine allierte la han hele Europa under sine føtter. Og som Hitlers Europa så falt korthuset sammen. Er erobrer = ond? Om så er tilfellet så må Napoleon, Alexander den store, Hernan Cortez, og alle andre herskere/erobrere som gjennom verdenshistorien som har ønsket å utvide sine landegrenser betegnes som onde. Er det ondskap å prøve å skape en best mulig verden å leve i for det man ser på som sitt eget folk? Så var Hitler ond? Ikke etter min definisjon. Jeg har sett ekte ondskap og Hitler er ikke i nærheten. Men at en god del "onde" mennesker steg raskt i gradene og begikk ugjerninger under krigen er det vel liten tvil om. Var Hitler desillusjonert? Garantert. Ond? Veldig tvilsomt. Endret 8. mars 2011 av Tå. 2 Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Er erobrer = ond? Ja Om så er tilfellet så må Napoleon, Alexander den store, Hernan Cortez, og alle andre herskere/erobrere som gjennom verdenshistorien som har ønsket å utvide sine landegrenser betegnes som onde. Ja Er det ondskap å prøve å skape en best mulig verden å leve i for det man ser på som sitt eget folk? Det avhenger vel av om ditt forsøk innebærer drap, slaveri og tyveri? Lenke til kommentar
Tå. Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Da har vi delvis etabelert en enighet om hva ondskap er. Vi kan nå også konkludere med at keiser Augustus var ond. En konklusjon mange vil være uenig i. Faktisk tror jeg det er rimelig å påsta at det eksisterer en bred konsensus om at keiser Augustus ikke er ond. Vår etabelerte enighet om hva ondskap er, blir da trolig feil. Feil gitt at man ønsker å legge en "objektiv" forståelse av ordet ondskap til grunn for videre debatt. Så om man er enig i at keiser Augustus ikke er ond, må man også være enig i at en erobrer ikke er ond. Hitlers erobringer kan med andre ord ikke være grunnlag for å avgjøre om han var ond eller ikke. Er det ondskap å prøve å skape en best mulig verden å leve i for det man ser på som sitt eget folk? Det avhenger vel av om ditt forsøk innebærer drap, slaveri og tyveri? Hvorfor det? Er jeg ond om jeg stjeler mat for å sørge for min overlevelse? Er jeg ond om jeg gjør som "alle andre" i samfunnet og holder slaver? Er jeg ond om jeg dreper dem jeg mener er en trussel for min egen overlevelse? Strekker man dette langt nok så kan man konkludere med at verden består av onde mennesker. Og om det jeg "egentlig" sier i det hele tatt når frem vites ikke. Men du er oppegående SF, så les mellom linjene 1 Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 (endret) Er jeg ond om jeg stjeler mat for å sørge for min overlevelse? Er jeg ond om jeg gjør som "alle andre" i samfunnet og holder slaver? Er jeg ond om jeg dreper dem jeg mener er en trussel for min egen overlevelse? Strekker man dette langt nok så kan man konkludere med at verden består av onde mennesker. Og om det jeg "egentlig" sier i det hele tatt når frem vites ikke. Men du er oppegående SF, så les mellom linjene Var visst ikke helt oppegående (oppmerksom), sorry Keep it up Endret 9. mars 2011 av Skatteflyktning Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 (endret) Hitler gjorde lite for å sørge for sin egen overlevelse; jødene, polakkene, franskmennene, britene og nordmennene var ingen trussel for Tyskland før Tyskland faktisk gikk inn i disse landene. Hitler gjorde det av begjær og makt. Endret 9. mars 2011 av Jimbolaia Jones Lenke til kommentar
Woina Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 (endret) Litt bakgrunnskunnskap og historisk perspektiv er ikke dumt selv om de troende tydeligvis ikke liker det. Her er en kort artikkel av Vigrid med mange fine bilder som illustrerer noe av det som lå bak den Tysklands helt legitime, rettferdige og moralsk riktige politikk inklusive innmarsjen i Polen den 1. september 1939: http://www.sannhistorie.net/versailles.htm Og her er et av illustrasjonsbildene av en halvnaken fru Germania bundet til staken av kreftene bak Versaillesdiktatet: Fru Germania er samlingssymbolet for de tyske folkene og en statue av henne ble reist i 1871, ferdig 1883, ved Rüdesheim i Hessen med flott utsikt over den sagnomsuste Rhinen. Endret 9. mars 2011 av Woina Lenke til kommentar
SML Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Er det mulig. Steng tråden snart, vær så snill. Gang på gang blir det servert bevis og motargumenter mot de som benekter holocaust, likevel blir de ignorert fordi "de har rett uansett". Attpåtil blir ytringsfrihet dratt opp? lolwtf, klarer ikke helt å bestemme meg om dere er tidenes troll eller tidenes idioter... Takk for meg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 @SML, det er allerede forklart hvorfor tråden enda ikke har blitt stengt av mods + admins Denne tråden har utviklet seg fra krangling om beviser til at BB skal overbevise hele verden om at hans teori, "you can't prove a negative" stemmer. Til tross for at ja, jeg blant annet kunne bevise at hitler ikke lagde marmelade av 6 millioner jøder, og nå til og med en av hans egne "tilhengere" går i mot han og beviser noe som ikke har skjedd. Har linket til den før (sikkert 5. gang?, men det er gjenngående trend å linke til alt flere ganger), You Can prove a negative. Som sagt tidligere, det er en grunn til at "you can't prove a negative" ikke akkurat er allmennlære. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Lampeskjermargumentet er ellers en stråmann. Jeg tror knapt noen av forumets Holocaust-troende har ytret det som påstand. Man kan tro på Holocaust som historisk hendelse uten å tro at det ble laget såpe og lampeskjermer. Geir Jeg er ikke helt enig der. Lampeskjermene er "bevist i følge vitner og Nurnberg", og vi har samme argumentet resten av historen. Ved andre ord: Kildekrittik. Så poenget i seg selv er valid, men jeg tror det ble litt gammelt etter 5 eller 6 ganger. Sant nok. Lampeskjerm-referansen er gyldig dersom man diskuterer noe eller noen som har hevdet at det skjedde. Men her i tråden så brukes det som stråmann, nemlig i betydningen "Tror du på Holocaust så tror du på lampeskjermer og såpeproduksjon, og det er for dumt"... Det samme med referanser til andre usannsynligheter. Tror jeg på "ekorn med lilla følehorn og Dracula-tenner"? Nei, jeg gjør ikke det. Aldri sett et, aldri hørt om noen som har sett et, og aldri sett noe som indikerer at det burde finnes. På den annen side: Dersom noen fant et på en øde øy så ville jeg ikke bli forbauset og tviholde på at det ikke finnes. Men tross min skepsis til nevnte ekorn-art, og til tross for at jeg ikke tror på flyvende tallerkener og annet, så tror jeg på Holocaust. Ikke alle detaljer, ikke alle vitneforklaringer eller påstander, ikke at det betyr at Hitler var ondere enn Stalin, men at det er sannsynlig at det skjedde. Så har jeg opplagt et stort handicap i forhold til revisjonistene: Siden jeg tror på den etablerte sannhet velger jeg å konsentrere min energi på andre saker. Revisjonistene med Vigrid som norsk talerør har uendelig med tid til å produsere påstander og kopiere bilder og annet fra hverandre. Jeg beundrer de som faktisk tar seg tid til å diskutere den informasjonen. Geir 2 Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Lampeskjerm-referansen er gyldig dersom man diskuterer noe eller noen som har hevdet at det skjedde. Ikke kun det(da) vil jeg si. Denne anklagen ble tatt opp i Nürnberg "med like stort alvor" som andre saker og viser at det var fritt frem å kommer med nesten alt som kunne dra Tyskland ned i søla. Men her i tråden så brukes det som stråmann, nemlig i betydningen "Tror du på Holocaust så tror du på lampeskjermer og såpeproduksjon, og det er for dumt"... Igjen uenig. Som sagt, det kaster et lys over hele prosessen. Man kan forstå at enkelte helst vil hoppe bukk over at både såpe- og lampeskjermer lagd av likene av døde jøder senere er forkastet som usant, men det bare understreker hvor viktig det er å ha en kritisk/etterprøvende tilnærming til Holocaust Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Ikke kun det(da) vil jeg si. Denne anklagen ble tatt opp i Nürnberg "med like stort alvor" som andre saker og viser at det var fritt frem å kommer med nesten alt som kunne dra Tyskland ned i søla. Og i et innlegg som handler om Nürnbeg er det da også relevant. Men i et svar til meg eller andre her om våre meninger brukes det bevisst. Igjen uenig. Som sagt, det kaster et lys over hele prosessen. Man kan forstå at enkelte helst vil hoppe bukk over at både såpe- og lampeskjermer lagd av likene av døde jøder senere er forkastet som usant, men det bare understreker hvor viktig det er å ha en kritisk/etterprøvende tilnærming til Holocaust. Hvis jeg ikke har sagt at jeg personlig tror på det, eller endog har sagt på at jeg ikke vet, hvorfor skal jeg stilles til ansvar for det? Jeg har for ordens skyld aldri gitt urttrykk for at det er et faktum. Og ja, du har rett: Seierherrene skriver historien, og det er all mulig grunn til å se på den med skepsis. Geir Lenke til kommentar
Woina Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 (endret) Lampeskjerm-referansen er gyldig dersom man diskuterer noe eller noen som har hevdet at det skjedde. Ikke kun det(da) vil jeg si. Denne anklagen ble tatt opp i Nürnberg "med like stort alvor" som andre saker og viser at det var fritt frem å kommer med nesten alt som kunne dra Tyskland ned i søla. Men her i tråden så brukes det som stråmann, nemlig i betydningen "Tror du på Holocaust så tror du på lampeskjermer og såpeproduksjon, og det er for dumt"... Igjen uenig. Som sagt, det kaster et lys over hele prosessen. Man kan forstå at enkelte helst vil hoppe bukk over at både såpe- og lampeskjermer lagd av likene av døde jøder senere er forkastet som usant, men det bare understreker hvor viktig det er å ha en kritisk/etterprøvende tilnærming til Holocaust Til Mr.M Du har helt rett. Såpeoperaen i Nürnberg, for å si det slik, er den grunnleggende faktoren i utviklingn av den almenne konsensus om at HoloCa$h skjedde pluss minus det den enkelte ikke synes om å bli konfrontert med. Her er et bilde, hentet fra Vigrid, av den påståtte såpefabrikken i Stutthof-leiren: Såpeoperaen stoppet slett ikke i Nürnberg. Etter krigen tok Wiesenthal den frem igjen og i 1983 ble historien trykt igjen i den meget velrenommerte avisen The Washington Times i et intervju med HoloCa$h-overleveren Nesse Godin. Her er et bilde, hentet fra Vigrid, av Godin: Både Wiesenthal og Godin bevitner at det sto stemplet på såpestykkene at de var laget av Rent Jødisk Fett. Her er et bilde, hentet fra Vigrid, av et slikt såpestykke med initialene RIF på: RIF står for "Reichsstelle Industrielle Fettversorgung" som betyr "Rikskontor for Industriell Fettforsyning" på norsk. Eksemplene over er alle hentet fra Vigrid sin artikkel om den jødiske såpeoperaen: http://www.sannhistorie.net/jodesaape.htm Jeg er forresten interessert i at de som tar opp hva som skjedde med de jødene som ble transportert til Tyskland under krigen kan være med å gå i detaljer om den saken. Endret 9. mars 2011 av Woina 2 Lenke til kommentar
Erratum Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 snip Du fortsetter å bruke Vigrid som kilde ser jeg, egentlig litt synd for det ødelegger troverdigheten din. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 snip Du fortsetter å bruke Vigrid som kilde ser jeg, egentlig litt synd for det ødelegger troverdigheten din. Ehh, hallo! Domenet deres heter jo tross alt "sannhistorie.net". Lenke til kommentar
BelzeBob Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 (endret) Woina Beklager. Men det går ikke an å presentere informasjon, bilder og lenker til nyhetshistorier om dette er ting som er samlet på Vigrid eller Sannhistorie.net. Det du må gjøre er å gå til Wikipedia og finne nøyaktig samme info der. Går ikke dette så er alt du presenterer ugyldig. Fordi det ligger på en side som heter Vigrid eller Sannhistorie.net. Vi går ut i fra at alt dette har du funnet opp selv. Bildene er garantert falske og alt du skriver har du dratt rett ut av tomme luften. Fordi du refererer til Vigrid eller Sannhistorie.net. Var dette viktige og korrekte nyheter så hadde Stoltenberg gått ut med det på TV i beste sendetid. Forøvrig vet vi at ingen har noengang påstått at det ble laget hverken såpe eller lampeskjermer av jøder. Dette er noe Vigrid har funnet på. Så i framtiden skal du og jeg kun bruke de samme kildene som de andre bruker. Kilder som forteller den nyeste og mest oppdaterte versjonen av Holocaust. En side vi heldigvis har lov å bruke er kjempeseriøse Nizkor.com. Les hva de skriver her: "Will you describe the day's work? -- At eleven o'clock in the morning the chief of the Political Department arrived on his motor cycle to tell us, as always, that a new transport had arrived. The trenches which I described before had to be prepared. They had to be cleaned out. Wood had to be put in and petrol sprayed over so that it would burn quicker. About twelve o'clock the new transport arrived, consisting of some 800 to 1000 people. These people had to undress themselves in the court of the crematorium and were promised a bath and hot coffee afterwards. They were given orders to put their things on one side and all the valuables on the other. Then they entered a big all and were told to wait until the gas arrived. Five or ten minutes later the gas arrived, and the strongest insult to a doctor and to the idea of the Red Cross was that it came in a Red Cross ambulance. Then the door was opened and the people were crowded into the gas chambers which gave the impression that the roof was falling on their heads, as it was so low. With blows from different kinds of sticks they were forced to go in and stay there, because when they realized that they were going to their death they tried to come out again. Finally, they succeeded in locking the doors. One heard cries and shouts and they started to fight against each other, knocking on the walls. This went on for two minutes and then there was complete silence. Five minutes later the doors were opened, but it was quite impossible to go in for another twenty minutes. Then the Special Kommandos started work. When the doors were opened the bodies fell out because they were compressed so much. They were quite contracted, and it was almost impossible to separate one from the other. One got the impression that they fought terribly against death. Anybody who has ever seen a gas chamber filled to the height of one and a half metres with corpses will never forget it. At this moment the proper work of the Sonderkommandos starts. They have to drag out the bodies which are still warm and covered with blood, but before they are thrown into the ditches they still have to pass through the hands of the barber and the dentist, because the barber cuts the hair off and the dentist has to take out all the teeth. Now it is proper hell which is starting. The Sonderkommando tries to work as fast as possible. They drag the corpses by their wrists in furious haste. People who had human faces before, I cannot recognize again. They are like devils. A barrister from Salonica, an electrical engineer from Budapest--they were no longer human beings because, even during the work, blows from sticks and rubber truncheons are being showered over them. During the time this is going on they continue to shoot people in front of these ditches, people who could not be got into the gas chamber because they were overcrowded. After an hour and a half the whole work has been done and a new transport has been dealt with in Crematorium No. 4." Superseriøs kilde, Nizkor: http://www.nizkor.org/hweb/camps/bergen-belsen/belsen-trial-04.html Etter å ha lest dette utdraget fra et superseriøst vitnemål fra supertroverdige Nizkor skjønner vi hvorfor Hitler & nazistene tapte krigen. De brukte nemlig all sin energi på å gasse jøder og trekke ut alle tennene på de etterpå samt klippe av alt håret. Og så kremere dem. Dette er et vitnemål gjengitt på en seriøs nettside så da må det jo være sant. Ja, alt gikk an i Holocaust: falske dusjer var montert i likkjelleren for å lure jødene til å tro de skulle dusje. Så alt skulle gå fredelig for seg. Og samtidig slo man dem med klubber og kjepper og skjøt de som ikke fikk plass i dusjrommet/likkjelleren/gasskammeret. Tyskerne ville skjule gassingen og utryddelsen, og samtidig lagde de masse bråk med roping, skriking, glefsende schæfere, klubbing, pisking og skyting. Flammekastere ble også brukt. Bare let litt videre på seriøse Nizkors sider. Takk Gud for at vi har disse vitnemålene. I bunn og grunn er de de eneste bevisene vi har for Holocaust så det er klart de er viktige. En dag finner vi nok også tennene fra 6 millioner gassede jøder. Ca. 200 millioner tenner skulle jeg tro. Pussig disse tyskerne. Man klipte håret når jødene kom til leiren. Og så klippet man de en gang til etter gassingen. Grundige var de også: dro ut alle tennene. Sikkert for å sjekke at noe gull ikke var gjemt bak en tann av en sleip jøde. Er det noen som vil lese flere slike vitnemål? Bare si ifra så skal jeg skaffe det vitnemålet om flammekastere, og det om at babyer som skrek ble dengt i veggen til de ble blodige bylter og gitt tilbake til de gråtende mødrene som ventet på å bli gasset. ----------------------- Ojsann. Her forteller flere Nizkor-vitner om nazistenes utrolige brutalitet: "In the village of Voskressenskoye of the Dubinin District, the Hitlerites used a three-year-old boy as their target, firing at him with their machine guns. In the regional center of Volovo in the Region of Kursk, where the Germans stayed for a space of four hours, a German officer killed the two-year- old son of a woman named Boikova by dashing the child's head against a wall merely because it was crying. In the village of Zlobin, in the district of Orel, the fascists killed the two-year-old child of a collective farmer, Kratov, because his crying disturbed their sleep. In the village of Semenovskoe, in the region of Kalinin, the Germans bound with twine the arms of Olga Tikhonova, the twenty-five-year-old wife of a Red Army man and mother of three children, who was in the last stage of pregnancy, and raped her. After violating her the Germans cut her throat, stabbed her through both breasts, and sadistically bored them out." ----------- Huff, altså. Dessverre ødela nazistene som vanlig alle beviser. Men vi har jo vitnemålene fra 100% nøytrale og ærlige mennesker som bevitnet disse uhyrlighetene. ----------- Visste dere at nazistene samlet alt håret fra de gassede på et loft? Og smeltet gulltenner som ble til flere kilo per dag? "The extermination plant contained a hair-drying loft run by fifteen Orthodox Jews. Spread over the floor, noticed Muller from the extermination staff, was women's hair of every color: Washing lines were strung across the room. Pegged on these lines like wet washing were further batches of hair which had first been washed in a solution of ammonium chloride. When the hair was nearly dry, it was spread on the warm floor to finish off. Finally it was combed out by prisoners and put into paper bags.[40] The SS set up a gold-melting room in the plant. There two dental technicians soaked the teeth for hours in acid to remove bone and flesh, and used a blowtorch to melt the gold into molds. They produced as much as 5 to 10 kilos a day." Dette kommer også fra Nizkor. http://www.polskawalczaca.com/viewtopic.php?f=36&t=6112 Skikkelig troverdige greier. Tenk at tullete idioter går til Vigrid for å lese om Holocaust. Nizkor er helt klart mer troverdig. Alle vet jo at nazistene hadde et stort hår-tørkeri og smeltet masse gull fra gulltenner. Endret 9. mars 2011 av BelzeBob 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Nok en gang, så viser iallefall Nikzor til andre kilder. Gjør Vigrid det? Nikzor poster ting som vinkler ting i begge rettninger. Gjør Vigrid det? Eksempel: Examination, by the Prosecution, of SS member Peter Weingartner (p. 191): Were not the people who were selected for the gas chamber taken down the road right along the side of the women's camp where you were working, to get to the crematoria? -- Yes, I have seen people there, but whether they went to the bath-house or the crematorium I cannot say. Lenke til kommentar
Woina Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 (endret) Til BelzeBob. Hehe. Ja, var det ikke for deg og innleggene dine hadde jeg ikke giddet å være her. Jeg tenkte jeg skulle gjøre det lett for de troende med konsekvent å linke til nettsiden de selv påstår er så idiotisk, useriøs, dum og drevet av riv ruskende gale tullinger. Allikevel så klarer ikke en eneste en av de troende å ta tak i en eneste av de artiklene jeg linket opp og gjendrive det som står der. Her er gutta boys på morotur. Skal vi tro det er en patrulje fra de berømte Einsatzgruppene på Østfronten? De har i alle fall min respekt på den måten de måtte føre krig mot en fiende som opererte som bakholdsmordere og drapsmenn bak de tyske linjene. Bildet over er selvfølgelig hentet fra Vigrid sin LOLoCa$h-side. Her er linken til den hvis du vil se flere artige humor bilder fra Donald Duck-religionen HoloCa$h: http://www.sannhistorie.net/lolocash1.htm Jeg ber igjen dem som måtte være interessert i å fortelle meg hvordan det sto til med bestanden av jøder i Norge mellom 1933 og 1953. Endret 9. mars 2011 av Woina 3 Lenke til kommentar
BelzeBob Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 (endret) Jeg ber igjen dem som måtte være interessert i å fortelle meg hvordan det sto til med bestanden av jøder i Norge mellom 1933 og 1953. Vanskelig dette. De troende mener nemlig at man skal kunne uttale seg om Holocaust, jødeforfølgelse, krigføring, konsentrasjonsleire og gasskammer uten å overhodet ha kunnskaper om det man snakker om. Alt man trenger å gjøre er egentlig bare å gå til Wikipedia, lese hva de skriver, og så ctrl+v inn i et innlegg. Går bra å bare lime inn noe man ikke engang har lest selv. Bare det er fra en seriøs kilde. Som f.eks Nizkor. Raul Hilberg's "The Destruction of the European Jews" er helt sikkert også kurant. Hilberg er jo verdens største Holocaust-ekspert. Til tross for at han aldri har undersøkt konsentrasjonsleirene personlig. Og til tross for at dommeren i Zündels rettssak slo fast at Hilberg hadde misrepresentert fakta i bøkene sine. Hilberg dokumenterer bl.a dette med såpe, i likhet med den andre store eksperten, Simon Wiesenthal, og forteller om hvordan nakne unge jødejenter ble blandet med hestekjøtt og deretter kokt og omgjort til såpe. Vil noen ha et verbatim utdrag eller lenke så si ifra. Var det noen som sa lampeskjermer? Dette meget, meget seriøse og autentiske sannhetsvitnet forteller om hvordan hun akkurat unnslapp å bli omdannet til lampeskjerm: http://www.youtube.com/watch?v=pHMCOqlZIRU ....Jeg er usikker: er youtube også Vigrid? Jeg tror det. Youtube er nok styrt av nazister som fornekter Holocaust. Beklager folkens. Si ifra så skal vi slutte å bruke "Nazi tube." Er "herald-dispatch.com" nazi også? http://www.herald-dispatch.com/videos/x140292583/Video-Holocaust-survivor-Irene-Zisblatt ------------------------------------ Hmm. Det er vel slik at alt som ikke rimer 100% med den offisielle, moderne versjonen av Holocaust = nazi. Inkl. 90% av alt materialet man bruker for å bevise Holocaust. Pussige greier, ikke sant? Minn meg på: sier den offisielle historien fremdeles at dette er en "beinknusermaskin"? Endret 9. mars 2011 av BelzeBob 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg