Gå til innhold

Den virkelige Hitler. NB: STERKE BILDER!

pk2010

Anbefalte innlegg

OK - lay down the rules.

Spørsmål:

Hva skal benekterne ha lov å si?

Hva skal de troende ha lov å si?

....Har lagt merke til i denne tråden at de troende har langt større friheter til å "være useriøse" enn oss benektere. ....

+ denne galskapen med at man skal bevise at noe ikke har skjedd har aldri blitt adressert av en moderator eller administrator. Dette må da være en logisk brist av dimensjoner. Om ikke dere kan se dette.

Retningslinjene er like for alle, hold dere til emnet, frastå fra trolling og flaming.

Du synes nok det, men begge "sidene" har like mye useriøse kommentarer, men så er det deres side som tjener best på rasjonell og opplyst debatt der dere fremmer deres sak og meninger best mulig. De eneste som taper på at dere begynner med trolling/tull er dere selv.

Det er jo ikke noe galskap, man har en etablert sannhet/historie som er akseptert gjennom konsensus. Da er det de som ønsker å utfordre den sannheten sin oppgave å forklare hvorfor den er feil og bevise at dette ikke skjedde. Det er ingen logisk brist.

At kildene dine ikke blir akseptert er å forvente, særlig når kildene også består av særdeles grumsete verdigrunnlag ved siden av disse "sannhetene". Du skjønner at det blir vanskelig å ta revisjonisme av Holocaust seriøst når de som sier det også sier at jødene er parasitter som vil ta over verden og vi burde bekjempe de og "niggere" så godt vi kan for å holde landet rent og hvitt...

Endret av Rampage
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Problemene for oss som gjerne vil veie forskjellige kilder og påstander mot hverandre før vi gjør oss opp en egen og velbegrunnet mening om historiske spørsmål er mange. Kildevalg er bare et av dem. Massiv hjernevask på skole og i media og samfunn forøvrig er et annet. Terrorisering av ikke-politisk-korrekte meninger eet tredje. Finnes sikkert flere. La oss så se på det første: kildevalg. Under er et bilde av det kjente tidsvitnet Knut Jensen som har vært mye brukt av Hvite Busser til Auschwitz som sannhetsvitne:

99689.jpg

I Hvite Busser sin artikkel om Majdanek hvor bildet er hentet fra påstås det at det ble drept/døde rundt en og en halv millioner internerte i leiren Majdanek. Dette er hva hvite Busser hjernevasker skoleelever til å tro på sine pilgrimsreiser. For noen løgnere!

http://www.hvitebusser.no/Webdesk/netblast/pages/index.html?id=258654

Over her er link til artikkelen til Hvite Busser hvor denne løgnen er å finne.

Siden Vigrid er landets mest omfattende og informasjonsrike og pålitelige nettkilde på norsk om slike saker sjekker vi ut om de har noe om dette. Jasåmen, det har de og under her er linken til Vigrid sin nettartikkel om Majdanek:

http://www.sannhistorie.net/majdanek.htm

Auda, her kom ikke sannhetsvitnet Knut Jensen og hvite Busser spesielt godt ut. Sammenligningen Vigrid har gjort er nesten nederst på siden med oppgitte tall og kilde de er hentet fra med linker til kildene. Hvilket tall velger du? De varierer fra 42.000 til 1,5 millioner. Om ikke annet kan vi være enige om at dette er et problem for den som gjerne vil vite basert på fakta:)

• Liker 2
Lenke til kommentar

Rampage

Greit. Ettersom tallet i dag er 6 millioner. Fremdeles. Forklar denne:

plaques.jpg

Justering omkring 1990 etter det som kom frem i Ernst Zündels rettssaker i Toronto i 1985 og i 1988. En justering folk flest aldri har blitt fortalt om.

Si gjerne noe om Rudolf Höss sin tilståelse også. Han tilstod jo å ha utryddet 4 millioner i Auschwitz.

Matematikk: 6 millioner minus 2.5 millioner = ?

Endret av BelzeBob
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836

Feilaktig oppstilling av matematikken!

Du antar nå at anslag fra Auschwitz er brukt i utregningen av estimatet over antall jøder som ble drept.

Det er feil, som jeg sist viste til her

Lenke til kommentar

Rampage

Greit. Ettersom tallet i dag er 6 millioner. Fremdeles. Forklar denne:

http://www.holocaustinfo.net/images/plaques.jpg

Justering omkring 1990 etter det som kom frem i Ernst Zündels rettssaker i Toronto i 1985 og i 1988. En justering folk flest aldri har blitt fortalt om.

Si gjerne noe om Rudolf Höss sin tilståelse også. Han tilstod jo å ha utryddet 4 millioner i Auschwitz.

Matematikk: 6 millioner minus 2.5 millioner = ?

Forklar den? Jeg har allerede sagt at man bør åpenbart se kritisk på tallene som kommer fram og det å tviholde på 6 mill-tallet når dokumentasjon kan vise til noe annet er galt. Slik som GM250 viser til, at plaquen har blitt revidert, betyr ikke at den representerte forskningen i seg selv.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hva er en klimanekter? Og AGW?

En klimanekter er en som benekter de vitenskapelige fakta rundt AGW (menneskeskapt global oppvarming).

Jeg kunne, hvis jeg oppførte meg som deg, benektet en hel del åpenbare sannheter hvis jeg ville. Jeg kan f.eks nekte for at jorden er rund - hvordan skal du klare å bevise at den er det? Jeg kan også nekte for at en hvilken som helst historisk hendelse aldri fant sted, hvis jeg følger din logikk.

Har ikke revisjonistene hele tiden påpekt at det er din plikt å frembringe beviser for at det skjedde og de ikke kan bevise noe som ikke har skjedd?

Du har hele tiden angrepet Belzebobs argumenter, men har ikke postet noe som beviser at det skjedde.

Og ja du kan nekte for enhver historisk begivenhet, og dersom ikke det finnes bevis for denne har du din fulle rett til det også.

Det er da den som benekter en historisk kjennsgjerning som må komme med bevis for sitt standpunkt, noe han naturligvis ikke klarer, da han må ignorere fakta for å tro det han tror.

Lenke til kommentar

Fordi de var erklærte fiender av staten. Og fordi man ville bruke de som arbeidskraft. Har vært adressert tidligere.

Hey - minner om at alle hadde konsentrasjonsleire. Konsentrasjonsleire var ikke noe unikt tysk. Lær din historie.

Tillegg: man hadde nok også en plan om videre deportasjon fra leirene ut av det Tredje Riket. Vi har en stor bunke dokumenter om dette.

Bilde fra en av de alliertes mange konsentrasjonsleire:

pow1.jpg

Åh! Beklager! Disse menneskene var jo ikke jøder. My bad.

1: Jødiske kvinner og barn ble hentet ut fra sine hjem, under en krig hvor folket i Tyskland sultet, for å arbeide en gang i framtiden på ukjente steder.

Om så de hadde tenkt å lage slaver av 80-åringer og 6-åringer, så gjør ikke det saken det spor bedre.

De hadde ikke mat eller plass til millioner av krigsfanger / slaver.

Uansvarlig er det første som slår meg, om mennesker som tar barn, gravide og eldre som slaver.

Ugjennomtenkt er det neste.

Men jeg tror ikke at tyskerene var lite gjennomtenkte eller uansvarlig, tvert i mot.

2: Du anklager meg for å si at de allierte og russerene ikke hadde konsentrasjonsleirer.

Der tar du feil, jeg er klar over det, men det er ikke tema for debatten; denne debatten handler om Hitler og nazistene. Men det var et feiende flott personangrep / god hersketeknikk, det skal du ha.

3: Jeg skulle vise deg bilde av tusener av kremerte jøder, men de er forbrent og knoklene deres knust i knokkelknuserene.

Hovedpoenget er at menneskene på bildet var i live, noe annet enn man kan si om anslagsvis et minimum av 4 millioner jøder.

En annen forskjell er at barn ble skånet av de allierte.

(Og ja, vis meg en 16 åring i allierte fangeleirer, så skal jeg i tur fortelle deg hva jeg synes om Hitler-jugend. Vis meg heller 8-årige jenter eller 80 år gamle kvinner.)

---

Jeg har gitt deg kilden på 150 000 navn på tyske jøder som FORSVANT under nazistenes styre.

Disse var nazistenes ansvar, siden nazistene tok jødene til fanger.

Hvis ikke du kan vise meg hvor mesteparten ble av, vil jeg anta at de ble drept i fangeskap, kremert og knoklene deres knust.

Hvordan ellers får du 150 000 mennesker til å forsvinne på noen få år uten at noen av dem kommer tilbake eller tar kontakt med familien eller bekjente eller gir fra seg livstegn?

Endret av Red Frostraven
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Rent hypotetisk, hvorfor tror DU at Hitler og Co. ønsket å ha 5 millioner jødiske kvinner og barn sendt til konsentrasjonsleirer som ikke kunne romme mer enn noen hundre tusen mennesker om gangen??????????111Eleven

5 millioner til konsentrasjonsleirene?

Skal vi se. Konsensus på drepte er 6 millioner.

Einsatzgruppen stod bak drapet på 2 millioner.

Så det var med andre ord 1 million jøder i de tyske konsentrasjonsleirene ved krigens slutt?

Lenke til kommentar

Å nei, det sarkastiske eksempelet mitt var ikke helt riktig, nå har jeg tapt debatten og det er endelig bevist at Hitler var en engel, de allierte jødenes lakeier og jødene satans yngel.

Nå håper jeg at zionistene ikke dreper meg for å ha feilet.

Men vent.

Jeg sa ØNSKET. Så det så. Hitler fikk ikke alle jødene han ønsket, hah!

Endret av Red Frostraven
Lenke til kommentar

Så du vet med sikkerhet at det IKKE var 1 millione jøder i konsentrasjonsleirene ved krigens slutt?

Du har vel ikke tilfeldigvis et tall å komme med på hvor mange jøder som faktisk overlevde konsentrasjonsleirene.

Skiller dette tallet seg prosentmessig fra overlevende fra andre grupperinger (sigøynere, russere ogpolitiske fanger)?

Lenke til kommentar

Dersom JEG var sinnsyk, en idiot, rasist og et komplett rasshøl -- og tok slaver inkludert kvinner og barn -- så ville jeg likevel holdt rede på NAVN og PERSONNUMMER på SAMTLIGE av mine fanger.

Bare om jeg hadde tenkt å utslette dem hadde jeg ikke holdt rede på NAVN og PERSONNUMMER.

Hvor er disse listene fra konsentrasjonsleirene til tyskerene?

Hvordan ville DU organisert slaveriet til tyskerene om du ønsket å ta jødene til slaver?

Ville du registrert HVEM du hadde som slaver og HVOR, og holdt rede på hvem de var og hvor de kom fra?

Lenke til kommentar

Hvordan ville DU organisert slaveriet til tyskerene om du ønsket å ta jødene til slaver?

Ville du registrert HVEM du hadde som slaver og HVOR, og holdt rede på hvem de var og hvor de kom fra?

Kanskje på samme måte som amerikanerne og britene.

Sliter dessuten med å forstå hvorfor de stengte gasskamrene i 1944, samt sendte jødiske fanger bort fra Auswitch gitt at målet var total utslettelse.

Endret av Tå.
Lenke til kommentar

Kanskje på samme måte som amerikanerne og britene.

Sliter dessuten med å forstå hvorfor de stengte gasskamrene i 1944, samt sendte jødiske fanger bort fra Auswitch gitt at målet var total utslettelse.

Opprør, hvor det ene krematoriet ble ødelagt, og verden fikk vite om Auswitch og var klar til å gripe inn.

Går ikke an å drepe så mange mennesker når de ikke kan kremeres, vet du.

http://no.wikipedia.org/wiki/Auschwitz

Lenke til kommentar

Pussig hvordan folk ikke er enige om en eneste ting ang. Holocaust, allikevel består den offisielle historien. År etter år etter år.

Ehm.... hvordan ble det med de minnesteinene i Auschwitz? Hva er forklaringen på at steinene ble forandret mens den offisielle historien ikke ble det? Minner også om at man aldri fant noen massegraver i Treblinka. Så der må man trekke fra nærmere en million også.

Minner også om .... at ett eneste offer for gasskamrene aldri har blitt dokumentert. Disse 1.5 millioner i Auschwitz? Har aldri blitt funnet. Null dokumentasjon eksisterer. Men allikevel: historien er hugget i stein. Og stakkars den som prøver å revidere den.

Vil du revidere gamle Egypt eller Babylon? OK. Gamle Hellas og jødeland? OK. Macchu Picchu? OK. Vikingetiden? OK. Men Holocaust? Å neeeei da. Umulig.

Lenge leve det eneste folkemord i historien med et eget hellig navn og et eget hellig tall: "Holocaust" og 6 millioner! Ave ave! Halleluja! Lenge leve den eneste historiske hendelsen det er forbudt å stille spørsmål ved! Sieg holo-heil!

sieg-heil-pledge.jpg

(Bytt ut flagget med et bilde av radmagre tyfus-ofre i Bergen-Belsen aka "Holocaust-ofre.")

Og la oss aldri minnes de som faktisk døde i den virkelige verden. For det gagner ikke de hellige politiske interesser.

rape2.jpg

Et bilde av Tyskland og tyskerne. Voldtatt, myrdet, bøtelagt, stigmatisert og spyttet på. Lenge leve seierherrene! Lenge leve de gassede jøder - innbildte eller virkelige! Lenge leve deres bankkontoer og atombomber!

Endret av BelzeBob
Lenke til kommentar

Jeg lurer paa hvordan dere (Ny-)Nazister ser ut til aa vaere OK med at noen hundre tusen joeder ble drept (som ser ut til aa vaere det tallet dere anser som riktig)?

Jeg har store problemer med dette og ville hatt de samme problemer med tallet 1

Aa peke paa overgrep av de Allierte kan jeg ikke si er noe forsvar. Morderen som peker paa en annen og anklager ham for mord frikjennes IKKE.

Endret av Skatteflyktning
Lenke til kommentar

Skatteflytkning og BelzeBob:

Et annet viktig poeng er at dere ikke klarer å vise dere verdige til å få oppmerksomheten til mennesker som er gode på dette området. Hvis dere skal ha så detaljerte diskusjoner så må dere finne dere andre sparring-partnere enn folk på Diskusjon.no - vi besitter ikke tiden, resursene eller kunnskapene til å besvare alt dere spør om og til å forklare alt dere gjør feil. Vi prøver så godt vi kan, og de fleste av oss er rimelig forsiktige der vi ser at vi ikke kan uttale oss med skråsikkerhet.

Men, dere ønsker vel egentlig å unngå dyktige folk i frykt for at de motbeviser alt dere sier. Målet deres er kanskje å hente hjerneløse rekrutter til anti-jødekampanjen deres eller Vigrid.

Herregud, dere har jo hatt flere tiår på dere! Bare det er et åpenbart bevis på hvor udugelige "revisjonistene" er. Hvis det er så forbanna åpenbart, ja da er jeg SJOKKERT over at dere ikke har klart å overbevise hele verden.

Dux,

Lurer litt paa hvordan du klarer aa plassere meg sammen med Vigrid? Det er vel naermest min diametralske motpol ideologisk sett.

Ikke tror jeg at jeg har drevet noen "anti-jødekampanje" heller? Mine joediske venner ville nok blitt overrasket om jeg begynte noe slik.

PS. Jeg tviler ikke paa at NasjonalSosialistene tok livet av svaert mange Joder, sigoynere og andre. Der kan vaere spoersmaal om akkurat hvor mange eller hvordan de ble drept, men dette er i all hovedsak irrelevant for min mening om Nazistene (og samme kan sies om Kommunistene)

PS2: Grunnen til at du ikke svarer at haaper jeg ikke er faktum at du selv ligger mye naermere Vigrid enn jeg gjoer?

Jeg burde strengt tatt delt det litt bedre opp, for mesteparten av det var til BelzeBob og ikke til deg. Kommentaren rundt bevisførsel var til deg - det kommenterte jo du på tidligere. Jeg trodde du skjønte det, ettersom du ikke har deltatt så aktivt i denne debatten så er det ikke stort annet for meg å svare deg på.

Av og til kan det være vanskelig å strukture en tekst godt, spesielt når man må diskutere med folk som helt klart har problemer med å forstå det helt grunnleggende her i livet.

Lenke til kommentar

Jeg burde strengt tatt delt det litt bedre opp, for mesteparten av det var til BelzeBob og ikke til deg. Kommentaren rundt bevisførsel var til deg - det kommenterte jo du på tidligere. Jeg trodde du skjønte det, ettersom du ikke har deltatt så aktivt i denne debatten så er det ikke stort annet for meg å svare deg på.

Av og til kan det være vanskelig å strukture en tekst godt, spesielt når man må diskutere med folk som helt klart har problemer med å forstå det helt grunnleggende her i livet.

Beklager at jeg misforsto deg, men jeg fikk altsaa inntrykket aa bli merket Nasjonalsosialist, som faktisk sjokkerte meg ganske kraftig. Oppklart og tilgitt! :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg lurer paa hvordan dere (Ny-)Nazister ser ut til aa vaere OK med at noen hundre tusen joeder ble drept (som ser ut til aa vaere det tallet dere anser som riktig)?

Jeg har store problemer med dette og ville hatt de samme problemer med tallet 1

Eh ... hvem kaller du nazist? Som du kanskje vet er nazist forkortelse for nasjonalsosialist; en som bekjenner seg til den politiske ideologien som heter nasjonalsosialisme. En ideologi jeg selv ikke bekjenner meg til.

Forøvrig: joda, mord/drap er ikke bra. Og krig er ikke bra. Konsentrasjonsleirer er heller ikke bra. Enda en ting som ikke er bra: å lage en religion og politisk/finansiell institusjon utav en løgn som går på at tyskerne myrdet 6 millioner forsvarsløse jødiske menn, kvinner og barn i kaldt blod. For det meste i gasskamre.

Drepte nazistene noen hundre tusen jøder på slagmarken? Skal vi tro dokumentene som Partlow presenterte så får vi vel tro det. Men hva er et par hundre tusen mot de millionene sivile de allierte myrdet? Jeg bare spør. Vi må ha rett relativitet her.

Håper du kan klare opp i dette med hvem du kaller nazist. Jeg vil ihvertfall ha meg frabedt en slik merkelapp som overhodet ikke passer på meg med hensyn til mitt livssyn og mitt syn på politikk.

ralph-fiennes-interpreta-amon-goeth-in-schindler-s-list-55080.jpg

Belzebob?

Endret av BelzeBob
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Bra innlegg du hadde litt over her. Igjen har Vigrid laget en artikkel som illustrerer noe av det som i dag kalles "befrielsen" av Tyskland som i virkeligheten var et folkemord, fordrivelse, landtyveri og utsulting, voldtekter og massedrap på sivile tyskere:

metgethen.jpg

Bildet over er fra den lille preussiske byen Metgethen så vidt jeg forstår. Her, og i andre tyske byer gikk sovjeterne voldsomt ut for å gjøre det klart hva som ventet den tyske sivilbefolkningen hvis de ble igjen og lot seg okkupere. Metoden er kjent fra det gamle testamentet og ble brukt på tilsvarende måte den 9. april 1948 av jødene mot palestinerne. Her er link til Vigrid sin artikkel om fordrivelse hvor bildet er fra:

http://www.sannhistorie.net/tyskholo_fordrivelse.htm

Det som skjedde var forferdelig og helt i tråd med de offentlige oppfordringene om drap og voldtekt av tyskere fra de allierte. I dette tilfellet "Good Uncle Joe" som Roosevelt skal ha kalt Stalin.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...