BelzeBob Skrevet 7. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 (endret) Ja. Dette er en religion. Presteskapet = våre politikere, våre akademikere og de som styrer media og skolevesen. Alle kjettere blir brent på bålet. Vanlig folk betaler oblat for sine synder i form av skatt som igjen blir til "gaver" til Israel og Holocaust-museer. Samt de vanlige "sukk, akk ja så trist" kommentarene folk sier hver gang de får høre om de hellige 6 millionene og de hellige gasskamrene og lampeskjermene. Evangeliet leses opp høyt på barneskoler og gjentas pompøst av redaktører og skribenter i aviser. Gudstjenesten på TV er regelmessig. La oss huske Anne Frank - som ikke døde i noe gasskammer, men i tysk sykeseng: Endret 7. mars 2011 av BelzeBob 2 Lenke til kommentar
Woina Skrevet 7. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 Det samme er pilgrimsturene til de hellige stedene med Auschwitz I Stammlager sitt Krema I som sentrum:) Halleluja:-) 2 Lenke til kommentar
BelzeBob Skrevet 7. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 La oss også minne oss selv om hvilken lav verdi vi Goyim har i De Utvalgtes øyne: http://www.youtube.com/watch?v=cYBsDwjezQI Ja, det er jo tross alt vår skyld at nøyaktig 6 millioner Utvalgte ble til lampeskjermer. 1 Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 7. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 Dere viser stolt frem en naken keiser. Og ber oss bevise at han ikke har klær på. Istedenfor å vise oss klærne............ "Absence of evidence is not evidence of absence." - Martin Rees Geir Den side som nekter å presantere bevis, er den side som lyver. Det gjelder begge sider. Hittil så har ikke "pro-Holcaust" gjort en spesielt god jobb på det. Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 7. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 Det dere ikke kan forstå: Hitler drepte 6 millioner jøder = en påstand. Nei, Nazi tyskland drepe mellom 12 og 15 milloner mennesker på ca. 6 år, =Fakta Nei hitler drepte ikke noen =påstand Nei, 12 millioner er ikke "fakta" vis ikke så mange ble drept. Døde f.eks 4 av 15 millioner kan ikke tyskerne ha "drept" 12 millioner, men bare 11 millioner. Så hittil har vi 150.000 dokumentert fordi alle spor ble slette bortsett fra forsikringspapirene. Einsatzgruppen har vi bekreftelse på. Kan noen vennligst gi bekreftelse på leirene? Det er den vi fortsatt mangler. Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 7. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 BelzeBob: Jeg finner svært lite informasjon om den påståtte torturen av Höss, og jeg føler meg ikke trygg på den kilden din (rense.com er jo rimelig klart profilert, og Butler fant jeg ikke noe om). Det blir rett og slett litt for lite å jobbe ut fra. Beklager at jeg glemte å ta med hvilke andre personer som har motiver for å benekte Holocaust, men du skjønte nok tegningen. Skatteflytkning og BelzeBob: Selvsagt hviler bevisbyrden på den som fremmer en påstand, men nå har det seg slik at Holocaust ikke er en påstand. Det er et historisk dokumentert faktum. Det er med andre ord "revisjonistene" som må komme med bevis. Den største grunnen til at de overlever i denne diskusjonen er kanskje at vi andre ikke har anledning til å fremskaffe alle dokumenter og vitneutsagn som man gjorde i 1946. Vi har heller ikke anledning til å observere en konsentrasjonsleir som nylig har vært brukt, og mange av vitnene er døde. På sett og vis så har de udugelige "revisjonistene" gitt fra seg muligheten til å bevise saken sin, for det har gått for lang tid! Vitner, dokumenter, fysiske bevis o.l blir stadig mer og mer fjernt. Jeg har ikke tid til å oppsøke en haug med forskjellige arkiver rundt om i verden mens jeg studerer full tid i Norge, og en lignende situasjon har nok de fleste andre her på forumet. Samtidig så mangler vi en del spesialkunnskap, slik at det blir veldig mye spekulasjon. Et annet viktig poeng er at dere ikke klarer å vise dere verdige til å få oppmerksomheten til mennesker som er gode på dette området. Hvis dere skal ha så detaljerte diskusjoner så må dere finne dere andre sparring-partnere enn folk på Diskusjon.no - vi besitter ikke tiden, resursene eller kunnskapene til å besvare alt dere spør om og til å forklare alt dere gjør feil. Vi prøver så godt vi kan, og de fleste av oss er rimelig forsiktige der vi ser at vi ikke kan uttale oss med skråsikkerhet. Men, dere ønsker vel egentlig å unngå dyktige folk i frykt for at de motbeviser alt dere sier. Målet deres er kanskje å hente hjerneløse rekrutter til anti-jødekampanjen deres eller Vigrid. Herregud, dere har jo hatt flere tiår på dere! Bare det er et åpenbart bevis på hvor udugelige "revisjonistene" er. Hvis det er så forbanna åpenbart, ja da er jeg SJOKKERT over at dere ikke har klart å overbevise hele verden. 1 Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 7. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 (endret) Alle disse er paastander, noen er generelt akseptert andre ikke Nettopp. Og den påstanden med størst kredibilitet burde vinne. Det er naa engang ikke slik folkemeningen endres. Om du legger frem en paastand som strider mot folkemeningen vil du kun klare aa endre denne om du legger frem beviser som 1. Eliminerer alt grunnlag for denne meningen som falskt/uriktig 2. Beviser at din forklaring er riktig(ere) PS. Jo mer du bruker personlig tro i dine argumenter(joedene er onde f.eks.) desto vanskeligere vil du faa det for aa overbevise noen. Endret 7. mars 2011 av Skatteflyktning Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 7. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 (endret) HVOR BLE DE 150 000 TYSKE JØDENE DOKUMENTERT I GEDENBUCH AV?!?!? HVOR BLE DE NORSKE AV? (Man kan ikke si at de døde om bord på Blücher eller Arconia uten å bevise hvem som døde -- for fraktdokumentene fra Donau forteller oss hvor nordmennene ble transportert, og det var ikke der hvor cap arconia hentet fangene fra!!!) Deretter kan vi diskutere hvor det ble av jødene fra andre land, da mange land har lister over landsmenn som ble utlevert. Endret 7. mars 2011 av Red Frostraven Lenke til kommentar
BelzeBob Skrevet 7. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 (endret) BelzeBob: Jeg finner svært lite informasjon om den påståtte torturen av Höss, og jeg føler meg ikke trygg på den kilden din (rense.com er jo rimelig klart profilert, og Butler fant jeg ikke noe om). Det blir rett og slett litt for lite å jobbe ut fra. At torturen er dokumentert på dette viset i en bok er godt nok for meg. Her har vi altså fyren som torturerte Höss som forteller om det (skryter av det, kan man si) til forfatteren som putter det i sin bok. Hvor mye mer dokumentasjon trenger du? Good lord... Tortur er helt vanlig. Helt A4. Du har kanskje hørt om det i forbindelse med avhør av "mistenkte terrorister" i nyere tid? Det er dokumentert at de allierte hadde tortur-sentre. Er engelske The Guardian seriøst nok for deg? http://www.guardian.co.uk/uk/2005/nov/12/secondworldwar.world (Du må selvfølgelig regne med at virkeligheten var langt verre enn det Guardian rapporterer. Husk at det er tross alt krigens vinnere som skriver.) Sukk... ------------------ Det er dere troende som er de store benekterne her. Jeg ser på dere som hjernevaskede/hjerneløse fanatikere. Fakta-benektere. Virkelighetsbenektere. Fiender av sannhet og fornuft. Endret 7. mars 2011 av BelzeBob 1 Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 7. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 (endret) Skatteflytkning og BelzeBob: Et annet viktig poeng er at dere ikke klarer å vise dere verdige til å få oppmerksomheten til mennesker som er gode på dette området. Hvis dere skal ha så detaljerte diskusjoner så må dere finne dere andre sparring-partnere enn folk på Diskusjon.no - vi besitter ikke tiden, resursene eller kunnskapene til å besvare alt dere spør om og til å forklare alt dere gjør feil. Vi prøver så godt vi kan, og de fleste av oss er rimelig forsiktige der vi ser at vi ikke kan uttale oss med skråsikkerhet. Men, dere ønsker vel egentlig å unngå dyktige folk i frykt for at de motbeviser alt dere sier. Målet deres er kanskje å hente hjerneløse rekrutter til anti-jødekampanjen deres eller Vigrid. Herregud, dere har jo hatt flere tiår på dere! Bare det er et åpenbart bevis på hvor udugelige "revisjonistene" er. Hvis det er så forbanna åpenbart, ja da er jeg SJOKKERT over at dere ikke har klart å overbevise hele verden. Dux, Lurer litt paa hvordan du klarer aa plassere meg sammen med Vigrid? Det er vel naermest min diametralske motpol ideologisk sett. Ikke tror jeg at jeg har drevet noen "anti-jødekampanje" heller? Mine joediske venner ville nok blitt overrasket om jeg begynte noe slik. PS. Jeg tviler ikke paa at NasjonalSosialistene tok livet av svaert mange Joder, sigoynere og andre. Der kan vaere spoersmaal om akkurat hvor mange eller hvordan de ble drept, men dette er i all hovedsak irrelevant for min mening om Nazistene (og samme kan sies om Kommunistene) PS2: Grunnen til at du ikke svarer at haaper jeg ikke er faktum at du selv ligger mye naermere Vigrid enn jeg gjoer? Endret 7. mars 2011 av Skatteflyktning Lenke til kommentar
BelzeBob Skrevet 7. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 HVOR BLE DE NORSKE AV? Var vel gasskammer. Eller: de ble omgjort til syltetøy av Hitlers mamma Gerda. Minn meg på: hva sier den offisielle religionen, eh... jeg mener historien? 1 Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 7. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 HVOR BLE DE NORSKE AV? Var vel gasskammer. Eller: de ble omgjort til syltetøy av Hitlers mamma Gerda. Minn meg på: hva sier den offisielle religionen, eh... jeg mener historien? Du forstår vel at denne tråden kommer til å møte sin ende ganske raskt hvis man skal fortsette å tulle slik some dette her? Det eneste slikt tull gjør er å undergrave deres egen posisjon og bekrefte alle fordommer andre måtte ha mot dere. 3 Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 7. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 Du forstår vel at denne tråden kommer til å møte sin ende ganske raskt hvis man skal fortsette å tulle slik some dette her? Det eneste slikt tull gjør er å undergrave deres egen posisjon og bekrefte alle fordommer andre måtte ha mot dere. Enig, dog jeg tror man boer vaere forsiktig med aa "sensurere" utsagn spesielt fra de man er sterkt uenige med. I denne saken er det bedre aa "let them have enough rope to hang themselves" 1 Lenke til kommentar
Woina Skrevet 7. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 HVOR BLE DE 150 000 TYSKE JØDENE DOKUMENTERT I GEDENBUCH AV?!?!? HVOR BLE DE NORSKE AV? (Man kan ikke si at de døde om bord på Blücher eller Arconia uten å bevise hvem som døde -- for fraktdokumentene fra Donau forteller oss hvor nordmennene ble transportert, og det var ikke der hvor cap arconia hentet fangene fra!!!) Deretter kan vi diskutere hvor det ble av jødene fra andre land, da mange land har lister over landsmenn som ble utlevert. Ja, hvor i all verden ble de norske av. Og hvor norske var de egentlig? Og hvordan kan det ha seg at mange jødebarn døde i flystyrt på Hurum år etter at krigen var slutt hvis alle jødebarn var drept? Og hvordan kan det ha seg at det strømmet så mange jøder til Norge etter krigen at det visstnok var flere enn før krigen? Jeg vet ikke svarene på dette, men kanskje du eller andre her inne som tror kan bidra til å finne ut av det? 2 Lenke til kommentar
BelzeBob Skrevet 7. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 (endret) HVOR BLE DE NORSKE AV? Var vel gasskammer. Eller: de ble omgjort til syltetøy av Hitlers mamma Gerda. Minn meg på: hva sier den offisielle religionen, eh... jeg mener historien? Du forstår vel at denne tråden kommer til å møte sin ende ganske raskt hvis man skal fortsette å tulle slik some dette her? Det eneste slikt tull gjør er å undergrave deres egen posisjon og bekrefte alle fordommer andre måtte ha mot dere. Alt vi tankeforbrytere har gjort er å etterlyse beviser for at Hitler gasset millioner av forsvarsløse jødiske menn, kvinner og barn i gasskamre. Disse bevisene har ikke blitt presentert. Så - de som ikke er seriøse her er de som propagerer denne perverse historien, og også indirekte forsvarer at mennesker skal stigmatiseres, bøtelegges, overfalles, trues på livet og t.o.m. myrdes for å betvile denne historien. Samt at milliarder av $ skal fortsette og rulle til jødene/Israel på grunn av denne løgnen. Så de kan lage flere masseødeleggelsesvåpen. Mens folk sulter ihjel i hopetall. Prof. Robert Faurisson etter angrep fra de politisk korrekte. Hey - det fins nøyaktig like mye beviser for at Hitlers mamma lagde syltetøy av jødene som at han gasset de med "gass-granater" i kremaene. Forskjellen på de to "teoriene" er at den ene fant jeg opp nå nettopp, og den andre er etablert religion. Det er alt. Ja, kom bare med sensur. Vi er vant til det. Og vi forventer ingenting annet. Du kunne selvsagt komme med takknemlighet. For at du her får høre ting som er 100% sensurert vekk fra vår kjære "frie" presse. Men det er selvsagt for mye forlangt. Endret 7. mars 2011 av BelzeBob 1 Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 7. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 HVOR BLE DE 150 000 TYSKE JØDENE DOKUMENTERT I GEDENBUCH AV?!?!? HVOR BLE DE NORSKE AV? (Man kan ikke si at de døde om bord på Blücher eller Arconia uten å bevise hvem som døde -- for fraktdokumentene fra Donau forteller oss hvor nordmennene ble transportert, og det var ikke der hvor cap arconia hentet fangene fra!!!) Deretter kan vi diskutere hvor det ble av jødene fra andre land, da mange land har lister over landsmenn som ble utlevert. Ja, hvor i all verden ble de norske av. Og hvor norske var de egentlig? Og hvordan kan det ha seg at mange jødebarn døde i flystyrt på Hurum år etter at krigen var slutt hvis alle jødebarn var drept? Og hvordan kan det ha seg at det strømmet så mange jøder til Norge etter krigen at det visstnok var flere enn før krigen? Jeg vet ikke svarene på dette, men kanskje du eller andre her inne som tror kan bidra til å finne ut av det? Kilder er en veldig, veldig fin bil. Men jeg har hørt at nynazistene ikke har råd til biler. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 7. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 (endret) Ja, kom bare med sensur. Vi er vant til det. Og vi forventer ingenting annet. Du kunne selvsagt komme med takknemlighet. For at du her får høre ting som er 100% sensurert vekk fra vår kjære "frie" presse. Men det er selvsagt for mye forlangt. Sensur? Dere har fått lov til å propagere og diskutere akkurat det dere ønsker i 90 sider her nå, men så sklir det ut i åpenbar tulling og "morsomheter". Det er ikke lengere snakk om sensur, det er rett og slett snakk om at en tråd har blitt utdiskutert og at de involverte har gått over til tulling og tråden ikke lenger tjener noen hensikt, selv i oppslagstavlen. Jeg tror du har postet det bildet minst 10 ganger i denne tråden. Jeg er på deres side når det gjelder retten til å uttale seg, men dere presterer likevel å angripe absolutt alle som ikke er 100% enige med dere. Dere vil selvfølgelig kalle det sensur, anse dere selv som "martyrer" som kom inn på et diskusjonforum og ble sensurert for deres meninger. Noe som er så langt fra sannheten som mulig. Kanskje det er på tide å faktisk være litt takknemmelig selv som får lov til å diskutere et emne som ofte blir stengt rett ned på andre fora. Deretter ta en vurdering det av man selv poster og se det ann om man faktisk diskuterer og promoterer sitt standpunkt eller om man rett og slett bare ødelegger debatten bevisst. Endret 7. mars 2011 av Rampage 1 Lenke til kommentar
BelzeBob Skrevet 7. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 (endret) HVOR BLE DE 150 000 TYSKE JØDENE DOKUMENTERT I GEDENBUCH AV?!?!? HVOR BLE DE NORSKE AV? (Man kan ikke si at de døde om bord på Blücher eller Arconia uten å bevise hvem som døde -- for fraktdokumentene fra Donau forteller oss hvor nordmennene ble transportert, og det var ikke der hvor cap arconia hentet fangene fra!!!) Deretter kan vi diskutere hvor det ble av jødene fra andre land, da mange land har lister over landsmenn som ble utlevert. Ja, hvor i all verden ble de norske av. Og hvor norske var de egentlig? Og hvordan kan det ha seg at mange jødebarn døde i flystyrt på Hurum år etter at krigen var slutt hvis alle jødebarn var drept? Og hvordan kan det ha seg at det strømmet så mange jøder til Norge etter krigen at det visstnok var flere enn før krigen? Jeg vet ikke svarene på dette, men kanskje du eller andre her inne som tror kan bidra til å finne ut av det? Kilder er en veldig, veldig fin bil. Men jeg har hørt at nynazistene ikke har råd til biler. Nei, vi kan ikke redigere Wikipedia's Holocaust-tråd. Den er stengt for redigering for all fremtid. Nei, vi har ikke råd å kjøpe opp Rupert Murdochs media-kartell, eller Rothschilds nyhetsbyråer. Ja, kom bare med sensur. Vi er vant til det. Og vi forventer ingenting annet. Du kunne selvsagt komme med takknemlighet. For at du her får høre ting som er 100% sensurert vekk fra vår kjære "frie" presse. Men det er selvsagt for mye forlangt. Sensur? Dere har fått lov til å propagere og diskutere akkurat det dere ønsker i 90 sider her nå, men så sklir det ut i åpenbar tulling og "morsomheter". Det er ikke lengere snakk om sensur, det er rett og slett snakk om at en tråd har blitt utdiskutert og at de involverte har gått over til tulling og tråden ikke lenger tjener noen hensikt, selv i oppslagstavlen. Jeg tror du har postet det bildet minst 10 ganger i denne tråden. Jeg er på deres side når det gjelder retten til å uttale seg, men dere presterer likevel å angripe absolutt alle som ikke er 100% enige med dere. Dere vil selvfølgelig kalle det sensur, anse dere selv som "martyrer" som kom inn på et diskusjonforum og ble sensurert for deres meninger. Noe som er så langt fra sannheten som mulig. Kanskje det er på tide å faktisk være litt takknemmelig selv som får lov til å diskutere et emne som ofte blir stengt rett ned på andre fora. Deretter ta en vurdering det av man selv poster og se det ann om man faktisk diskuterer og promoterer sitt standpunkt eller om man rett og slett bare ødelegger debatten bevisst. OK - lay down the rules. Spørsmål: Hva skal benekterne ha lov å si? Hva skal de troende ha lov å si? ....Har lagt merke til i denne tråden at de troende har langt større friheter til å "være useriøse" enn oss benektere. .... + denne galskapen med at man skal bevise at noe ikke har skjedd har aldri blitt adressert av en moderator eller administrator. Dette må da være en logisk brist av dimensjoner. Om ikke dere kan se dette. + enda et problem: at lenker til nettsteder som er kritiske til Holocaust kategorisk stemples som "useriøse." Mens, selvfølgelig, de troendes nettsider er helt OK. Litt som de to ulvene og sauen som diskuterer hva man skal ha til middag. (En lignelse om demokrati.) Det blir liksom ikke helt rettferdig. De i mindretall er allitd "ekstreme", "nazister" og "useriøse", mens de i (det knappe) flertallet alltid har retten på sin side..... Endret 7. mars 2011 av BelzeBob 1 Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 7. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 (endret) Mine kilder er basert på DOKUMENTER FRA KRIGEN. Blant annet fangeutleveringsslipper fra Donau, og forsikringsselskapene sine poliser som ikke nazistene slettet. (De tok bare pengene og verdiene til jødene og sine meningsmotstandere, og slettet dem fra manntallet, og glemte noen instanser slik som forsikringsselskap) Rent hypotetisk, hvorfor tror DU at Hitler og Co. ønsket å ha 5 millioner jødiske kvinner og barn sendt til konsentrasjonsleirer som ikke kunne romme mer enn noen hundre tusen mennesker om gangen??????????111Eleven Endret 7. mars 2011 av Red Frostraven Lenke til kommentar
BelzeBob Skrevet 7. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2011 (endret) Fordi de var erklærte fiender av staten. Og fordi man ville bruke de som arbeidskraft. Har vært adressert tidligere. Hey - minner om at alle hadde konsentrasjonsleire. Konsentrasjonsleire var ikke noe unikt tysk. Lær din historie. Tillegg: man hadde nok også en plan om videre deportasjon fra leirene ut av det Tredje Riket. Vi har en stor bunke dokumenter om dette. Bilde fra en av de alliertes mange konsentrasjonsleire: Åh! Beklager! Disse menneskene var jo ikke jøder. My bad. Endret 7. mars 2011 av BelzeBob Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg