Gå til innhold

Den virkelige Hitler. NB: STERKE BILDER!

pk2010

Anbefalte innlegg

Neivel, hva skjedde da med de kjente personen jeg listet over?

Mange av dem kan ikke kalles profilerte pre war. Og hvor står det noe om at Karel Poláček døde i et gasskammer? Og hva er hensikten med å påstå at Irène Némirovsky døde av tyfus når hun egentlig ble gasset?

Å tro på utsagn som kommer fra autoritæter er en ting. Å tro på utsagn som kommer fra helt tilfeldig personer man aldri har møtt er en helt annen ting.

Jeg møtte et spøkelse i går. Har du noen grunn til å ukritisk tro på dette utsagnet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fra Holocaust-survivor boken som ble postet:

"En dag i midten av november så jeg at sivilmesteren gikk omkring og skrev opp numrene til en del fanger. Vi lurte alle sammen på hva det skulle være til, men kom ikke til noe resultat. Noen slo på at det var til premieschein (hver uke ble det delt ut premieschein etter arbeidsytelsen, og for dem kunne man kjøpe surkål i kantinen), andre hadde hørt at det skulle deles ut julepakker i år, og dermed slo vi oss til ro.

Før jul fikk jeg en masse pakker hjemmefra og noen ekstra store og fine fra de forskjellige Røde Kors, så matmangel skulle det nok ikke bli i julen. Små juletrær fikk vi organisert oss, et til hvert bord i blokken, og de aller fleste fikk noe pynt i pakkene, så blokken bød da på en viss julestemning på tross av omgivelsene og den manglende snøen. Julekvelden fikk vi i stand en tilstelning med prolog av Arnulf Øverland og forskjellig underholdning. Det var gitt streng beskjed om at det var forbudt å røke på blokken, slik som vanlig, og leireldsten (øverste av fangene) gikk rundt og inspiserte at det ble overholdt. Selvfølgelig var det et par som hadde lurt seg til å røke på klosettrommet, og til straff måtte vi alle sammen gå og legge oss klokken 9."

-------------

Er det dette som er "Holocaust"? De måtte legge seg klokken 9?

Se på bildet under fra en av de amerikanske konsentrasjonsleirene. Tror du disse tyskerne fikk særlig mye surkål og koselige pakker i posten? Eller juletrær?

us_konsentrasjonsleir.jpg

Hmm...

Endret av BelzeBob
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg møtte et spøkelse i går. Har du noen grunn til å ukritisk tro på dette utsagnet?

Om det står i en historiebok så er det min oppgave å bevise at det ikke skjedde. Alt som står i historiebøker er i utgangspunktet sant, skjønner du. Ellers hadde det ikke stått i historiebøkene.

:new_woot:

• Liker 1
Lenke til kommentar

egg-flesk.jpg

Nam, nam, yammi:) De fleste liker speilegg med stekt snadderkjøtt til. Bildet er et illustrasjonsbilde til en artikkel på Vigrid sin nettside hvor de gjennomgår den første av Erling Bauck's to bøker om sine opplevelser som internert i tyske leirer. Under er link til denne artikkelen som jeg anbefaler å lese for alle som vil sette seg inn i hvordan det virkelig var eller rettere sagt også kunne være og for noen var i det som HoloCa$h-industrien kaller "dødsleire":

http://www.sannhistorie.net/baucknoen.htm

Den første boken Bauck skrev heter ".....men noen kom fra det" mens den andre heter "Du skal leve". Jeg anbefaler begge bøkene. Merk også at Baucks beskrivelse av hvordan massegassingen i Auschwitz foregikk ikke akkurat er i overensstemmelse med det som senere er etablert som standardversjon. Og igjen, merk hvor denne informasjonen finnes for deg:)

• Liker 2
Lenke til kommentar

Om det står i en historiebok så er det min oppgave å bevise at det ikke skjedde. Alt som står i historiebøker er i utgangspunktet sant, skjønner du. Ellers hadde det ikke stått i historiebøkene.

:new_woot:

Problemet med denne diskusjonen er at vi snakker om noe som skjedde for lenge siden, og vi har ikke nok kunnskap om hvordan dette ble ført inn i historiebøkene. Dere sier at rettsakene etter krigen var en løgn, og at tyskere ble torturert for å tilstå ting de ikke hadde gjort, men det blir bare spekulasjoner.

Det er ingen garanti for at alt er helt sant, men så langt har dere i hvert fall ikke kommet med noe som overbeviser meg til å tro at historiebøkene tar feil på dette området.

Nå har Holocaust slik vi kjenner det fått status som 'konsensus' og det er ført inn i historiebøkene, og da er det faktisk hos dere at bevisbyrden hviler. Finn noen gode og saklige beviser og arbeid som ikke kommer fra jøde-hatere, gamle nazister eller PR-kåte gærninger så skal nok verden høre på dere.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Pussig hvordan det er...

Holocaustinfo.net og vigrid.net/sannhistorie.net driver for det meste med å sitere offisielle kilder, historiske dokumenter, fakta fra fagfolk og historikere, og gjengi bilder og vitnemål samt kommentere disse og sette de i en sammenheng. Men allikevel: det er få som klikker på linkene fordi kildene/nettsidene "er useriøse." :)

Vi legger også merke til at det det dreier seg om på denne tråden er å bevise at 6 millioner ikke ble gasset og omgjort til såpestykker og lampeskjermer. En umulig oppgave. De troende kan ikke forstå at de trenger legge frem noen som helst dokumentasjon for sine absurde påstander. Vel, Partlow la frem noen pene papirer der Einsatzgruppen skrev nøyaktig hvor mange jøder de hadde henrettet. Til tross for at dette skulle være en stor hemmelighet. Ehm. Kommentar, Woina? Du finner et langt innlegg fra Partlow noen sider tilbake.

I det minste kan man si at Partlow kjører en litt mer seriøs linje enn de fleste andre her.

Dokumenter ja..... kom til å tenke på det: hva hindret vel de allierte i å skrive hvilke dokumenter de ville?

• Liker 2
Lenke til kommentar

at tyskere ble torturert for å tilstå ting de ikke hadde gjort, men det blir bare spekulasjoner.

Dette er bevist. For eksempel i tilfellet Rudolf Höss: http://www.rense.com/general68/hoss.htm

Dokumentasjon av den som torturerte Höss: http://www.amazon.com/LEGIONS-DEATH-Enslavement-Military-Classics/dp/1844150429

"Establishment historians dispute that Höss had been tortured and had confessed under duress. Since the publication of Rupert Butler's book in 1983, however, it is no longer possible for them to contest that. The Revisionists were right."

512NV85XQ1L._SL500_AA300_.jpg

Rettelse: Bernard Clarke torturerte Höss. En "inspirasjon" for forfatteren. Les artikkelen på Rense.com.

Nå har Holocaust slik vi kjenner det fått status som 'konsensus' og det er ført inn i historiebøkene, og da er det faktisk hos dere at bevisbyrden hviler. Finn noen gode og saklige beviser og arbeid som ikke kommer fra jøde-hatere, gamle nazister eller PR-kåte gærninger så skal nok verden høre på dere.

Er alle på denne siden jøde-hatere, gamle nazister og PR-kåte gærninger?

http://www.holocaustinfo.net/revisjonister.php

Jeg får gå ut i fra det.

Typisk nazi badguy:

http://www.youtube.com/watch?v=YHhdBzPH_zM&feature=player_embedded

Heldigvis kom politiet og tok han før han begynte å gasse jøder selv:

bishop-williamson-cp-631323.jpg

Og heldigvis: når man slår så hardt ned på de sinnssyke benekterne som man gjør er det ytterst få som våger seg inn på benekterstien.

Endret av BelzeBob
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hei BelzeBob. Det er ikke så mye jeg kan bidra med når det gjelder Eisatzgruppene direkte. Indirekte er det noe: Den mest beryktete antipartisangruppen var Sturmbrigade Dirlewanger.

dirlewangerstab.jpg

Vigrid har lagt ut en artikkel om denne antipartisangruppen som er meget interessant og gir en pekepinn om at all denne ståheien om Einsatzgruppene er uhyre overdrevet som et ledd i propagandakrigen mot tyskerne. Bildet øverst er av Lederen dr. Dirlewanger til venstre og noen av offiserene og mannskapene hans. Her er link til Vigrid sin artikkel:

http://www.sannhistorie.net/dirlewanger.htm

Jeg kjenner ingen andre tilsvarende sider på norsk om Dirlewanger eller andre antipartisangrupper. Det vi skal huske på er at Hitler og Tyskland presset hardt på Sovjetunionen og Stalin for å få dem til å godkjenne krigslovene, men de nektet og førte krigen fra første sekund som en tilintetgjørelseskrig. Det ga mere brutale forhold på Østfronten enn Vestfronten, men slik var det nå en gang.

At de troende i sin heseblesende kampanjer holder forholdene på Østfronten mot tyskerne virker dermed mest tåpelig og som en antitysk besettelse. Men slik er det i samfunnet i dag. I Romertiden hadde man et godt uttrykk for det: "Vae Victis" - "Ve de beseirede".

• Liker 2
Lenke til kommentar

Dette er vel ikke rett? Bevisbyrden ligger da hos de som fremmer en paastand (selv om det er konsensus om denne paastanden)?

Dog, i praksis har du nok rett i at Holocaust-nekterne maa motbevise dette om de skal klare aa endre folks oppfattelse av hva som skjedde.

Selv har jeg lenge trodd paa Holocaust, men er aapen for aa hoere argumenter imot. Dog kan ikke se at min oppfattning av Nazistene endres stort om de KUN drepte noen hundre tusen joeder og ikke flere millioner. Heller ikke bruk av kuler eller sult istedenfor gass kan jeg anse som mer akseptabelt. :thumbdown:

Dog det som nok kan endre seg er folks oppfattning av seierherrene (ie de som skrev historien)

Pss den annen side naar de som benekter Holocaust stort sett viser seg aa ikke ha en saerlig noytralt forhold til joedene hjelper det ikke deres sak: http://en.wikipedia.org/wiki/Richard_Williamson_%28bishop%29

Endret av Skatteflyktning
Lenke til kommentar

Vi trenger strengt tatt ikke bevise noen ting vi, fordi enn så lenge har vi historiebøkene på vår side

En veldig farlig holdning. Historiebøkene i Nord-Korea sier at fuglene lot være å synge den dagen Store Leder døde. Er dette sant fordi det står i en bok?

Joda, farlig er den. På den annen side sto det noe helt annet i historiebøkene før Kim Il-sung kom til makten. Det var kommunistene som endret historien. Det er ikke noe mindre farlig om det går den veien. Altså at vi kjøper deres historie uten bevis fordi vår ikke lar seg bevise.

I middelalderens bøker stod det at jorda var flat og at årelating var beste medisin mot alt. Sant - fordi det stod i en bok?

Nei, men man sluttet å tro det fordi noen beviste at det ikke var sant. Hadde det ikke vært for det hadde vi trodd det fremdeles. (Om vi ikke kunne fly jorda rundt og se det selv, da.)

Hva om bøkene hadde sagt at 600 milliarder jøder ble drept med appelsinsaft-overdose av Hitlers hemmelige lillesøster Josefine i 1913? Skulle det fremdeles da være de ikke-troendes oppgave å bevise at dette ikke skjedde?

Men det sier ikke bøkene. Da hadde jobben din vært mye lettere...

Hva om bøkene hadde sagt at Charlie Sheen er en tidsreisende reptilmann som drepte jødene i 1945 ved hjelp av framtidsmagi fra solsystemet Ostepop4? Hadde det fremdeles vært dårlig tone å spørre etter bevis?

Det er ikke dårlig tone å spørre etter bevis. Poenget mitt er at om du ikke får de bevisene så vil neste generasjon fortsatt tro på Holocaust, fordi de ikke har imelig grunn til å la være.

Synd dere ikke kan forstå dette logiske prinsippet: den som påstår at noe har skjedd er den som må bevise at det skjedde. Som sagt: det går aldri an å bevise at noe ikke skjedde.

Jo, det kan man faktisk. Man kan ikke bevise at noe ikke eksisterer, skjønt selv det kan av og til utledes av kjente fakta. Men å bevise at noe ikke har skjedd? Du kan enkelt bevise at Twin Towers aldri raste sammen. Det er bare å reise til New York og peke på dem. (Nå er det vel godtgjort at det faktisk skjedde. Litt verre er det å være sikre på hvem som gjorde det.)

Å bevise at Holocaust ikke skjedde? Sikkert ikke lett. Men det er ikke vårt problem. Dere får gjøre så godt dere kan. For eksempel ved å komme med en troverdig forklaring på hvor det ble av over halvparten av de jødene som ifølge manntallet bodde i Norge. (Flyktninger ikke inkludert.)

Dere viser stolt frem en naken keiser. Og ber oss bevise at han ikke har klær på. Istedenfor å vise oss klærne............

"Absence of evidence is not evidence of absence." - Martin Rees

Geir :)

Lenke til kommentar

Tyskland ALENE har dokumentert at nazistene drepte ~150 000 TYSKE jøder.

Alle navnene er fra Gedenbuch, og denne er basert på forsikringspapirene til mennesker som har forsvunnet under nazistenes styre.

Det er bare å skaffe seg en.

Angående nordmennene som forsvant, så ble tydeligvis alle drept på Cap Arconia -- selv om de ikke var fra leiren som Cap Arconia hentet fanger fra.

(Cap Arconia skulle senkes av tyskerene for å kvitte seg med noen tusen flere beviser, men ble beleilig nok bombet. Selvsagt ble den lastet av tusener på tusener av fanger uten fangeregistrering før avgang fordi de skulle levere alle fangene tilbake til dronningen sin bursdag, som en overraskelse...)

Endret av Red Frostraven
Lenke til kommentar

De troende kan ikke forstå at de trenger legge frem noen som helst dokumentasjon for sine absurde påstander.

Vi trenger ikke legge fram noen dokumentasjon fordi det ikke er vi som fremmer påstander her. (I den grad vi gjør det så bør vi selvsagt dokumentere det.) Det er dere som kommer med en påstand, og så når vi sier at vi ikke tror på den ber oss bevise at dere tar feil.

Jeg påstår nemlig ikke at jeg kan bevise at Holocaust skjedde. Jeg sier at noen har sagt at den gjorde det, og andre at den ikke gjorde det, og at så langt så velger jeg å tro på de førstnevnte.

Mine kilder er ikke bare bøker og nettsider, men folk som levde under krigen, som min mormor og andre som opplevde jødehetsen og at venner og naboer ble deportert. Du får unnskylde at jeg tror mer på dem enn på dere, alle deres Vigrid-linker til tross.

Lenke til kommentar

Det dere ikke kan forstå:

Hitler drepte 6 millioner jøder = en påstand.

En påstand om at noe har skjedd.

Hva er så det motsatte? Jo, en påstand om at det ikke skjedde.

Men her er problemet: å dokumentere at noe ikke skjedde er umulig. Men det som burde være godt nok er å påpeke at det ikke finnes beviser for at dette skjedde. Altså - at det ikke finnes beviser for at Hitler drepte 6 millioner jøder.

Slik er det i henhold til vanlig rettspraksis. Men selvfølgelig - pga visse mektige politiske interesser skyves slike prinsipper til side når det gjelder hellige Holocaust.

Det finnes faktisk ikke én ting man kan gjøre i dag for å få Holocaust ut av historiebøkene. Har ingenting med sannhet å gjøre. Har kun med politikk å gjøre.

Hey - visste du forresten at flere svarte har dødd i Kongo siste tiåret enn jøder som døde i nazi-Tyskland? Garantert.

Vel, det spiller jo ingen rolle. For media, Hollywood, politikere og historiebøker er ikke ett menneskeliv like mye verdt som et annet. Jøder har definitivt størst verdi.

Mennesker lider i Vietnam. Fremdeles. Etter å ha blitt rammet av Agent Orange fra det jødiske selskapet Monsanto. Mennesker i Kambodsja mangler armer og bein. Palestinere er halvt oppbrent av hvitt fosfor. Irakere får misdannede barn. Men det er fremdeles jødene som skal ha all oppmerksomheten, erstatningene og museene...

Forstå det den som kan.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836

Jeg kan anbefale denne boken for de som lurer,

http://www.amazon.co.uk/Destruction-European-Jews-Raul-Hilberg/dp/0841909105

den ble gitt ut i 1961, og oppdatert med ny informasjon i 1981 og i 2003.

Forfatteren kom frem til et avrundet estimat på 5,1 millioner jøder som ble drept av Nazistene, enten ved henrettelser, konsentrasjonsleire eller andre metoder. Han baserte seg på tyske dokumenter, men rundet av til hele tall. Kun for Belzec oppga han en nærmere spesifisering, som i ettertid er nedjustert noe i form av Höfle telegrammet.

Det at han baserte seg på tyske dokumenter betyr at en ikke kan trekke fra de millionene som ble nedjustert ved A/Birkenau - siden den opprinnelige plaketten der ikke hadde utgangspunkt i tyske dokumenter ettersom jeg har forstått.

Lenke til kommentar

Nei, Nazi tyskland drepe mellom 12 og 15 milloner mennesker på ca. 6 år, =Fakta

Nei hitler drepte ikke noen =påstand

Fakta man ikke kan dokumentere er ikke fakta.

GM250

Tallet som består er fremdeles 6 millioner. Uansett hva forskere sier.

Lenke til kommentar

Nei, Nazi tyskland drepe mellom 12 og 15 milloner mennesker på ca. 6 år, =Fakta

Nei hitler drepte ikke noen =påstand

Alle disse er paastander, noen er generelt akseptert andre ikke

Nettopp. Og den påstanden med størst kredibilitet burde vinne.

Kanskje er man usikker - og da kan man jo la vær å nevne det (det som er påstått). Eller kun referere til det som en teori. Som med Eisenhowers mord på 1+ million tyske krigsfanger.

Endret av BelzeBob
Lenke til kommentar

Uavhengig om det kommer beviser fra belzebob og likesinnede så blir det uansett bare avfeid som Nazi propaganda. Dette gjelder da delvis begge veier, og det blir ikke bedre når tvilsomme kilder blir fremlagt av begge parter som "bevis".

Samme tendenser ser man innen klimaforskning. All forskning som støtter klimaendringer = good shit, selv om de fleste som driver forskningen har null troverdighet(IPCC) siden de gang på gang har tatt ibruk tvilsome metoder. De som derimot sier at klimaendringer ikke er menneskeskapt, de er kjøpt og betalt av Exxon mobile.

Forskning på området vil nok ikke avta med det første, og om det faktisk er mer ved denne historien enn vi har blitt fortalt så vil nok sannheten dukke opp før eller senere. Men for øyeblikket så er det nok forskningsmessig selvmord å prøve å fremlegge forskningmateriale som kan hinte om at Holocaust er ekstremt overdrevet.

Endret av Tå.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Mine kilder er ikke bare bøker og nettsider, men folk som levde under krigen, som min mormor og andre som opplevde jødehetsen og at venner og naboer ble deportert. Du får unnskylde at jeg tror mer på dem enn på dere, alle deres Vigrid-linker til tross.

Hjemmet.jpg

For min del behøver du ikke be om unnskyldning for noe som helst. Det at folk tror på de kildene de oppsøker hva enten det er vitenskapelige doktoravhandlinger eller artikler i den kulørte ukepressen som i dette tilfellet representeres ved ukebladet Hjemmet. Bildet av det siterte Hjemmet over.

Her er et sitat: "....Ganske alminnelige østerrikere gikk rundt og slo fangene til døde med gummikøller surret med piggtråd. To millioner mennesker ble drept i Mauthausen og sideleirene. Ikke kollektivt som i Auschwitz, men en etter en....".

Erling Bauck er/var en av Norges mest anerkjente og prisbelønnete tidsvitner. Vigrid er de eneste som har tatt opp og offentliggjort at dette er en ekstrem og ondsinnet løgn som bidrar til seierherrenes hatkampanje mot Tyskland og det tyske folk.

Vigrid fremstår med bare dette ene eksempelet som frontkjemper for ytringsfrihet i Norge og for å korrigere en HoloCa$h-myte som er i ferd med å bli religion. Typisk uttrykk: "Jeg tror på HoloCa$h". De som så ikke tror er "benektere". Dette har med religion å gjøre og ikke historie:)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...