Gå til innhold

Den virkelige Hitler. NB: STERKE BILDER!

pk2010

Anbefalte innlegg

Hei BelzeBob. Skikkelig bra film om Zündel.

rev011.jpg

Så vidt jeg husker er det du som driver den siden som heter holocaustinfo.net. Bildet over er av Zündel som arrestert og henteet fra siden din. For dem som ikke kjenner til revisjonistene linker jeg opp undersiden din om dem: Vi må huske at revisjonistene er vår tids frontkjempere for demokrati og ytringsfrihet.

http://www.holocaustinfo.net/enrevisjonister.php

Ser det er en stund siden jeg var innom. Du har fått mange nye videoer:)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Woina

Yep, mange bra videoer. Ettersom det har vært mye diskusjon om jøder og anti-semittisme kan jo interesserte ta en titt på jøder i dagens Israel i denne nye dokumentaren av BBCs Louis Theroux:

http://www.youtube.com/watch?v=sTszskhUrd0

For balansens skyld - en helt annen type jøde:

http://www.youtube.com/watch?v=Km1GiwT_LZE&feature=player_embedded

Endret av BelzeBob
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det at "alt så så fint ut" i konsentrasjonsleirene når det kom internasjonale inspektører er pga. en ting: nazistene ville lage en "perfekt" fasade for resten av verden. Tenk på det. Hadde det ikke tatt seg ut at de gasset på for fullt og brente lik når det kom folk for å se på leirene? Jo, det hadde det. Dermed gjorde det de ikke akkurat da, men ordnet alt sånn at det så fint ut.

Har du forresten sett dokumentaren om en dansk jøde, husker ikke navnet hennes i farten, men hun var i ghettoen Theresienstadt under krigen. Der fortalte hun om hvordan nazistene ordnet alt pent i leirene når det skulle komme internasjonale inspektører: de fikk jødene til å rydde gatene, koret fikk synge for anledningen, folk ble bedt om å smile og være blide. Ble de spurt om de hadde det fint, så var de selvsagt tvungen til å svare ja. Det var vel den sikre død som ventet om de ikke gjorde det. Før og etter besøkene ble de selvsagt behandlet stygt igjen, men når sant skal sies så var ikke Theresienstadt så ille egentlig, selv om det var ett gasskammer der også.

Hvordan forklarer dere forresten talen til Heinrich Himmler i Poznan 4. oktober 1943? Er det ikke tydelig nok når han nevner at jødene skal uttryddes? Forklar meg denne, vær så snill...

Lenke til kommentar

ghettoen Theresienstadt

Tror man kan kalle Theresienstadt en "luksus-leir." Der ville jeg ha tilbragt krigen. Spør du Woina finner han nok frem flere fine bilder derfra + mer info.

http://www.youtube.com/watch?v=OlIMAJF3kic

talen til Heinrich Himmler i Poznan 4. oktober 1943

Et lydopptak man plutselig fant, ja. Et lydopptak av en tale på et hemmelig møte som ingen skulle vite om. Med en stemme som kan være hvem som helst sin stemme. Minner meg om disse Bin Laden videoene som kommer hver jul.

Åja, her er gasskammeret i Theresienstadt:

room-1940-grand-hotel.jpg

(Legg merke til de mistenkelige lampeskjermene.)

Krematoriet:

front2.gif

Dette var en såkalt spesialovn der man kunne kremere 15-20 jøder på en gang (kom an på størrelsen) samtidig som man kokte såpe på komfyren. Einsatzgruppen hadde også en slik med seg ut i felten.

Endret av BelzeBob
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hei igjen, BelzeBob. Akkurat ferdig med å laste ned den om Zündel. Skal ta de andre etter tur nå når jeg har fått PC koblet opp mot en flatskjerm-TV på 37" som jeg kjøpte rimelig brukt her i sommer.

Enkrone.jpg

Angående Theresienstadt og dette med god behandling ved besøk og dårlig behandling når det ikke var besøk så stusser jeg litt på den. Theresienstadt var en jødisk ghettoleir for velstående jøder styrt av jødene selv i form av et råd av "Zions eldste". Leiren skal ha hatt eget jødisk ordenspoliti internt og tyskerne skal bare ha vært ansvarlig for det ytre vaktholdet. Dette skal ha vært vanlig for de jødiske selvstyrte ghettoene. Over er et bilde av en pengeseddel for bruk i Theresienstadt.

http://www.sannhistorie.net/theresienstadt.htm

Over her er link til en artikkel som ligger på Vigrid's reserveside.

Endret av Woina
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Igjen: å henvise til Vigrid er bare tull.

Ta i betraktning at Theresienstadt var en ghetto man var i før man ble sendt til andre konsentrasjonsleire som f.eks. Auschwitz, Sachsenhausen, Ravensbrück o.l. Og ved å gi jødene et indre selvstyre i Theresienstadt trodde de vel at det neste steget på veien (konsentrasjonsleirene) bare var en ny ghetto de ble flyttet til, uten å ane hva de virkelig hadde i vente.

Etter krigen fikk de opprinnelige innbyggerne i Theresienstadt tilbake husene og eiendommene deres, derfor er mye under privat eie i dag.

Endret av greiven
Lenke til kommentar

Det ble sendt ca. 87 000 mennesker fra Theresienstadt til Auschwitz, av disse overlevde bare 3600. Så sannheten er mest sannsynlig alternativ C. For de overlevende vet jeg ikke, men man får bare håpe de hadde et godt liv.

Lenke til kommentar

Det ble sendt ca. 87 000 mennesker fra Theresienstadt til Auschwitz, av disse overlevde bare 3600. Så sannheten er mest sannsynlig alternativ C. For de overlevende vet jeg ikke, men man får bare håpe de hadde et godt liv.

Ja, la oss håpe det.

Noen dro ihvertfall til New York og begynte å lage morsomme filmer.

3573565827_37beb9708c_z.jpg

Så det var godt ikke alle ble gasset og omgjort til såpestykker og lampeskjermer.

Men vi må jo også huske hvordan det gikk med resten:

http://www.youtube.com/watch?v=Z5r5EVLBxcw

Endret av BelzeBob
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Når sant skal sies så handler det om å tro på holocaust, i alle fall for meg, om medmenneskelighet. Det nazistene gjorde mot jødene var ikke riktig. Det israelerne gjør mot palestinerne er heller ikke riktig, så hvis noen av dere har fulgt med på denne debatten, så vil dere rask finne ut hvilken side jeg står på i Israel-Palestina-konflikten.

Dere har nevnt at dette ofte er en konspirasjon for å få et eget land. Uavhengig om holocaust skjedde eller ikke, så bør jødene ha sitt eget land. Det de derimot ikke bør gjøre er å ta over palestinske områder, noe jeg er helt i mot. Jeg synes også det er skremmende at israelerne har tatt over enorme palestinske områder, men sånn jeg ser det har ikke det så mye med denne debatten å gjøre.

Unnskyld for avsporingen.

Lenke til kommentar

Dette er hva jødenes egen religion sier om saken:

"We were given the Holy Land by G-d in order to be able to study and practice the Torah without disturbance and to attain levels of holiness difficult to attain outside of the Holy Land. We abused the privilege and we were expelled. That is exactly what all Jews say in their prayers on every Jewish festival, "Umipnay chatoenu golinu mayartsaynu" - "Because of our sins we were expelled from our land".

We have been forsworn by G-d "not to enter the Holy Land as a body before the predestined time", "not to rebel against the nations", to be loyal citizens, not to do anything against the will of any nation or its honour, not to seek vengeance, discord, restitution or compensation; "not to leave exile ahead of time." On the contrary; we have to be humble and accept the yoke of exile. To violate the oaths would result in "your flesh will be made prey as the deer and the antelope in the forest," and the redemption will be delayed."

(Talmud, traktat Ksubos p. 111a)

palestina.jpg

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ingen tvil om at situasjonen i Midt-Østen er en vanskelig konflikt, spesielt siden Israel på sin side stadig okkuperer nye palestinske områder. Dette er feil, helt klart. Såvidt jeg vet har Hamas godtatt grensene fra 1967, og der synes jeg Israel bør møte dem med gjensidig respekt.

Lenke til kommentar

En artig tråd med mye humor. Sund at det blir vitset om så alvorlige saker.

Om jeg noen gang har vært i tvil om tyskernes jødeutryddelse før så har jeg helt sikker på at det har skjedd nå.

Et par ting som slår meg. Når man skal henvise til kilder så bruker man så "uavhengige" kilder som vigrid? Som jo allerede er idioterklært...

Og at personer som ikke tror på hendelser som oppsto for 60-70 år siden stadig henviser til jesus og hva han har sagt for flere tusen år siden. Seriøst???

Men jeg takker PK og BB for at dere har underholdt meg gjennom en 12 timer nattevakt.

Jeg går utifra at humoren tar dere gjennom dagen.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Om jeg noen gang har vært i tvil om tyskernes jødeutryddelse før så har jeg helt sikker på at det har skjedd nå.

Et par ting som slår meg. Når man skal henvise til kilder så bruker man så "uavhengige" kilder som vigrid? Som jo allerede er idioterklært...

Og at personer som ikke tror på hendelser som oppsto for 60-70 år siden stadig henviser til jesus og hva han har sagt for flere tusen år siden. Seriøst???

Men jeg takker PK og BB for at dere har underholdt meg gjennom en 12 timer nattevakt.

Denne tråden skal ikke ses på som noe annet enn komedie fra helt forskrudde mennesker.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Denne tråden skal ikke ses på som noe annet enn komedie fra helt forskrudde mennesker.

:D

Må igjen si som jeg sa relativt tidlig i tråden, fatter ikke at jeg har gidda å bruke så mye tid på denne tråden.

En ting er det at alt vi sier går rett inn og rett ut, men innser når også at de fint greier å latterliggjør seg selv.

Lenke til kommentar

Så vis Vigrid har bekreftede dokumenter, er det da dokumentene automatisk ugyldig fordi du brukes Vigrid som speil, eller er det valid fordi selve dokumentet er valid?

Konklusjonene Vigrid er ofte biaserte, men som speil på kilder derimot er de ganske gode.

Vi kunne sikkert ha funnet en nøytral kilde med de samme bekreftet valide dokumentene, men vi gjør ikke det.

Ved andre ord: Jeg vil påstå at alle dokumentene vi linker fra Vigrid er gyldige intil det motsatte er bevist.

Og ikke fortolk "dokument" med "tolkning av dokument" eller "konklusjon basert på dokument" eller "essay basert på dokument".

• Liker 1
Lenke til kommentar

Artig den Schemels filmen, BelzeBob. Jødene reiste ikke bare til Jew York, men overalt på kloden. Her er en solskinnshistorie som oppklarer historien om de 6 millioner som aldri ble borte:

mintzfamilie.jpg

Bildet over er hentet fra en Vigrid side. Det samme er linken under som forteller historien om bildet.

http://www.sannhistorie.net/fairytale.htm

Skulle ikke undre meg om årsaken til at de overlevde krigen var at de satt i tyske leirer og ble forskånet fra de alliertes brannbombing av de tyske byene; det virkelige Holocaust.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Dette ser jeg på som et kompliment.

Her har vi et bilde av et helt normalt menneske som selvfølgelig, i likhet med alle andre normale mennesker, er hellig overbevist om at Holocaust skjedde. Også etter å ha lest all kritikken på denne tråden:

ostrich_head_in_sand.jpg

Endret av BelzeBob
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...