Gå til innhold

Den virkelige Hitler. NB: STERKE BILDER!

pk2010

Anbefalte innlegg

Jeg kan være enig i at omskjæringsritualet er absurd og surrealistisk - spesielt når man tar med i betraktningen at tattoveringer og piercinger er problematisk, fordi "man er skapt perfekt og ikke skal forandre kroppen"-ish. En liten selvmotsigelse der, altså.

Men.. Holocaust fant sted - uavhengig av omskjæringsritualer..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kan da ikke være noe negativt med NWO, eller kan det ?

Det kommer ann på hvordan du ser det. Om du er nasjonalist og ønsker at ditt land skal være suverent og selvstyrende, så er såkalte NWO noe av det verst tenkelige som kan skje. På mange måter er vi jo allerede på vei mot dette her. Slik jeg har forstått det, går "den nye verdensordenen" ut på en ekstrem sentraliseringen av styresmaktene, og dette betyr at vi i f.eks. Norge ville fått enda mindre makt over situasjonen i Norge enn det vi har nå.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har faktisk diskutert omskjæring med norske jøder - og det beste argumentet jeg fikk var faktisk omtrent: "man verken kjenner eller skjønner noen ting når man er 8 dager gammel". Deretter kom jeg med et spørsmål om hvorvidt det var kurant at fremtidige "lommemenn" holdt seg til 8 dager gamle gutter, men det kunne altså ikke sammenlignes, mente de.

Men uansett, de samme jødene har gitt meg tilstrekkelige personlige beviser på at holocaust fant sted.

Lenke til kommentar

Så når alt kommer til alt er det ikke bare snakk om at holocaust er en svindel, men at NWO manipulerer oss og internasjonal jødedom styrer oss? At jødene er ute etter totalt verdensherredømme og at alt av skole, medier osv. styres av denne "jødemafiaen". Har jeg forstått det rett nå?

Er det også slik at pasasjerflyene sprayer oss med kjemikalier, atantatmennene etter 11. september fortsatt lever og lyktestolpene på tbanen driver mindcontroll? Bare sånn at man vet hvem man diskuterer med.

Forøvrgi så er det internasjonale anarkiet vellkjent for alle med ett minimum av utdannelse innenfor internasjonal politikk eller statsvitenskap så dette er nok langt fra noe tukk og tøys.

Lenke til kommentar

Så når alt kommer til alt er det ikke bare snakk om at holocaust er en svindel, men at NWO manipulerer oss og internasjonal jødedom styrer oss? At jødene er ute etter totalt verdensherredømme og at alt av skole, medier osv. styres av denne "jødemafiaen". Har jeg forstått det rett nå?

Er det også slik at pasasjerflyene sprayer oss med kjemikalier, atantatmennene etter 11. september fortsatt lever og lyktestolpene på tbanen driver mindcontroll? Bare sånn at man vet hvem man diskuterer med.

Forøvrgi så er det internasjonale anarkiet vellkjent for alle med ett minimum av utdannelse innenfor internasjonal politikk eller statsvitenskap så dette er nok langt fra noe tukk og tøys.

Ikke dra alle i en sekk fordi PK2010 er paranoid.

Dog:

For å være helt ærlig er dere bare noen gjeng med pingler og antisemitter som ikke vil innse sannheten, bare for å renvaske deres syke ideologi. Det er rett og slett respektløst at enkelte ikke vil innse sannheten om at holocaust faktisk skjedde, er tross alt snakk om et enorm antall mennesker som nazistene på brutalt vis slaktet.

Og når det er sagt så kan ikke denne tråden lengre kalles en diskusjon. Dere som ikke tror at holocaust skjedde er ikke engang mottakelige for andre sine meninger, så hvorfor ikke gå å trolle en annen plass?

Og noen spørsmål, som jeg håper dere kan svare på.

- Lyver alle vitnene til holocaust, inkludert tidligere nazister som var vitner til det?

- Hvorfor er dere så sikre på at det aldri forekom gassing? Hvordan kan dere motbevise alle bevisene om funn at hydrogencyanid-rester i krematoriemurene? Har noen av dere en doktorgrad i kjemi eller liknende?

- Hvordan kan dere motbevise gassing som henrettelsesmetoder når nazistene selv nevner det i sine dokumenter?

1. Noen gjør det, noen gjør det ikke.

F.eks lyver ikke Mengele.

Eller Einzenhert gruppen.

MEN det er en vesentlig forskjell: Det er ingen "bevis" for massemordene, mens for Eizenhertgruppen fant de likhaugene.

2. Nazistene satte jødene i leirer, det også hendte.

3. Jeg er ikke sikker på at gassing ikke forkom eller ikke, men problemet er at det er ingen fysiske beviser annet en "de kunne ha gjordt det".

De 1.4 millionene kunne like så gjenre ha omkommet av Tyfusen og sulten som herjet etter etter at de Allierte begynte å bombe i stykker den tyske infrastrukturen.

Vi har papirer på at totalt i alle leirene(inkludert de som ikke bare innholdt jøder) så døde det totalt ca en half million. Men jeg vet ikke hvor mange av disse som var jøder.

Vis 50-75% var det, så er det ikke umulig at sisteparten døde av sult.

4. De tyske vitnene som tilsto gassingen tilsto ofte også fysisk umulige tall, og de var i mange tilfeller torturert eller truet til å gjøre det.

5. De jødiske vitnene kom enten med fysiske umuligheter, eller så "hadde de hørt at", så den biten er heller ikke vanntett.

Nevner også at de ikke kunne skaffe et eneste vitne som hadde sett Holocaust i 1985 i Canada, dog det kan også ha vært hell/uhell.

6. Hvor er massegravene til de som ble gasset? Hvor er beinrestene? Hvorfor ble det ikke samlet inn noe fysisk bevis på det? Kontrast til Eizenhert gruppen igjen.

7. Mange middel mot udyr(f.eks lus) på den tiden inneholdt mye som vi aldri hadde solgt i dag, f.eks Zyklon B og blåsyre. Derfor så er ikke det er direkte bevis, men noe som kan ha hendt.

Og "kan ha hendt" er ikke godt nok, fordi man kan påstå det samme om alt.

Jeg kan være massemorder fordi jeg har skarpe knifer i hjemmet mitt forresten(kjøkkenkniver).

Så saken er at det er "suspekt". Og noe som er så alvorlig som dette burde ikke være suspekt.

Noen motargumenter?

Lenke til kommentar

Del Diablo: sikter selvfølgelig ikke til deg, har ikke sett deg ralle om jødekonspirasjoner osv. Jeg har selv tatt til ordet for at Holocaust antagelig er overdrevet og fryktelig ensidig fremstilt, så jeg har ikke noe behov for å forsvare at alt er i den skjønneste orden. Men slik jeg tolker både PK og Belzebob dreier dette seg for dem om noe mye mer enn bare holovaust men ett ganske stort sammensurium av konspirasjoner. Greit å vite hvilket verdensbilde de sitter med, ellers blir det veldig vanskelig å vite hvilke argumenter som faktisk får gehør.

Lenke til kommentar

Så når alt kommer til alt er det ikke bare snakk om at holocaust er en svindel,

Holocaust er en svindel, ja.

men at NWO manipulerer oss og internasjonal jødedom styrer oss? At jødene er ute etter totalt verdensherredømme og at alt av skole, medier osv. styres av denne "jødemafiaen". Har jeg forstått det rett nå?

NWO eksisterer og Norge er en del av NWO. Ja, landegrensene eksisterer fortsatt, og man har små forskjeller i lovverket til forskjellige land, men det er definitivt NWO/et internasjonalt syndikat som styrer og ikke folkevalgte representanter.

Internasjonal jødedom: spørs litt hva du mener. Det fins et stort antall jøder som er anti-sionister og motstandere ikke bare av staten Israels eksistens og dens aktiviteter, men også av den internasjonale pengemafiaen som i høy grad er styrt av jøder.

Og på den andre siden har vi hyggelige karer som Lord Rothschild, Henry Kissinger, Alan Greenspan, Benjamin Nethanjau, Abe Foxman og flere hundre stykker til som er jøder og bedriver en politikk som kan beskrives som konspiratorisk og satanistisk. At slike jøder har absurd mye makt kan man ikke stikke under en stol.

Greie jøder:

anti_zion_jerusalem.jpg

Ugreie jøder og media-moguler:

Zionist%20Media%282%29.jpg

Knapt noenting er så viktig som å kontrollere media.

Og pengene da, selvfølgelig:

fedr1.jpg

Jødene er dypt involvert i politikken også. Mange av toppene i den amerikanske regjeringen er israelere med dobbelt statsborgerskap:

156s5eu.jpg

Er det også slik at pasasjerflyene sprayer oss med kjemikalier,

Vei ikke. Tviler på det.

atantatmennene etter 11. september fortsatt lever

Om du mener disse:

911_hijackers.jpg

så skal visst en eller to av de fremdeles være i live, ja. Correct me if I'm wrong. Men jeg syns dette er uinteressant. Det interessante med 9/11 er hvem som ga ordre om at sprengladningene skulle plasseres i WTC 1, 2 og 7.

http://news.bbc.co.uk/2/hi/1559151.stm

og lyktestolpene på tbanen driver mindcontroll?

Tviler på det.

Bare sånn at man vet hvem man diskuterer med.

OK.

"Det internasjonale anarkiet"? For noe vrøvl. FN, Verdens Handelsbank, WHO og WTO, og NATO med allierte har myndighet over nesten hele verden. Internasjonale mega-selskaper bruker hele verden som sin lekegrind. De som trosser NWOs interesser blir kontant satt på plass.

Ikke anarki, men den sterkestes rett. Noe litt annet.

Et eksempel: noen turbangutter i London sitter og tøyser på rommet sitt og fantaserer om bomber med flytende sprengstoff. Omtrent neste dag innføres universelle sikkerhetsregler på alle flyplasser. Hadde det vært anarki så hadde ikke noe slikt gått så lett.

Penge/finanssystemet er også globalt. Ingen står utenfor. Enda et eksempel på at vi ikke har anarki.

Krigen mot narkotika er praktisk talt global. Nesten ingen står utenfor.

"Krigen mot terror" og krigen mot "Al Queida" samme sak. Alle må være med på den, ellers får man svi og får terrorist-stempelet.

Holocaust og sionist-jødenes immunitet er også universell. Ingen "anarkister" kan gå imot dette. Gjør de det så blir de tatt hardt. Sånn som Iran.

Krigen mot alternativ medisin er universell. Ingen får lov å gå imot Big Pharma.

Samme sak med energi-produksjon. Olje/gass/atom-kartellet skal styre. Nye teknologier blir holdt tilbake. Overalt.

Osv osv osv. "Anarki mellom stater" er kun desinformasjon. Løgn og bedrag.

Tillegg: staten Kina, samt Russland til en viss grad, har visse friheter de fleste land i resten av verden ikke har. NWO-gutta lar de få ha denne friheten ettersom de er så gode business-partnere.

Endret av BelzeBob
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Mener du jødene står bak 11. september også?

Jeg sier ikke "jødene stod bak 9/11." Jeg sier jøder var med på det. Rockefeller-familien og dens WASP-representanter George Bush Sr., Dick Cheney, Donald Rumsfeld og flere til er ikke jøder. Men de stod bak 9/11 i samarbeid med en god del jøder både i USA og i Israel. Alt tyder på det.

Ironisk nok: de som hadde minst skyld i 9/11 var araberne.

Endret av BelzeBob
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Takk for oppklaringen BelzeBob, jeg vet ikke hvor langt vi to kan komme i en diskusjon med hverandre i og med at jeg tror vi har ett veldig sprikende syn på både verden og historien.

Anngående det internasjonale anarkiet gidder jeg ikke greie ut om det her, men om du sjekker opp hva som menes med det på fks. wikipedia tror jeg du vil få en bedre forståelse av det. Grunnlinjen er vell den at så lenge det internasjonale samfunnet ikke er en stat er det ett anarki, om så noe utvannet. :)

Lenke til kommentar

Jeg sier ikke "jødene stod bak 9/11." Jeg sier jøder var med på det. Rockefeller-familien og dens WASP-representanter George Bush Sr., Dick Cheney, Donald Rumsfeld og flere til er ikke jøder. Men de stod bak 9/11 i samarbeid med en god del jøder både i USA og i Israel. Alt tyder på det.

Hva har de å vinne på å gjøre dette mot sitt eget land? Du er hjernevasket, skaff deg en psykolog...

Lenke til kommentar

Hva har de å vinne på å gjøre dette mot sitt eget land? Du er hjernevasket, skaff deg en psykolog...

Takker for anbefalingen. Jeg har en anbefaling til deg også: les "Rebuilding America's Defences" forfattet av PNAC - Project for a New American Century og publisert ett år før 9/11.

Utdrag:

"Further, the process of transformation,

even if it brings revolutionary change, is

likely to be a long one, absent some

catastrophic and catalyzing event – like a

new Pearl Harbor."

http://www.newamericancentury.org/RebuildingAmericasDefenses.pdf

• Liker 3
Lenke til kommentar

9/11 stinker, ingen tvil om det. Bare se på hvordan begge bygningene raste sammen loddrett som om det var montert sprengstoff nedover i alle etasjene. Ta bare å sammenligne videoene av "terroristangrepet" med videoer av profesjonelle rivninger av andre høyhus - det ser identisk ut. Så en lang film for en stund siden hvor alt dette ble tatt opp, mye interessant om konstruksjonen av World Trade Center bygningene, fysiske umuligheter etc.

Lenke til kommentar

Red Frostraven: De norske jødene ble drept på Cap Arcona, iallefall de som ville tilbake til Norge. Resten reiste til Palestina.

Er du en liten løgnhals?

http://www.arkivverket.no/arkivverket/Tema/Andre-verdenskrig/Nordmenn-i-fangenskap/Joeder-i-tyske-avlivingsleire

Kai Feinberg var en av de få overlevende. I 1946 avga han formell forklaring for Oslo Forhørsrett og skrev under på erklæring om at samtlige barn, kvinner og menn over 50 år som var oppført på denne listen ble sortert ut ved ankomsten til Auschwitz og sendt i gasskammer. Både Feinbergs mor og yngre søster var blant disse mens faren døde i fangeleir en tid senere.

Referanse: S-1039 Justisdep., 1. Sivilktr. B/F/76 ”Rettslige avhør av hjemvendte norske jøder”

Glimrende. Endelig litt konkrete beviser. Er det noen som vet om det foreligger noen overssikt over disse dokumentene på nett? Her må jo være beviser? Dette var interessant. La oss grave i det så kan vi kanskje i alle fall komme til bunns i hva som skjedde med jødene som ble hentet fra Norge:)

Ser ut til at det ikke er digitalisert, men står i forskjellige hyllemetre rundt om kring i riksarkivet. Men det er vel frigjort så en kan troppe opp og lese. Fungerer såvidt jeg har skjønt slik at en legger det i en "digital tralle" slik at det er klart til du møter opp.

Takker for svaret. Slik oppfatter jeg det også. Tipper at dette stoffet ikke er lagt ut siden det er helt avgjørende for troverdigheten av påstandene som disse folkene kommer med under ed i norske rettssaler.

Igjen er det eneste stedet jeg finner dette stoffet behandlet samlet på en seriøs måte er på Vigrid sine historiesider. Her er oversskriften på det som er Kai Feinbergs rettslige forklaring på hva som skjedde med de jødene som var med i samme transport som han selv:

feinbhead.jpg

Her er det med andre ors ingen som helst tvil ute og går: Kai Feinberg har avgitt skriftlig erklæring i norsk rett på at samtlige kvinner og barn under 16 år og menn over 50 ble sendt rett i gasskamrene. Greit å vite for oss som ikke tror på dette pølsevevet heller. Her er artikkelen til Vigrid hvor de omtaler denne erklæringen:

http://www.sannhistorie.net/feinbergerkl.htm

og her er artikkelen til Vigrid hvor de omtaler boken om Kai Feinberg og hans reise som tysk fange og alt han opplevde der. Inklusive hans egen fortelling om hvordan han sist så dem han bevitnet ble gasset:

http://www.sannhistorie.net/feinberg.htm

Som jeg tenkte meg. Dette henger jo ikke på greip. Min tolking er klar: Feinberg avga falsk forklaring under ed i norsk rett. Beskrivelsen i boken om massegassingen i uthuset ute i skogen er fri fantasi eller kopiert fra en annens fantasihistorie. Og slik er jamen hele denne historien bygget opp.

De som formidler dette søplet skulle skamme seg og de som tror det bør besinne seg og lære å skille mellom løgnbasert propaganda og faktabaserte sannheter:)

• Liker 2
Lenke til kommentar

Vel, dårlig ingeniørarbeid kan lett forårsake bygninger til å falle sammen.

Ikke perfekt symmetrisk ned i sitt eget fotavtrykk. Det får man kun ved kontrolert nedriving.

Regner med du er ekspert på det området også, som alt annet her i verden.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...