Gå til innhold

Den virkelige Hitler. NB: STERKE BILDER!

pk2010

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+3165

Du er klar over at ikke alle konsentrasjonsleirene praktiserte nummererte tatoveringer?

PS, Himmlers tale der han innrømmer sine handlinger og synspunkt er i grunn hele og alene nok til å avkrefte dine påstander, dog som du så fint aviser...

Avviser/ignorer alt som er av relevans vett du :-)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, det er akkurat det de som tror på myten om holocaust gjør.

Du er klar over at ikke alle konsentrasjonsleirene praktiserte nummererte tatoveringer?

PS, Himmlers tale der han innrømmer sine handlinger og synspunkt er i grunn hele og alene nok til å avkrefte dine påstander, dog som du så fint aviser...

Ja, jeg avviser lydopptaket hvor Himmler snakker om den jødiske evakueringen som noe bevis for noe organisert, industrielt massemord.

Lenke til kommentar

@Belzebob, at du må angripe meg som en person, sier vel sitt. Rapportert for usaklighet og personangrep.

Elie Wiesel's historie er relativt be merkbar.

Morsomt at tyskerne selv bruker 25 millioner euro på et minnes merke til alle Europeiske drepte jøder. Hvorfor hedre de som ikke ble drept?

Hvordan forklarer du The Final Solution, som tydelig var en plan for masseutryddelse av alle jøder?

Zyklon B var gassen som ble brukt, foreslår at du leser litt mer om den og hvordan bruk av den er faktisk bevist.

Det finnes nok av brev fra tidligere SS medlemmer, hvor de faktisk snakker en god del om hvordan det var og div. teknikker for å gase jøder mest effektivt.

1. Tyskerne har ikke noe valg når det gjelder å bruke massevis av penger på Holocaust. Tyskerne tapte krigen og har helt siden 1945 blitt straffet og bøtelagt for det påståtte massemordet av jøder. 25 millioner euro kunne jo heller ha blitt brukt til å for eksempel redde liv i Afrika. Jeg syns det er grotesk at penger brukes på dette viset når det er så mye nød i verden.

2. "Den endelige løsningen" handlet om deportasjon. Ikke utryddelse.

3. Zyklon B var et blåsyre-basert middel for å bekjempe skadedyr. Lignende midler brukes fremdeles i dag for samme hensikt. Ironisk nok: en av grunnene, kanskje hovedgrunnen, til at det ble slik en fatal spredning av tyfus og andre sykdommer i flere av leirene ved krigens slutt var mangel på Zyklon B.

4. Bildene av magre kropper: ofre for sykdom og sult. Noe tyskerne ikke kunne stoppe.

5. Bilder av hauger med sko osv: fangene fikk nye uniformer og sko/støvler når de ble internert i leiren. Ingenting skummelt med dette.

6. Brev fra nazistene der de snakker om gasskamre osv? Nei, aldri sett noe slikt.

7. Eli Wiesel? Jeg forstår ikke helt hvorfor tyskerne lot han tilbringe halve Holocaust i sykeseng. Var det ikke slik at "de gasset de som ikke kunne jobbe"? Og jeg forstår ikke hvorfor Eli og hans far valgte å slå følge med tyskerne istedet for å vente på russerne, når de fikk høre at russerne var på vei til leiren de var i. De fikk nemlig, i likhet med mange andre, valget mellom å bli eller dra videre sammen med nazistene. Eli Wiesel sier dette selv i boken "Night."

Face it, buddy: du har ingen beviser for Holocaust.

Vil du lære litt om saken så anbefaler jeg min nettside: http://www.holocaustinfo.net

Åja, Himmlers tale:

I tillegg til dette med tolkning av "ausrottung" så har jeg noen ting til:

1. Hvordan har det seg at et slikt flott og tydelig lydopptak "plutselig" blir funnet lenge etter krigen? De allierte har jo hatt alt bevismaterialet fra nazi-Tyskland i 65 år.

2. Hvorfor lager man et lydopptak av en hemmelig tale / tale fra et hemmelig møte?

3. Viktig: med dagens voice-print ("stemme-avtrykk") teknologi kan man lage nøyaktig hvilke taler man vil. Man kunne sikkert laget et opptak der Himmler snakker om Ole Brumm også.

Anyway: syns du en tale eller et papir er nok til å bevise at 6 millioner døde i gasskamre?

------------------

In May 1940, Heinrich Himmler advocated sending the Jews to Madagascar. About this plan, Himmler stated:

"However cruel and tragic each individual case may be, this method is still the mildest and best, if one rejects the Bolshevik method of physical extermination of a people out of inner conviction as un-German and impossible."

http://www.holocaustinfo.net/enside2.php

Endret av BelzeBob
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Jeg og pk2010 har nok ganske så forskjellige syn på Hitler. Jeg beundrer ikke mannen og syns ikke nazi-Tyskland var en bra ting, selv om jeg kan se idealismen og alle de i og for seg positive tingene. Hadde du villet bo i nazi-Tyskland, pk2010? Jeg hadde dratt derfra til et sted jeg hadde hatt mer frihet. Dessuten hadde jeg gjerne skjønt at til tross for nazistenes mange tilsynelatende gode hensikter så kunne ikke dette gå bra. Og som kjent det gjorde det ikke heller.

Men vi er nok enige om følgende:

1. Hitler var en idealist og ingen "ond" mann. Og han var svært populær blant tyskerne.

2. De tyske nazistene hadde en moralsk standard som var like høy som britenes og amerikanernes. Og langt, langt høyere enn russernes. Det er nok også sant at dette med nazisme var relativt for svært mange av de såkalte nazistene. Jeg ser stort sett på dem som helt vanlige folk som ville tjene landet sitt.

3. Hitler og nazistenes kamp var først og fremst en nasjonalistisk frigjøringskamp. Ikke en kamp for å "ta over verden."

4. Holocaust er en løgn fra A til Å.

5. Det store offeret i Europas krig var Tyskland og tyskerne. Slettes ikke jødene.

6. Hitler ville ikke ha krig. Allikevel vil jeg tilføye at det nok ikke var så klokt å gå inn i Polen.

7. Det store monsteret, om man skal se på hva som faktisk ble gjort, i andre verdenskrig var de allierte. Og blant de allierte var russerne verst. De gjorde alt det tyskerne senere ble beskyldt for.

--------

Å - om punkt 6: Hitlers store "forbrytelse" var nok at han frigjorde Tyskland fra de internasjonale bankirenes klør. Spør du meg var dette grunnen til krigen i Europa.

Vel, si ifra om du har ting du er uenig i her, pk2010.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg har, som sikkert ikke den eneste, rapportert TS for denne tråden. Dine holdninger i denne tråden gjør meg kvalm og full av avsky, både overfor det faktum at det eksisterer mennesker som deg og det at du får lov til å ytre deg som du gjør på diskusjon.no (Nei, jeg er ikke for absolutt ytringsfrihet).

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har, som sikkert ikke den eneste, rapportert TS for denne tråden. Dine holdninger i denne tråden gjør meg kvalm og full av avsky, både overfor det faktum at det eksisterer mennesker som deg og det at du får lov til å ytre deg som du gjør på diskusjon.no (Nei, jeg er ikke for absolutt ytringsfrihet).

Dette synes jeg er helt på trynet. PK er en særdeles dårlig debatant og meningene hans er helt bak mål men selvfølgelig skal han få lov til å rante som han vil om Hitler i sin egen tråd. Å forby meninger man ikke liker på ett diskusjonsforum tror jeg generelt vil være veldig ødeleggende.

Det man gjerne kunne slått hardere ned på, etter min mening, er når vedkommende kaprer andre tråder med prat om jødekonspirasjoner osv.

• Liker 7
Lenke til kommentar

Dine holdninger i denne tråden gjør meg kvalm og full av avsky

Hvilke holdninger er dette?

La meg forresten komme med et sitat fra en som har lov å ytre seg så mye han vil, Eli Wiesel:

"Every Jew, somewhere in his being, should set apart a zone of hate - healthy, virile hate - for what the German personifies and for what persists in the German. To do otherwise would be a betrayal of the dead."

Dette er tydeligvis helt akseptabelt; å oppfordre til hat mot tyskere. Såvidt jeg kan se har ikke pk2010 oppfordret til hat mot noen som helst.

Dette er visst også helt greit; bilde av ofre for hat mot tyskere:

massacre_of_germans.jpg

Og dette er visst helt OK; bilde av Holocaust-benekter Faurisson nesten slått ihjel for sine "uakseptable meninger":

faurisson1989.jpg

Hyklere! Skam dere! Og ikke angrip ytringsfriheten. Isåfall er dere ikke noe bedre enn Hitler som dere fordømmer.

Endret av BelzeBob
  • Liker 8
Lenke til kommentar

Dette synes jeg er helt på trynet. PK er en særdeles dårlig debatant og meningene hans er helt bak mål men selvfølgelig skal han få lov til å rante som han vil om Hitler i sin egen tråd. Å forby meninger man ikke liker på ett diskusjonsforum tror jeg generelt vil være veldig ødeleggende.

Det man gjerne kunne slått hardere ned på, etter min mening, er når vedkommende kaprer andre tråder med prat om jødekonspirasjoner osv.

Forumet har regler mot rasisme, og disse folka bryter disse reglene hele tiden, som når de lager en tråd som sier at jøder er skylden i multikulrismen i norge, dette er rasiste ramblings som ikke hører hjemme på et forum som dette, vi har ikke ytringsfrihet på forumet og da er det helt unødvding og gjøre dette forumet om til en propaganda maskin for nazister.

Ikke bare det, men forumet blir en vits, folk vil ikke ta dette stedet seriøst lengre når det flokker hauer med holocaust nektere og raister og nazister på forumet.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Forumet har regler mot rasisme, og disse folka bryter disse reglene hele tiden, som når de lager en tråd som sier at jøder er skylden i multikulrismen i norge, dette er rasiste ramblings som ikke hører hjemme på et forum som dette, vi har ikke ytringsfrihet på forumet og da er det helt unødvding og gjøre dette forumet om til en propaganda maskin for nazister.

Ikke bare det, men forumet blir en vits, folk vil ikke ta dette stedet seriøst lengre når det flokker hauer med holocaust nektere og raister og nazister på forumet.

Det er en enorm forskjell på regelrett usakelig rasisme "forbanna negere" og det å ha en annen oppfatning av historien og dagens samfunn. Ja, en del mennesker her utviser ett stort jødehat som vi alle synes er motbydelig, men disse menneskene tror åpenbart på ett stort sammensurium av konspirasjoner og således er det ikke snakk om ett hat mot rasen men den konspirasjonen de tror disse representerer. Derfor mener jeg at det er helt innafor å presentere sitt syn i egne tråder her på forumet. Så lenge det holdes innenfor ett minimum av saklighet synes jeg også disse menneskene skal få lov til å fronte sitt syn på verden, selv om det for oss fremstår som særdeles forstyrrede og ofte sliter med logiske sammenhenger og kildekritikk.

Lenke til kommentar

Gunfreak

Du kan knapt skrive brukbar norsk, og du kommer med klisje-pregede anklagelser om "rasisme" og "propaganda maskin" så fort noen skriver noe som ikke er helt i tråd med den politisk korrekte linjen - istedet for å på en saklig måte debattere det som er tema. Tror det er en større "trussel" enn at folk som faktisk har bedrevet seriøs forskning om vanskelige emner deler med seg av viktig informasjon her på forumet.

Kaller du meg rasist og nazist, forresten? Bedriver jeg "propaganda"? Og hva mener du egentlig med "holocaust nekter"? Når det gjelder Holocaust og nazi-Tyskland så kan jeg svare for meg. Jeg har tydeligvis langt mer kunnskap om disse tingene enn du. Jeg har ikke sett deg legge noe som helst saklig stoff på bordet.

Forøvrig hater jeg ikke jøder. Jeg hater ikke noe menneske. Men jeg hater sionismen og den jødiske rasismen. Ja, rasisme generelt er jeg motstander av. Men den største rasistiske bevegelsen i dag er den jødiske.

PK er en særdeles dårlig debatant

Helt uenig. For meg virker det som at pk2010 er omtrent den eneste her på trådene med en IQ over frysepunktet.

Endret av BelzeBob
  • Liker 6
Lenke til kommentar

Det er en enorm forskjell på regelrett usakelig rasisme "forbanna negere" og det å ha en annen oppfatning av historien og dagens samfunn. Ja, en del mennesker her utviser ett stort jødehat som vi alle synes er motbydelig, men disse menneskene tror åpenbart på ett stort sammensurium av konspirasjoner og således er det ikke snakk om ett hat mot rasen men den konspirasjonen de tror disse representerer. Derfor mener jeg at det er helt innafor å presentere sitt syn i egne tråder her på forumet. Så lenge det holdes innenfor ett minimum av saklighet synes jeg også disse menneskene skal få lov til å fronte sitt syn på verden, selv om det for oss fremstår som særdeles forstyrrede og ofte sliter med logiske sammenhenger og kildekritikk.

Jo, de hater jøder fordi dem er jøder, vi har også hatt samme persjoner som ikke liker at brune mennesker kalles nordmenn, de er rasister og har rasistike uttalelser.

Og jeg syns det er MYE MYE værre å si at 15 millioner mennesker beskyldes for å fake døden til 15 millioner andre mennesker, enn det det er å si jævla neger.

De har ubegrunnet hat og er derfor rasister.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jo, de hater jøder fordi dem er jøder, vi har også hatt samme persjoner som ikke liker at brune mennesker kalles nordmenn, de er rasister og har rasistike uttalelser.

Og jeg syns det er MYE MYE værre å si at 15 millioner mennesker beskyldes for å fake døden til 15 millioner andre mennesker, enn det det er å si jævla neger.

Så forstår jeg deg rett om du ønsker å forby det å fornekte holocaust, i allefall på forumet?

Det er jo ikke ubegrunnet hat, for disse menneskene tror at verden er en helt annen enn det vi tror. De hater ikke jøder fordi de har krøllete hår eller krokete neser, men fordi at jødene i deres verden har en sammensvergelse mot dem.

Hva skal man oppnå med å støte disse menneskene ut av forumet og sende dem til enda mer forvirrede mennesker på nyhetsspeilet og tilsvarende fora? Det er nokk av forvirrede mennesker der ute, jeg ser ingen grunn til å dytte dem i henda på enda mer forvirrede folk som kan overføre noen av syne egne psykoser til dem.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Så forstår jeg deg rett om du ønsker å forby det å fornekte holocaust, i allefall på forumet?

Det er jo ikke ubegrunnet hat, for disse menneskene tror at verden er en helt annen enn det vi tror. De hater ikke jøder fordi de har krøllete hår eller krokete neser, men fordi at jødene i deres verden har en sammensvergelse mot dem.

Hva skal man oppnå med å støte disse menneskene ut av forumet og sende dem til enda mer forvirrede mennesker på nyhetsspeilet og tilsvarende fora? Det er nokk av forvirrede mennesker der ute, jeg ser ingen grunn til å dytte dem i henda på enda mer forvirrede folk som kan overføre noen av syne egne psykoser til dem.

Du har det bakvendt, de hater ikke jøder fordi dem tror jødene er bak en stor sammensvergelse, de tror jødene er bak en stor sammensvergesle fordi dem hater jøder.

Og disse mennesksne har godt langt langt fordi å bare nekte at holocaust fant sted, de sier en hel gruppe mennesker er onde, spiller ingen rolle hva deres skye og pervesre motiver er, deres utsagn er like rasistisek, er som å si at de er ikke rasister når de sier jævla negere, fordi dem mener negere er mindre menneskelige enn white, deres bakmotiver spiller ingen rolle, det er hva de skriver her som har noe å si.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Belzebob: Angående dine spørsmål lengere opp her.

Jeg ville selvsagt ikke ha bodd i et land som snart hele den industrialiserte verden erklærte krig mot, om jeg hadde valget så ville jeg utsette meg selv for minst mulig lidelse, men for mange tyskere så var det ikke noe valg. Om jeg ønsker meg et nasjonalsosialistisk samfunn? Tja, jeg ser ingen grunn til å forsøke da det uansett er bedre enn hva enn man kaller det vi i dag lever under.

Stort sett enig i det du lister opp.

Hvordan hadde Vest-Europa i dag sett ut uten Hitler? jeg tror det hadde vært en temmelig mørk plass.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Gunfreak: selvfølgelig spiller det noen rolle hva som er bakgrunnen for deres meninger. Har du tatt deg en snaps forresten? Var ikke alt som var like forståelig :p

Hvorvidt de hadde hatet jøder uansett eller ikke er ikke særlig relevant for diskusjonen fordi det de presenterer her er en teori om en jødisk sammensvergelse, således er ikke hatet fullstendig ubegrunnet, men vi annser det selvfølgelig som ganske fjernt. Kommer man med rene rasistiske innlegg skal dette såklart slettes, men kommer du med konspirasjonsteorier og ett annet syn på historien i din egen tråd ser jeg ikke problemet.

Igjen, jeg lurer på hvorfor du på død og liv vil nekte dem å fortelle om den "verdenen de lever i". Gjenntar meg selv:"Hva skal man oppnå med å støte disse menneskene ut av forumet og sende dem til enda mer forvirrede mennesker på nyhetsspeilet og tilsvarende fora? Det er nokk av forvirrede mennesker der ute, jeg ser ingen grunn til å dytte dem i henda på enda mer forvirrede folk som kan overføre noen av syne egne psykoser til dem."

• Liker 1
Lenke til kommentar

Er enig med herzeleid at det er nok av forvirrede mennesker her i verden.

99% av det TS sier er åpenbart rasistisk. Har selv vært i Terezinstadt og sett konsentrasjonsleiren. Var ingen gasskammere der, men du kan se murveggen med kulehull der fangene ble stilt opp og skutt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Var ingen gasskammere der, men du kan se murveggen med kulehull der fangene ble stilt opp og skutt.

Belzebob's teori er nok at dette og var foråsaket av skadedyr, som tydeligvis, var den eneste grunnen til at noen ble drept i konsentrasjonsleirer. :hmm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...