BelzeBob Skrevet 6. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2011 (endret) Innvandrerne har ingen makt. De er nederst på rangstigen sammen med den vanlige tysker. Vi snakker om fremmede på det aller høyeste nivået. Det nivået landet styres fra. Eller kanskje snarere: det er fremmede interesser som råder der. Og selvfølgelig: pengemakten dikterer til syvende og sist alt. Og den ligger ikke i Tyskland, men utenfor. USA: samme sak. Det private selskapet Federal Reserve styrer egentlig USA. For de styrer med pengene. Om Tyskland må det også nevnes at landet er okkupert av amerikanske styrker, akkurat som Japan, og har blitt fratatt retten til å ha sin egen hær. Stemmer ikke dette? Norge er heller ikke styrt av nordmenn. Men av folk som sitter helt andre steder. De som sitter på toppen av alle de internasjonale organisasjonene vi er medlem av. Offisielle og uoffisielle organisasjoner. En organisasjon eller "klubb" som Bilderberg-klubben er i aller høyeste grad et organ som dikterer vår politikk. At dette ikke innrømmes spiller ingen rolle. Det forandrer ikke realiteten. Verden er styrt av et syndikat. Dvs. flere syndikater, men for vår del i den vestlige verden kan vi si det er ett syndikat. Nasjoner eksisterer ikke. En nasjon er kun en sektor, en ressurs og et organ for en større kropp. Denne større kroppen er det vesenet som prøver å bli Den Nye Verdensordenen. Noe verdens rikeste og mektigste menn aktivt har jobbet for å skape de siste 200 årene. Snart er denne Nye Verdensordenen 100% i boks. Bare detaljer som står igjen. http://www.youtube.com/watch?v=yUfx5J4MEPo Endret 6. mars 2011 av BelzeBob 1 Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 6. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2011 Amerikansk militær tilstedeværelse og nei, det er ingen stråmann, det er per def en okkupasjon. Noe du ser ut til å ha problemer med å innrømme. Per dags dato er det mer en "vi gidder ikke å be dem flytte seg"-sak. Derfor er ikke Tyskland under okkupasjon. Lenke til kommentar
pk2010 Skrevet 6. mars 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. mars 2011 (endret) Del_diablo: Hva tror du internasjonal jødedom hadde sagt om det Tyske folk bestemte seg for å kvitte seg med amerikansk militær tilstedeværelse? Endret 6. mars 2011 av pk2010 1 Lenke til kommentar
pk2010 Skrevet 6. mars 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. mars 2011 Amerikansk militær tilstedeværelse og nei, det er ingen stråmann, det er per def en okkupasjon. Noe du ser ut til å ha problemer med å innrømme. Hvordan er det en okkupasjon? Hvordan er det IKKE en okkupasjon? Hva kaller du det om jeg setter en kniv mot strupen din og forlanger å sove på sofaen din på ubestemt tid? konsekvensen om du kaster meg ut er selvsagt at blodet fosser. 1 Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 6. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2011 Del_diablo: Hva tror du internasjonal jødedom hadde sagt om det Tyske folk bestemte seg for å kvitte seg med amerikansk militær tilstedeværelse? Vis de sier nei så har vi i dag en informasjonstrøm som vil tillate en lynshing av ordreholderne. Så jeg sier: Med mindre jødene faktisk går imot, så er ikke tyskland under okkupasjon. Lenke til kommentar
pk2010 Skrevet 6. mars 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. mars 2011 BelzeBob: jeg styrer vekk fra å kalle det en ny verdensorden, for denne ordenen er alt annet en ny. Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 6. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2011 (endret) Hvordan er det IKKE en okkupasjon? Hva kaller du det om jeg setter en kniv mot strupen din og forlanger å sove på sofaen din på ubestemt tid? konsekvensen om du kaster meg ut er selvsagt at blodet fosser. Akkurat slik innkvarterte tyskerne seg hos mine besteforeldre, saa jeg kan ikke si at jeg har saerlig sympati for dem. Paa den annen side alle Stater bruker denne tekninkken overfor sine innbyggere, saa jeg har ikke stort til overs for dem heller. Endret 6. mars 2011 av Skatteflyktning Lenke til kommentar
BelzeBob Skrevet 6. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2011 Vi kan jo si Norge er okkupert også. Denne pussige "NATO"-tingen vi fortsetter å være medlem av... Hvordan er det IKKE en okkupasjon? Hva kaller du det om jeg setter en kniv mot strupen din og forlanger å sove på sofaen din på ubestemt tid? konsekvensen om du kaster meg ut er selvsagt at blodet fosser. Akkurat slik innkvarterte tyskerne seg hoss mine besteforldre. Er du sikker på at det var slik det gikk til? Jeg må si jeg har mine tvil. BelzeBob: jeg styrer vekk fra å kalle det en ny verdensorden, for denne ordenen er alt annet en ny. Hmmm... Si gjerne mer om hva du mener med dette. 1 Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 6. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2011 Innvandrerne har ingen makt. De er nederst på rangstigen sammen med den vanlige tysker. Vi snakker om fremmede på det aller høyeste nivået. Det nivået landet styres fra. Eller kanskje snarere: det er fremmede interesser som råder der. Og selvfølgelig: pengemakten dikterer til syvende og sist alt. Og den ligger ikke i Tyskland, men utenfor. USA: samme sak. Det private selskapet Federal Reserve styrer egentlig USA. For de styrer med pengene. Om Tyskland må det også nevnes at landet er okkupert av amerikanske styrker, akkurat som Japan, og har blitt fratatt retten til å ha sin egen hær. Stemmer ikke dette? Norge er heller ikke styrt av nordmenn. Men av folk som sitter helt andre steder. De som sitter på toppen av alle de internasjonale organisasjonene vi er medlem av. Offisielle og uoffisielle organisasjoner. En organisasjon eller "klubb" som Bilderberg-klubben er i aller høyeste grad et organ som dikterer vår politikk. At dette ikke innrømmes spiller ingen rolle. Det forandrer ikke realiteten. Verden er styrt av et syndikat. Dvs. flere syndikater, men for vår del i den vestlige verden kan vi si det er ett syndikat. Nasjoner eksisterer ikke. En nasjon er kun en sektor, en ressurs og et organ for en større kropp. Denne større kroppen er det vesenet som prøver å bli Den Nye Verdensordenen. Noe verdens rikeste og mektigste menn aktivt har jobbet for å skape de siste 200 årene. Snart er denne Nye Verdensordenen 100% i boks. Bare detaljer som står igjen. http://www.youtube.com/watch?v=yUfx5J4MEPo De som styrer pengene har selvfølgelig betraktelig med makt, kontroll og innflytelse på et land, men de er på ingen måte de som alene "styrer et land". At Norge er styrt av av internasjonale organisasjoner og Bilderbergere er en morsom kommentar, det er sikkert de som har bestemt at man skal bygge kraftledninger over hardangerfjorden for å ødelegge norsk kultur. Bilderbergerne og internasjonale institusjoner har innflytelse over norske politikere, i noen tilfeller slik som EØS så styrer de faktisk flere områder ved norsk politikk, ingen tvil om det. Hvilke områder i norsk politikk blir diktert av bilderbergerne? Det er dog fortsatt langt til "sitter jøder og bilderbergere og styrer landene i verden bak lukkede dører". Du er vel blant de som tror begrepet "new world order" er betegnelsen på et bestemt system og alle referanser til en ny orden er et ledd i denne planen, det får du lov til å tro på, til tross for at bevisene er syltynne. Tyskland er ikke okkupert av amerikanske tropper, amerikanske troppene har ikke maktmonopol eller kontroll over politiske institusjoner, ei regnes de heller som en "hostile army" av hverken ledere eller befolkningen. Japan har i teorien ikke rett til å ha hær, en rett de frasa seg gjennom keiseren og amerikansk innblanding for å endre deres militære utenrikspolitiske historie og ta en langt mer vennlig posisjon i Øst-Asia. Artikkel 9-innføringen er litt kontroversiell, men har ikke hindret japanerne å bygge opp en viss hær, de definerer den dog bare som en forlengelse av politistyrker og selvforsvarsstyrker. Lenke til kommentar
gtamann Skrevet 6. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2011 Det kan da ikke være noe negativt med NWO, eller kan det ? Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 6. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2011 Hvordan er det IKKE en okkupasjon? Hva kaller du det om jeg setter en kniv mot strupen din og forlanger å sove på sofaen din på ubestemt tid? konsekvensen om du kaster meg ut er selvsagt at blodet fosser. Gi meg et eksempel på at amerikanske soldater har truet med dette i Tyskland. 1 Lenke til kommentar
pk2010 Skrevet 6. mars 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. mars 2011 Det jeg mener er at denne kontrollen av penger har foregått helt siden Jesus Kristus gikk på denne planeten og at denne ordenen har fått holde på rimelig uforstyrret siden den gang. Vi har kun hatt korte avbrekk fra dens innflytelse. Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 6. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2011 Det kan da ikke være noe negativt med NWO, eller kan det ? Spørsmålet er om de vil gjøre ting som vil være fordelaktig for oss. Lenke til kommentar
pk2010 Skrevet 6. mars 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. mars 2011 Hvordan er det IKKE en okkupasjon? Hva kaller du det om jeg setter en kniv mot strupen din og forlanger å sove på sofaen din på ubestemt tid? konsekvensen om du kaster meg ut er selvsagt at blodet fosser. Gi meg et eksempel på at amerikanske soldater har truet med dette i Tyskland. Det er vel strengt tatt ikke nødvendig siden det Tyske folk er avvæpnet og bundet på hender og føtter. Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 6. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2011 Det jeg mener er at denne kontrollen av penger har foregått helt siden Jesus Kristus gikk på denne planeten og at denne ordenen har fått holde på rimelig uforstyrret siden den gang. Vi har kun hatt korte avbrekk fra dens innflytelse. Jeg vil påstå siden noe rundt 600-tallet en gang da, men pytt pytt, nære nok. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 6. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2011 Hvordan er det IKKE en okkupasjon? Hva kaller du det om jeg setter en kniv mot strupen din og forlanger å sove på sofaen din på ubestemt tid? konsekvensen om du kaster meg ut er selvsagt at blodet fosser. Gi meg et eksempel på at amerikanske soldater har truet med dette i Tyskland. Det er vel strengt tatt ikke nødvendig siden det Tyske folk er avvæpnet og bundet på hender og føtter. Så du har ikke eksempler å vise til? Det er med andre ord bare bullshit fra ende til annen du serverer. 2 Lenke til kommentar
BelzeBob Skrevet 6. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2011 Det kan da ikke være noe negativt med NWO, eller kan det ? Kommer an på hvem som styrer den og hvilket syn de har på ting. Politikere som Clinton, Bush og Obama - og skikkelser som Kissinger og Brezinski, snakker alle varmt om En Ny Verdensorden. Og akkurat de samme folkene bedriver, eller propagerer for, en politikk som resulterer i tyranni og død og fordervelse. Vil du at disse typene skal ha total makt? Det jeg mener er at denne kontrollen av penger har foregått helt siden Jesus Kristus gikk på denne planeten og at denne ordenen har fått holde på rimelig uforstyrret siden den gang. Vi har kun hatt korte avbrekk fra dens innflytelse. Ja, men nå er mulighetene for total kontroll så mye, mye større. Apparatet har blitt så kolossalt stort. 1 Lenke til kommentar
pk2010 Skrevet 6. mars 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. mars 2011 Hvordan er det IKKE en okkupasjon? Hva kaller du det om jeg setter en kniv mot strupen din og forlanger å sove på sofaen din på ubestemt tid? konsekvensen om du kaster meg ut er selvsagt at blodet fosser. Gi meg et eksempel på at amerikanske soldater har truet med dette i Tyskland. Det er vel strengt tatt ikke nødvendig siden det Tyske folk er avvæpnet og bundet på hender og føtter. Så du har ikke eksempler å vise til? Det er med andre ord bare bullshit fra ende til annen du serverer. Så det amerikanske militæret er ikke i Tyskland? Lenke til kommentar
gtamann Skrevet 6. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2011 Det kan da ikke være noe negativt med NWO, eller kan det ? Kommer an på hvem som styrer den og hvilket syn de har på ting. Politikere som Clinton, Bush og Obama - og skikkelser som Kissinger og Brezinski, snakker alle varmt om En Ny Verdensorden. Og akkurat de samme folkene bedriver, eller propagerer for, en politikk som resulterer i tyranni og død og fordervelse. Vil du at disse typene skal ha total makt? Hvis det er for å ha fred i denne verden ja. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg