BelzeBob Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 (endret) Quote Jeg trenger ikke bevise noe som helst. Nå - kan du vise oss de fotografiene? Endret 4. mars 2011 av BelzeBob Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836 Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 CoolDuckie Saken er enkel: vis oss beviser for Holocaust og vi slutter å mase. GM250 Hvorfor vil du ikke kommentere det faktum at de 850.000 Wikipedia hevder ble myrdet i Treblinka forsvant ut i løse luften? Hvorfor snakker du om 20.000? Hvorfor kommenterer du ikke videoklippet? Jeg sjekker opp videoen nå. Keep your socks on. Hvem sier at de forsvant ut i løse luften? De upubliserte dataene til Richard Krege? Han er forresten elektroingeniør, og støttet av tenketanken the adelaide institute. Hva er det å kommentere om videoklippet egentlig? http://en.wikipedia.org/wiki/Richard_Krege He does however admit there is a grave visible on WW2 aerial photos of Treblinka that could hold up to 10,000 in an area he didn't scan. The estimated number of exterminated at Treblinka alone is up to one million, meaning his findings are considered incorrect by historians and unsupported. Hvis man ikke leiter etter massegraver i områder man vet de har vært, men loker rundt i skogen i området rundt.. Da er man og ganske sløkket. I det minste burde de kjørt tester der som et kontrollpunkt. Hva vet en elektro ingeniør egentlig om jordsmonn? Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Du anklager tyskerne for å ha myrdet 6 millioner jøder og jeg er den som skal lete oppe bevisene? Nei, igjen, det er du som anklager historien for å være feil. GM250 er heller ikke den som anklager tyskerne for å drepe 6 millioner å gjøre, men igjen historien. "Bevisene" for "holocuast" er "vitneforklaringer". Hvorfor er ikke "lage lampeskjermer av jødene" en bit av skoleopplæringen av holocaust? Det var vanelig forklaring etter krigen det. Det er mange som påståt å ha sittet i leirene også, men la oss se bort i fra dem, de diskreditterer bare holocuast. Ikke glem alle fysiske umuligheten som de presterte å presantere. Eller mangel på obduksjonesrapporter. Eller mangel på askehauger. Eller mangel på beinrester eller kremering. Hvorfor ta vitneforklaring når du kan ha fysiske bevis? Hvorfor klarte de aldri å skaffe vitner til en rettsak i Canada herrens år 1985?! Trelinka var en utrydningsleir. Hvorfor finner vi ingen lik, eller vendt jordhauger med "moderne utstyr"? Det vi har er veldig enkelt: Bevisene er ikke holdbare for en rettsak, noe som sier at Nurnberg for det meste er en farse. Så hvor er bevisene? Gasskammer sier du? Det er fult mulig å ha gasskammere med Zyklon B, det utlukker jeg ikke, MEN hvor er likene? Hvor er gravene? Lik råtner. Det samme gjør bein. Aske forsvinner med tiden. Hvorfor skulle tyskerne lage obduksjonsrapporter? Det er snart 70 år siden. Forventer du virkelig å finne f. eks. svære askehauger enda? Nei, men jeg forventer at noen gadd å dokumentere det tilbake i 1950, eller 1960. Eller at man finner hele snudde jordlag med sonarutstyr i leirene. Med mindre det finnes en virkelig god grunn til å ikke skaffe håndfaste bevis på vår tids mest berømte massedrap, virker det ikke litt suspekt at det ikke finnes? 2 Lenke til kommentar
BelzeBob Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 (endret) GM250 & de andre holopropagandistene: Slutt med det tomme pratet. Vis oss bevisene for at tyskerne myrdet 6 millioner jødiske menn, kvinner og barn i andre verdenskrig. Minst halvparten av de i gasskamre. Akkurat som oppslagsverkene påstår. Bevis at ett eneste menneske døde i "Holocaust." Endret 4. mars 2011 av BelzeBob 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Henrik Du forstår fremdeles ikke "you can't prove a negative." Du forstår fremdeles ikke at den som kommer med en påstand om at noe har skjedd er den som trenger å bevise det. Påstanden her er at Hitler utryddet 6 millioner jøder. Og det finnes ikke fnugg av bevis. Altså: om ingen snart kommer med beviser må vi stryke Holocaust fra historien. You can prove a negative. Jeg forstår godt at en en som påstår noe, skal stå for sine ord og skal kunne bevise det. Det du ikke forstår, det er at det ikke er noe jeg eller GM250 påstår fra løse luften, historien idag = holocaust har hendt. MAO, historien, og den som har skrevet den påstår at holocaust har hendt. Dessuten, vist jeg anklager deg for mord på grunnlag av en del beviser, i følge deg ville da du likevel ikke ha noen behov for å bevise din uskyld, fordi du kan ikke bevise noe som ikke har hendt / du ikke har gjort. Ja, se om du får strøket Holocaust fra historien, siden du ikke aksepterer de bevisene som er og ser HELE bildet. Og i så tilfellet, når du tror du ser "hele" bildet, kan du likevel garantere for at du gjør det? Kan vi garantere for at tyskerne ikke hadde en massiv kverne som gjorde mennesker om til støv? Kan vi garantere at dagens simple holocaust, er bare en dekkhistorie til noe langt mer avansert, nettopp for å få folk til å tvile på historiens troverdighet? Kan vi garantere at togene som gikk til og fra konsentrasjonsleierene, faktisk ikke kjørte levende inn, og døde ut? For min del, så kan ikke Tyskland gjør annet enn å tjene på at de blir frikjent for Holocaust, det var vel kanskje det som var planen den gang Holocaust holdt på. Og slette beviser, samt kvitte seg med likene, no body, no murder? Tyskerne var ikke akkurat dumme og hadde vel kanskje en samling av verdens smarteste ingeniører på den tiden. Vist dere synes jeg er koko nå, så er dette omtrent samme suppa som dere kommer med. Masse spekulasjoner. Lenke til kommentar
Woina Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Majdanek: Artig affære dette her med antall som skal være industrielt og systematisk utryddet i de forskjellige leirene. Auschwitz var lenge hovedstedet med 4 millioner her i Europa, mens Dachau var hovedstedet for amerikanerne etter alle løgnene som ble servert om det stedet. Da Auschwitz-løgnen falt for godt i 1988 ble de 4 millioner redusert offisielt til 1,5 million og er uoffisielt redusert videre. Hva skal vi så tro? Her er en artikkel om Majdanek som ikke gjør lett å feste lit til noen av de såkalte hel- eller halvoffisielle organisasjonene som tjener på denne løgnindustrien: http://www.vigrid.net/hcmajdanek.htm Langt nede i artikkelen, like over bildet som er vist over finner vi en del av disse motstridende tallene. Jeg ler over at noen kan ta disse åpenbare løgnene på alvor:) 2 Lenke til kommentar
BelzeBob Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 (endret) Woina Vigrid.net funker ikke. Tror forbindelsen i Norge har store problemer. (+ at du surfer gjennom utenlandsk proxy.) Henrik: du skjønner fremdeles ikke poenget. Holocaust handler ikke om å "garantere" at noe ikke kunne skjedd. Ingen rettssak funker på det viset. Det er galskap. Det handler om å bevise at (noe) har skjedd. Nå gir jeg opp å prøve å hjelpe deg. Det er tydelig for meg at du ikke kan forstå. Endret 4. mars 2011 av BelzeBob Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Forklaringen av hvordan det gikk fra 4 millioner til 1,5 millioner, er forklart tidligere. Og la meg gjette, uten å ha lest artikkelen (for det har jeg ingen intensjon om å gjøre), men Vigrid sier vel noe om at diverse jødiske organisasjoner tjener fett på "holocaust"? Og hva faen er en halvoffisiell organisasjon? Hvordan kan jeg være halvveis offisiell samboer med dama mi? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Woina Vigrid.net funker ikke. Tror forbindelsen i Norge har store problemer. (+ at du surfer gjennom utenlandsk proxy.) Henrik: du skjønner fremdeles ikke poenget. Holocaust handler ikke om å "garantere" at noe ikke kunne skjedd. Ingen rettssak funker på det viset. Det er galskap. Det handler om å bevise at (noe) har skjedd. Nå gir jeg opp å prøve å hjelpe deg. Det er tydelig for meg at du ikke kan forstå. Nei forstår ikke deg, da du forandrer forklaring og uttrykk for hver gang du trykker på tastene dine. Hvilken tingrett har jeg kommet til nå? Jeg må tydeligvis ha gått feil, da vi er i en rettssak, og ikke i en debatt/diskusjon(hvor forsåvidt begge parter må bevise sine påstander). Lenke til kommentar
Quote Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 BB: Jeg sitter på skolen, kan se om jeg finner bildet senere i kveld. Men mener du virkelig at alle øyenvitner lyver? At slike øyenvitnerappoerter bare kan kastes bort? Dersom vitner ikke kan komme med bevis, hadde det ikke vært mange rettsaker som kunne kommet med en rettferdig dom. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836 Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Virkelig, er sisteskansen din å kalle meg en "holopropagandist"? I så fall anser jeg mine poster i denne tråden til å ha brakt så mye lys over situasjonen at du har måttet gå ned til personangrep for å prøve å skjule nederlaget. Noen etterlyste bilder ? Også kan dere jo lese om: http://en.wikipedia.org/wiki/Aktion_1005 http://www.deathcamps.org/occupation/1005.html Som godt kan ha "en liten finger med i spillet" på hvorfor så lite er å finne i ettertid.. Lenke til kommentar
BelzeBob Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 (endret) Men mener du virkelig at alle øyenvitner lyver? Jeg har aldri sagt noe slikt. Viktig å vite: 1. Ikke et eneste nålevende vitne, så vidt jeg vet, har sett gassing/utryddelse med egne øyne. Det samme var tilfelle for ca. 30 år siden. Ikke et eneste vitne ville stille opp i rettssaken mot holocaust-benekter Ernst Zündel i Toronto i 1985, og sverge en ed på at han/hun hadde sett gassing/utryddelse med egne øyne i nazistenes konsentrasjonsleirer. 2. Svært mange vitner sier de så ingen ting. Altså: null Holocaust, null gassing. Ikke engang den populære nazistiske brutaliteten. 3. Mange, mange vitnemål har blitt bevist er renspikka løgn og bedrag. 4. De fleste vitner, som i dokumentaren "Tidsvitner" på NRK, forteller om ganske uskyldige ting. Relativt sett. Når de snakker om gassing/utryddelse er det som regel "vi hørte", "vi visste" osv. 5. Legg merke til hvor utrolig mange som overlevde en "dødsleir." Litt selvmotsigende, vil du ikke si? 6. Jada, vi har massevis av tilståelser fra tyske nazister. Jeg og du hadde også tilstått hadde vi blitt utsatt for tortur, trusler osv. Bruk av tortur mot nazistene er grundig bevist. GM250 Hva beviser bildene dine? At slemme busemann Hitler gasset 6 millioner forsvarsløse jøder i gasskamre? Hvorfor tok ikke de allierte og grov frem alle likene og tok bilde av dem? Alle 870.000? Eller ihvertfall 1/10? De allierte grov jo opp gravene med tyfus-ofre i Bergen-Belsen. Og tok sine "Holocaust-bilder." Hyggelig engelskmann flytter på lik i Bergen-Belsen: Aske, sier du? De kunne jo grave frem asken. Like lett å grave den opp som å grave den ned. Hvor er gasskamrene i Treblinka, forresten? Gjorde tyskerne de om til aske også? (Hva gjorde man asken om til? Luft?) ------------------------------------------------- Om aske: Q: Does ash decompose? A: No, well it shouldn't. Ash is the Carbon residue left over from organic material being burnt completely and crumbled. There may be a slight residue of organic material that hasn't completely burnt up that may decompose but it would be negligible. Altså, aske er hva man kaller uorganisk og vil derfor forbli ... aske. Skulle gå helt greit å finne aske fra 870.000 kremerte lik i dag under jorden i Treblinka. Om denne asken finnes der, altså. Endret 4. mars 2011 av BelzeBob 3 Lenke til kommentar
Quote Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 (endret) 1 - Litt vanskelig å se gassingen for egne øyner, da en mest sannsynligvis må ha vært inni gasslokalet (GITT at gasslokalene har eksistert). 2 - Javel, det kan vel stemme. Men hva med alle bildene fra leirene? Hva med bildet du har postet? Er ikke selv et lik (de fleste lik ser også magre ut), et tegn på brutalitet - uansett om det er fra tysk eller alliert side? 3 - Men fremdeles er det mange vitneobservasjoner som IKKE er blitt bevist ugyldige. For å få igjennom en såpass stor løgn om Holocaust som dere forteller om, må det ha vært innblandet tusenvis av personer. Gitt at det hele er en løgn, så er sjansen utrulig for at NOEN av dem kommer til å fortelle sannheten. Det at noen lyger, betyr ikke automatisk at alle lyger. 4 - Og dette betyr at Holocaust automatisk blir en løgn? 5 - Mange levde som arbeidere. For mange så tror jeg redningen kom før nazistene klarte å drepe dem. Det er begrenset med hvor mange personer man rekker å drepe. 6 - Ja, jeg vet at nazister har blitt torturert. Men jeg tror uansett ikke at alle tyskere som har vært i vitneboksen, har fortalt løgn. Dersom de visste at de uansett kom til å bli henrettet dersom de fortalte en løgn, så hadde nok flesteparten fortalt hva som egentlig hadde skjedd. "Hvorfor tok ikke de allierte og grov frem alle likene og tok bilde av dem?" Kanskje de mente de hadde nok bevis på folkedrap med tanke på at de skuflet bort menneskelik med bulldoser. edit; Det med aske. Det har lett for å forsvinne. Ett askekorn veier ikke mye, og det har lett for å bli "spredd med alle vinder". Endret 4. mars 2011 av Quote Lenke til kommentar
BelzeBob Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 (endret) Quote Eh.. fyren på bulldoseren er engelskmann. Fikk du det med deg? Likene han flytter på er tyfus-ofre. Gå på Wikipedia og les om epidemic typhus. Forøvrig, det du skriver er bare tøys. Går knapt an å forstå hva du vil si engang. Hva betyr for eksempel dette: "5 - Mange levde som arbeidere. For mange så tror jeg redningen kom før nazistene klarte å drepe dem. Det er begrenset med hvor mange personer man rekker å drepe." Huh? De slemme, slemme nazistene kunne drept 10 millioner på en måned om de ville. Massemord er ikke vanskelig. Bare sperr folk inne på et område og sørg for at de ikke får mat og vann: Hvorfor lot de super-slemme nazistene gamle og skrøpelige få være i sykestuen? De kunne jo gasset dem hele gjengen. Face it, buddy: Holocaust er en fantasi i ditt hode. Ikke noe mer enn det. I virkeligheten skjedde aldri Holocaust. Men men, som sagt: kom gjerne med beviser. Hadde vært kjekt å se. Endret 4. mars 2011 av BelzeBob 2 Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Jeg tror etter å ha lest litt på disse sidene at vi kunne ha godt av en diskusjon om bevisbyrde. At man ikke så lett kan bevise en negativ påstand, betyr ikke at man ikke har bevisbyrden når man fremmer en påstand. Formålet er jo å bli trodd, og kan man ikke sannsynliggjøre sine argumenter får man aldri rett. Kopernikus med flere slo seg aldri til ro med å be pavekirken bevise at solen kretset rundt jorden, han førte matematiske og astronomiske beviser for det motsatte. Columbus sa aldri "bevis at jorda er flat" (kanskje han gjorde det), han tilbød seg å seile vestover og komme til India. Revisjonistene kan selvsagt utfordre andre til å "bevise" at Holocaust fant sted. Men de kan ikke tvinge noen til å ta utfordringen. Det er dere som fremmer en påstand som endrer status quo, og dermed havner bevisbyrden på dere. Men nå er dere kanskje (slik jeg kjenner tidligere revisjonistiske brukere) så opptatt av å bevise noe som helst, dere er bare ute etter å så tvil om den offisielle historien, i håp om å omvende noen tvilere. La meg ellers komme med en påstand: Vigrid.net er ingen brukbar kilde, historiefaglig sett! Hvorfor, jo fordi den selv er nesten kjemisk fri for kildehenvisninger. Selv min frues små pedagogikkfaglige epistler er spekket med kildehenvisninger, og slår du opp i kildene så finner du deres referanser og så videre. Du kan spore en teori eller påstand tilbake til opphavet, uansett hvilken vei de har tatt. Samme gjelder utskjelte Wikipedia. Har du ikke kildehenvisninger så får du fy på lanken. Vigrids påstander starter og stopper på Vigrid. (Selv om de opplagt har plukket påstandene et sted fra, og ikke minst bildene.) Nå er vi i Oppslagstavlen, og da er den slags ikke så nøye. Noen spurte om vi skulle flytte tråden til historiekategorien, men jeg tviler egentlig på at det er ønskelig for noen av partene. Geir 3 Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 2 - Javel, det kan vel stemme. Men hva med alle bildene fra leirene? Hva med bildet du har postet? Er ikke selv et lik (de fleste lik ser også magre ut), et tegn på brutalitet - uansett om det er fra tysk eller alliert side? Vis du kan datere et bilde av sultmagre jøder til et godt stykke før den tyske infrastrukturen ble bombet i stykker, så ja: Da har vi bevis for forsøk på utsulting i en 1 leir. Vis det er etter bombingen, blir det en selvfølge. 3 - Men fremdeles er det mange vitneobservasjoner som IKKE er blitt bevist ugyldige. For å få igjennom en såpass stor løgn om Holocaust som dere forteller om, må det ha vært innblandet tusenvis av personer. Gitt at det hele er en løgn, så er sjansen utrulig for at NOEN av dem kommer til å fortelle sannheten. Det at noen lyger, betyr ikke automatisk at alle lyger. Nei, det blir en logisk feil. Hvor mange av nazistene ble ikke torturert og tilsto? Ta f.eks Mengele. Det vi har er eksperimenter på mennesker, noe vi ser på som uetisk. Derimot skal vi ha tall på gassingene ha fikk beordrett, men hvor er likene? Som sagt: Aske råtner ikke Men saken er at det skal være fysiske beviser noen plasser, hvor er de? Vis de er det, så prater vitnene sannhet. Vis de ikke finnes, så er det overdrevet paranoia. Vis du blir plassert i en leir, og så klarer de ikke å gi nok forsyninger til dere så dere begynner å sulte, folk stryker med, og pest begynner å gå rundt pga mangel på medisin: Så skal jeg love deg at du tror de som satte deg der prøvde å drepe deg. Om de faktisk prøvde på det er faktisk prøvde er en annen sak. 6 - Ja, jeg vet at nazister har blitt torturert. Men jeg tror uansett ikke at alle tyskere som har vært i vitneboksen, har fortalt løgn. Dersom de visste at de uansett kom til å bli henrettet dersom de fortalte en løgn, så hadde nok flesteparten fortalt hva som egentlig hadde skjedd. De fleste som fortalte noe ble henrettet også. Egentlig burde det gjøres en regjennomgang for Nurnberg, fordi DET ER justismord der. Spørsmålet er mengden. "Hvorfor tok ikke de allierte og grov frem alle likene og tok bilde av dem?" Det med aske. Det har lett for å forsvinne. Ett askekorn veier ikke mye, og det har lett for å bli "spredd med alle vinder". Beinrestene da? 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Takk Geir for en utredning om "bevisbyrden" @Belzebob, Angående bildene av fangende tyskere, kan du finne faktaen og bevis som svarer på følgende spørsmål: Hvor mange døde? Hva døde de av? Hvor ble likene begravd? Hvor er vitneuttalelsene? (see what I did there?) Og for ente gang viser du bildet av noe som kan se ut som noen litt eldre fyrer, hele greiene med disse Schonungsblock var vel strengt å ta hånd om mindre skader på de personene som forsatt kunne jobbe. Er litt nysgjerrig på hvilke leir bildet er tatt fra og historien er bak det. f.eks., vett vi at ikke disse mennene gjemte seg i sykestua? Tross alt, det er jo ingen av dem som ser ut til å ha noen fysiske skader, eller som er for å syke til å ikke kunne gå selv en gang. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Huh? De slemme, slemme nazistene kunne drept 10 millioner på en måned om de ville. Massemord er ikke vanskelig. Bare sperr folk inne på et område og sørg for at de ikke får mat og vann: Jo, det er faktisk ikke så enkelt. Med mindre morderne er drevet av ideologi (som i Kambodsja) eller etnisk hat (som i Rwanda eller Jugoslavia) så er det vanskelig å få vanlige mennesker til å delta på noe sånt. Det var nazistenes dillemma, de fleste soldatene var ikke drevet av ideologi men av pliktfølelse og fedrelandsstolthet, man kunne få dem til å skyte på fæle kommunister, men ikke på å sulte ihjel sine naboer i stor skala. Den franske revolusjonen hadde tilsvarende slitasjeproblemer. I starten var halshuggingen folkeforlystelse, (og ofrene kongelige og adelige) på slutten var det for mange som kjente ofrene, og selv bødlene ble slitne. Man skulle tro det ble en vane, men effekten var den motsatte. På samme måte sies det at problemet med "firing squads" under krig er at man stadig må finne nye soldater til dem, fordi henrettelsene tar på. Massehenrettelser av likemenn (selv når de som her er jøder) må derfor "industrialiseres". Man må kunne utføre den med et fåtall betrodde mennesker, og man må få ofrene til bødlene, ikke bødlene til ofrene. Eller vil man ikke lykkes, om målet er full utslettelse. Geir 4 Lenke til kommentar
Woina Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Industriell massegassing og avlusing. Jeg ser det er noen som betviler at tyskerne hadde installasjoner for massegassing, men det hadde de jo og de var strategisk plassert der hvor det var viktig å ha dem. Se bildet over. Man hadde også store industribedrifter som produserte de nødvendige stoffene eller utviklet de nødvendige metodene for en slik massegassing på industrielt og omfattende nivå. Degesh som produserte Zyklon-B og averterte produktet på det åpne markedet var en av dem. Se bildet over. Her ser vi et slikt anlegg i drift hvor Zyklon-B (antageligvis) brukes til massegassing av parasittiske skadedyr. http://www.vigrid.net/hctunneller.htm http://www.sannhistorie.net/hctunneller.htm For de som er interessert i å lese hele den interessante artikkelen om det tyske opplegget for massegassing og avlusing i stor målestokk ved hjelp av industrielle metoder kan bruke linkene over. Er visst noe tull med vigrid.net så jeg legger opp reservesiden deres også. Samme artikkel. 3 Lenke til kommentar
BelzeBob Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 (endret) Woina Veldig bra. Du illustrerer hvor lett tyskerne kunne utryddet 6 eller for den saks skyld 60 millioner hadde de ønsket dette. Historiene om at de fraktet folk hit og dit for så å bygge gasskamre og krematorier osv. osv. osv. er jo tullete. Og likene hadde brent i søppelforbrenningsanlegg. Om det på død og liv var så viktig å brenne de. Andre ga jo katten i å skjule sine massemord. Psykologisk paradoks: Se på A, B og C: A: Tyskerne bedrev massemord. Det er bevist. B: Vi finner ikke beviser fordi tyskerne var så nøye med å skjule massemordet. C: Til tross for at de skjulte massemordet vet vi allikevel at de gjorde det. --------------------------------- Hmm.... snodige greier. --------------------------------- Et lite apropos til det Woina skriver om: Akkurat det samme skjer i dag. Jeg vet ikke hvordan man gjør med tog, men har du noen gang gått ombord i et fly og kjent en litt rar lukt? Du skjønner, før avgang sprayer man flyet med et bakteriedrepende middel. Faktisk et godt argument for å vente med å gå ombord til siste liten. Er nok ikke så veldig sunt å puste inn. Erfarne forretningsfolk som flyr veldig mye forteller om dette problemet. Jeg vedder på de gjør det samme med tog også. De har sine rutiner for det. Endret 4. mars 2011 av BelzeBob Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg