Loefthal Skrevet 3. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2011 Ytringsfrihet er en menneskerett, men dere står på grensen til å misbruke den. Du PK fremmer ditt syn som om det var fakta og er overhodet ikke villig til å vurdere noe annet. Noe sier meg dessuten at du har en annen agenda da det ikke gir noen mening i å starte en diskusjon hvis du allerede har tatt ditt standpunkt og heller ikke er interessert i andres meninger. Det hele gjemmes bak ytringsfrihetens navn og du er dessuten både arrogant og fravikende. Kan du gi meg en god grunn til og opprettholde tråden? Lenke til kommentar
pk2010 Skrevet 3. mars 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. mars 2011 Min agenda er sannheten, jeg er skyldig i så måte. Lenke til kommentar
Woina Skrevet 3. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2011 Jeg spretter tilbake til Hitler og hva de sto for i Tyskland under hans ledelse: Over er et bilde av Hitler på talerstolen. http://www.vigrid.net/vkhvahvorfor.htm Artikkelen er oversatt til norsk og er hentet fra Wehrmacht sitt eget blad med samme navn og heter på tysk "Warum und wofür?" som på norsk er oversatt til "Hvorfor og på grunn av hva? Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 3. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2011 Sannheten frykter ikke etterforskning, og i en kamp om løgnen og sannheten så kan kun sannheten triumfere. Må du diskreditere tråden? Holocaust er en løgn og sannheten er at det ikke skjedde, dette er i ferd med å komme ut, derav snodige reasksjoner fra de som begynner smått å forstå at de har blitt løyet til. Du er nesten erketypen på en jødehater og konspirasjonist. Og de fleste poengen du drar frem har BB kommet med. For det andre er du også god på å lage søppelposter. Så... vennligst stand med søppelpostene, og forlang argumentasjon og retorikk av dine motstandere i stede, pirk på bevismangel, pirk på det vi prater om. For vis du ikke gjør det, diskrediterer du tråden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 3. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2011 @Woina, Tysk sensur. Prøv igjen. Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 3. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2011 Er ikke det faktum at de fant spor etter zyklon b i gasskammeret i Auschwitz et bevis for at folk ble gasset? Med tanke på at det kreves betydelig mindre mengder gass for å drepe mennesker enn lus, og veggene ble vasket jevnlig. Hvorfor skulle det ellers være zyklon b-rester der? Ankepunkt: Den norske leiren hadde bestilt like mye Zyklon b som Auschwitz. Og det andre problemet: Var det virkelig gasskammer? Jeg sitter på "godt mulig" benken, men BB er nok uenig med deg. 1 Lenke til kommentar
pk2010 Skrevet 3. mars 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. mars 2011 Sannheten frykter ikke etterforskning, og i en kamp om løgnen og sannheten så kan kun sannheten triumfere. Må du diskreditere tråden? Holocaust er en løgn og sannheten er at det ikke skjedde, dette er i ferd med å komme ut, derav snodige reasksjoner fra de som begynner smått å forstå at de har blitt løyet til. Du er nesten erketypen på en jødehater og konspirasjonist. Og de fleste poengen du drar frem har BB kommet med. For det andre er du også god på å lage søppelposter. Så... vennligst stand med søppelpostene, og forlang argumentasjon og retorikk av dine motstandere i stede, pirk på bevismangel, pirk på det vi prater om. For vis du ikke gjør det, diskrediterer du tråden. Dette er vel egentlig en større søppelpost, ikke noe annet en karakteristikker og fordømming. Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 3. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2011 Og dette med at det ikke forelå en eksplosjonsfare tror jeg ikke på. Jeg stoler heller på Fred Leuchters omdømme. Han var tross alt ekspert på området. Uansett hvilke løgner Wikipedia serverer. Personlig ville jeg aldri hatt brennende ovner like ved en dør som står på vid gap inn til et rom der man bruker eksplosiv gass hvert kvarter. Han er litt suspekt da. Han ble delvis "banket" tidligere i tråden. Ikke den beste kilden. Et annet skrikende problem er dette med ovnene. Krema I har 6 ovner. Alt for få til å kremere flere tusen mennesker om dagen. Makes no sense. Vis det tar 2 timer per lik, og du får plass til 3 lik per own, brenner du 36 lik per own per dag, altså 180+36=216 lik per dag. Vis du har nok tid, kan du godt brenne opp mange. Så det er fult mulig, men virker litt suspekt å gjøre. Av en grunn: Problemet er at du klarer ikke å brenne beinene med dette, de blir for det meste igjen. Noe som vil implisere askerester eller benrester noen plass. Restene vil ha... litt mindre en 10% av volumet til et menneske mener jeg? Noen kan sikkert rette meg på det punktet. Så man burde fortsatt finne beinrester etter kremerte mennesker noen plass? Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 3. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2011 Fortell meg heller hvilket bevis som er godt nok for deg. Nå snakker vi om et gedigent massemord som ingen egentlig har sett snurten av.. Men allikevel - jeg skal være beskjeden. Følgende hadde vært til stor hjelp: 1. Så mye som én obduksjonsrapport som viser gass som dødsårsak. 2. Så mye som ett tysk dokument som sier noe om å gasse jøder eller drepe et større antall jøder. 3. En eneste radio/telegram melding sendt av tyskerne og dekryptert av de allierte - som dreier seg om samme (nr. 2). 4. Et funksjonelt gasskammer i nazi-Tyskland. I det minste et fotografi eller en arkitektplan. 5. En massegrav. Eller en svær mengde aske. I tilknytning til leirene selvsagt. 6. Et eneste vitnesbyrd som ved grundig undersøkelse viser seg å si sannheten/ikke motstride etablerte fakta. Vitnesbyrdet må inkludere at vitnet med egne øyne så gassing av jøder/mennesker. 7. Bevis på at det går helt greit å brenne mennesker i groper i bakken. I tusentall. Hundertusentall. Effektivt. 8. En god forklaring på hvorfor noen fanger kjente "lukt av lik overalt", mens andre ikke luktet noe. 9. En god forklaring på hvorfor ingen visste om Holocaust før ca. 1965. 10. En god forklaring på hvordan tyskerne taklet problemet med fare for forgiftning og eksplosjonsfare i forbindelse med massiv bruk av blåsyregass i kremaene. Igjen: ti er et bra tall. vi nøyer oss med dette. Problemet med den listen er at den er håndplukket av deg. Du har rett og slett håndplukket en liste som du vett at det ikke eksisterer bevis for eller som du allerede ikke godtar som bevis. Mao, din stilling til dette er skrudd, og det går mao ikke an å bevise deg på det grunnlaget som er idag, som har skrevet historien slik den er. Alt du trenger er 1 liten rapport som inneholder 1 av de tingene der oppe. De tingene er fysiske bevis på Holocaust. Finnes de, så er de uendelig mye bedre enn vitner, spesielt vitner som ikke ble krysseksaminert og som motsa hverandre på toppen av det. Si hva du vil, men han har et poeng. Lenke til kommentar
Woina Skrevet 3. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2011 Hei pk2010. Nå har jeg lastet ned to Hitlerfilmer. jeg har aldri tatt meg bryet med å se dem før, men jeg ser dem nå mens de overføres og jeg må si at jeg forstår at jødesiden og de angloamerikanske verdenserobrerne hater mannen. Han er jo alt det de later som og prøver å være, men aldri får til på grunn av makthunger, hykleri og dobbeltmoral. Den gang som i dag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836 Skrevet 3. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2011 (endret) Herlighet, gjør dere dette med vilje? Jeg har gitt dere svar, HER. edit: Vel, ok, ikke svarene - som i at jeg har svarene på alt. men det dere etterspør (et av punktene) har jeg linket til. Endret 3. mars 2011 av Slettet+127836 Lenke til kommentar
BelzeBob Skrevet 3. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2011 (endret) Sannheten frykter ikke etterforskning, og i en kamp om løgnen og sannheten så kan kun sannheten triumfere. Må du diskreditere tråden? Holocaust er en løgn og sannheten er at det ikke skjedde, dette er i ferd med å komme ut, derav snodige reasksjoner fra de som begynner smått å forstå at de har blitt løyet til. Du er nesten erketypen på en jødehater og konspirasjonist. Og de fleste poengen du drar frem har BB kommet med. For det andre er du også god på å lage søppelposter. Så... vennligst stand med søppelpostene, og forlang argumentasjon og retorikk av dine motstandere i stede, pirk på bevismangel, pirk på det vi prater om. For vis du ikke gjør det, diskrediterer du tråden. pk har også rett til å komme med sine meninger. Særlig på tråden han selv startet. Og dette med å "diskreditere tråden" spiller vel ingen rolle. Vi er alle sammen diskreditert i utgangspunktet når vi deltar på en tråd som heter "Den virkelige Hitler." Og at vi betviler Hellige Holocaust gjør jo saken bare enda verre. GM250 Höfle-telegrammet sier ingenting om å drepe jøder. Den tyske lenken: var det noe spesielt vi skulle kikke på der? Så det var flere dokumenter. Konsentrasjonsleirene var forøvrig 100% lovlige. Siterer fra en ebok du kan få om du vil: "The order to create the camps was unquestionably legal under an emergency clause in the Weimar Constitution, and was signed by Hindenburg (Reich President's Decree of 28 February 1933), under the authority of Article 48, paragraph 2, of the Weimar Constitution (XVII 535 <<581>>, XIX 357 <<394>>). According to a prosecution document, Document R-129 (III 506 <<565-566>>) there were 21,400 inmates in all German concentration camps put together in 1939. 300,000 persons were confined in ordinary prisons (XVII 535-536 <<581-582>>, XX 159 <<178>>). One year after the war, 300,000 Germans were held in Allied prison camps under "automatic arrest" clauses in Allied agreements (such as Point B-5 of the Joint Declaration of Potsdam) (XVIII 52 <<62>>).The majority of prisoners in German concentration camps were Communists and commoncriminals (XVII 535-536 <<581-582>>, XXI 516-521 <<570-576>>, 607-614 <<677- 685>>). During the war, due to the Allied blockade, the camp system was expanded to utilize the labor of enemy aliens, criminals, Jehovah's Witnesses and Communists. It was pointed out that America imprisoned 11,000 Jehovah's Witnesses (XI 513 <<563>>). Britain fought both world wars in defiance of international law by reducing Germany and any occupied territories to literal starvation through blockade (XIII 445-450 <<492-497>>; XVIII 334-335 <<365-367>>). It was this which necessitated requisitions and labor conscription in occupied territories, legal under Article 52 of The Fourth Hague Convention on Land Warfare 18 October 1907. It was this which made people happy to work in Germany and remit wages to their families (between two and three billion Reichsmarks during the war). The "slaves" paid German taxes on their wages, and were disciplined through fines, which could not exceed a week's wages (V 509 <<571>>). For gross indiscipline, they could be sent to a work camp (not a concentration camp) for a period not exceeding 56 days (XXI 521 <<575-576>>). It was strictly forbidden to beat or mistreat them." Sifrene/tallene i parentes er sifrer/tall på dokumenter som fins i dokumentsamlingen om Nuremberg-rettssaken. Tror jeg da. Vi kan godt sjekke det om det er behov. Endret 3. mars 2011 av BelzeBob 2 Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 3. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2011 (endret) Her: http://en.wikipedia.org/wiki/Höfle_Telegram Her: http://www.ns-archiv.de/verfolgung/korherr/korherr-lang.php her er og en oversikt over antall konsentrasjonsleire: http://bundesrecht.juris.de/begdv_6/anlage_6.html Unnskyld for sent svar på denne. Refreshen hadde ikke kommet seg helt hit enda da du postet den. Den siste er ubrukelig som kilde, med mindre noen begynner å grave opp noen tonn med aske eller bein. Sitter og leser googletranslated version av link nr 2, hittl så: 1. ca 30.000 jøder har død i leirene i starten av herrens år 1943? Godt mulig det er noen grove feil her og der pga oversetteren, så jeg ville foretrekke en tilbakemelding fra noen som kan tysk om hva som "står der", så får vi se hvor dårlig google sin oversetter er Finner ikke noe mer en at de har klart å sette en god del i leirer. ? Men Høfle telegrammet ser ganske bra ut. Er dette en "kopi": http://www.sobiborinterviews.nl/en/victims/hoefle-telegram ? Dog: Finner ikke en "ren" orginalversion, som jeg kan hive igjennom google translate Endret 3. mars 2011 av del_diablo Lenke til kommentar
BelzeBob Skrevet 3. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2011 (endret) Er noen god i tysk? Hva er den totale summen her - 373.468, eller 373.468 + 282.077? Lenker om konsentrasjonsleirer og statistikk over døde er egentlig unødvendig. Alt er sammenfattet i dette dokumentet fra 1984: Sorry. Jeg er nødt til å poste litt vitnemål også. Det er jo populært. Fra Nuremberg: Endret 3. mars 2011 av BelzeBob 3 Lenke til kommentar
Woina Skrevet 3. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2011 Tilbake til Europas hvite ridder igjen: Bildet over er ikke av Hitler, men skal forestille Jesus. http://globalfire.tv/nj/03en/religion/ah_jc_en.htm I artikkelen over gjør forfatteren en kort sammenligning mellom Jesus og Hitler. Den inneholder et par gode poenger:) Lenke til kommentar
Pasi Skrevet 4. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2011 Til alle som tror på wikipedia's framlegging av Holocaust: Er det ikke litt suspekt at man blir forfulgt, latterligjort og i værste fall fengslet om man i det hele tatt kommer med noe som motstrider den minste del av historien? Er dere ikke enige at jøder og holocaust i dag har en svært sterk relasjon som dermed fritar jødene for kritikk ettersom de har sitt eget hellige ord for jødekritikk nemlig; antisemittisme. Man trenger ingen agenda for å ville ha frem hele sannheten. Dere som vil ha tråden lukket på grunn av "brudd" på ytringsfriheten, oppfører dere som den katolske kirke da man foreslo at jorda var rund. Ærlig talt, dette trenger en god diskusjon. Dere tror på holocaust som om det skulle være en religion der man ikke stiller spørsmål. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836 Skrevet 4. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2011 http://www.worldcat.org/title/genocide-des-tziganes-sous-le-regime-nazi/oclc/463032460 Bok som omtaler hvordan Nazistene testet Zyklon B for å finne ut om det kunne brukes i stor skala. Her er publisert artikkel om telegrammet som ble "avvist" over: http://hgs.oxfordjournals.org/content/15/3/468.full.pdf Ser ut til at det kan settes i sammenheng allikevel, selv om det hadde vært best for belzebob sitt verdenssyn om det kunne skufles under teppet. Lenke til kommentar
BelzeBob Skrevet 4. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2011 GM250 * Den første linken: Er det ikke litt mye forlangt at vi skal bestille/lese en bok på fransk? Har du noe på engelsk som gjør samme nytten? Anyway: "teste Zyklon B for å finne ut om det kan brukes i stor skala"? Hva skal dette bety? Hva menes med stor skala? Vi vet forøvrig at Zyklon B ble brukt i stor skala. Over hele Europa. Zyklon B var forløperen til DDT og ble brukt for hygieniske formål. * Den andre linken: Hvorfor er egentlig Höfle-telegrammet signert med "Hoefle" istedenfor "Höfle"? Ganske viktig. Vi ser det gikk fint å skrive Ä og Ü i telegrammet, så hvorfor vil en tysker som heter Höfle signere med "Hoefle"? Jeg sier dette er viktig, for det kan tyde på at telegrammet er en forfalskning. ------- Höfle-telegrammet: ------------------------- "12. OMX de OMQ 1000 89 ? ? State secret! To the Reich Security Main Office, for the attention of SS Obersturmbannführer EICHMANN, BERLIN [gap, rest missed] 13/15. OLQ de OMQ 1005 83 234 250 State secret! To the commander of the Security Police, for the attention of SS Obersturmbannführer HEIM, CRACOW. Re: 14-day report operation REINHARD. Reference: radio telegram from there Recorded arrivals until 31 December 42, L 12761, B 0, S 515, T 10335 totaling 23611. Situation [gap] 31 December 42, L 24733, B 434508, S 101370, T 71355, totaling 1274166. SS and police leader of Lublin, HÖFLE, Sturmbannführer." Uansett: jeg forstår det slik at telegrammet skal ha noe å gjøre med hvor mange mennesker som ble deportert til Treblinka? Med Treblinka har vi et stort problem. Vi finner ikke de påståtte massegravene. Hvor ble alle likene av? Hvor er asken og beinrestene (osv) fra 850.000 mennesker? http://www.youtube.com/watch?v=-wsxmCTScCE Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 4. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2011 Til alle som tror på wikipedia's framlegging av Holocaust: Er det ikke litt suspekt at man blir forfulgt, latterligjort og i værste fall fengslet om man i det hele tatt kommer med noe som motstrider den minste del av historien? Er dere ikke enige at jøder og holocaust i dag har en svært sterk relasjon som dermed fritar jødene for kritikk ettersom de har sitt eget hellige ord for jødekritikk nemlig; antisemittisme. Man trenger ingen agenda for å ville ha frem hele sannheten. Dere som vil ha tråden lukket på grunn av "brudd" på ytringsfriheten, oppfører dere som den katolske kirke da man foreslo at jorda var rund. Ærlig talt, dette trenger en god diskusjon. Dere tror på holocaust som om det skulle være en religion der man ikke stiller spørsmål. Jeg har ikke nevnt noe "brudd" på ytringsfrihet. Det går vel heller på at disse karene har hatt snart 100 sider for å overbevise forumet om at Holocaust er hoax, uten at det har kommet så mye godt ut av det. Skal ærlig innrømme at hardtslående fakta med skikkelig kilde fra den eller den andre siden, har vi rett og slett ikke sett (selv om noen påstår de har masse av dette). Enn kan jo spør seg selv hvorfor, jeg vil tro det er pga mangel og kunnskap fra begge kanter. Ellers er jeg veldig mye enig med mye av det Dux har sagt. Til syvende og sist er jeg ikke overbevist om at Holocaust er hoax, hvorfor? Jo, på følgende grunnlag: "Benekterne" legger skyld på dokumenter de vett ikke eksisterer Useriøse avsprang(noen har ikke kommet med annet) Ingenting som sier hvorfor noen skulle tjene på løgnen holocaust Gjenbruk av allerede gjennomskuet bevis og vitner (f.eks Leucther). Kildekritikken er tilstedeværende når det skulle passe Mangel på gode argumenter(f.eks. gjentakelsen av hvor fælt de sivile tyskerne hadde det, hvor fælt det er i Guatanamo Bay og hvordan Stalin regjerte i sitt eget land. Forsåvidt interessant emner det og, men det beviser ingenting og er likevel nevnt 10 ganger) osv osv Så sant det ikke kommer en holocaust benekter guru, skal vi se langt etter noe overbevisning, iallefall i fra meg. Og det er ikke fordi jeg er holocaust frelst og det er min religion, men fordi jeg ikke har lest noe fornuftig som tilsier noe annet. Lenke til kommentar
BelzeBob Skrevet 4. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2011 Det går vel heller på at disse karene har hatt snart 100 sider for å overbevise forumet om at Holocaust er hoax, uten at det har kommet så mye godt ut av det. Mye godt har kommet ut av det. Flere forum-medlemmer som har deltatt på tråden, og helt sikkert et par tilskuere, har begynt å innse hvilken gigantisk løgn Holocaust er. Dette er i et nøtteskall hvorfor man vil ha et universelt forbud mot såkalt Holocaust-benekting. Man frykter sannheten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg