Gå til innhold

Den virkelige Hitler. NB: STERKE BILDER!

pk2010

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, men zyklon B er mye mer effektivt på mennesker, noe som gjorde at både drapene gikk glatt, og at mistanken var lav. Mennesker dør etter å ha blitt eksponert av ca. 300 ppm (parts per million) av hydrogencyanid, mens skadedyr dør ved ca. 15 000 ppm. Det er enkel matematikk at effektiviteten av å drepe pattedyr var mye mer effektivt!

Forklar hvorfor det ikke ble gassset noen i de norske leirene.

Vis husk at Auschwitz bestilte like mye zyklon B som den norske leiren.....

Tabell_WEB.jpg

Det bildet ditt kom ikke opp..

Det kan godt hende at de aldri rakk å iverksette gassing i norske leire, eller at de ville holde sånt godt gjemt nede i Øst-Europa. Det spørs helt hva som står på det bildet ditt, men jeg kan ikke se for meg at Vigrid har oversikt over alle innkjøpene tyskerne gjorde til både norske og tyske leire. Samtidig så er den ren idioti å sitte her i ettertid med ETT dokument (som kan være falskt) og trekke konklusjoner fra det.

Lenke til kommentar

Dux: Les hva jeg skriver, alt jeg sier er at dette er virkelig "suspekt", samt at vi allerede har en liten "haug" med "suspekte ting".

Den er ikke stor nok til å "velte" "Holocaust" enda. Jeg sitter fortsatt og venter på et BB skal hive seg over for å sette en spiker virkelig hardt i kista til myten, men siden har ikke har klart det enda, så antar jeg at "Holocaust" har hendt.

Dokumentet er en oversikt over tyskernes ordre på Zyklon B, på blant annet norske leirer også, i 1942 og 1943. Og økningen.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Dux: Les hva jeg skriver, alt jeg sier er at dette er virkelig "suspekt", samt at vi allerede har en liten "haug" med "suspekte ting".

Den er ikke stor nok til å "velte" "Holocaust" enda. Jeg sitter fortsatt og venter på et BB skal hive seg over for å sette en spiker virkelig hardt i kista til myten, men siden har ikke har klart det enda, så antar jeg at "Holocaust" har hendt.

Dokumentet er en oversikt over tyskernes ordre på Zyklon B, på blant annet norske leirer også, i 1942 og 1943. Og økningen.

Hva slags suspekte ting er dette egentlig? Kunne vi systematisert dette i stikkordsform en gang?

- Dere mente jo f.eks at gassing ville vært umulig med krematoriene ved siden av, men så kom en med utdanning innenfor et relevant område og sa at den gassen egentlig ikke var så fryktelig brennbar som dere skulle ha det til.

- Dere mente at Holocaust måtte være en bløff ettersom tyskerne hadde tatt deg bryet med å bygge renserier og toaletter til jødene, men jeg argumenterte for at det kunne være hensiktsmessig ut fra et organisatorisk ståsted hvis det var et mål å drive mest mulig effektive dødsleire.

- Et vitne som svelget diamanter ble latterliggjort, men kan vi med SIKKERHET si at et hun har gjort er umulig? Jeg har selv en slektning som svelget en mynt i ung alder, og den kom ut og han gikk det helt fint med. Ikke samme situasjon som i en fangeleir, men jeg mener det er farlig å utelukke det helt.

Dette var 3 kjappe eksempler jeg kom på i farten.

PS: Jeg skulle gjerne likt å se dette dokumentet, og visst noe om autentisiteten.

Endret av Dux ducis
Lenke til kommentar

Jeg vil at du skal fortelle oss hva som er godt nok bevis for deg.

Eksempel:

Påstand: de allierte drev en massiv kampanje med voldtekt og drap på tyskere.

Beviser: for eksempel et slikt bilde:

massacre_of_germans.jpg

Påstand: de allierte hadde konsentrasjonsleirer der folk sultet ihjel.

Beviser: for eksempel dette bildet som dokumenterer at tyske krigsfanger hadde særdeles kummerlige kår:

pow1.jpg

Og dette skrivet fra Eisenhower som forteller lokalbefolkningen om at de risikerer å bli skutt om de forsøker gi mat til fangene:

powordre.jpg

Påstand: de allierte slaktet drøyt 700.000 sivile med sine bomber.

Beviser: for eksempel dette bildet fra Dresden:

dresden45.gif

--------------------

Nå er påstanden at millioner ble gasset ihjel.

Hvor er bevisene? Vi har ikke engang noe som ligner gasskamre. Kun kombinerte likkjellere og krematorium som overhodet ikke har den arkitekturen gasskamre har. Samt tomme bokser Zyklon B vi allerede vet ble brukt til avlusing og sanitering. Og hauger med sko og hår vi vet har en helt naturlig forklaring.

Hvor er disse massegravene? De blir aldri funnet.

Eksempel - Treblinka:

http://www.youtube.com/watch?v=-wsxmCTScCE

Man kan ikke trylle bort levningene av 800.000 mennesker. Eller for den saks skyld 6 millioner. Med sonar-teknologi vil man oppdage slike enorme lag av bein og aske under jorden. Aldri blitt funnet.

--------------

Tillegg: angående dokumenter. Er man i tvil om et dokument er ekte så må man prøve å verifisere det med myndighetene. Dette gjorde jeg med det tyske Arolsen dokumentet med oversikt over hvor mange verifiserte dødsfall man hadde i leirene. Det er ekte, sier de.

Allikevel: at et dokumentet er falskt eller ekte er vanskelig å bevise/motbevise. Når det er sagt: ikke et eneste offisielt dokument fra krigen eksisterer der det står noe om gassing av jøder eller et program for å utrydde jøder.

Endret av BelzeBob
  • Liker 2
Lenke til kommentar

La meg forklare dere hva det går i. Når det gjelder mord kan man ha så mye synsing man bare vil. Man kan f.eks si det var sannsynlig at Hitler gasset 6 millioner jøder. Helt greit.

Men skal man dømme noen for mord, noe som i dette tilfellet allerede har skjedd, så er regelen at man må ha beviser for at mordet fant sted.

Eksempel:

I Bergen hadde vi en sak der en mann var mistenkt for å ha drept sin Vietnamesiske kone. Alle var bombesikker på at han hadde gjort det. Det var ingen tvil. Men man fant aldri liket så man måtte la mannen gå fri. Slik funker det.

Og så har vi Hitler som her på tråden er tiltalt for å ha myrdet 6 millioner jøder. Og vi har ikke en eneste kropp. Ikke engang en haug med aske eller en knokkel vi med sikkerhet kan si kommer fra en jøde Hitler myrdet. Vi har ingenting. Og vi har ikke noe mordvåpen. Annet enn noen krematorier/likhus og en og annen dusj. Som når vi ser objektivt på det ikke er mer enn nettopp dette: krematorier/likhus og en og annen dusj.

Alt vi har er en projeksjon. Man kan ikke dømme og straffe noen for en projeksjon.

Holocaust er en kriminalsak der vi ikke vet hvem som drepte hvem når, hvordan, hvor og hvorfor. Holocaust er den tynneste rettssaken i verdenshistorien. Kanskje med unntak av en og annen heksebrenning i middelalderen. Og selvfølgelig: dette er/var en rettssak der den tiltalte var dømt på forhånd og beviser var irrelevante. Ettersom alle allerede visste hva som hadde skjedd. Sånn omtrent. Såpe- og lampeskjermhistoriene forsvant jo etterhvert. Sammen med damp-badene der jøder ble kokt levende, elektriske gulv, bankemaskiner, kiling til døds av homofile, at jøder ble jaget opp i trær og så ble trærne saget ned, og en atombombe som sprengte 20.000 jøder. At jødehår ble til madrassfyll for tyske fruer tror jeg man har lagt bak seg også. Og man bestemte seg for at "gassovner" aldri ble brukt.

Joda, alle disse tingene har tyskerne på et eller annet tidspunkt blitt beskyldt for. Og Holocaust-historien har vært i stadig forandring helt siden Nuremberg. Anyway - Hitler og nazistene er uansett dømt og straffet. Moralen: hvem bryr seg vel om hva de faktisk gjorde? Poenget var jo å straffe dem.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg digger den første videoen. Kanskje ikke fra Auschwitz, men fra Theresienstadt. Eller både og. Anyway - disse tingene har vi faktisk bevis for. Men kunstsamlinger og fortellinger om fotballkamper og teaterforestillinger er ikke noe som hopen skal få vite om. Eller slike kjedelige fakta som at folk i leirene fikk lønn, hadde dagligvarebutikk, postkontor, bordell, tannlege, svømmebasseng og t.o.m. et kontor der man kunne komme med klager.

Mangler ikke beviser for alt dette. Bare synd månedsrapporter om hva som skjedde i leirene osv. er så vanskelige for vanlige folk å få tak på.

Slike ting: http://www.usmbooks.com/auschwitz-monowitz.html

Det er vel meningen. Litt dumt om hvermannsen kan gå på Wikipedia og lese om hvor mye fangene i dødsleirene fikk i lønn, hvem som fikk bonus for godt arbeid, hvilke fotballag som spilte mot hverandre og hvilke teaterforestillinger man så. Osv.

Ett av de 12 kjøkkenene i Auschwitz:

birk8.jpg

Det var vel der "krematorierøyken" kom fra, tenker jeg.

Endret av BelzeBob
  • Liker 2
Lenke til kommentar

BelzeBob: Du er så overveldet av ditt synspunkt at du ikke evner å uttale seg på et seriøst nivå. De allierte hadde ikke som hovedmål å voldta og drepe uskyldige tyskere.

Videre så registrerer jeg hvordan du forholder deg til beviser. Du sier ikke klart hva du godtar som bevis, for det tør du vel ikke. De bildene du henviser til beviser ikke noe som helst ene og alene, og dette må du skjønne. Har vi noen måte å verifisere hva disse avbilder? Nå tar jeg også høyde for at bildene er reelle, dvs. at de ikke er arrangerte eller manipulerte. (EDIT: jeg betviler ikke at folk ble voldtatt og at Dredsen ble bombet, men skal vi være grundige så skal vi være grundige).

Jeg skjønner ikke hva Dredsen har med denne saken å gjøre, men jeg fikk i det minste en god idé da jeg så bildet ditt: jeg kunne sagt AKKURAT det samme om bombingen av Dredsen som dere sier om Holocaust. Jeg kunne f.eks sagt at det ikke virker mulig at noen ville bombe så mange sivile, og at det er noe som "skurrer" med den historien. Videre, så kunne jeg sagt at bombingen var en historie diktet opp av Goebbels for å skape sympati for tyskerne. Deretter kunne jeg bedt om fotografi-bevis av MANGE bombefly som bombet Dredsen på en slik måte som historien beskriver. Dette kan du sannsynligvis ikke fremlegge - det bildet du allerede har lagt frem er "etter-bilde", på lik linje med Holocaust-bildene (det avbilder konsekvensene og ikke selve handlingen). Jeg håper dette tåpelige eksempelet får deg til å innse akkurat hva du sier: at ting som ikke er dokumentert på film/foto har ikke hendt. For det er vel det ENESTE som kan overbevise deg? Nå skal det sies at jeg faktisk stoler på historiebøkenes fortelling om Dredsen, og at de allierte var ærlige nok til å innrømme sine feil. Hvis det mot formodning finnes et bilde som viser at bombene hagler over Dredsen så betyr ikke det at argumentet mitt blir noe dårligere, og vi kunne like gjerne anvendt denne logikken på en drapssak: dersom morderen ikke har dokumentert drapet med et kamera så kan han ikke dømmes.

Nå er det på tide at du innser det åpenbare: denne debatten kan ikke avgjøres på dette forumet, for det hersker en total mangel på forståelse, kildekritikk, tilgang til kilder og fagkunnskaper. I tillegg så diskuterer vi noe som skjedde for veldig lenge siden, og det blir bare vanskeligere og vanskeligere for oss å diskutere det. Du holder deg i live i denne debatten fordi begge sidene ikke har nok kunnskaper på området og tilgang til god dokumentasjon. Jeg er rimelig sikker på at du hadde forstått dine feil hvis du fikk lov til å forske på Holocaust i et år med flere dyktige fagpersoner og folk som vet hvor man finner dokumenter, fotoer, vitner (eller opptak av dem), osv.

PS: Disse zionist-jødene deres har angivelig så mye makt og penger, så det er rart at ikke de har fabrikert noen videobevis av gassing. Det er jo ikke så vanskelig i dagens teknologialder, eller?

Endret av Dux ducis
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Videoopptak var ikke så utbredt i 1940

Ikke vær tåpelig - du skjønner hva jeg mener. Videoene fra den tiden er det få av og de er ofte i dårlig kvalitet. Hvis vi legger til opptak av kriminelle handlinger så får vi enda færre å velge mellom..

Lenke til kommentar
Nå er det på tide at du innser det åpenbare: denne debatten kan ikke avgjøres på dette forumet, for det hersker en total mangel på forståelse, kildekritikk, tilgang til kilder og fagkunnskaper. I tillegg så diskuterer vi noe som skjedde for veldig lenge siden, og det blir bare vanskeligere og vanskeligere for oss å diskutere det. Du holder deg i live i denne debatten fordi begge sidene ikke har nok kunnskaper på området og tilgang til god dokumentasjon. Jeg er rimelig sikker på at du hadde forstått dine feil hvis du fikk lov til å forske på Holocaust i et år med flere dyktige fagpersoner og folk som vet hvor man finner dokumenter, fotoer, vitner (eller opptak av dem), osv.

Jeg vil anbefale deg å lære å debattere, eller så stikke du at av forumet og innser at du har tapt.

Ha en ellers fin dag.

Lenke til kommentar

De allierte hadde ikke som hovedmål å voldta og drepe uskyldige tyskere.

Ikke relevant hva de tenkte om det. Det som er relevant er at det skjedde. Ca. 1 million tyske kvinner ble voldtatt av de allierte. Omtrent like mange som alle kvinnene i Norge altså. Ganske drøy kost vil jeg si.

http://www.npr.org/templates/story/story.php?storyId=106687768

http://en.wikipedia.org/wiki/Prussian_Nights

http://www.guardian.co.uk/books/2002/may/01/news.features11

rape2.jpg

Kombinert voldtekt/drap var også populært.

Men hvilken rolle spiller det? Ingen snakker om at tyskerne skal ha noen form for erstatning. Jødene derimot - de får fremdeles en foss av penger. Til tross for at det overhodet ikke fins beviser for at noen holocaustet de.

Dux

Vi har massevis av film. For eksempel fra Stalins aktiviteter i Sovjet der millioner døde av sult. Vi har det på film. Og vi har film som viser de alliertes ødeleggelse av Tyskland. Fotografier i tonnevis. Et fjell med fotografier tatt av tyskerne også. Men ikke et eneste bilde som egentlig kan brukes som bevis for Holocaust-påstanden. Ikke et eneste.

Endret av BelzeBob
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg vil anbefale deg å lære å debattere, eller så stikke du at av forumet og innser at du har tapt.

Ha en ellers fin dag.

Åja, beklager så mye! Hva er god debatteknikk, da?

- Å ignorerer det faktum at noen emner krever spesialkunnskap som man selv ikke besitter?

- Å henvise til dårlige eller usikre kilder?

- Å bruke enkeltstående og intetsigende bilder som beviser?

- Å poste ekstreme mengder tekst, videoer og bilder i håp om at motdebattantene gir opp?

• Liker 3
Lenke til kommentar

Dux

Alt vi trenger er at noen legger fram beviser. Eneste grunnen til at ingen gjør det - er at ingen beviser fins. Så enkelt er det.

Igjen: logikk. Saken er langt enklere enn du vil ha det til. Holocaust skjedde aldri.

Endret av BelzeBob
  • Liker 5
Lenke til kommentar

BelzeBob: Jeg er ikke uenig i at mange andre enn jødene fortjente oppreisning, og jeg nekter ikke for at det skjedde fryktelig mye galt i denne krigen, men nå snakker vi altså om et enkelttilfelle. Når det er sagt så kan jeg faktisk mene at jødene kanskje ikke skulle fått Israel på den måten som de fikk det, men dette er ikke hva vi diskuterer. Dere har en tendens til å dra inn en haug med andre ting for å rote til debatten, høste sympati, osv.

Jeg anser forøvrig denne debatten som avsluttet, med mindre noen har noe veldig fornuftig å si til Dredsen-eksempelet mitt. For dere kan ikke nekte for at jeg har et visst poeng der! Det later altså til at direkte video/foto-bevis er det ENESTE som kan overbevise dere i Holocaust-saken, men dere må skjønne hvor tåpelig det er.

Jeg skal heller ikke GARANTERE at Holocaust skjedde i slik måte som historiebøkene sier, bare sånn at dere ikke føler dere tråkket på. Det kan hende at noe av det dere sier har et snev av sannhet i seg, men hittil har jeg ikke blitt overbevist og sitter egentlig igjen med følgende konklusjon: dette må undersøkes nærmere av dyktige folk over lengre tid.

Lenke til kommentar

Ha en ellers fin dag.

Åja, beklager så mye! Hva er god debatteknikk, da?

- Å ignorerer det faktum at noen emner krever spesialkunnskap som man selv ikke besitter?

- Å henvise til dårlige eller usikre kilder?

- Å bruke enkeltstående og intetsigende bilder som beviser?

- Å poste ekstreme mengder tekst, videoer og bilder i håp om at motdebattantene gir opp?

1. Å synse på det punktet er en logisk feil. Ergo ikke et argument.

2. Så lenge man er kritiske mot kildene og peker ut feil, så er kildene valide

3. Prat med pk2010 om det, jeg er enig i at det er et problem

4. Det er også et problem. Men på en annen side så er de fleste postene her godt i land sammenlignet med megalomanian man kan dra i gang om man vil....

Det jeg sier er: Du vil ikke lære noen andre noe ved å syte eller ved å synse, du gjør bare ting better.

BelzeBob er skyldig i synsing, uenig?

På en annen side: Vis du ikke gjør ting ordtellig, så gjør du ikke tingene.

Det jeg sier er: Be moderasjonen reske opp pk2010 sine poster som er spam, og hold høy terskel. Terp på spørsmål som ikke blir besvart, og rapporter det når det går for langt.

Hittil så tror jeg ikke du har helt klart å komme deg opp på BelzeBob sitt nivå når han gjør en god job.

Selvsagt på den andre siden så er han veldig flink til å spamme det samme opp igjen og vise litt feil sluttninger i forsøk på å speile vår debattekknikk.

Uenig?

Lenke til kommentar

Holocaust kan ikke sammenlignes med det andre som (faktisk) skjedde under andre verdenskrig. Hvorfor ikke? Jo, fordi det er kun Holocaust som en folkegruppe har fått giganstisk erstatning for og en annen folkegruppe har blitt så og si permanent bøtelagt og demonisert for. Det er kun Holocaust som har fått et spesielt navn, et spesielt tall, og fast plass i læreplaner og media. En enorm plass.

Ingen bryr seg om å bevise/motbevise noe annet aspekt av andre verdenskrig. For det er ingenting som står på spill. Ingen konsekvenser. Ingen lover og forbud heller. Det er kun Holocaust som i seg selv har blitt en finansiell, politisk og religiøs institusjon. Holocaust har makt.

Makt som faller om det avsløres at Holokeiseren faktisk ikke har klær på. Penger må tilbakebetales og lover fjernes. Museer må legges ned og Spielberg må finne nye tema å lage filmer om. Historiebøker og skolebøker og oppslagsverk må revideres alvorlig. Massevis av jøder og andre må be om unnskyldning for sine løgner offentlig og gjerne også straffes for sine bedrag. Hele det tyvende århundre må skrives om. Israels legitimitet må revurderes. Tilliten til jødene og sympatien med disse vil minske drastisk. Jødene vil miste politisk makt. Osv osv osv osv.

Prøv å forstå hvorfor Holocaust er så kolossalt viktig og er en unik del av forrige århundre. Og samtidig: noe som fremdeles fortsetter. All penge-uttyningen, historieforfalskningen og propagandaen.

Konsekvensene av Holocaust er så enorme at derfor er det absolutt på sin plass å kreve å få se Holo-bevisene.

Dresden spiller ingen rolle. Eller krigsfangene Eisenhower myrdet. Ingen forventer seg at det noen gang skal komme en erstatning, bekreftelse eller unnskyldning. Og det er ikke så viktig. Det er fortid. Men Holocaust holder på fremdeles!Det er dette vi vil ha slutt på. Denne gigantiske løgnen om vår historie. Og all djevelskapen denne løgnen fremdeles blir brukt til.

Endret av BelzeBob
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...