Gå til innhold

Den virkelige Hitler. NB: STERKE BILDER!


pk2010

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+127836

Ønsker vi en debatt om dette eller en youtubesamleside? Kanskje det er ønskelig å begrave min forrige post?

Endret av Slettet+127836
Lenke til kommentar

Onkel BB på banen igjen. Jeg tenkte jeg skulle servere litt

 

Fakta om Holocaust

 

1. Historien om 6 millioner jøder som dør i et holocaust er gammel og har blitt gjenbrukt gjennom hele det tyvende århundre. Her har vi grunnlag for å si at jødene og deres allierte lyger om holocaustet i andre verdenskrig.

 

2. Til tross for en nedjustering på 2-3 millioner døde jøder i Auschwitz, og til tross for at man har verifisert at hverken mennesker eller aske er begravet i Treblinka - noe som gjør at man må trekke fra ytterligere 800.000 fra Holocaust-regnestykket, så består 6 millioner tallet. Hvorfor?

 

3. Rudolf Höss' vitnesbyrd er ugyldig ettersom vi vet han ble utsatt for grov tortur og trusler. Det er også merkverdig at han tilstod å ha utryddet 4 millioner når vi i dag sier at kun 1 million døde i Auschwitz.

 

4. Ikke et eneste tilfelle av "holocaust" er bevist. Ikke et eneste menneske som døde i et gasskammer.

 

5. Eksperter på gasskamre og kjemi har konkludert at de tyske "gasskamrene" aldri ble brukt til å gasse mennesker i.

 

6. Bildene av radmagre lik er bilder av ofre for sult og sykdom. Sulten og sykdommen brøt ut som følge av de alliertes krigføring.

 

7. Innholdet i de mange vitnemålene har aldri blitt utsatt for kritisk gransking. Stikk i strid med vanlig rettspraksis.

 

8. Vitnemålene som sier at Holocaust aldri skjedde blir neglisjert.

 

9. Det foreligger null materiale som viser til at tyskerne hadde et program for å utrydde jødene. Det foreligger heller ikke noe materiale som viser til at tyskerne ga sine fanger dårlig behandling. Om man ser bort fra det faktum at fanger gjerne helst ikke har lyst å være fanger.

 

10. Vi har ikke noe motiv. Tyskerne hadde ingenting å tjene på å myrde sin egen arbeidsstyrke og planer lå på bordet lenge for fredelig deportasjon. Dette var den endelige løsningen som ble diskutert.

 

-------

 

Ti er et bra tall, så jeg gir meg der i første omgang.

Endret av BelzeBob
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg har nok ingen kilder du vil akseptere.

 

Dessuten: er det ikke best å ta ett punkt om gangen?

 

Tillegg: punkt 4 kan jeg ikke "dokumentere." Det går ikke å dokumentere en ikke-hendelse. Wikipedia vil aldri skrive noe slikt, men det er allikevel et faktum. Si meg navnet på ett eneste menneske som døde i Holocaust. Ett eneste menneske blant 6 millioner.

 

Punkt 7 finner du heller ikke på Wikipedia eller i noe leksikon. Men vis meg gjerne eksempler på vitnemål som har blitt utsatt for kritisk gransking.

 

Punkt 8 er åpenbart: alle som er pro-Holocaust ignorerer konsekvent disse vitnemålene. Og de er ikke med i Spielbergs filmer.

 

Punkt 10 er åpenbart. Legg også til absurditeten i å bruke så ekstremt mye energi på å utføre et massemord som kunne blitt gjort i løpet av en måned eller mindre. Og med langt enklere midler.

Endret av BelzeBob
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Jeg har nok ingen kilder du vil akseptere.

 

Dessuten: er det ikke best å ta ett punkt om gangen?

 

Tillegg: punkt 4 kan jeg ikke "dokumentere." Det går ikke å dokumentere en ikke-hendelse. Wikipedia vil aldri skrive noe slikt, men det er allikevel et faktum. Si meg navnet på ett eneste menneske som døde i Holocaust. Ett eneste menneske blant 6 millioner.

 

Punkt 7 finner du heller ikke på Wikipedia eller i noe leksikon. Men vis meg gjerne eksempler på vitnemål som har blitt utsatt for kritisk gransking.

 

Punkt 8 er åpenbart: alle som er pro-Holocaust ignorerer konsekvent disse vitnemålene. Og de er ikke med i Spielbergs filmer.

 

Punkt 10 er åpenbart. Legg også til absurditeten i å bruke så ekstremt mye energi på å utføre et massemord som kunne blitt gjort i løpet av en måned eller mindre. Og med langt enklere midler.

4: http://www.hmd.org.uk/resources/victims-names/list-of-holocaust-victims-names-for-reading

7: Ser ikke helt logikken at enn skulle "kritisk gransket" en vitne for en hendelse som er reel?

10: Morsomt at du sier "vi" (LOL). Uansett, motivet var der, du velger å overse det pga. Hitler var en hyggelig kar som ikke hadde noe imot jøder, som du dokumenter med et bilde av hitler og noen barn. Ja kanskje det finnes mer effektive måter å drepe noen på, mer diskre? Vil ikke tro det, da holocaust var så diskret at du stiller spørsmål til hele hendelsen.

Lenke til kommentar

Jeg mener at Rudolf Höss meget lurt la på løgnene slik at kommende generasjoner med letthet kunne verifisere at det var pølsevev. Trossalt så er ingen løgn for stor for disse svindlerne.

 

Höss sa visst til sin kone at "jeg hadde tilstått hva som helst."

 

Adolf Eichmann gjorde akkurat det du sa: han smurte så tjukt på som mulig og drev regelrett gjøn med de. En annen offiser jeg ikke husker navnet på gjorde det samme: han tilstod å ha gasset 25 millioner.

 

greiven

 

Definér "døde på grunn av Holocaust."

 

Henrik

 

Fortell om ett eneste dokumentert tilfelle der et menneske ble gasset av nazistene.

Endret av BelzeBob
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Som Belzebob sier, kan ikke bevise noe som ikke er hendt.

 

Urelevant.

Eller bringer dette falske dilemmaet noe fornuftig til bordet?

 

@Woina, på tide du kommer med noen andre "kilder" enn Vigrid...

Ingen som leser det dritte der likevel.

Og ikke kom her til meg å si en såpass religiøs side er en god kilde, du hadde også hakket ned på min kilde, vist min kilde var en sterkt relgiøs jøde side.

 

Jeg sier meg uenig.

Det eneste kilden påpeker er at den norske leiren tydligvis bestilte like mye som "store onde", og dette er et valid poeng.

Eller har du motbeviser?

 

Ellers er folk på bærtur, uten "nøytrale" kilder blir det bare tull. Blir som å spør en Chelsea supporter om hvem han syns er best av Chelsea og Man Utd., han svarer selvfølgelig Chelsea, selv om faktumet er at Man UTD faktisk leder serien. Men siden han sier det, må det jo stemme at Chelsea er bedre enn Man Utd. (edit: deres logikk)

 

Jeg kan finne en drøss som beviser at Vigrid ikke er nøytrale, kan dere finne det samme om f.eks. forskning.no? Og da vil jeg ikke høre noe om at kona til Jens Stoltenberg er jødisk, og derfor må jo forskning.no være korrupt.

 

Vist dere vil diskutere kildekritikk videre, foreslår jeg dere tar det med kgun.

 

Og du har nå 1 problem:

*Du har ikke debattert, eller argumentert mot kilden.

Det eneste den beviser er at den norske leiren bestile like mye av "drapstoffet" som "Autchswitch" eller hvordan nå det staves.

Selvsagt er vigrid ute på vidde, men poenget er valid.

Nå. Enten må du bevise at dette dokumentet er falskt, eller så må du bevise at tyskerne hadde en "hemmelig" smugleoperasjon og transporterte det tilbake til den store leiren fra den norske.

Så.... har du noe, eller har du ikke noe?

Lenke til kommentar

Ja, men zyklon B er mye mer effektivt på mennesker, noe som gjorde at både drapene gikk glatt, og at mistanken var lav. Mennesker dør etter å ha blitt eksponert av ca. 300 ppm (parts per million) av hydrogencyanid, mens skadedyr dør ved ca. 15 000 ppm. Det er enkel matematikk at effektiviteten av å drepe pattedyr var mye mer effektivt!

Lenke til kommentar

Det er effektivt å drepe folk med kniv. Og enklere enn å bruke Zyklon B. Mitt kjøkken er fullt av potensielle mordvåpen. Er det bevis for at jeg er en massemorder?

 

Jeg har også strøm i huset. Kan glatt brukes til henrettelse.

 

Og jeg har plastposer. Med en plastpose over hodet varer du max. 4 minutter.

 

Diablo: good to see you catching on.

 

--------

 

Slik begår man massemord på enkleste måte:

 

pow1.jpg

 

Man tar en million mennesker og sperrer de inn på en åkerlapp. Og nekter dem mat og drikke.

 

(Bilde fra en amerikansk leir.)

Endret av BelzeBob
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Fire av de seks millioner jødene som døde på grunn av holocaust er identifisert:

http://www.vl.no/verden/article102946.zrm

 

Jeg har en stygg mistanke om at de har sultofrene og tyfusofrene inkludert på denne listen.

Og: jeg tviler på at de kan nå 5 millioner, jeg tviler på at det er så mange "ofre".

Jeg har bare en vag tvil mot "Holocaust" hittil, så jeg antar at i det minste 50% av de som er listet vil være "kredible".

Se f.eks hva wikipedia linker til på "dødstallet", det er bøker skrevet i 1986, noe som gjør den ukredible.

Hva var dødstall estimate fra Nürnberg? Og hva var kilden til det?

 

Men tilbake til saken:

1. Hvem har fikk varselamper når det viste seg at de ikke kunne finne et eneste øyenvitne til en rettssak i Canada mot en nazist i 1985?

2. Hvem fikk varsellamper når det viste seg at vi kan attribuere minst en half million til naturlige årsaker

3. Hvem fikk varsellamper når ingen av statestikkene inkluderer alle de som stakk til statene under krigen?

4. Hvem fikk varsellamper når det viste seg at den norske leiren bestile like mye syklon B som Auschwitz?

5. Hvem fikk varsellamper når mange de som "tilsto" "bestialiteten" ble torturert for å så ble tvunget til å avgi falskt vitnemål?

6. Etc..........

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja, men zyklon B er mye mer effektivt på mennesker, noe som gjorde at både drapene gikk glatt, og at mistanken var lav. Mennesker dør etter å ha blitt eksponert av ca. 300 ppm (parts per million) av hydrogencyanid, mens skadedyr dør ved ca. 15 000 ppm. Det er enkel matematikk at effektiviteten av å drepe pattedyr var mye mer effektivt!

 

Forklar hvorfor det ikke ble gassset noen i de norske leirene.

Vis husk at Auschwitz bestilte like mye zyklon B som den norske leiren.....

Tabell_WEB.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Problemet i denne debatten er at Belzebob & Co ikke vil akseptere bevisene for at Holocaust skjedde. De tror sikkert ikke at jorden er rund heller, for det kan vi jo ikke bevise (kanskje de hadde vært tilfreds med videoopptak).

 

Videoopptak var ikke så utbredt i 1940, og nazistene hadde vel ingen interesse av å dokumentere gassingen på en slik måte. Belzebob & Co kan spare oss en masse tid ved å fortelle oss hva slags bevis de anser som godt nok.

 

Jeg er i hvert fall ikke overbevist av det de kaller dokumentasjon og kilder! Svært omdiskuterte løgnere (Fred A. Leuchter?) som figurerer i YouTube-videoer regissert av Ernst Zundel (en mann med en KLAR agenda) er hva de anser som kilder.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Henrik

 

Fortell om ett eneste dokumentert tilfelle der et menneske ble gasset av nazistene.

Det finnes ikke, av flere logiske grunner:

1. Hvorfor skulle tyskerne dokumentere massemord

2. Vist de var så dumme, ville de ikke da gjort alt for å destruere disse papirene?

3. Vist de var så dumme at de ikke kvittet seg med dem, kan vi garantere for at de er blitt funnet?

4. Hvilken kontroll hadde tyskerne på fangene sine etter at de hadde komme til leiren?

 

Da er det vel relativt logisk, at det ikke er et argument for at Holocaust er hoax, fordi noen papirer mangler.

Lenke til kommentar

Problemet i denne debatten er at Belzebob & Co ikke vil akseptere bevisene for at Holocaust skjedde.

 

Hvilke beviser?

 

De bevisene som historikerne la til grunn da de skrev det inn i historiebøkene. For mange til at jeg skal kunne skrive alt her. Men du kan jo tenke deg alt fra vitner, avhørte tyskere, tyske dokumenter, frigjørende soldater, fysiske bevis som ble studert i etterkrigstiden, osv, osv.

 

Men, dette var ikke hovedpoenget mitt. Jeg vil at du skal fortelle oss hva som er godt nok bevis for deg. Samtidig så skal du tenke litt på den sammenligningen mellom Holocaust og at jorden er rund.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Problemet i denne debatten er at Belzebob & Co ikke vil akseptere bevisene for at Holocaust skjedde. De tror sikkert ikke at jorden er rund heller, for det kan vi jo ikke bevise (kanskje de hadde vært tilfreds med videoopptak).

 

Videoopptak var ikke så utbredt i 1940, og nazistene hadde vel ingen interesse av å dokumentere gassingen på en slik måte. Belzebob & Co kan spare oss en masse tid ved å fortelle oss hva slags bevis de anser som godt nok.

 

Jeg er i hvert fall ikke overbevist av det de kaller dokumentasjon og kilder! Svært omdiskuterte løgnere (Fred A. Leuchter?) som figurerer i YouTube-videoer regissert av Ernst Zundel (en mann med en KLAR agenda) er hva de anser som kilder.

Men, presenter vi noe som er fra f.eks. forskning.no og Yad Vashem, da er det ikke gyldige kilder.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...