BelzeBob Skrevet 3. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2011 (endret) Se gjerne på denne: http://www.youtube.com/watch?v=DF08knOCVI4 Endret 3. mars 2011 av BelzeBob 1 Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 3. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2011 (endret) Skal lese dem i morra Bob. Må nesten være litt frekk og spørre før jeg stikker (svarer tilbake så fort jeg kan) kan det være at de fleste historie bøker brukte lang tid å få med holocaust fordi prossen med historie skriving tar tid, jeg sammenligner det med mange historiske hendelser fra 90årene til idag , dem er så vidt (viss i det hele tatt) nevnt. @greiven på vidergående skole ble vi fortalt at Hitler og Co økte massemord betraktelig og ingen kunne begripe det , spesielt når det begynte å påvirke forsvarslinjene til tyskerne. Edit: hater å skrive på mobilen.. Edit2: Rettelse , økt massemord ved slutten av krigen* Endret 3. mars 2011 av amir90 Lenke til kommentar
greiven Skrevet 3. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2011 Uansett, kan en av dere tvilere svare på spørsmålene ovenfor? Lenke til kommentar
BelzeBob Skrevet 3. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2011 amir90 Hadde Holocaust skjedd så hadde nok både Churchill og general Eisenhower tatt det med i de svære bøkene de skrev om krigen. Og Encyclopedia Britannica hadde ikke trengt å vente 20 år på å ta med Holocaust... 2 Lenke til kommentar
BelzeBob Skrevet 3. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2011 Uansett, kan en av dere tvilere svare på spørsmålene ovenfor? Hvilke spørsmål? Hvorfor vi ikke kan stole på vitnemålene? Følgende gode grunner: 1. Ikke alle vitner sier de så noe Holocaust. 2. Forskjellige vitnemål motsier hverandre voldsomt. 3. Folk repeterte rykter de hadde hørt fra andre. 4. Ryktene var gjerne basert på løgn. Godt eksempel: historiene om såpe. Og lampeskjermer. 5. Vitner som bekreftet Holocaust-historien ble/blir belønnet. De som sier de ikke så noe Holocaust får gjerne ingen penger i posten. Og de blir ikke med i de store dokumentarfilmene eller gir ut bestselgende bøker. 6. Tyskerne ble torturert og presset på mange måter til å "tilstå." Og andre tyskere sverget inntil døden at det aldri var noe Holocaust. 7. Andre igjen tilstod helt absurde ting. Som en offiser som tilstod å ha gasset 25 millioner. 2 Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 3. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2011 (endret) Selv om alt ikke stemmer 100% så må dere ikke bruke dette som et slags bevis på at det aldri har vært noe holocaust, massdrap på jøder og forfølgelse. Hvis man sitter x antall år i en konsentrasjonsleir, eller har vært igjennom en grusom krig for den saks skyld så er det ikke alle som slipper unna med vettet fullstendig i behold. Med andre ord, man kan ikke forvente at alle historier stemmer overens med hverandre. Noen historier har sikkert tatt litt av fra virkeligheten fordi et menneskelig sinn på et visst punkt går inn i psykoser eller vrangforestillinger. Slikt inntrer bla. under traumer, f.eks slike man kan oppleve i en konsentrasjonsleir eller under krig. Dere spør etter beviser? Hvis ikke konsentrasjonsleirene med sine gasskamre er beviser for dere så er sannsynligvis ingenting godt nok. Som sagt, jeg har vært der. Jeg har sett gasskamrene, store dunger med hår, deriblant små fletter som tilhørte småjenter som ble klippet av ofrene. Sko, kofferter, klær, eiendeler. Dette samt utallige andre bekreftelser på at dette har skjedd er bevis godt nok for meg. Hvis alt dette er fabrikkert, isåfall hvorfor? Kan dere gi meg et holdbart eksempel på hvorfor? At dere hardnakket benekter at dette har skjedd er strengt tatt en dyp fornærmelse mot de som opplevde dette, samt etterkommerne. Dere bør i det minste, som et ørlite tegn på respekt holde muligheten åpen for at dere tar feil. En håndfull kyniske igler har muligens påberopt seg å ha vært et offer for kun å tjene på det på et eller annet vis. Problemet er at dette i deres øyne isåfall motbeviser alt det vi kjenner til ihht. holocaust og jødeforfølgelsen og dermed erklærer at det hele aldri har funnet sted. Det blir litt vagt. Endret 3. mars 2011 av Komakino Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 3. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2011 Drar frem denne posten igjen (av Sebbe) fra side 68: her, her, her og her. Dette er gode kilder, du kan drive å tolke så mange bilder du vil, dra frem andre fryktelige eksempel eller isrealske-barn med maskinpistoler, det er ikke motbevis til alle vitner som finnes. Da dere benekter ikke gidder å svare han, men har tydeligvis mye usagt om Holocaust. Lenke til kommentar
greiven Skrevet 3. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2011 Ja, hva med å faktisk svare på de spørsmålene som blir stilt, isteden for å gjemme seg bak usaklige videoer som benekter holocaust? Synes forresten meningene til dere holocaust-benektere er ufyselige! Nesten på grensen til antisemittiske og nazistiske. Men ærlig talt da. La nå konspirasjonsteorier være konspirasjonsteorier. De er til for å forvrenge sinnene deres, og dere har tydeligvis gått rett i fella. Lenke til kommentar
BelzeBob Skrevet 3. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2011 Hvilke spørsmål? Jeg har fortalt hvorfor jeg ikke har så mye sans for de såkalte vitnemålene. Konspirasjonsteori? Det er du som har en konspirasjonsteori, greiven. Som tror at tyskerne gasset 6 millioner jøder bak ryggen på resten av verden. Til tross for at null beviser eksisterer. Hauger med hår? Ja, i leirene ble man klipt. Man fikk nye klær og sko også. Gasskamre osv? Jeg anbefaler alle å lese igjennom tråden. Alt dette har blitt adressert. Og jeg anbefaler alle å se dokumentaren ovenfor som er laget av jøden David Cole. En kjent anti-semitt og beinhard ekstremistnazist. 1 Lenke til kommentar
greiven Skrevet 3. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2011 Hva med talen til Heinrich Himmler? http://www.youtube.com/watch?v=FgfTwtV79xs Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 3. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2011 Hvordan forklarer dere Rudolf Höss', kommandanten i Auschwitz, sitt utsagn? "The door would now be quickly screwed up and the gas discharged by the waiting disinfectors through vents in the ceilings of the gas chambers, down a shaft that led to the floor. This insured the rapid distribution of the gas. It could be observed through the peephole in the door that those who were standing nearest to the induction vents were killed at once. It can be said that about one-third died straightaway. The remainder staggered about and began to scream and struggle for air. The screaming, however, soon changed to the death rattle and in a few minutes all lay still...The door was opened half an hour after the induction of the gas, and the ventilation switched on...The special detachment now set about removing the gold teeth and cutting the hair from the women. After this, the bodies were taken up by elevator and laid in front of the ovens, which had meanwhile been stoked up. Depending on the size of the bodies, up to three corpses could be put into one oven at the same time. The time required for cremation...took twenty minutes." Klarer du å brenne opp et lik på 20 minutter? Det er spørsmålet. Selvsagt kan det være en estimasjon, men da kan vi antar det ikke tar med en en time per lik, ja? http://en.wikipedia.org/wiki/Cremation#Burning_and_ashes_collection 90-120 minutter med moderne ovner påstår wikipedia. Høres litt suspekt ut. Lenke til kommentar
greiven Skrevet 3. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2011 (endret) Hvordan forklarer dere Rudolf Höss', kommandanten i Auschwitz, sitt utsagn? "The door would now be quickly screwed up and the gas discharged by the waiting disinfectors through vents in the ceilings of the gas chambers, down a shaft that led to the floor. This insured the rapid distribution of the gas. It could be observed through the peephole in the door that those who were standing nearest to the induction vents were killed at once. It can be said that about one-third died straightaway. The remainder staggered about and began to scream and struggle for air. The screaming, however, soon changed to the death rattle and in a few minutes all lay still...The door was opened half an hour after the induction of the gas, and the ventilation switched on...The special detachment now set about removing the gold teeth and cutting the hair from the women. After this, the bodies were taken up by elevator and laid in front of the ovens, which had meanwhile been stoked up. Depending on the size of the bodies, up to three corpses could be put into one oven at the same time. The time required for cremation...took twenty minutes." Klarer du å brenne opp et lik på 20 minutter? Det er spørsmålet. Selvsagt kan det være en estimasjon, men da kan vi antar det ikke tar med en en time per lik, ja? http://en.wikipedia.org/wiki/Cremation#Burning_and_ashes_collection 90-120 minutter med moderne ovner påstår wikipedia. Høres litt suspekt ut. Alle som benekter holocaust: ta en titt på lenkene nedenfor. http://historienet.no/2-verdenskrig/pastand-kremering-umulig http://historienet.no/2-verdenskrig/pastand-zyklon-b-var-bare-et-lusemiddel http://historienet.no/2-verdenskrig/pastand-gasskamrene-kan-ikke-bevises http://historienet.no/2-verdenskrig/pastand-gass-var-for-risikabelt http://historienet.no/2-verdenskrig/pastand-likkjellere-ikke-gasskamre Som å lese om dere fornektere av holocaust. http://historienet.no/2-verdenskrig/fornekterne-har-medvind-pa-nettet-0 Endret 3. mars 2011 av greiven Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 3. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2011 Hvordan forklarer dere Rudolf Höss', kommandanten i Auschwitz, sitt utsagn? "The door would now be quickly screwed up and the gas discharged by the waiting disinfectors through vents in the ceilings of the gas chambers, down a shaft that led to the floor. This insured the rapid distribution of the gas. It could be observed through the peephole in the door that those who were standing nearest to the induction vents were killed at once. It can be said that about one-third died straightaway. The remainder staggered about and began to scream and struggle for air. The screaming, however, soon changed to the death rattle and in a few minutes all lay still...The door was opened half an hour after the induction of the gas, and the ventilation switched on...The special detachment now set about removing the gold teeth and cutting the hair from the women. After this, the bodies were taken up by elevator and laid in front of the ovens, which had meanwhile been stoked up. Depending on the size of the bodies, up to three corpses could be put into one oven at the same time. The time required for cremation...took twenty minutes." Klarer du å brenne opp et lik på 20 minutter? Det er spørsmålet. Selvsagt kan det være en estimasjon, men da kan vi antar det ikke tar med en en time per lik, ja? http://en.wikipedia.org/wiki/Cremation#Burning_and_ashes_collection 90-120 minutter med moderne ovner påstår wikipedia. Høres litt suspekt ut. http://historienet.no/2-verdenskrig/pastand-kremering-umulig Jeg klaget på at vitrnemåler er feilinformasjon, ikke på at vis du har nok tid og nok ovner så kan du fint brenne 6 millioner. Ved andre ord: Vitnet kan lyve, og dette får varselampene mine til å begynne å lyse rødt. Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 3. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2011 Konspirasjonsteori? Det er du som har en konspirasjonsteori, greiven. Som tror at tyskerne gasset 6 millioner jøder bak ryggen på resten av verden. Til tross for at null beviser eksisterer. STANS DER! Du har klarte å tilbakevise de offisielle tallene, som er veldig veldig for høye. Men du har ikke klart å presantere ubenektelig bevis på at det ikke kan ha hendt enda. Men, du har klart å presantere mye godt, fortsett med det <3 Lenke til kommentar
Woina Skrevet 3. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2011 BelzeBob, den holocaustsiden din presenterer mye mannskit! Makan! Er du klar over at nazistene ofte prøvde å skape en fasade? Tror du virkelig mange av de "snille" bildene som er tatt i Auschwitz, er blitt tatt av andre enn nazister? Nei! Tror du bildene av damer som sitter og syr, menn som bærer sekker, barn som leker ol. er blitt tatt av andre grunner enn at nazistene ville få leirene til å virke som gode leirer? Nei! Du stiller spørsmål om hvorfor nazistene brukte Zyklon B. Vel, fordi det var billig og effektivt, når det ble brukt på rett måte. Du nevner en annen ting på siden din som jeg reagerer på. Du sier at Zyklon B trenger en temperatur på ca. 25 grader for å utvikle gass, men er dette virkelig et problem når man trøkker flere hundre mennesker i et trangt rom? Nei! Pluss mye annet rart jeg ikke engang gidder å bry meg om! Og hva tror du Zyklon-B ble brukt til? Til å gasse folk, vel. Hehe:) Selvfølgelig tror du at Zyklon-B ble brukt til å gasse folk med. Hva annet skal du tro? Her er en politianmeldelse av Hvite Busser til Auschwitz om akkurat det: http://www.vigrid.net/hcanmhvitebusser.htm Merk deg den måten Hvite Busser viser til Höss på. Troverdig, ikke sant? Her er et tysk vitne som burde vite det som kommandant i Auschwitz. Man har tall som kan gjøre det veldig konkret. Hvorfor skal du ikke tro? Likevel: Løgn alt sammen. Sjekk ut tabellen nederst i artikkelen. Hvor mange jøder ble så gasset ihjel i Norge eller Finland? 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 3. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2011 @Woina, på tide du kommer med noen andre "kilder" enn Vigrid... Ingen som leser det dritte der likevel. Og ikke kom her til meg å si en såpass religiøs side er en god kilde, du hadde også hakket ned på min kilde, vist min kilde var en sterkt relgiøs jøde side. Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 3. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2011 @Woina, på tide du kommer med noen andre "kilder" enn Vigrid... Ingen som leser det dritte der likevel. Og ikke kom her til meg å si en såpass religiøs side er en god kilde, du hadde også hakket ned på min kilde, vist min kilde var en sterkt relgiøs jøde side. Jeg sier meg uenig. Det eneste kilden påpeker er at den norske leiren tydligvis bestilte like mye som "store onde", og dette er et valid poeng. Eller har du motbeviser? 1 Lenke til kommentar
greiven Skrevet 3. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2011 Er det noen som ikke tror at holocaust skjedde som kan forklare hvorfor undersøkelser i senere tid har vist at det ble funnet rester av Zyklon B (HCN, hydrogencyanid) i gasskamrenes vegger? Dette stemmer jo overhodet ikke med deres forklaringer! Sjekk også ut denne linken, mye god (og sann) informasjon: http://www.forskning.no/artikler/2010/februar/242249 Lenke til kommentar
pk2010 Skrevet 3. mars 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. mars 2011 Forskning.no = statlig propaganda. 2 Lenke til kommentar
greiven Skrevet 3. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2011 Vigrid består ikke av andre folk enn rasistiske tapere. Man kan vel heller ikke kalle deres jødehat for nøytralt, og selvsagt vil de gjøre alt for å legge skylden på jødene. Det ligger i kortene! Hva sier du forresten om talen til Heinrich Himmler som jeg postet på forrige side? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg