Gå til innhold

Den virkelige Hitler. NB: STERKE BILDER!


pk2010

Anbefalte innlegg

Det første jeg tenkte når jeg så denne diskusjonen var "Wow, hvordan kan noen være så naiv og tro på de idiotiske konspirasjonsteoriene om at holocaust aldri fant sted?". Og den tanken sitter i meg enda.

 

Hva tenker du, pk2010, om alle bevisene som er blitt lagt fram om at holocaust faktisk skjedde? Tenker da på:

- Bildene

- Vitnefortellingen (deriblant nordmenn som forteller om umenneskelige forhold i leirene)

- Restene av leirene (deriblant gasskammer og ovner)

- Gjenstandene til folk som var i leirene

- Folk som aldri kom tilbake

 

Konspirasjonsteoriene var bare noe feige nazister fant på for å prøve å bortforklare holocaust. Selvsagt skjedde disse forferdelige tingene, og Hitler var absolutt en syk mann. Besøkte selv Auschwitz/Birkenau, Sacsenhausen og Ravensbrück i høst, og var ikke akkurat spor av at dette aldri skjedde som sitter på netthinnen. Når det er sagt så synes jeg det er en tynn linje mellom ytringsfrihet og rasistiske uttalelser i dette tilfellet, og dine uttalelser er, etter min mening, alt for høyreorienterte for et slikt forum.

 

Anbefaler en tur innom denne siden:

 

http://www.holocaustinfo.net

 

Glimrende side som jeg håper utvides videre:)

Endret av Woina
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Russerne har også noen andre interessante objekter i sin besittelse, blant annet så har de en vandrestav som tilhørte Hitler med noen heftige utskjæringer og trofeer som han fikk laget til minne om annekteringen av Østerrike.

 

pk2010: Er du ærlig og oppriktig av den oppfatning at holocaust aldri har skjedd?

Ja.

Lenke til kommentar

Jeg har til dags dato ikke sett et eneste bevis for at Holocaust skjedde.

 

Hva med konsentrasjonsleirene? Hva med vitneforklaringer (blant annet Arnulft Øverland og hundretusener av andre)? Hva med bildene? Hva med restene til over en million mennesker?

 

auschwitz.jpg

 

 

romanichildrenauschwitz.jpg

 

Zyklon B

auschwitz_zyklonbcannistars.jpg

Lenke til kommentar

Det første jeg tenkte når jeg så denne diskusjonen var "Wow, hvordan kan noen være så naiv og tro på de idiotiske konspirasjonsteoriene om at holocaust aldri fant sted?". Og den tanken sitter i meg enda.

 

Hva tenker du, pk2010, om alle bevisene som er blitt lagt fram om at holocaust faktisk skjedde? Tenker da på:

- Bildene

- Vitnefortellingen (deriblant nordmenn som forteller om umenneskelige forhold i leirene)

- Restene av leirene (deriblant gasskammer og ovner)

- Gjenstandene til folk som var i leirene

- Folk som aldri kom tilbake

 

Konspirasjonsteoriene var bare noe feige nazister fant på for å prøve å bortforklare holocaust. Selvsagt skjedde disse forferdelige tingene, og Hitler var absolutt en syk mann. Besøkte selv Auschwitz/Birkenau, Sacsenhausen og Ravensbrück i høst, og var ikke akkurat spor av at dette aldri skjedde som sitter på netthinnen. Når det er sagt så synes jeg det er en tynn linje mellom ytringsfrihet og rasistiske uttalelser i dette tilfellet, og dine uttalelser er, etter min mening, alt for høyreorienterte for et slikt forum.

 

Anbefaler en tur innom denne siden:

 

http://www.holocaustinfo.net

 

Glimrende side som jeg håper utvides videre:)

 

Her er to gode artikler om temaet skrevet av professor A. I. Bru i 1979 og illustrert med bilder:

 

http://www.vigrid.net/hcbruleire1.htm

http://www.vigrid.net/hcbruleire2.htm

 

På samme siden finner du en mengde artikler som gir deg andre vinklinger på stoffet.

Lenke til kommentar

Biologisk er så enormt like også, dere måler kun utseende. Som sagt kan jeg ha arvsmasse som er nesten så godt som lik en afrikaner, pigment er kun en liten forskjell.

 

Det der er tullprat, som jeg også påpekte i dette innlegget.

 

Om du hovedsakelig er av nordeuropeisk avstamning, så vil din "genotype" (som det kalles på engelsk) ha mange flere likheter med andre nordeuropeere enn sub-sahariske afrikanere.

Om du har en arvsmasse som ligner mer på en gjennomsnittlig sub-saharisk afrikaner, så må du ha afrikansk avstamning for få generasjoner siden, noe som av en eller annen grunn ikke har slått ut i ditt fysiske utseende grunnet europeisk avstamning i tillegg (ganske sjeldent).

Endret av Wyrd
Lenke til kommentar

Vel, jeg har vært i både Auswitch og Saxenhausen. Det er for meg uforståelig at noen skulle fabrikere noe sånt. Isåfall, hvorfor? Hva med vitnene, de overlevende og massegravene?

 

Det er for meg totalt uforståelig hvordan dere hardnakket kan benekte at dette har skjedd når både vitenskap, historie og pur fakta taler dere midt imot!

 

Dette er faktisk så ekstremt at jeg ikke engang lar meg provosere. Til og med min egen bestefar var i konsentrasjonsleir, men det har dere sikkert en forklaring på. Men vær for all del forsiktig med hvor dere trør hen i et evt. tilsvar.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Vel, jeg har vært i både Auswitch og Saxenhausen. Det er for meg uforståelig at noen skulle fabrikere noe sånt. Isåfall, hvorfor? Hva med vitnene, de overlevende og massegravene?

 

Det er for meg totalt uforståelig hvordan dere hardnakket kan benekte at dette har skjedd når både vitenskap, historie og pur fakta taler dere midt imot!

 

Dette er faktisk så ekstremt at jeg ikke engang lar meg provosere. Til og med min egen bestefar var i konsentrasjonsleir, men det har dere sikkert en forklaring på. Men vær for all del forsiktig med hvor dere trør hen i et evt. tilsvar.

 

Jeg har egentlig ikke tatt noe skikkelig standpunkt i denne Holocaust-saken enda, men jeg anbefaler deg å gå igjennom hele tråden før du tar opp spørsmål som allerede har vært diskutert opptil flere ganger.

Lenke til kommentar

Komakino

 

Hvorfor var det ingen vitner som stilte opp i Ernst Zündels rettssak i Toronto i 1985 og fortalte de hadde sett systematisk utrydding av mennesker i nazistenes konsentrasjonsleirer? Vi vet påtalemyndigheten kunne skaffe vitner fra hele verden, men tydeligvis klarte de ikke å få tak i et eneste ett. Hvorfor ikke?

 

Ernst Zündel og hans forsvar klarte dog å skaffe flere vitner som sa de ikke hadde sett noe Holocaust i leirene. Pussig, ikke sant?

 

http://www.youtube.com/watch?v=IQJBoh-ZSPE

 

Om du heller vil lese: http://www.ihr.org/jhr/v08/v08p417_Faurisson.html

 

Tillegg: der var en ny rettssak i 1988. Ikke heller da klarte påtalemyndigheten å produsere et vitne. Til tross for de mange, mange Holocaust-overlevere som fremdeles var i live.

Endret av BelzeBob
  • Liker 3
Lenke til kommentar

BelzeBob, den holocaustsiden din presenterer mye mannskit! Makan!

 

Er du klar over at nazistene ofte prøvde å skape en fasade? Tror du virkelig mange av de "snille" bildene som er tatt i Auschwitz, er blitt tatt av andre enn nazister? Nei! Tror du bildene av damer som sitter og syr, menn som bærer sekker, barn som leker ol. er blitt tatt av andre grunner enn at nazistene ville få leirene til å virke som gode leirer? Nei!

 

Du stiller spørsmål om hvorfor nazistene brukte Zyklon B. Vel, fordi det var billig og effektivt, når det ble brukt på rett måte.

 

Du nevner en annen ting på siden din som jeg reagerer på. Du sier at Zyklon B trenger en temperatur på ca. 25 grader for å utvikle gass, men er dette virkelig et problem når man trøkker flere hundre mennesker i et trangt rom? Nei!

 

Pluss mye annet rart jeg ikke engang gidder å bry meg om!

Endret av greiven
  • Liker 1
Lenke til kommentar

BelzeBob, den holocaustsiden din presenterer mye mannskit! Makan!

 

Er du klar over at nazistene ofte prøvde å skape en fasade? Tror du virkelig mange av de "snille" bildene som er tatt i Auschwitz, er blitt tatt av andre enn nazister? Nei! Tror du bildene av damer som sitter og syr, menn som bærer sekker, barn som leker ol. er blitt tatt av andre grunner enn at nazistene ville få leirene til å virke som gode leirer? Nei!

 

Du stiller spørsmål om hvorfor nazistene brukte Zyklon B. Vel, fordi det var billig og effektiv, når det ble brukt på rett måte.

 

Du nevner en annen ting på siden din som jeg reagerer på. Du sier at Zyklon B trenger en forholdsvis temperatur på ca. 25 grader for å utvikle gass, men er dette virkelig et problem når man trøkker flere hundre mennesker i et trangt rom? Nei!

 

Pluss mye annet rart jeg ikke engang gidder å bry meg om!

 

Føler at det siste sier det meste. Du gidder ikke.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Er det noen som har tall over hvor mange som får såkalt overlever pensjon i Israel den dag i dag?

 

Vet ikke. Men her fant jeg en indikasjon:

 

"Money Running Out For Needy Holocaust Survivors

 

Claims Conference’s Greg Schneider: Expects continued rise in survivors needing home care.

 

Claims Conference says only four years left for funds, but is seeking more from European countries with Jewish property.

Wednesday, September 1, 2010

Stewart Ain

Staff Writer

 

The organization that has been the primary advocate for Holocaust survivors and funneled $70 billion to them over the past 59 years will largely run out of money in four years — at the same time the need for home care for needy survivors will be at its height — the group disclosed this week.

 

“We will be finished paying for home care in four years, having spent down all the money we have” in the bank, said Gregory Schneider, executive vice president of the Conference on Jewish Material Claims Against Germany." Mer: http://www.redcafe.net/f13/money-running-out-needy-holocaust-survivors-307627/

 

---------------

 

Mer:

 

"Germany ended up giving Israel about $250 for each of the six million slaughtered. Austria has pledged, on the average, about $10,000 to the remaining 20,000 or so survivors who applied for compensation. Belgium has agreed to about the same for its 5000 survivors who have made claims." http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20080712190635AAVsgBR

 

Anyway: USA gir ca. $50 milliarder i "gave" til Israel årlig. bare for å være snill.

Endret av BelzeBob
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Komakino

 

Hvorfor var det ingen vitner som stilte opp i Ernst Zündels rettssak i Toronto i 1985 og fortalte de hadde sett systematisk utrydding av mennesker i nazistenes konsentrasjonsleirer? Vi vet påtalemyndigheten kunne skaffe vitner fra hele verden, men tydeligvis klarte de ikke å få tak i et eneste ett. Hvorfor ikke?

 

Ernst Zündel og hans forsvar klarte dog å skaffe flere vitner som sa de ikke hadde sett noe Holocaust i leirene. Pussig, ikke sant?

 

http://www.youtube.com/watch?v=IQJBoh-ZSPE

 

Om du heller vil lese: http://www.ihr.org/jhr/v08/v08p417_Faurisson.html

 

Tillegg: der var en ny rettssak i 1988. Ikke heller da klarte påtalemyndigheten å produsere et vitne. Til tross for de mange, mange Holocaust-overlevere som fremdeles var i live.

Kun tilfeldigheter. Hvorfor skulle det være så vanskelig og oppdrive? Når de stiller opp i dokumentarer, på skoler i filmer etc etc. Hvorfor ikke i en rettsal? Hvis de allerede er løgnere så kan de vel også drite i en simpel ed?

Lenke til kommentar

BelzeBob, den holocaustsiden din presenterer mye mannskit! Makan!

 

Er du klar over at nazistene ofte prøvde å skape en fasade? Tror du virkelig mange av de "snille" bildene som er tatt i Auschwitz, er blitt tatt av andre enn nazister? Nei! Tror du bildene av damer som sitter og syr, menn som bærer sekker, barn som leker ol. er blitt tatt av andre grunner enn at nazistene ville få leirene til å virke som gode leirer? Nei!

 

Du stiller spørsmål om hvorfor nazistene brukte Zyklon B. Vel, fordi det var billig og effektiv, når det ble brukt på rett måte.

 

Du nevner en annen ting på siden din som jeg reagerer på. Du sier at Zyklon B trenger en forholdsvis temperatur på ca. 25 grader for å utvikle gass, men er dette virkelig et problem når man trøkker flere hundre mennesker i et trangt rom? Nei!

 

Pluss mye annet rart jeg ikke engang gidder å bry meg om!

 

Føler at det siste sier det meste. Du gidder ikke.

 

Vel, siden klokken er halv ett, og jeg skal finne sengen om et øyeblikk, så har jeg rett og slett ikke tid akkurat nå. Skal komme tilbake til denne tråden i morgen, i mens kan du finne på en lur forklaring på alle de uforklarelige bevisene som tilsier at holocaust skjedde.

Endret av greiven
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...