BelzeBob Skrevet 2. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2011 pk Tror du Hitler døde i bunkeren? Har lest en lang artikkel om emnet. Mange er helt bestemt på at han flyktet med fly i aller siste liten. Troligvis til Argentina. Og han var i god helse. Lenke til kommentar
Woina Skrevet 2. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2011 (endret) pk Hmm. Jeg hørte et intervju med en fyr som var bombesikker på at han faktisk håndhilset. Og en eller annen fyr hadde et bilde av det. Eller så leste jeg det. Poenget: at dette med at han ikke håndhilste var en blank løgn. Samme som den videoen sa... Personlig tror jeg null på noe som helst som kosher media eller andre koshergodkjente kilder serverer om hele den europeiske historien fra 1880 av da Tzar Alexander ble drept. Og jo lenger utover vi kommer desto verre blir det. All kosher propaganda rundt Det Tredje Riket er jo en vits. Tilbake til Berlin 1936: Jeg har ikke noe foto av at Hitler møter Lewis, men her er en artikkel med uttalelse fra Lewis. Nederst i artikkelen er en flott videosnutt av 100m finalen hvor det blir dobbelt amerikansk negerseier med en nederlender på tredje. Hør jubelen og se begeistringen på tribunene. Mitt inntrykk er at Nasjonalsosialistene, inklusive Hitler, ikke var rasister overhodet i den forstand ordet brukes idag av media og PK-papegøyer. http://www.currybet.net/cbet_blog/2008/08/a-brief-history-of-olympic-dis-3.php Det tyske folk heller ikke. Reaksjonene vi ofte ser og som kalles rasisme er like mye at man får en reaksjon når en forandring gjennomføres for raskt. Endret 2. mars 2011 av Woina Lenke til kommentar
BelzeBob Skrevet 2. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2011 (endret) Woina - takker! Noe mer: http://www.youtube.com/watch?v=Fa5QQMH-T8E&feature=related Åja... her bekrefter Owens dette med at Hitler ikke hilste. virker det som... Jaja - men man kan ihvertfall ikke si at tyskerne ikke så og hørtes glade og entusiastiske ut. Endret 2. mars 2011 av BelzeBob 1 Lenke til kommentar
pk2010 Skrevet 2. mars 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. mars 2011 Føler meg temmelig sikker på at han skjøt seg selv ja, hvilket er forståelig. Mener å ha sett en video hvor en av hans livvakter forklarer i detalj hvordan det foregikk. Hans Bauers vitneutsagn tilsier også om dette. Omstendighetene tatt i betraktning så velger jeg å tro det. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 2. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2011 Slik blir Joseph Fritzl presentert: Egentlig var han slik! Dere forstår vel at på utsiden kan hvilken som helst psykopat se ut som en kjernekar? 5 Lenke til kommentar
Woina Skrevet 2. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2011 Noen av disse er jo morsomme. Men skjønner pk's poeng: Hitler portretteres alltid som en slik furten grinebiter. Og sjelden slik han egentlig var: Fra spøk til Halvor: Hitler hadde aldri barn? Og giftet seg aldri? Men Eva Braun var hans elskerinne? Stemmer dette? Når du ikke er gift, men er fast sammen med en dame kaller jeg det kjæreste eller fast følge eller lignende. Bruken av ordet elskerinne er vel den vanlige nedrakkingene. Så vidt meg bekjent giftet Adolf og Eva seg i bunkeren slik at hun døde som fru Eva Hitler. Jeg ser heller ingen spesiell grunn til å tro på alle ryktene som flyr om at han bor i bunkers under Antarktis eller fløy til en NS-koloni på månen eller i Paraguay. Men for all del..... Lenke til kommentar
pk2010 Skrevet 2. mars 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. mars 2011 Føler meg temmelig sikker på at han skjøt seg selv ja, hvilket er forståelig. Mener å ha sett en video hvor en av hans livvakter forklarer i detalj hvordan det foregikk. Hans Bauers vitneutsagn tilsier også om dette. Omstendighetene tatt i betraktning så velger jeg å tro det. Lenke til kommentar
pk2010 Skrevet 2. mars 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. mars 2011 (endret) dobbelhikk. Endret 2. mars 2011 av pk2010 Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 2. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2011 Dere forstår vel at på utsiden kan hvilken som helst psykopat se ut som en kjernekar? gud så teit du er nå.... Skjønner du ikke selv hvor ufattelig tåpelig slikt er? Lenke til kommentar
Woina Skrevet 2. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2011 Jeg ser at en la ut bilder av Fritzl. Et bilde du av og til ser i media, men de aldri kommenterer er at mannen hadde Davidstjerne (såkalte jødestjerner) på veggen sin. Jeg har engang også sett et bilde av han fra en strand i sørøstasia hvor han hadde en jødestjerne som anheng rundt halsen. Lenke til kommentar
greiven Skrevet 2. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2011 Det første jeg tenkte når jeg så denne diskusjonen var "Wow, hvordan kan noen være så naiv og tro på de idiotiske konspirasjonsteoriene om at holocaust aldri fant sted?". Og den tanken sitter i meg enda. Hva tenker du, pk2010, om alle bevisene som er blitt lagt fram om at holocaust faktisk skjedde? Tenker da på: - Bildene - Vitnefortellingen (deriblant nordmenn som forteller om umenneskelige forhold i leirene) - Restene av leirene (deriblant gasskammer og ovner) - Gjenstandene til folk som var i leirene - Folk som aldri kom tilbake Konspirasjonsteoriene var bare noe feige nazister fant på for å prøve å bortforklare holocaust. Selvsagt skjedde disse forferdelige tingene, og Hitler var absolutt en syk mann. Besøkte selv Auschwitz/Birkenau, Sacsenhausen og Ravensbrück i høst, og var ikke akkurat spor av at dette aldri skjedde som sitter på netthinnen. Når det er sagt så synes jeg det er en tynn linje mellom ytringsfrihet og rasistiske uttalelser i dette tilfellet, og dine uttalelser er, etter min mening, alt for høyreorienterte for et slikt forum. Lenke til kommentar
BelzeBob Skrevet 2. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2011 (endret) Om Hitlers død.... Ja.... ihvertfall vet vi at de beinrestene som ligger i et museum i Russland ikke er Hitlers allikevel. Man trodde alltid de var Hitlers, men i fjor gjorde man DNA-test og fant ut det ikke kunne ha vært Hitlers. greiven Snakk med meg du. pk er sikkert lei av alt holo-maset. Endret 2. mars 2011 av BelzeBob Lenke til kommentar
pk2010 Skrevet 2. mars 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. mars 2011 Jeg har til dags dato ikke sett et eneste bevis for at Holocaust skjedde. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 2. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2011 Dere forstår vel at på utsiden kan hvilken som helst psykopat se ut som en kjernekar? gud så teit du er nå.... Skjønner du ikke selv hvor ufattelig tåpelig slikt er? Netopp det jeg gjør, og håper jeg ga et eksempel på at du ikke kan laste opp trivelige bilder av grusomheter som Hitler for å overbevise om at han var en god kar. Lenke til kommentar
pk2010 Skrevet 2. mars 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. mars 2011 Om Hitlers død.... Ja.... ihvertfall vet vi at de beinrestene som ligger i et museum i Russland ikke er Hitlers allikevel. Man trodde alltid de var Hitlers, men i fjor gjorde man DNA-test og fant ut det ikke kunne ha vært Hitlers. Jeg så nylig noe om objekter som var i arkivene i dagens Russland, de hadde blant annet hva de mener var ene broen Hitler hadde i kjeften og fotprotesen til Goebels. Virka legit for meg. Skal se om jeg finner videoen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 2. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2011 Dere forstår vel at på utsiden kan hvilken som helst psykopat se ut som en kjernekar? gud så teit du er nå.... Skjønner du ikke selv hvor ufattelig tåpelig slikt er? Men at belzebob gjorde akkuratt det samme, det var helt ok? NAIVT Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 2. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2011 Dere forstår vel at på utsiden kan hvilken som helst psykopat se ut som en kjernekar? gud så teit du er nå.... Skjønner du ikke selv hvor ufattelig tåpelig slikt er? Netopp det jeg gjør, og håper jeg ga et eksempel på at du ikke kan laste opp trivelige bilder av grusomheter som Hitler for å overbevise om at han var en god kar. Et bilde beviser ikke en dritt om hvordan NOEN er, men måten du fremstiller det på er utrolig barnslig Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 2. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2011 (endret) Takk! Akkurat det jeg sier, så hva er poenget med bildene av Hitler sammen med barn? Han drev fortsatt etnisk-rensing og startet en verdenskrig. Endret 2. mars 2011 av Sebbe Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 2. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2011 Jeg ser at en la ut bilder av Fritzl. Et bilde du av og til ser i media, men de aldri kommenterer er at mannen hadde Davidstjerne (såkalte jødestjerner) på veggen sin. Jeg har engang også sett et bilde av han fra en strand i sørøstasia hvor han hadde en jødestjerne som anheng rundt halsen. Få deg noe søvn.. herreguud hvor tåpelig du er nå... Lenke til kommentar
BelzeBob Skrevet 2. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2011 (endret) Om Hitlers død.... Ja.... ihvertfall vet vi at de beinrestene som ligger i et museum i Russland ikke er Hitlers allikevel. Man trodde alltid de var Hitlers, men i fjor gjorde man DNA-test og fant ut det ikke kunne ha vært Hitlers. Jeg så nylig noe om objekter som var i arkivene i dagens Russland, de hadde blant annet hva de mener var ene broen Hitler hadde i kjeften og fotprotesen til Goebels. Virka legit for meg. Skal se om jeg finner videoen. Var heldig og fant lesestoff online: 1. http://www.lust-for-life.org/Lust-For-Life/FabricatingTheDeathOfAdolfHitler/FabricatingTheDeathOfAdolfHitler1.pdf 2. http://www.lust-for-life.org/Lust-For-Life/FabricatingTheDeathOfAdolfHitler/FabricatingTheDeathOfAdolfHitler2.pdf 3. http://www.lust-for-life.org/Lust-For-Life/FabricatingTheDeathOfAdolfHitler/FabricatingTheDeathOfAdolfHitler3.pdf Fabricating the Death of Adolf Hitler. Endret 2. mars 2011 av BelzeBob Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg