Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den virkelige Hitler. NB: STERKE BILDER!

pk2010

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vel, jeg vil kanskje ikke si Darwin var en idiot, men det vi kaller evolusjonslæren i dag er idioti.

?

Skjønner ikke begrunnelsen fordi den mangler.

Darwins konklusjoner omkring mikro-evolusjon, at 10 forskjellige fugler alle stammer fra en fugl, de er holdbare. Men teorien om makro-evolusjon, "hopp" mellom arter, er ikke holdbar. Akkurat som med Holocaust: fins ingen beviser. Ingen beviser, men en lang historie av bløffmakeri.

Se gjerne en dokumentar som heter "The mysterious origins of man." Youtube. Og les gjerne litt kritikk av evolusjonsteorien. Gjør opp din egen mening. Ikke hør på meg. Jeg er bare en Holocaustbenektende rasistisk nazistpøbel.

amir90

Jepp - såvidt jeg vet var både Hitler og Marx/Lenin store fans av Darwin. det var spesielt dette med "survival of the fittest" de likte.

Endret av BelzeBob
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Rase er interessant nok, det, og er et av områdene globalistene har sørget for å lage en politisk korrekt definisjon. Minner veldig om middelalderen dette her hvor makthaverne gjorde likedan og straffet alle som ga uttrykk for avvikende meninger. Alt fra sosial utfrysing over bøter, fengsel til drap. Samme idag. Er nok best å gi "lip-service" til PK-asylvokterne ellers får man trøbbel.

rushton.jpg

Her er en som ikke har gjort det, dr. J. Philippe Rushton, men skrevet en bok om temaet. Linken går til en artikkel om boken; "Race, Evolution and Behaviour":

http://www.vigrid.net/rushton_rase.htm

Det er dessverre ikke mange, om noen lenger, som tør å offentliggjøre artikler og synspunkter som går på tvers av tabugrensene. I Ytringsfrihetens navn er de all ære verdt for det:)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Å ja, makroevolusjon ja.

Vet at kreasjonistene setter den kraftig i vrangstrupen.

Det er ikke værre enn at en populasjon får noen drastiske endringer over kort tid(downs syndrom i mennesker øker kromosonantallet, vis det ikke hadde vært så destruktivt og kommet med noen fordeler, men det gir ironisk noen forandringer som kan være fordelaktige), legg på at egenskapen er fordelaktig eller nøytral nok til at at den overlever lenge nok til å dra over over til en helt ny rase.

Tror ikke vi har sett det på landdyr enda, men det skal vistnok være bevist på virus.

http://en.wikipedia.org/wiki/E._coli_long-term_evolution_experiment

En gruppe skaffet seg plutselig evnen til å ete Citrat, noe E-coli aldri hadde som egenskap.

Vet ikke om du teller det som godt nok bevist, makroevolusjonen er som sagt delvis på tynn is pga at den skal være for tidkrevende.

Lenke til kommentar

Diablo

Jeg tror du beskriver noe annet enn det jeg mente. Med makro-evolusjon mente jeg "hopp" mellom arter.

Woina

Såvidt jeg vet har ikke vitenskapen noen forklaring på

* hvordan de forskjellige rasene oppstod.

* hvorfor vi har forskjellige blodtyper.

Joda, masse, masse teorier, men ingen ordentlige fakta.

Endret av BelzeBob
Lenke til kommentar

Poster enda en sjelden video av føreren av det nasjonalsosialistiske Tyskland.

http://www.youtube.com/watch?v=6wbWJbeybX4&feature=channel_video_title

Er det noe sted hvor alle disse flotte videoene av Europas hvite ridder ligger samlet eller finner du dem en om gangen? Hvis så er håper jeg du finner flere for da skal jeg laste dem ned på maskinen min for å hygge meg med innimellom:)

BelzeBob:

Jeg er egentlig ikke veldig opptatt av raser som sådan, men jeg synes det ser ut som etnisk/religiøse grupper ikke kan leve i harmoni med hverandre i samme stat over lengre tid. plutselig går de strupen på hverandre. Vi ser jo også at i land hvor de, etter min mening, ikke engang er forskjellige på de to kriteriene dreper hverandre fordi de tilhører forskjellige klaner.

Vi ser jo den utviklingen hvor makthaverne bevisst åpner grensene og lager Europa om til et stort Balkan. Det betyr total borgerkrig med full etnisk rensing en dag. Alternativet er at alle folkene avvæpnes helt og det skinndemokratiet vi har idag videreutvikler seg til en totalitær fascistisk politistat:(

Folket er allerede så godt hjernevasket at de aksepterer alt makthaverne sier. Som at rase ikke eksisterer, at kjønn er like, at HoloCa$h er sant og så videre i typisk "flat jord"-stil. Jeg ler:-)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Woina

Skjønner poengene dine...

pk / Woina

Har dere mer stoff om dette?

http://www.dailymail.co.uk/news/worldnews/article-1205572/Hitler-shook-hands-black-1936-Olympic-hero-Jesse-Owens.html

Hitler & den svarte Jesse Owens som vant Olympiaden i 1936. Fins det et fotografi der Hitler tar Owens i hånden og gratulerer?

Ble også nevnt i pk's "Blacks in Nazi Germany" video. Men ingen kilder.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det var slik at han hadde ikke lov av hensyn til noen olympiske regler tror jeg, mener han ble oppmerksom på denne regelen først etter at han hadde håndhilset på flere av utøverne. Jødenes presse skulle jo selvsagt vinkle det til at han ikke gjorde det fordi at han var en hatefull person.

Lenke til kommentar

pk

Hmm. Jeg hørte et intervju med en fyr som var bombesikker på at han faktisk håndhilset. Og en eller annen fyr hadde et bilde av det. Eller så leste jeg det. Poenget: at dette med at han ikke håndhilste var en blank løgn. Samme som den videoen sa...

Lenke til kommentar

Noen av disse er jo morsomme. Men skjønner pk's poeng: Hitler portretteres alltid som en slik furten grinebiter.

Og sjelden slik han egentlig var:

HitlerChildrenDM_708x800.jpg

aa-Adolf-Hitler-surrounded-by-children.jpg

Hitler%20Children.jpg?__SQUARESPACE_CACHEVERSION=1270139065375

hitler_with_dog.jpg

Fra spøk til Halvor: Hitler hadde aldri barn? Og giftet seg aldri? Men Eva Braun var hans elskerinne? Stemmer dette?

Endret av BelzeBob
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Det er vel heller arrogansen til noen som er et større problem enn kompetansen til "motparten".

Arrogant? Godt mulig. Betyr det at manglende kompetanse hos meddebattanter ikke er et problem?

Jeg er så "uheldig" at jeg er godt utdannet innenfor det norske universitetsystem. I denne sammeheng har jeg opparbeidet en type kompetanse innen dialog/debatt som man sjelden finner hos mennsker med lite eller ingen utdanning(ja den kan og være fraværende hos mennesker med høy utdanning). Husk og at dette forumet gjerne er fullt av personer under 20 som tror de har svaret på alt. Ja da sier det seg selv at det er vanskelig å få til god debatt. Ergo må man senke seg ned på et nivå som man ikke har som vane å være i.

Likevel, det er heller ikke mulig å føre en saklig diskusjon med som er for arrogant til å innrømme feil heller.

En så så kalt "bedreviter".

Noen av disse er jo morsomme. Men skjønner pk's poeng: Hitler portretteres alltid som en slik furten grinebiter.

Og sjelden slik han egentlig var:

HitlerChildrenDM_708x800.jpg

Ja, han må jo ha vært en blomst(gladgutt) siden han er på bildet med noen barn.

Endret av Slettet+3165
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...