Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den virkelige Hitler. NB: STERKE BILDER!

pk2010

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hanske og Gunfreak

Så uenig jeg måtte være med pk om disse rase-greiene så er det dere to som tar kaka. Dere er jo totalt hjernedøde. Representerer dere det norske flertallet så sier jeg vi får bare la jødene/muslimene/kineserne ta over. For ellers fins det ikke håp for oss. Det dere skriver er så erke-absurd at jeg kan ikke engang få meg til å kommentere det. La meg si det slik: eide jeg en barnehage så hadde jeg 1000 ganger heller ansatt pk som barnehageonkel enn en av dere. Dere kunne jo gjort kolossal skade på barna med de totalt sinnssyke tingene dere sier. For ikke å tenke på hvilke aktiviteter dere gjerne hadde satt barna i gang med.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Hitler.jpg

Ingen skal si at ikke temaene varierer innenfor denne tråden som burde skifte navn til: Vi diskuterer tabubelagte emner. Jeg vil prøve et lite forsøk på å trekke oppmerksomheten over på Hitler igjen. Denne gangen hans innsats for en fredelig utvikling i Europa og hindring av et utbrudd av en ny verdenskrig slik angloamerikanerne og deres jødiske herrer ville:

http://www.vigrid.net/vkhitlernobelfred.htm

Hitler og Tyskland ville fred og for den innsatsen burde Hitler tildeles Nobels Fredspris Post Mortem.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Slik ser jeg på det:

1. Raser eksisterer. Det er absurd å benekte det. Og forskjellige raser og folkeslag har sine spesielle kvaliteter. Noe som gjør verden mer interessant.

2. Ingen rase er bedre enn en annen, og som Sebbe sier: først og fremst er vi én rase, menneskerasen.

3. Det kunne vært de svarte som hadde de mest utviklede samfunnene. Det kunne vært araberne. Men det er det ikke. De mest utviklede samfunnene finner vi i dag hos den hvite rasen. I tillegg til Japan, Korea og Singapore. Hvorfor er det slik? Noen sier gener, andre, som meg, skylder mest på ytre omstendigheter og (u)hell. Vi må ta vare på de samfunnene som er mest siviliserte. Siviliserte - fordi de har blitt bygd opp av mer eller mindre siviliserte mennesker. Jeg syns ikke det er så interessant at dette hovedsaklig er hvite mennesker, men det er allikevel et faktum. Uansett - om det var Zimbabwe og Afghanistan som var de mest utviklede samfunnene, takket være de svarte/araberne som bor der, så hadde jeg hatt akkurat samme innstilling: vi må ta vare på disse landene. Ikke la dem ødelegges.

Og ødelegges vil de om vi tar inn millioner av mennesker som har en moralsk og kulturell bagasje som kun vil bidra til å bringe nivået av moral og kultur ned i disse landene.

USA er omtrent ødelagt av de 20-30 millioner innvandrere fra Latin-Amerika. Samt av den fattige svarte befolkningen som overhodet ikke har blitt stimulert til å komme seg opp av gjørma.

Europa er på god vei til å ødelegges av hordene med svarte og arabere som lager så mye trøbbel og ikke vil/kan integreres. Våre byer begynner å ligne på en hvilken som helst by i et eller annet uland. Kriminaliteten stiger. Det blir mer og mer konflikter. Vår kultur, vår sivilisasjon utslettes bit for bit. Det er ingenting positivt i dette.

Når jeg sier vår kultur og sivilisasjon mener jeg ikke (bare) den hvite rasens kultur og sivilisasjon, men hele menneskehetens. Hele menneskeheten taper på dette.

Til sist gir jeg et lite apropos til det Woina skrev om Hitler og rasisme. Dette vi får høre i videoklippet nedenfor er jo interessant.

Se også de sinnssyke jødene på slutten som syns det er moro at negre dør på Haiti. Noe av det verste jeg har sett.

http://www.youtube.com/watch?v=zi5ogL_nl-g

Til sist til sist: David Duke setter fingeren på akkurat det jeg vil si om innvandringsproblemet:

http://www.youtube.com/watch?v=g_eh6DBpAqI

Denne posten synes jeg var utrolig interesant.

Jeg er først og fremst 100% enig i at man skal bevare de etniske og kulturelle forskjellene på jorden og at dette multikulturelle eksperimentet kun vil ødelegge for det etniske mangfoldet.

Når det skal være sagt så var første del av filmen "Black People in Nazi Germany" informativ og grei, mens slutten var helt utrolig usakelig og teit. Satire, galgenhumor og slikt er vi faktisk ganske gode på her til lands også, så det der forsøket på å leke stråmann syntes jeg var utrolig dårlig.

Den andre filmen til David Duke var utrolig vakker... Jeg fikk nesten tårer i øynene jeg.. og det var ikke tull heller...

Føler meg nesten litt frelst her :love:

Endret av αкαѕнα
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Jeg skjenner også individer av andre raser, deriblant en svært høy negroid type fra Afrika, en muslimskfødt inder med en hinduistisk tendens en japaner etc. Greie folk dette, og jeg er heller ingen "rasist" på den måten at jeg har noe som helst imot fremmedkulturelle individer. Det jeg er imot av prinsipp, er den kulturelle homogeniseringen som man ser foregår på globalt nivå, grunnet materialistisk Hollywood-"kultur" fra USA, masseinnvandring av rasefremmede inn i Europa, osv osv.

Jeg vet at ulike raser, etnisiteter og kulturer eksisterer, og min filosofi går ut på å bevare disse, da jeg ser utviskingen og ødeleggelsen av det tradisjonelle og av gamle etnisiteter som destruktivt og uønsket. Jeg hater ingen, og er på ingen måte noen "supremacist". Derimot er det riktig at jeg føler sterkest tilknytning til andre nordeuropeere, og har en stor respekt for mine egne forfedre og vår lange, unike historie.

Selv om jeg forsåvidt respekterer lovlydige, fremmedkulturelle innvandrere og kan like disse individene personlig, er dette ingen grunn til å støtte rasefremmed innvandring til Europa på stor skala, og bokstavelig talt risikere at våre egne etterkommere - vårt eget blod - kan bli en minoritet i sitt eget hjemland. David Duke klarer fint å sette ord på dette i den videoen jeg og BelzeBob har postet tidligere.

Jeg er imot dette som fenomen.

Så la oss gå inn for å bevare mangfold, og gjenoppvekke våre gamle røtter, tradisjoner og kultur der vi allerede har mistet det.

Endret av Wyrd
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hanske og Gunfreak

Så uenig jeg måtte være med pk om disse rase-greiene så er det dere to som tar kaka. Dere er jo totalt hjernedøde. Representerer dere det norske flertallet så sier jeg vi får bare la jødene/muslimene/kineserne ta over. For ellers fins det ikke håp for oss. Det dere skriver er så erke-absurd at jeg kan ikke engang få meg til å kommentere det. La meg si det slik: eide jeg en barnehage så hadde jeg 1000 ganger heller ansatt pk som barnehageonkel enn en av dere. Dere kunne jo gjort kolossal skade på barna med de totalt sinnssyke tingene dere sier. For ikke å tenke på hvilke aktiviteter dere gjerne hadde satt barna i gang med.

Hva er ditt grunnlag for å si at det eksisterer menneskeraser? Mange dyrearter deles ikke opp i raser.

EDIT: Og hva er det jeg sier som er så ille?

Endret av Hanske
Lenke til kommentar

Jeg er uenig, det er det kulturelle som skiller oss og utseende, ikke innvendig(tenker da spesifikt ting som endrer eventuelle instinkter eller valg vi tar seinere i livet), hvis det er tilfelle vil jeg se noen kilder på det hvis det fins. Jeg stiller meg også til tvil om at jødene kommer til å ta over verden hvis "resten av oss" er mer blandet enn før. Det gir ikke mening, med mindre pk tror at vi blir fysisk skadet gjennom flere generasjoner av blanding (slik jeg tolker det utifra det han sier).

(dette betyr ikke at jeg er for åpen masse innvandring og kanskje en dag "hviske" oss vekk (er det så farlig da?), men hvis ei "hvit nordmann" vil ha barn med en fra midtøsten, eller en afrikaner (mørk altså) så skal personen få lov til det)

Jeg ble også litt fornærmet av bruken av bastard, når det per definisjon kun brukes til 2 ting:

1. Den som har gått gjennom årene "Et barn som er født før ekteskap og faren er ukjent (ordlisten sier at dette gjelder kun før et par er gift.

2. Brukes til fornærme en person.

Altså ikke at et barn er født med foreldre fra forskjellige "raser".

Hvis dere ikke tok hintet, så er jeg en bastard slik pk definere det. :)

edit: jeg overdrev litt når jeg sa jeg ble fornærmet.

edit2: min ordliste er 5 år gammel, hvis en ny definisjon av bastard har blitt definert, gjerne del med meg.

edit3: unnskyld for bruken av parentes i en parentes :)

Lenke til kommentar

Hanske og Gunfreak

Hva er ditt grunnlag for å si at det eksisterer menneskeraser? Mange dyrearter deles ikke opp i raser.

De er rasister, og alt som ikke er rasistisk er ille for dem.

Jeg lurer på hvor lett disse folka hadde kjøpt "rase" saken viss det viste seg at "negere" var smartere, og bare overlegne alle andre "raser" Alle som tror på raser, ser ut til å altid tro at deres rase er også den beste.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Hanske og Gunfreak

Jeg lurer på hvor lett disse folka hadde kjøpt "rase" saken viss det viste seg at "negere" var smartere, og bare overlegne alle andre "raser" Alle som tror på raser, ser ut til å altid tro at deres rase er også den beste.

Man kan fint si at vi er delt inni i raser og ikke være rasist, jeg er en slik person.

Hvis du ikke liker ordet raset godt, gjerne bruk folkegrupper, betyr akkurat det samme for meg.

Racism is the belief that the genetic factors which constitute race, ethnicity, or nationality are a primary determinant of human traits and capacities and that ethnic differences produce an inherent superiority of a particular race.
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hey, wait a second, mister.

Verken jeg eller BelzeBob har påstått at vår rase nødvendigvis er "bedre" enn noen andre, men vi ønsker å bevare vårt eget. Jeg bryr meg ikke et eneste sekund om hvem som er "best", men jeg bryr meg om at mitt folk og mine etterkommere skal få føre videre vår blodsarv, vår identitet og vår kultur, slik at den består, også om 100 år. Mitt ideal har aldri vært en grå monokultur over hele jorda, hvor alle skal innrette seg etter det samme systemet og den samme kulturen.

Dette strider grunnleggende mot mine prinsipper.

Endret av Wyrd
  • Liker 2
Lenke til kommentar

amir

Ikke noe i veien med å være "bastard", spør du meg. Du illustrerer mitt poeng: det er ikke mammas og pappas etnisitet som bestemmer om man kommer til å bli et godt menneske.

Jeg regner meg selv som fargeblind. Dvs. når jeg møter et menneske jeg syns er OK glemmer jeg fort fargen. Samtidig: jeg synes det er interessant og stimulerende at folk er forskjellige. Dette med å benekte folks forskjeller er tåpelig og tjener ikke til noe godt. At folk er forskjellige betyr ikke at noen er "bedre" enn andre.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Verken jeg eller BelzeBob har påstått at vår rase nødvendigvis er "bedre" enn noen andre, men vi ønsker å bevare vårt eget. Jeg bryr meg ikke et eneste sekund om hvem som er "best", men jeg bryr meg om at mitt folk og mine etterkommere skal få føre videre vår blodsarv, vår identitet og vår kultur, slik at den består, også om 100 år. Mitt ideal har aldri vært en grå monokultur over hele jorda, hvor alle skal innrette seg etter det samme systemet og den samme kulturen.

Vel,...

1. Det er da helt opp til deg hvorvidt "mine etterkommere skal få føre videre vår blodsarv, vår identitet og vår kultur", eller er det noen som tvinger det iseng med noen av andre folkeslag?

2. Problemet er at dere helst vil bruke tvang for å forhindre meg i å komme meg i seng med andre folkeslag og derved ikke "føre videre vår blodsarv, vår identitet og vår kultur"!

Lenke til kommentar

Vel,...

1. Det er da helt opp til deg hvorvidt "mine etterkommere skal få føre videre vår blodsarv, vår identitet og vår kultur", eller er det noen som tvinger det iseng med noen av andre folkeslag?

2. Problemet er at dere helst vil bruke tvang for å forhindre meg i å komme meg i seng med andre folkeslag og derved ikke "føre videre vår blodsarv, vår identitet og vår kultur"!

Når befolkningen er slik at det er 50000 flere menn enn kvinner i dette landet så er det klart at det vil ha konsekvenser for vår rase, om denne innvandringen virkelig var av "humanitære" årsaker så ville man tatt sikte på å jevne ut denne fordelingen, men nå er det altså ikke slik, i stedet har vi asylmottak for "enslig mindreårige" som benyttes av eldre menn som vet å lyge på alderen for økonomisk vinning fordi at våre styresmakter og jødene i UDI aktivt legger opp til dette.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hanske og Gunfreak

Man kan fint si at vi er delt inni i raser og ikke være rasist, jeg er en slik person.

Hvis du ikke liker ordet raset godt, gjerne bruk folkegrupper, betyr akkurat det samme for meg.

Racism is the belief that the genetic factors which constitute race, ethnicity, or nationality are a primary determinant of human traits and capacities and that ethnic differences produce an inherent superiority of a particular race.

Det er STOR forskjell på folkegrupper og "raser" raser sier det er fysiske forskjeller på folk, folkegrupper er et helt tullete ord som kan betyr akurrat det man vil, noen vil si nordmenn er en folkegruppe selv om forskjellen på svensker og nordmenn er lik null.

Noen vil si alle som er mørke brune er en folkegruppe, selv om vi vet at alle brune er ikke de samme, som sagt, det er enorm forskjell i afrika mellom forskjellge "brune" "folkeslag"

Bare fordi nordmenn ikke kan se forskjell på en somalier og en zulu betyr ikke at de er samme folkeslag.

Så på en side, har du raser, som sier noe om de fysiske forskjellene, og som vi vet ikke stemmer lengre, på andre siden har du folkeslag som er helt menningsløst ord.

Lenke til kommentar

Ha ha! "Lamestream." :) Bra ord.

Gunfreak

Fikk du tak på den boken om antropologi? Du kan også gå på Google Bilder og kanskje finne et bilde eller to av det vi kaller "rasene." Så skjønner du litt hva det går i.

Endret av BelzeBob
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...