Gå til innhold

Den virkelige Hitler. NB: STERKE BILDER!


pk2010

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9871234

Hovedpoenget i dokumentaren er at det går på hell og geografi, andre nøkkelord er slik tittelen til teorien, guns (våpen, indianere og afrikanere hadde ikke sjangs mot den hvite mann), germs (sykdommer, regnt ut at opptil 90% av befolkningen i nord og sør amerika døde, dette har med dyr og natur kontakt) og steel (teknologi).

 

Nettopp. Det er vel heller ingen folkeslag som har vært mer aggressive opp gjennom historien enn nettopp hvite europere.

 

Hadde man brukt like mye ressurser på å forsvare Afrikanernes ressurser for Afikanere, hadde vi kan hende ikke hatt så mange flyktninger her i dag.

 

Store fabrikktrålere har trålet havet rent for fisk utenfor Somaila og Vestafrika. Hadde europerene brukt 1/10 så mye ressurser på å beskytte Afrikanernes fiskeressurser som de i dag bruker på å beskytte sine handelsskip, hadde der sikkert ikke vært anarki i Somalia i dag, et anarki mange rømmer fra for å søke lykken i andre land.

 

Ca 400 000 mennesker fra Vest Sahara lever som fanger sitt eget land hvor de er stengt ute fra den fiskerike kysten som nå sopes ren for fisk av Europeere.

 

Europeerne er for en stor del via sin utbytting (Karl Marx var god på akkurat dette) av fattige land mye skyld i de problemene de nå ser av flyktninger som søker tilflukt her.

 

Denne tråden har nå tatt en helt annen retning enn tiltenkt opprinnelig antar jeg.

 

Litt mer god literatur som dokumenterer virkningene av Hitlers ambisjoner:

 

http://www.daria.no/skole/?tekst=4547

 

http://webshop.ivon.no/index.php?kategori=krigslitteratur&page=2

 

http://www.bibliotek.info/index.php?cat=20723&visbok=82-05-13855-9&bokid=355341

 

Forsvarer du Hitlers krig, forsvarer du drapet på tusenvis av nordmenn, særlig sjømenn.

 

"If there is anyone who still wonders why this war is being fought, let him look to Norway. If there is anyone who has any delusions that this war could have been averted, let him look to Norway; and if there is anyone who doubts the democratic will to win, again I say, let him look to Norway."

Kilde: http://en.wikipedia.org/wiki/Look_to_Norway

 

Franklin D. Roosevelt's Tale, for ettertiden kjent under tittelen "Look to Norway" der han sammenlignet innsatsen til den norske handelsflåten med en hær på en million mann.

 

Til dere som forsvarer Hitlers stormannsgale ambisjoner om å opprette en germansk rasestat med tysk overherredømme. Glem ikke at det kostet tusenvis av nordmenn livet, ikke minst sjøfolk.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mer rspons til Sebbe: (se også mitt forrige innlegg)

 

Faktum er at hele dette konseptet "svarte, jøder, hvite" er forskjellige raser er helt absurd (1), leser du biologi skal du vite at det er mulighet at dine gener mer lik en afrikaner(2) og at jeg og en jøde har ekstremt lik arvsmasse.(3) Vi alle mennesker kan også pare oss og få ferilt avkom. (4)

 

(1): Hvorfor? Hva syns du om dette bildet her?

nordidnegroid.jpg

Ser det ut som om de er medlem av samme rase?

 

(2): Feil. Muligens om du har afrikansk avstamning for få generasjoner siden, og at de afrikanske rasetrekkene skjules på grunn av at europide gener fra begge sider aktiveres for de fysiske trekkene isteden. Da vil dette kunne sees om du analyserer DNA (store firmaer som 23andMe gjør allerede dette til en viss grad).

Men husk at det alltid er genene som definerer ditt fysiske utseende, så en person som antropologisk sett ser 100% europid ut, vil også ha mye mer til felles genetisk med andre mennesker som ligner fysisk, enn med sub-sahariske afrikanere.

Siden vi er samme art, har vi mesteparten av genene til felles (faktisk har vi også mesteparten av DNA'et vårt til felles med sjimpanser og griser), så man må vite hvor i genene man skal lete etter rasemessige forskjeller.

Ta å se på kart over "DNA-clustering" for forskjellige folkegrupper, og du vil se at alle Europeere havner veldig nært hverandre, og de vi har minst til felles med, er sub-sahariske negroide.

De ikke-hvite folkegruppene utenfor Europa som vi likner mest på, er arabere, siden disse også tilhører den større Kaukasoide familien. Vi har likevel også vært geografisk adskilt fra disse over tusenvis av år, så det er likevel visse rasemessige forskjeller.

Du må også huske at folk vil være mer "blandet" i grenseområdene mellom forskjellige verdensdeler. For eksempel tyrkere er en blanding av arabiske, asiatiske og europeiske elementer, mens både nordeuropeere, sub-sahariske afrikanere og mange øst-asiater er temmelig rene, og har blandet lite med fremmede folk over lang tid. Dette kan også sees av genetikere med stor kunnskap i befolkningsgenetikk.

 

(3): Jøder er i motsetning til europeere og sub-sahariske afrikanere veldig utblandede, og de har både elementer fra europide, "semitter" og gud vet hva annet. Noen har blandet så mye med europeere at de er 100% europide genetisk. De forenes fortsatt av en Jødisk identitet, og noen av dem mener faktisk de er en egen rase.

 

(4): Raser kan parre seg og få avkom - ingen har nektet for dette, så det er et veldig dårlig argument. Forskjellige arter kan derimot oftest ikke få avkom. Mener faktisk å ha hørt at rever og ulver teknisk sett kan få avkom de også, men dette forekommer vel stort sett aldri, på grunn av naturlige instinkter.

Endret av Wyrd
Lenke til kommentar

Den hvite mann ødela Afrika. Og gjorde djevelskap mange andre steder også.*

 

* Jada pk2010, en og annen jøde var sikkert med på det.

 

Og jeg ser det som den hvite manns oppgave å reparere disse skadene. Et første steg hadde vært å hjelpe folk istedet for å bare stjele ressursene deres, forurense og avskoge landene deres, starte kriger og slippe bomber i hodet på de.

 

Hvem eier de store selskapene som lager mobiltelefoner og datamaskiner? Det er nok hovedsaklig hvite.**

 

** Joda, noen jøder også.

 

6 millioner+ har dødd i Kongo. Svarte massakrerer hverandre over gruver som har metaller og mineraler man trenger for å lage teknologi for vestlige selskaper. Folk i Sierra Leone blir massakrert eller får hendene kappet av for at vi skal ha diamanter. Folk i Sør-Afrika slaver dagen lang i gruver for at vi skal ha gull og diamanter. Nigeria går til helvete mens snille lille Norge gjør god olje-business der. Osv.

 

Om vi er så opptatt av den hvite rasen og den er så god osv. - ja, da må også denne rasen rydde opp etter seg og slutte å undertrykke de andre.

 

Jeg sikter til hvordan vi behandler andre raser i deres egne land. Her i Norge bærer vi de på kongestol, men det er en annen ting. En annen type destruktivitet.

 

Regnestykket er egentlig enkelt: slutter vi å lage helvete i Langtvekkistan så trenger ikke Langtvekkistanerne komme hit. Hva sier du til den, pk?

 

----------------------

 

Noe annet: blandingsrase er ofte vakkert. Se på blandingen av negre/hvite eller hvite/asiater. Ser bra ut. Fra et helse-perspektiv er blanding også bra. Men jeg er samtidig enig med de som sier det er synd om den hvite rasen skal opphøre å eksistere. Blir litt trist om vi bare er brune alle sammen.

Endret av BelzeBob
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Angående hvorfor visse nasjoner og folkegrupper (eller raser om du vil) har utviklet seg fortere enn andre så er Jared Diamond sin Guns, germs and steel teori veldig bra, og nesten akseptert av alle historikere.

Det skal være en dokumentar om nettopp dette på youtube, er absolutt verdt å ta en titt.

 

Hovedpoenget i dokumentaren er at det går på hell og geografi, andre nøkkelord er slik tittelen til teorien, guns (våpen, indianere og afrikanere hadde ikke sjangs mot den hvite mann), germs (sykdommer, regnt ut at opptil 90% av befolkningen i nord og sør amerika døde, dette har med dyr og natur kontakt) og steel (teknologi).

 

Forresten, hvor brukes anti semitt bare om jødene, per definisjon så dekker det veldig mange folkeslag, inkludert arabere.

Hvis jeg er halv araber, kan det være mulig min slekt kan gå tilbake til noen av de semitt folkeslagene?

Ble litt forvirret nå jeg.

 

Kriminialitet i USA har faktisk minket siden 80, derimot antall personer i fengsel øker (tror det var snakk om mariuahana bruk etc ikke tells som kriminelle) og tror noe slik er i Europa.

Når det gjelder Norge vil gjerne se statistikk på slikt

Araberne deler blodet til Shem gjennom profeten Ishmael (fred og velsignelser være med han), men de reneste semittene er det europeiske folkeslag og ikke den bastardiserte rasen som vi i dag kaller jøder.

Jeg vil gjerne ha en ikke religøs tolking av dette.

FOrresten, utdyp hva du mener med de reneste, og europeiske folkeslag, hva definer du som bastard, blanding?

 

Man må også erkjenne at vi er antageligvis den reneste rasen på denne planeten, hvilket er beviselig demonstrerbart når man ser hvordan avkom som stammer fra raseblanding bli seende ut, de nordiske karakteristikkene blir alltid visket ut om annet blod blir introdusert.

Med renest, mener du alstå minst blanding med andre folkeslag?

Ûansett om det er tilfelle eller ikke, hva prøver du å få fram til?

 

Skapte herren den allmektige den ariske rasen fordi at den bare skulle viskes ut gjennom jødeledet multikultur? Selvsagt ikke, vi har hatt en meget viktig rolle i naturen og til å bringe verden til sin nåværende teknologiske orden. Hvem er det som produserer og i de fleste tilfeller har oppfunnet maskineriet? Selvsagt skal ikke den ariske rasen helt og holdent ha æren, men vi har bidratt i overmål når man sammenligner oss med andre folkeslag.

Som jeg forklarte det, det er ren tilfeldighet at netopp hvite europeere som hadde den store fordelen før, under og etter den industrielle revolusjon (man kan nesten gå tilbake til jordbruksrevolusjon for over 10.000 år siden for å se hvem som får startet først, og hva førte til hva. Bidratt, og bidratt, mange ting har blitt bidratt av forskjellige kulturer og riker.

 

Hovedpoenget i dokumentaren er at det går på hell og geografi, andre nøkkelord er slik tittelen til teorien, guns (våpen, indianere og afrikanere hadde ikke sjangs mot den hvite mann), germs (sykdommer, regnt ut at opptil 90% av befolkningen i nord og sør amerika døde, dette har med dyr og natur kontakt) og steel (teknologi).

 

Nettopp. Det er vel heller ingen folkeslag som har vært mer aggressive opp gjennom historien enn nettopp hvite europere.

 

Hadde man brukt like mye ressurser på å forsvare Afrikanernes ressurser for Afikanere, hadde vi kan hende ikke hatt så mange flyktninger her i dag.

 

Store fabrikktrålere har trålet havet rent for fisk utenfor Somaila og Vestafrika. Hadde europerene brukt 1/10 så mye ressurser på å beskytte Afrikanernes fiskeressurser som de i dag bruker på å beskytte sine handelsskip, hadde der sikkert ikke vært anarki i Somalia i dag, et anarki mange rømmer fra for å søke lykken i andre land.

 

Ca 400 000 mennesker fra Vest Sahara lever som fanger sitt eget land hvor de er stengt ute fra den fiskerike kysten som nå sopes ren for fisk av Europeere.

 

Europeerne er for en stor del via sin utbytting (Karl Marx var god på akkurat dette) av fattige land mye skyld i de problemene de nå ser av flyktninger som søker tilflukt her.

 

Denne tråden har nå tatt en helt annen retning enn tiltenkt opprinnelig antar jeg.

 

Litt mer god literatur som dokumenterer virkningene av Hitlers ambisjoner:

 

http://www.daria.no/skole/?tekst=4547

 

http://webshop.ivon.no/index.php?kategori=krigslitteratur&page=2

 

http://www.bibliotek.info/index.php?cat=20723&visbok=82-05-13855-9&bokid=355341

 

Forsvarer du Hitlers krig, forsvarer du drapet på tusenvis av nordmenn, særlig sjømenn.

 

"If there is anyone who still wonders why this war is being fought, let him look to Norway. If there is anyone who has any delusions that this war could have been averted, let him look to Norway; and if there is anyone who doubts the democratic will to win, again I say, let him look to Norway."

Kilde: http://en.wikipedia.org/wiki/Look_to_Norway

 

Franklin D. Roosevelt's Tale, for ettertiden kjent under tittelen "Look to Norway" der han sammenlignet innsatsen til den norske handelsflåten med en hær på en million mann.

 

Til dere som forsvarer Hitlers stormannsgale ambisjoner om å opprette en germansk rasestat med tysk overherredømme. Glem ikke at det kostet tusenvis av nordmenn livet, ikke minst sjøfolk.

 

Jeg ser hva du vil fram til med beskyttelse av ressurser til koloniene. Uten å over analysere dette (må nesten lage en egen tråd for det da) så kan man nesten se en sammenheng med ønske om ekspansjon som ønske etter mer ressurser. Mange asiatiske land endret seg ikke fordi dem hadde det relativt stabilt (forandringer skjer oftest når det går dårlig, hvorfor ønsker man å forandre noe som funker? :))

De europeiske landene har nesten alltid vært i krig med hverandre, prestisje her betydde mye, mye av dette fremhever i seinere tid nasjonalisme og liberalistisk tankegang (Frankrike, franske revolusjon), ønske om felles kultur (samling av Prøysen, Italia, Russland på 1800-tallet). På en måte førte franske revolusjon til faenskapen til Napoleon også (diskuteres forsatt om han gjorde mer ondt enn godt), men som igjen forsterket ønsket til mange av landene til å holde seg til det gamle, og kjempe mot nasjonalistiske ideer.

 

edit: skulle kanskje ha kuttet litt quotes her og der, ble litt rot..

Lenke til kommentar

Når man studerer slavehandelen så vil man fort komme frem til at det også der var jøder som var de største pådriverne og de som i størst grad selv eide slaver.

 

En annen ting man da glatt hopper over er at det på den samme tiden var minst like mange hvite slaver som svarte, men dette er noe historiebøkene ikke er så nøye på, man må jo ha en unnskyldning for at svarte ikke er like vellykket som gruppe i vestlige samfunn, alt skal jo skyldes på den hvite djevelen må vite.

 

Ja, Amir, bastardisering er blanding, på samme måte som at man blander to hunderaser så vil avkommet aldri leve opp til den som var av den høyeste rase, man vil kun få noe middelmådig som ligger midt i mellom de to.

 

At vi er den reneste rasen er pga at vi er de eneste som har blåe øyne, grønne øyne, blondt hår, rødt hår og hvit hud. En blanding av f.eks det fra asiatiske mennesker vil alltid føre til sort hår og mørke øyne, dermed er vi et separat folk og har vært det siden tidenes morning, slik skapte herren oss og jeg ser ingen skam i å forsøke å bevare det.

 

Hvite mennesker skal aller helst ha et skyldskompleks og akseptere at de forsvinner og unnskyldningen fra den hjernevaskede bermen er alltid imperialisme.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er uenig med deg om at renhet bør bevares, men skal ikke pirke på temaet.

Slavehandel har eksistert veldig lenge i mange forskjellige samfunn og riker (kristne, først aksepterer, deretter fjerner det, og aksepterer det igjen på grunn av sosialdawarvinistiske tanker (den sterkest overlever) Islam og sikkert jødene (har jeg ikke lest, men tviler ikke på at de har drevet med slavehandel).

Det som skilles med de svare slavene som ble sendt til amerika (ca 10% til USA, ca% 25% til Mellomamerika og resten til Brazil-sør amerika)er behandlingen av slavene.

 

Hvis jeg husker riktig fra globalhistorie så var det snakk om 3 forskjellige type slaver, hvor den ene var at man ikke så forskell mellom slave og fritt menneske (typisk i f.eks Islamske riket) og var ikke særlig dårlig behandlet, og den slaven hvor personen var under slavemesteren (hvite over de svarte)

 

Skal ta fram bøkene og skrive definisjonene mer riktig.

Lenke til kommentar

Kanskje du kan forklare meg hvor renhet ikke skal bevares? Hvilke fordeler har vi av et samfunn med alskens folkeslag som konstant er mistroisk og skeptisk til hverandre? Gener gir utrykk på flere måter enn kun fysisk utseende. Det er her også en kamp her som for hvite er mere usynlig enn hva den er for de av dominerende blod, nemlig den av rasistisk karakter.

 

Mange innvandrere beveger seg i flokk og bevæpner seg, dette av den grunn at de VET at de er i et fremmed land og at de selv ville ha følt seg truet av fremmede folkeslags fremvekst i deres egne land. Dette instinktet har selvsagt blitt undertrykket i den ariske psyke takket være jødenes hat-propaganda fra holowood.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

pk2010 illustrerer det problemet jeg har med enhver form for rasisme: denne dyrkingen av rase. Er man nødvendigvis pen, klok, flink og nobel fordi man er hvit med blondt hår og blå øyne? Eller: er man nødvendigvis Guds Utvalgte om man har en spesiell nese, er omskåret og har en yamulka på hodet?

 

Slik jeg ser det: det kan være større forskjell på to hvite enn på en svart og en hvit. Som Lemmy Kilmister formulerer det på en litt grov måte: assholes are international. Og det er også helter, genier og store menn og kvinner av alle farger. Det er ikke "win" å være født innenfor en bestemt rase. Det kan være heldig eller uheldig ja, men man er ikke "bedre" fordi ens mamma og pappa tilhører herskerfolket. "De beste."

 

sionazi.jpg

 

For meg er disse to gruppene på mange måter helt identiske. "Vi med rette neser" mot "de med feile neser." Jeg ser på det som noe sørgelig og patetisk.

 

Man kan også legge merke til hvordan rasister kun fokuserer på det "DE" gjør, mens de ser bort fra alt annet.

 

Jødene: Goyim har jo mindre verdi og de mangler intelligens så vi må styre verden for de.

 

Hvite rasister: Jøder er onde og negre og andre ikke-ariske er dumme og sjofle og derfor må vi ta makten og gjøre om verden til et paradis styrt av vakre blåøyde mennesker som er enige om absolutt alt og strekker ut armen hvert kvarter og vifter med flagg.

 

Vi har definitivt forskjellig syn på disse rase-tingene, pk.

 

Men men, det er ingen skandale. Dette er tross alt bare tanker og uttalelser på et forum.

 

---------------

 

Tillegg: jeg mener absolutt ikke det er rasistisk å si at det er for mange innvandrere i Norge, eller at den norske innvandringspolitikken er destruktiv. Dette står jeg for. Men jeg understreker at jeg ikke mener en rase er bedre eller verre enn en annen. Det fins helt sikkert håp for bruningene også. De trenger bare litt hjelp. Og denne hjelpen burde begynne i de landene de kom fra.

 

Gunfreak

 

Å benekte at raser eksisterer er idioti. Benekter du hårfarger også? Blodtyper?

Endret av BelzeBob
  • Liker 6
Lenke til kommentar

Det er farlig at folk oppfater jødene som hvite mennesker som bare har påtatt seg selv en annen religion. De er en egen rase og de har en rasistisk ideologi samtidig som de skjuler sin etnisitet i de hvite vertsamfunn de befinner seg i og sprer sin hatefulle multikultur for å gjøre det mere trygt for seg selv, men farligere for andre.

 

En raseblandet befolkning er en befolkning som jødene kan og vil trumfe over. Hvite mennesker blir degenerert, mens jødene forblir de samme.

Lenke til kommentar

Kan ikke undertrykke noe som ikke eksisterer,(ariske rase)

 

Jeg liker heller ikke begrepet "den ariske rase", da arierne var en Indoeuropeisk stamme som innvaderte bl.a. India en gang i forhistorien. Mye tyder på at disse menneskene var hvite, men det er likevel et litt rart navn å bruke, da det har lite å gjøre med historien til de fleste hvite mennesker.

 

Mener du at den europeiske rasen ikke eksisterer? Ta et overblikk over alle etniske nordmenn, og sammenligne oss med mennesker i resten av Europa, i tillegg til å studere gammel europeisk kunst og historie, og det burde bli klart at vår rase eksisterer.

 

Jeg tar meg friheten til å linke til dette bildet igjen. Det er veldig lett å skille disse to individene fra hverandre, men i skandinavia er det meget vanlig å se individer som har veldig mye til felles med den første damen ('nordid' undertype av den europeiske rasen).

Dere pleier å si at det kun dreier seg om pigment (hårfarge, hudfarge, øyenfarge), men det er mange andre elementer som gjør det mulig å skille de forskjellige rasene fra hverandre. En antropolog vil f.eks. lett kunne skille en 'europid' hodeskalle fra en 'negroid'.

Prøv å fargelegge en afrikaner hvit, og han vil fortsatt se afrikansk ut.

 

Hvorfor har du så mye imot at vi skal utvanne alle kulturele og etniske forskjeller på jorda?

Skal alt bli så grått og historieløst som overhodet mulig?

Endret av Wyrd
Lenke til kommentar
Å benekte at raser eksisterer er idioti. Benekter du hårfarger også? Blodtyper?

 

Det finnes små genetiske og anatomiske forskjeller på folk, ingen av disse forskjellene er store nok til å si at det finnes forskjellige raser, det finnes bare en menneskerase, homo sapians sapians

Lenke til kommentar

pk

 

Hva med en jøde som David Cole? Eller min egen favorittjøde Jens Bjørneboe? Mener du at også disse har en "ond DNA"? Er små jødegutter og jødejenter født onde?

 

Å benekte at raser eksisterer er idioti. Benekter du hårfarger også? Blodtyper?

 

Det finnes små genetiske og anatomiske forskjeller på folk, ingen av disse forskjellene er store nok til å si at det finnes forskjellige raser, det finnes bare en menneskerase, homo sapians sapians

 

For noe bullshit. Har du hørt om antropologi? Ta og lån deg en bok. En stor en med bilder. Gjør ikke noe om den er 20-30 år gammel. (Fra før de politisk korrekte gikk totalt amok.)

 

Hey - hvor tror du i det hele tatt vi har ordet "raser" fra? pk2010, i likhet med Hitler, er kanskje slem, men ingen av disse to fant opp ordet "raser."

 

Good lord...

Endret av BelzeBob
Lenke til kommentar

Rase går ikke bare på utseende.

 

Det finnes flere forskjellige hunderaser. Det er ikke bare utseende som skiller. Instinktene er også forskjellige. Noen er rolige, mens andre er aktive, og vil jakte.

 

Slike forskjeller finnes ikke mellom hvite og svarte mennesker.

Endret av Hanske
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Rase går ikke bare på utseende.

 

Det finnes flere forskjellige hunderaser. Det er ikke bare utseende som skiller. Instinktene er også forskjellige. Noen er rolige, mens andre er aktive, og vil jakte.

 

Slike forskjeller finnes ikke mellom hvite og svarte.

 

Hvor mye tid har du tilbragt med mennesker av andre raser? Jeg har tilbragt massevis av tid med (medlemmer av) alle mulige folkeslag og jeg kan skrive under på at disse er svært forskjellige. Inni, akkurat som utenpå.

 

Ikke noe skummelt eller farlig med dette. Denne "likheten" alle snakker om er bare kommunistisk propaganda.

 

Det er vel ingen videre forskjell på menn og kvinner heller? Skal vi kutte ut de to begrepene også?

Endret av BelzeBob
  • Liker 2
Lenke til kommentar

pk

 

Hva med en jøde som David Cole? Eller min egen favorittjøde Jens Bjørneboe? Mener du at også disse har en "ond DNA"? Er små jødegutter og jødejenter født onde?

Det virker som om de har en større tilbøyelighet for løgner, om dette er av biologiske eller filosofiske grunner skal jeg ikke utale meg om. At de tror de er et "utvalgt" folk kan nok ha mye å gjøre med sinnsykedommen mange av dem besitter. Når man studerer kroppspråket til disse såkalte "overleverne" så kan man virkelig begynne å lure, når man studerer deres tendenser i forhold til å kontrollere opposisjoner og lignende så kan man begynne å lure.

 

Mye av ondskapen til jøder kan vel også knyttes opp mot kjønnslemlestingen deres som ganske åpenbart har store psykologiske innvirkninger på spedbarn. Forskning viser f.eks at de ikke reagerer på berøring på samme måte som et barn som ikke er kjønnslemlestet, hvilket er veldig viktig for et barns følelsemessige utviklig, så her kan det være mange faktorer som spiller inn.

Lenke til kommentar

Rase går ikke bare på utseende.

 

Det finnes flere forskjellige hunderaser. Det er ikke bare utseende som skiller. Instinktene er også forskjellige. Noen er rolige, mens andre er aktive, og vil jakte.

 

Slike forskjeller finnes ikke mellom hvite og svarte.

 

Hvor mye tid har du tilbragt med mennesker av andre raser? Jeg har tilbragt massevis av tid med (medlemmer av) alle mulige folkeslag og jeg kan skrive under på at disse er svært forskjellige. Inni, akkurat som utenpå.

 

Ikke noe skummelt eller farlig med dette. Denne "likheten" alle snakker om er bare kommunistisk propaganda.

 

Det er vel ingen videre forskjell på menn og kvinner heller? Skal vi kutte ut de to begrepene også?

 

Nei, bortsett fra kjønnsorganer og hormonforskjeller, er nok vi helt like. Å kalle alle intetkjønn er nok det beste.

 

Jeg har flere fremmedkulturelle venner. Et par fra Pakistan, et par indere og en somalier.

 

Ja, det er forskjell på oss. Men dette går på kultur. Hadde du som hvit blitt adoptert til Pakistan da du var 3 mnd gammel, ville du vært ganske annerledes enn du er idag. Dette går på kultur, ikke "rase", for å bruke ditt begrep.

 

Er forskjellen på en etnisk nordmann og en nordmann adoptert fra Sør-Korea stor? Nei.

Lenke til kommentar

pk

 

Hva med en jøde som David Cole? Eller min egen favorittjøde Jens Bjørneboe? Mener du at også disse har en "ond DNA"? Er små jødegutter og jødejenter født onde?

 

Å benekte at raser eksisterer er idioti. Benekter du hårfarger også? Blodtyper?

 

Det finnes små genetiske og anatomiske forskjeller på folk, ingen av disse forskjellene er store nok til å si at det finnes forskjellige raser, det finnes bare en menneskerase, homo sapians sapians

 

For noe bullshit. Har du hørt om antropologi? Ta og lån deg en bok. En stor en med bilder. Gjør ikke noe om den er 20-30 år gammel. (Fra før de politisk korrekte gikk totalt amok.)

 

Hey - hvor tror du i det hele tatt vi har ordet "raser" fra? pk2010, i likhet med Hitler, er kanskje slem, men ingen av disse to fant opp ordet "raser."

 

Good lord...

 

Vel før trodde folk jorda var flat, betyr ikke at den er flat, før trodde folk at det fantes andre raser av mennesker, nå vet vi at det ikke er slik

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...