Gå til innhold

Den virkelige Hitler. NB: STERKE BILDER!

pk2010

Anbefalte innlegg

Slik ser jeg på det:

1. Raser eksisterer. Det er absurd å benekte det. Og forskjellige raser og folkeslag har sine spesielle kvaliteter. Noe som gjør verden mer interessant.

2. Ingen rase er bedre enn en annen, og som Sebbe sier: først og fremst er vi én rase, menneskerasen.

3. Det kunne vært de svarte som hadde de mest utviklede samfunnene. Det kunne vært araberne. Men det er det ikke. De mest utviklede samfunnene finner vi i dag hos den hvite rasen. I tillegg til Japan, Korea og Singapore. Hvorfor er det slik? Noen sier gener, andre, som meg, skylder mest på ytre omstendigheter og (u)hell. Vi må ta vare på de samfunnene som er mest siviliserte. Siviliserte - fordi de har blitt bygd opp av mer eller mindre siviliserte mennesker. Jeg syns ikke det er så interessant at dette hovedsaklig er hvite mennesker, men det er allikevel et faktum. Uansett - om det var Zimbabwe og Afghanistan som var de mest utviklede samfunnene, takket være de svarte/araberne som bor der, så hadde jeg hatt akkurat samme innstilling: vi må ta vare på disse landene. Ikke la dem ødelegges.

Og ødelegges vil de om vi tar inn millioner av mennesker som har en moralsk og kulturell bagasje som kun vil bidra til å bringe nivået av moral og kultur ned i disse landene.

USA er omtrent ødelagt av de 20-30 millioner innvandrere fra Latin-Amerika. Samt av den fattige svarte befolkningen som overhodet ikke har blitt stimulert til å komme seg opp av gjørma.

Europa er på god vei til å ødelegges av hordene med svarte og arabere som lager så mye trøbbel og ikke vil/kan integreres. Våre byer begynner å ligne på en hvilken som helst by i et eller annet uland. Kriminaliteten stiger. Det blir mer og mer konflikter. Vår kultur, vår sivilisasjon utslettes bit for bit. Det er ingenting positivt i dette.

Når jeg sier vår kultur og sivilisasjon mener jeg ikke (bare) den hvite rasens kultur og sivilisasjon, men hele menneskehetens. Hele menneskeheten taper på dette.

Til sist gir jeg et lite apropos til det Woina skrev om Hitler og rasisme. Dette vi får høre i videoklippet nedenfor er jo interessant.

Se også de sinnssyke jødene på slutten som syns det er moro at negre dør på Haiti. Noe av det verste jeg har sett.

http://www.youtube.com/watch?v=zi5ogL_nl-g

Til sist til sist: David Duke setter fingeren på akkurat det jeg vil si om innvandringsproblemet:

http://www.youtube.com/watch?v=g_eh6DBpAqI

Endret av BelzeBob
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den anerkjente norske filosofen Arne Ness mente at der er mange former for logikk, også følelsesmessig.

For hver filosof som har et syn på et område, så har du 200 som mener det motsatte. Jeg sier ikke at Arne Næss tar feil ei heller at han har rett. Kommet med mye bra den fyren innen emnet logikk. Men, subjektive følelser blandet med logikk og argumentasjon? Kanskje i en utopisk verden hvor alle mennesker sitter på all kunnskap. Jeg bor ikke i en sånn verden.

For ordens skyld. 95% av de som poster her har garantert ikke høyere utdanning innen humanistiske fag og har lite kjennskap til logikk og debattlære. Om noe så er vel BelzeBob den som ligger nærmest Arne Næss når det gjelder "teknisk fremgangsmåte" i forhold til debattlære. Når jeg sier "nærmest" er det da også langt unna perfekt men han holder seg stort sett på et nivå som gjør at debatten kan leve videre. Jeg tror belzebobs problem er at hans motstandere ikke er på samme nivå og dermed må han selv senke standarden selv om han snakker for døve ører. Et problem jeg stadig dukker borti selv.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Den anerkjente norske filosofen Arne Ness mente at der er mange former for logikk, også følelsesmessig.

For hver filosof som har et syn på et område, så har du 200 som mener det motsatte. Jeg sier ikke at Arne Næss tar feil ei heller at han har rett. Kommet med mye bra den fyren innen emnet logikk. Men, subjektive følelser blandet med logikk og argumentasjon? Kanskje i en utopisk verden hvor alle mennesker sitter på all kunnskap. Jeg bor ikke i en sånn verden.

For ordens skyld. 95% av de som poster her har garantert ikke høyere utdanning innen humanistiske fag og har lite kjennskap til logikk og debattlære. Om noe så er vel BelzeBob den som ligger nærmest Arne Næss når det gjelder "teknisk fremgangsmåte" i forhold til debattlære. Når jeg sier "nærmest" er det da også langt unna perfekt men han holder seg stort sett på et nivå som gjør at debatten kan leve videre. Jeg tror belzebobs problem er at hans motstandere ikke er på samme nivå og dermed må han selv senke standarden selv om han snakker for døve ører. Et problem jeg stadig dukker borti selv.

Det er vel heller arrogansen til noen som er et større problem enn kompetansen til "motparten".

Lenke til kommentar

Definèr utviklling.

Vi tar land A og land B.

Land A fungerer ganske bra med god infrastruktur og høy levestandard, lav kriminalitet, lite korrupsjon og almen god moral i befolkningen. Befolkningen er ganske intellektuelt kapabel.

Land B fungerer dårlig med dårlig infrastruktur og lav levestandard, høy kriminalitet, mye korrupsjon og almen dårlig moral i befolkningen. Befolkningens intellektuelle nivå er ganske lavt.

Ergo: Land A er mer utviklet.

Eksempel på land A: Norge

Eksempel på land B: Nigeria

----------------------------------

Selvfølgelig, man kan argumentere at Bhutan på mange måter både er et mer sivilisert og lykkeligere land enn Norge. Men Bhutan er ikke særlig aktuelt i denne sammenhengen, denne diskusjonen.

• Liker 1
Lenke til kommentar

hvorfor er denne tråden gått så ufattelig off-topic? har da virkelig hitler sin virkelige side noe med hva rasisme er?

ja hitler var en rasist, han mente den ariske rasen var bedre enn alle andre, ergo rasist, end of that story. Ja de jødene som mener alle ikke-jøder er mindre verdige er rasister, end of that story.

Vi er av en og samme rase, men vi har forskjellig hudfarge og folk liker å dømme folk fordi de ser annerledes ut, mystiske, ukjente, eller de er redd for hva disse folkene kan gjøre for joda folk tror jo at alle muslimer er terrorister når de har en sekk på ryggen dessverre, men slik er verden blitt, det gjør dem ikke til en annen rase fordi de tror på noe annet eller ser annerledes ut.

Og selvfølgelig, det er såpass stor forskjell på Norge og Nigeria slik at dannelsen,det intelektuelle nivået, og generelle look er forskjellig fordi vi har skoler som er mye bedre, vi har annet syn på hva som er god og dårlig dannelse og vi har mer penger og mer butikker som gjør at vi ser bedre ut fordi vi har mer råd til god hygiene. Det gjør ikke at folk fra Nigeria er fra en annen rase? tull og fanteri!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

USA er omtrent ødelagt av de 20-30 millioner innvandrere fra Latin-Amerika. Samt av den fattige svarte befolkningen som overhodet ikke har blitt stimulert til å komme seg opp av gjørma.

Det er vel en drøy påstand. USA Og Canada er snarere gode eksempel på land som er kommet veldig langt i multikulturell utvikling.

USA er nå inne i en økonomisk depresjon som ikke må forveksles med påfølgende sosioøknomiske problemer. Det er interessant å se hvordand Amerkanerne takler den store arbeidsledigheten. Hadde det samme skjedd I Frankrike, hadde franksmennene mest sannsynlig tatt til gatene hvor gatas perlament rår.

Siden psykologi er et viktig tema i denne tråden, her er litt mer (om den sveitsiske dybdepsykologen Carl Jung. http://en.wikipedia.org/wiki/Carl_Jung )

http://www.goodreads.com/shelf/show/jung-related

http://translate.google.no/translate?hl=no&langpair=en|no&u=http://www.answerbag.com/q_view/1528070

http://translate.googleusercontent.com/translate_c?hl=no&langpair=en|no&u=http://www.scribd.com/doc/13895624/Carl-Jung&rurl=translate.google.no&usg=ALkJrhglkLc7raNK_BvYqJP2nFo0K_5iVw

Spørsmål: Er bildet av Hitler blitt bedre gjennom denne tråden?

Tibake til opprinnelig post?

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar

Det er vel heller arrogansen til noen som er et større problem enn kompetansen til "motparten".

Arrogant? Godt mulig. Betyr det at manglende kompetanse hos meddebattanter ikke er et problem?

Jeg er så "uheldig" at jeg er godt utdannet innenfor det norske universitetsystem. I denne sammeheng har jeg opparbeidet en type kompetanse innen dialog/debatt som man sjelden finner hos mennsker med lite eller ingen utdanning(ja den kan og være fraværende hos mennesker med høy utdanning). Husk og at dette forumet gjerne er fullt av personer under 20 som tror de har svaret på alt. Ja da sier det seg selv at det er vanskelig å få til god debatt. Ergo må man senke seg ned på et nivå som man ikke har som vane å være i.

Lenke til kommentar

Angående hvorfor visse nasjoner og folkegrupper (eller raser om du vil) har utviklet seg fortere enn andre så er Jared Diamond sin Guns, germs and steel teori veldig bra, og nesten akseptert av alle historikere.

Det skal være en dokumentar om nettopp dette på youtube, er absolutt verdt å ta en titt.

Hovedpoenget i dokumentaren er at det går på hell og geografi, andre nøkkelord er slik tittelen til teorien, guns (våpen, indianere og afrikanere hadde ikke sjangs mot den hvite mann), germs (sykdommer, regnt ut at opptil 90% av befolkningen i nord og sør amerika døde, dette har med dyr og natur kontakt) og steel (teknologi).

Forresten, hvor brukes anti semitt bare om jødene, per definisjon så dekker det veldig mange folkeslag, inkludert arabere.

Hvis jeg er halv araber, kan det være mulig min slekt kan gå tilbake til noen av de semitt folkeslagene?

Ble litt forvirret nå jeg.

Kriminialitet i USA har faktisk minket siden 80, derimot antall personer i fengsel øker (tror det var snakk om mariuahana bruk etc ikke tells som kriminelle) og tror noe slik er i Europa.

Når det gjelder Norge vil gjerne se statistikk på slikt

Endret av amir90
Lenke til kommentar

ja hitler var en rasist, han mente den ariske rasen var bedre enn alle andre, ergo rasist, end of that story.

På lik linje med stort sett alle andre på denne tiden. Altså, rasistiske holdninger og ikke nødvendigvis en ide om at ariere var overlegne. Nazistene var ikke særegne på dette området(selv om mange vil ha oss til å tro det).

Lenke til kommentar

Å benekte rase er både farlig og ekstremistisk, men det er ikke annet å forvente i dagens hedenske samfunn hvor vi alle angivelig stammer fra Afrika og genetikk er kun av mindre betydning. Hvite mennesker er i de fullstendig hjernevaskedes hoder kun degenerte negre som på et eller annet vis har fått helt andre karakteristikker som forsvinner om vårt blod blandes med de som påståelig er våre forfedre. MumboJumbo og pisspreik kaller jeg slikt.

Realiteten er den at våre kultur, språk og væremåte er en refleksjon av vårt dna. Slik har det vært siden tidenes morning og dette er man nå altså i ferd med å ødelegge ved hjelp av noen tiår med tankeløs såkalt multikultur. Realiteten er at det er meget rasistiske parasitter som står bak innvadringen til vestlige land og det har aldri vært hvite som har har fått noe nytte av dette, men heller de som befester sine posisjoner i konfliktfylte samfunn.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Angående hvorfor visse nasjoner og folkegrupper (eller raser om du vil) har utviklet seg fortere enn andre så er Jared Diamond sin Guns, germs and steel teori veldig bra, og nesten akseptert av alle historikere.

Det skal være en dokumentar om nettopp dette på youtube, er absolutt verdt å ta en titt.

Hovedpoenget i dokumentaren er at det går på hell og geografi, andre nøkkelord er slik tittelen til teorien, guns (våpen, indianere og afrikanere hadde ikke sjangs mot den hvite mann), germs (sykdommer, regnt ut at opptil 90% av befolkningen i nord og sør amerika døde, dette har med dyr og natur kontakt) og steel (teknologi).

Forresten, hvor brukes anti semitt bare om jødene, per definisjon så dekker det veldig mange folkeslag, inkludert arabere.

Hvis jeg er halv araber, kan det være mulig min slekt kan gå tilbake til noen av de semitt folkeslagene?

Ble litt forvirret nå jeg.

Kriminialitet i USA har faktisk minket siden 80, derimot antall personer i fengsel øker (tror det var snakk om mariuahana bruk etc ikke tells som kriminelle) og tror noe slik er i Europa.

Når det gjelder Norge vil gjerne se statistikk på slikt

Araberne deler blodet til Shem gjennom profeten Ishmael (fred og velsignelser være med han), men de reneste semittene er det europeiske folkeslag og ikke den bastardiserte rasen som vi i dag kaller jøder.

Lenke til kommentar

Man må også erkjenne at vi er antageligvis den reneste rasen på denne planeten, hvilket er beviselig demonstrerbart når man ser hvordan avkom som stammer fra raseblanding bli seende ut, de nordiske karakteristikkene blir alltid visket ut om annet blod blir introdusert.

Lenke til kommentar

Jeg tror og håper sterkt på at kulturer, "raser" og etnisiteter vil blande seg enda mer, slik de alltid har gjort gjennom historien, og til slutt blir vi et enda større verdenssamfunn. Med forandringene som skjer i de arabiskelandene nå er det ikke naivt å spå at den vestlige verden og en del arabstater vil få bedre relasjon.

Mein Kampf er ikke noe positivt grunnlag, da den rangerer oss mennesker ovenfor hverandre etter etnisitet som er et helt tåpelig konsept da vi alle er av samme rase.

Faktum er at hele dette konseptet "svarte, jøder, hvite" er forskjellige raser er helt absurd, leser du biologi skal du vite at det er mulighet at dine gener mer lik en afrikaner og at jeg og en jøde har ekstremt lik arvsmasse. Vi alle mennesker kan også pare oss og få ferilt avkom. Nei fysj Mein kampf er en syk bok som ikke fører verden framover.

For det første: raser eksisterer, fordi vi har vært adskilt over titusenvis av år. Noen befolkningsgrupper har fått iblandet mer blod fra andre raser enn andre befolkningsgrupper, men dette betyr ikke at raser ikke eksisterer.

Jeg tipper at du klarer å se at disse to individene tilhører ganske ulike grener av Homo Sapiens Sapiens:

nordidnegroid.jpg

Vi har ikke "alltid" blandet oss slik du påstår. Det er et relativt nytt fenomen at ikke-europide flytter inn i Europa i stor skala og blander seg med den hvite kaukasoide, etniske befolkningen. Vi har fått besøk av befolkningsgrupper som jøder og sigøynere, men de fleste av oss har ikke noe slikt blod å spore i genotype'en.

La oss bevare våre egne etniske grupper og vår kulturelle arv, for vår egen unikhet har ikke blitt til over natta. Ja til en jord med mangfold! Nei til global monokultur!

Lenke til kommentar

Skapte herren den allmektige den ariske rasen fordi at den bare skulle viskes ut gjennom jødeledet multikultur? Selvsagt ikke, vi har hatt en meget viktig rolle i naturen og til å bringe verden til sin nåværende teknologiske orden. Hvem er det som produserer og i de fleste tilfeller har oppfunnet maskineriet? Selvsagt skal ikke den ariske rasen helt og holdent ha æren, men vi har bidratt i overmål når man sammenligner oss med andre folkeslag.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...