Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den virkelige Hitler. NB: STERKE BILDER!

pk2010

Anbefalte innlegg

Vi kan også samtidig stille spørsmålet: hvorfor har vi innvandring? Ja, jeg ser pk's synsvinkel om at det er en (jødisk eller annen) konspirasjon for å ødelegge våre land, men den andre synsvinkelen er selvfølgelig at vi har innvandring fordi vi aktivt år etter år, tiår etter tiår, nærsagt hundreår etter hundreår, føkker opp hele resten av verden. Vi tar deres ressurser og sender de bomber i hodet som takk. Så blir det utvandring/innvandring. Og slik vil man visst at det skal fortsette...?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er ganske enig med pk. Jeg liker ikke å gå på byen og se arabere og negre over alt. Mange av de har også for vane å skrike og skråle høyt og har en aggressiv framtoning. Mange er rett og slett barbarer. De tigger, stjeler, selger dop, sloss og voldtar. Og banker konene sine. Siste punktet har jeg fått bekreftet fra en persisk dame jeg kjenner.

Ja, mange innvandrere er også greie. Og med unntak av de afrikanske horene og de rumenske tiggerdamene er det stort sett alltid gutta boys som lager trøbbel. De eier ikke folkeskikk. Og staten Norge har ikke tenkt å oppdra de. Dette blir etterhvert et problem.

Jeg var selv "innvandrer" i Vietnam i mange år og jeg syns vi burde hatt et lovverk som ligner det vietnamesiske hva gjelder utlendinger. I VN risikerer du for eksempel å bli sparket rett ut om du slår ned en vietnameser. Godt forslag for Norge.

Alle er ikke like. Det er bare en løgn. Over hele verden vet man at folk ikke er like. Dette må regjeringen ta hensyn til. Ja, øst-asiater oppfører seg stort sett bra. I likhet med svensker og dansker som bor her. Men ikke de fra Afrika og araberlandene. Med de fra Balkan er det også trøbbel. Folk i regjeringen vet jo dette. Men hvorfor gjør de ingenting for å passe på disse rakkerne? Er det meningen at det skal bli problemer? Man kan jo nesten tro det.

Men dette er jo kun dine subjektive meninger. Skrik og skrål, aggressiv fremtoning - dette er jo kun noe du oppfatter subjektivt. Med litt kunnskap rundt deres adferd og måte å kommunisere på så hadde du kanskje hatt et annet syn på det. Du kan ikke skjære alle over en kam slik som dette og tro at argumentet ditt blir gyldig i diskusjonen. Alle de negative tingene du never i første avsnitt har sikkert forekommet, men ikke bare av innvandrere. Dette skjer over alt, av alle. Av nordmenn og av briter for den saks skyld. Du kan ikke legge dette til grunnlag for ditt syn uten at det blir så selektivt som du får det.

Du nevner at regjeringen må ta hensyn og her er jeg enig med deg. Norge har langt fra en god integreringsstruktur, men dette er også den norske stats egen feil. Vi er regulert under div. lover og regler hva innvandring anngår; og det er den norske stat sitt ansvar å sette til verk et system som fungerer. Alle invandrere kommer fra land med ulik kultur fra vår egen og det er svært vanskelig å omstille seg 100% til norskkulturell levestil. Men igjen, ikke skyld på innvandrere for dette, for det er ikke mulig for et menneske å foreta en slik omveltning på egenhånd. Hvis du med en gang vil ha et svar på hvorfor Norge skal gidde dette så vil min umiddelbare respons være at hvis Norge har et integreringssystem som fungerer så vil staten Norge få igjen så det holder iform av flere verdifulle statsborgere.

Igjen virker det som den negative generaliseringen deres tar overhånd. Innvandrere i seg selv er ikke ensartet onde som er ute etter bråk osv, det er kollisjonen som skjer når deres kultur krasjer med den Norske som fremprovoserer uheldige utfall. Selv har jeg vanskelig for å forestille meg akkurat hvor ubehagelig det er å bli uglesett, forhåndsdømt og mer, men allikevel har jeg en viss anelse.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Når det ikke lenger er trygt for hvite kvinner å gå ut om kvelden så er det noe som er feil.

Dette med at "men det er ikke bare innvandrere" stemmer ikke med virkeligheten. Det er innvandrerne som er problemet. Ren statistikk. Den statistikken alle vet om, men som avisene aldri vil trykke.

Voldtekt, drap, overfall, kriminalitet, hat, rasisme og mangel på folkeskikk: innvandrerne er overrepresentert. Faktum.

Med innvandrere mener jeg først og fremst arabere og svarte. Samt en del øst-europeere / folk fra Balkan.

Problemet er ikke at de er mørke i huden eller har rare neser. Problemet er deres mangel på kultur og moral. Joda - kanskje kan man oppdra de. Men da får man gjøre det. Å sitte og håpe at alle skal være snille med hverandre er bare idioti. Mennesker funker ikke på det viset.

Mange innvandrere er faktisk 100% enig med meg i dette. De kan lett se hvor tåpelig/destruktiv den norske politikken er.

Endret av BelzeBob
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Når det ikke lenger er trygt for hvite kvinner å gå ut om kvelden så er det noe som er feil.

Dette med at "men det er ikke bare innvandrere" stemmer ikke med virkeligheten. Det er innvandrerne som er problemet. Ren statistikk. Den statistikken alle vet om, men som avisene aldri vil trykke.

Voldtekt, drap, overfall, kriminalitet, hat, rasisme og mangel på folkeskikk: innvandrerne er overrepresentert. Faktum.

Med innvandrere mener jeg først og fremst arabere og svarte. Samt en del øst-europeere / folk fra Balkan.

Problemet er ikke at de er mørke i huden eller har rare neser. Problemet er deres mangel på kultur og moral. Joda - kanskje kan man oppdra de. Men da får man gjøre det. Å sitte og håpe at alle skal være snille med hverandre er bare idioti. Mennesker funker ikke på det viset.

Dette blir det siste fra meg:

Det er ikke innvandrerne som er problemet. Det er som jeg skrev over mangelen på et integrasjonssystem som virkelig fungerer. Jeg har ikke statestikk på alle voldtekter, drap, overfall, (hat), rasisme og mangel på folkeskikk - men det har ikke du heller. Men uansett hvem som er overrepresentert, nordmenn er også representert. Din logikk blir for motstridende til at argumentet faller på god jord. De mangler ikke kultur og moral, de har bare en anderledes kultur og moral. Utfordringen er å samstemme den slik at deres levestil går overens med hva som er den norske normen. For dem er mye så selvfølgelig, akkurat som jenter i Norge så selvfølgelig kan gå med lite klær/vise mye hud (Bare en kroneksempel på hva som er ok i Skandinavia, men ikke så veldig ok i midtøsten). Omstilling er vanskelig, og for en innvandrer er det nok enda verre. De har ikke muligheten til å lese seg opp på internett om hvordan man helst burde oppføre seg mens de besøker Norge. De blir plassert et sted de mest sannsynlig ikke kan noen ting om og skal være der for resten av sitt liv.

Det virker som du har et brennende engasjement som du burde bruke innen den politiske sektoren for å bedre innvandringspolitikken vår. Akkurat det kunne Norge ha trengt! Og nei, vi skal ikke oppdra innvandrere. Vi skal integrere dem ;)

Lenke til kommentar

Kona Til Jens Stoltenberg, Ingrid Schulerud er jødinne forresten, det gjør barna deres per def til jøder. Det er derfor grunn til å tro at at også Stoltenberg-linjen inneholder jødeblod.

Ikke noe som man leser om i Dagbladet dette. Ingrid Schulerud er avdelingsdirektør i Utenriksdepartementet.

Greit å ha jøder i posisjonen til å styre innvandringen til Norge når vi vet hva de skriver om oss "å så dumme goyim" i sine "hellige" tekster eller hva?

Aha! Takk for den informasjonen Pk! Nå begynner ting å henge litt sammen her. Jens er jo dypt inne i Bilderberg møtene som består av flertall zionist jøder.

Endret av nico69
  • Liker 2
Lenke til kommentar

SS-soldater

Rudolf Höss tilstod å ha gasset 4 millioner i Auschwitz. Og i dag heter det at kun 1 million døde der. En annen SS-mann tilstod å ha gasset 25 millioner i en annen leir. Andre SS-folk sa de hverken så eller hørte noe i retning av gassing og systematisk utryddelse.

Du kjenner vel til Ernst Zündels rettssak i Toronto i 1985? Forsvaret skaffet flere vitner fra Aschwitz. Som ikke hadde sett noe som helst. Påtalemyndigheten klarte ikke å skaffe ett eneste vitne som hadde sett noe utryddelse på gang i leirene. Ikke ett eneste vitne.

Nytt for deg dette, ikke sant?

http://www.ihr.org/jhr/v08/v08p417_Faurisson.html

Hah! Påstod å ha gasset det firedobbelte av hva som igjen er påstått for å passe "6 millioners" scenarioet de fant på etter 1 verdenskrig. Det skurrer så mye at jeg ikke helt forstår de som ikke tenker at det gjør det!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

På samme viset som at du hele tiden drar frem denne fullstendig uinteressante boken?

Det får vel leserne avgjøre. Jeg trekker frem ulike deler av boken slik jeg husker det. Jeg har lest den to ganger, men det er en tid siden, så de som er interesserte kan jo lete den opp og lese selv. Jeg bruker den der det er relevant og slik jeg husker den.

Er vanlig uttrykk i finans er at "Penger snakker." Man kan også si at "Penger Dømmer", noen ganger mye hardere enn noen dom som utformes i en rettssal.

Christian Dior fires Galliano over alleged anti-Semitic rant

Kilde: http://www.irishtimes.com/newspaper/frontpage/2011/0302/1224291145558.html

Se også:

http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/news/3441087/Racist-John-Galliano-sacked-as-chief-designer-of-Christian-Dior.html

http://www.abc.net.au/am/content/2011/s3152524.htm

Sett for all del ikke Kristin Halvorsen til delforvalter av vårt oljefond. Hun begynte jo sin karriære som finansmenister med noen uheldige utsagn om Israel. Det kan fort koste oss noen 100 milliarder kroner :blush:

Relevant bok: http://www.uvm.edu/~wgibson/book.pdf

http://en.wikipedia.org/wiki/Joan_Robinson Joan Robinson "Economic Philosophy".

Jeg vil trekke fram denne som et eksempel på propaganda som går ut på å sverte Tyskland og gi betrakteren et følelsesladd bilde gjennom suggesjon (som kgun snakker om på forrige side)

Suggesjon er nok brukt på begge sider. Der er vi to ulike. Så langt har ikke jeg lenket til et eneste bilde eller video. Jeg har kun holdt meg til ord og lenker til artikler jeg finner relevant.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Og jeg vil ha meg frabedt at jeg forguder Hitler. Okidoki?

Men han du forsvarer, jrf. opprinnelig post gjør vel det. Et troll kan ha mange hoder.

@Woina

Jeg skanner kun postene dine. Finner jeg en lenke fra Vigrid, stort sett de fleste av postene dine, går jeg videre til neste post.

Er der ikke noen måte å ignorere medlemmer på dette forumet. Du er ikke seriøs lenger. Stort sett en kopicat for Vigird.

"Han gjorde Holocaust!" Nazistene elsket å spøke.

Engelsk og amerikansk humor er vel langt bedre.

http://www.comedycentral.com/ Amerkaneren John Stewart er jo en virkelig morsom jøde som ofte spøker med sitt eget folk. Han er ganske objektiv i sitt utvalg av temaer etter mitt syn.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Sebbe

Ærlig talt. Nå gidder jeg ikke kaste mer perler for svin. Vil du på død og liv tro på Holocaust så er ikke det mitt problem. Gidder ikke svare på de idiotiske innleggene dine lenger. Du får plage noen andre med ditt kjedsomme plapper. :w00t:

Det gjelder deg også, Dust. Jeg mener Dux.

Masken til silkeansiktet er i ferd med å falle?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Poenget er at de allierte hadde leire i likhet med nassene og da er de jo skyldig i samme forbrytelsen som nassene...

Nei det er feil.

I mitt 63 årige liv har jeg ikke sett noe bevis for den likheten.

Det er ikke forbudt i følge internasjonale konvensjoner å ha fangeleire. Mener du at man skulle sendt fienden tilbake til fronten for å sloss eller skulle man bare skutt dem?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Man argumenterer ikke med følelser...

Den anerkjente norske filosofen Arne Ness mente at der er mange former for logikk, også følelsesmessig.

Eksempel: Utbyggingen av Alta Vassdraget slik det naturovergrepet fortonet seg for samene.

Gro Harlem Brundtland ble en gang i et intervju spurt om den største feilen hun gjorde som statsminister. Svar:

Utbyggingen av Alta Vassdraget.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Den propagandaen vi i dag ser mot muslimer ....

Jøden Elie Wiesel http://en.wikipedia.org/wiki/Elie_Wiesel advarte mot den faren i et intervju.

Neste gang kan det være muslimene.

I Olso opplevde jeg personlig at man hører mer på pakistanere enn på vestlendinger med sterke meninger som er mot EU.

Et skummelt norsk triangel:

Kredittilsynet, Norges bank og Oljefondet samlet under samme tak. Altfor mye makt under samme tak spør du meg, men det er en annen historie.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Om jeg måtte velge mellom å verve meg som felt hore for den israelske hær og konvertere til jødedommen så kunne det bli aktuelt å bli med i vigrid...

En felt hore i den hæren kunne jo ha det gøy om hun likte jobben. Hva om Vigrid ble et politisk parti som var delaktig i et nytt prosjekt a la Quisling's?

En hore er som regel et vanlig menneske, noen ganger med et seksuelt avvik. De kvinnene som satt på tiltalebenken sammen med No 1. Henry Oliver Rinnan, var vakre meget farlige kvinner. Det sterke kjønn er det svake kjønn på grunn av det sterke kjønns svakhet for det svake kjønn. Mange menn har latt seg lure av vakre kvinner.

http://www.google.com/images?q=mata+hari&oe=utf-8&rls=org.mozilla:nb-NO:official&client=firefox-a&um=1&ie=UTF-8&source=univ&sa=X&ei=vLhtTfa8CofpOcGX4YAD&ved=0CDcQsAQ&biw=1024&bih=631

Har du ikke sett filmklippene fra rettssalen? De vises ganske oft på Tv. En hore er en vanlig kvinne. En kvinne som er medlem at et nazistisk system, meget farlig. De kvinnene som gikk med tyskere ble klippet. En meget mild straff for deres landssivk. Dette var ikke et forsvar for den israelske hæren, men for en alminnelig hore.

Sigøynere, horebukker, horer, homo seksuelle, slavere, sinnsyke

skulle jo alle utslettes.

Adolf Hitler var selv en liten person antagelig kategorisert som en pykniker av de som driver med den salgs. Han stod jo ofte på en plattform når han talte for å se høyere ut.

“Lady Nancy Astor: Winston, if you were my husband, I'd poison your tea. Churchill: Nancy, if I were your husband, I'd drink it.”

http://thinkexist.com/quotes/winston_churchill/

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Sebbe

Ærlig talt. Nå gidder jeg ikke kaste mer perler for svin. Vil du på død og liv tro på Holocaust så er ikke det mitt problem. Gidder ikke svare på de idiotiske innleggene dine lenger. Du får plage noen andre med ditt kjedsomme plapper. :w00t:

Det var en annen måte å si "jeg tapte". Adjø.

Til dere som faktisk vil ha sannheten kan lese her, her, her og her.

Diskusjonen er over.

Jeg venter fortsatt på svar ovenfor de kildene.

Jeg venter også!

Ellers er generaliseringen av innvandrere skremmende!

Tenk vist f.eks. Thailand var like generaliserende ovenfor nordmenn pga denne karen: http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=10082554

Tippe Thailand plutselig ikke ville vært et fylt så triveligt feriested for det.

Blir nevnt noe statistikk, den har aldri jeg sett.

Dere er sikker på at det ikke er media og myndigheten som har vridd deres synd på innvandrere, ala noe dere påstår har skjedd med oss angående Holocaust? Ser man det, kan til og med hende den beste.

Skummel innvandrer som ble kastet ut av Norge:

0203.png

(http://www.tv2nyhetene.no/innenriks/norskamerikaner-tok-ekstrajobb-kastes-ut-av-norge-3240401.html)

Lenke til kommentar

Jeg er ganske enig med pk. Jeg liker ikke å gå på byen og se arabere og negre over alt. Mange av de har også for vane å skrike og skråle høyt og har en aggressiv framtoning. Mange er rett og slett barbarer. De tigger, stjeler, selger dop, sloss og voldtar. Og banker konene sine. Siste punktet har jeg fått bekreftet fra en persisk dame jeg kjenner.

Ja, mange innvandrere er også greie. Og med unntak av de afrikanske horene og de rumenske tiggerdamene er det stort sett alltid gutta boys som lager trøbbel. De eier ikke folkeskikk. Og staten Norge har ikke tenkt å oppdra de. Dette blir etterhvert et problem.

Jeg var selv "innvandrer" i Vietnam i mange år og jeg syns vi burde hatt et lovverk som ligner det vietnamesiske hva gjelder utlendinger. I VN risikerer du for eksempel å bli sparket rett ut om du slår ned en vietnameser. Godt forslag for Norge.

Alle er ikke like. Det er bare en løgn. Over hele verden vet man at folk ikke er like. Dette må regjeringen ta hensyn til. Ja, øst-asiater oppfører seg stort sett bra. I likhet med svensker og dansker som bor her. Men ikke de fra Afrika og araberlandene. Med de fra Balkan er det også trøbbel. Folk i regjeringen vet jo dette. Men hvorfor gjør de ingenting for å passe på disse rakkerne? Er det meningen at det skal bli problemer? Man kan jo nesten tro det.

Her ville noe slikt være likestilt med rasisme, diskrimering, brudd på likestillingen og mangfoldet og sjikanøs adferd mot dyrene i hakkebakkeskogen fordi at Norge er verdens besteste på integrering herp derp.

Du har helt rett. Det artige er at storparten av verdens befolkning er helt naturlige rasister fordi rase er det grunnleggende element. Her kommer Hitler inn i bildet. Jeg leste at BelzeBob mente at Hitler var en rasist, men jeg ville brukt andre ord på det. Han var bevisst på etnisitet og at det å være etnisk tysk var noe langt mere enn bare å ha et tysk reisepass.

Jeg kaller Hitlers syn for "Like barn leker best"-erkjennelse og det er jeg fullstendig enig i. Derfor tror jeg vi får en gjenoppblomstring av Hitlers ideer nå når de europeiske folkene får tyngden over seg av masseinvasjonen av etnisk/religiøse fremmede.

Jeg anbefaler derfor at samtlige setter seg inn i Hitler sin Mein Kamp og talene hans og det positive grunnlaget Det Tredje Tyske Riket på:) Det er noe helt annet enn å dyrke Hitler som personeller å innføre diktatur. Ideene er globale og tidløse:)

• Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg tror og håper sterkt på at kulturer, "raser" og etnisiteter vil blande seg enda mer, slik de alltid har gjort gjennom historien, og til slutt blir vi et enda større verdenssamfunn. Med forandringene som skjer i de arabiskelandene nå er det ikke naivt å spå at den vestlige verden og en del arabstater vil få bedre relasjon.

Mein Kampf er ikke noe positivt grunnlag, da den rangerer oss mennesker ovenfor hverandre etter etnisitet som er et helt tåpelig konsept da vi alle er av samme rase.

Faktum er at hele dette konseptet "svarte, jøder, hvite" er forskjellige raser er helt absurd, leser du biologi skal du vite at det er mulighet at dine gener mer lik en afrikaner og at jeg og en jøde har ekstremt lik arvsmasse. Vi alle mennesker kan også pare oss og få ferilt avkom. Nei fysj Mein kampf er en syk bok som ikke fører verden framover.

Endret av Sebbe
Lenke til kommentar

Hei Sebbe, jeg minner deg om et tidligere svar på de videoene du la ut. Gidder du ikke svare er det greit nok for da skal jeg ikke mase mere på deg om det. Filmene du linker opp i den første henvisningen omtaler Dachau og Mauthausen og de to leirene er irrelevant i forhold til HoloCa$h, altså myten om de 6 millioner.

Her er en link som viser hvordan selv opphøyete og prisbelønnete "sannhetsvitner" lyver så det renner av dem:

http://www.vigrid.net/hcbauckoghjemmet.htm

Dette er et av de skamroste vitnene som selv var der. Ikke rart at øyenvitner ikke er å stole på. Erling Bauck farer med ren og skjær løgn og media og skoleverk og hatorganisasjoner som Hvite Busser hjernevasker folk med disse løgnene.

Med andre ord: Å tro på jødenes HoloCa$h-svindel er å tro på løgn:)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Filmene du linker opp i den første henvisningen omtaler Dachau og Mauthausen og de to leirene er irrelevant i forhold til HoloCa$h, altså myten om de 6 millioner.

Hvorfor?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...