Gå til innhold

Den virkelige Hitler. NB: STERKE BILDER!


pk2010

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi trenger ikke statsmenn som er av fremmed blod og som fremmer interesser som er fjerne for vårt folk.

 

Hei pk2010

Tenkte jeg bare skulle sitere dette. Mye jeg vil reagere på i denne tråden, men tenkte å ta akkurat dette. Det du, og mange andre har missforstått, er at verdenssamfunnet i dag ikke er slik som det var for ~70 år siden. Dine meninger om jødeutryddelsen osv skal du få ha og yttre som du vil. Men når det kommer til menneskesyn i den moderne tid så har det generelle verdenssynet tatt mange steg i riktig retning (merk: ja det skjer fortsatt merkverdig horrible ting rundt om i verden, men det er ikke poenget her.) Poenget er nå rundt sitatet av innlegget ditt og hvordan "den vanlige nordmann" står overfor det. Jeg kan med sikkerhet si at det er du som fremmer interesser som er fjerne for vårt folk.

 

Hvis du vil legge frem dine syn på Holocaust osv foreslår jeg at du velger en annen fremgangsmåte.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sebbe

 

"Man fanger fler fluer med honning enn med eddik."

 

Prøv å be pent.

 

Forresten: ingen har særlig interesse av disse lugubre løgnhistoriene du lenker til. Vi har hørt så mange slike fra før. Eneste vitnemålet jeg kan tenke meg å høre er fra en som har sett gassing/utrydding av jøder med egne øyne. "Og så kjørte de de til gasskammeret" har jeg hørt før. Hvorfor er disse folkene i live, forresten?

 

Hvis du hadde sett linkene så får du selv lese og se/høre av SS-soldater som netopp så dette. Tror du virkelig selv man kan få så mange tusentalls vitner til å lyve?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Men pk2010 er jo obvious troll. BelzeBob derimot er muligens ikke troll, men det virker som om han er veldig innstilt på å prøve å motbevise noe man ikke kan motbevise, for å vise hvor flink han er. Det virker jo som om han nekter å kommentere kildene til Sebbe. Uansett får vi bare kilder som støtter hans syn. Ikke særlig drøftende.

 

Kan vi ikke bare finne kilder som støtter hver sin side av saken, så finner vi ut av hvilke som er mest troverdige, samt hvilke som er i flertall

 

NEI! Vent, jævla jøder. Hele verden er et komplott. Lever vi egentlig? Finnes det andre personer i verden, eller sitter vi egentlig alle bare i mørke små rom med briller som skaper en slags virtuell virkelighet? Iscenesatt av jødene selvfølgelig.

Endret av DandyVers
  • Liker 1
Lenke til kommentar

SS-soldater

 

Rudolf Höss tilstod å ha gasset 4 millioner i Auschwitz. Og i dag heter det at kun 1 million døde der. En annen SS-mann tilstod å ha gasset 25 millioner i en annen leir. Andre SS-folk sa de hverken så eller hørte noe i retning av gassing og systematisk utryddelse.

 

Du kjenner vel til Ernst Zündels rettssak i Toronto i 1985? Forsvaret skaffet flere vitner fra Aschwitz. Som ikke hadde sett noe som helst. Påtalemyndigheten klarte ikke å skaffe ett eneste vitne som hadde sett noe utryddelse på gang i leirene. Ikke ett eneste vitne.

 

Nytt for deg dette, ikke sant?

http://www.ihr.org/jhr/v08/v08p417_Faurisson.html

Endret av BelzeBob
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vi trenger ikke statsmenn som er av fremmed blod og som fremmer interesser som er fjerne for vårt folk.

 

Hei pk2010

Tenkte jeg bare skulle sitere dette. Mye jeg vil reagere på i denne tråden, men tenkte å ta akkurat dette. Det du, og mange andre har missforstått, er at verdenssamfunnet i dag ikke er slik som det var for ~70 år siden. Dine meninger om jødeutryddelsen osv skal du få ha og yttre som du vil. Men når det kommer til menneskesyn i den moderne tid så har det generelle verdenssynet tatt mange steg i riktig retning (merk: ja det skjer fortsatt merkverdig horrible ting rundt om i verden, men det er ikke poenget her.) Poenget er nå rundt sitatet av innlegget ditt og hvordan "den vanlige nordmann" står overfor det. Jeg kan med sikkerhet si at det er du som fremmer interesser som er fjerne for vårt folk.

 

Hvis du vil legge frem dine syn på Holocaust osv foreslår jeg at du velger en annen fremgangsmåte.

Verdenssamfunnet er kanskje ikke slik som det var da, men folkene er fortsatt de samme, vår tilhørighet er fortsatt den samme. Å Tro at dette multikulturelle helvete på jord skal bare fortsette til den hvite rase er utryddet uten at vi først reiser oss og prøver å kaste ut de krefter som utsetter oss for denne urett er fulstendig urealistisk. Det vil i så fall være første gang i historien at et folkeslag går under på denne måten.

 

De har selv lagt opp til det som kommer, det er ikke noe jeg eller andre nasjonalister er ansvarlige for.

 

Det norske folk ønsker ikke flere asylmottak, vi ønsker ikke hordene fra den tredje verden, vi er ikke like begeistret som Jonas Gahr Støre. Vi ønsker å bevare vårt folk, våre tradisjoner og vår kultur, og vi akspeterer ikke dette angrepet mot vår eksistens som er grunnet rasisme og hat mot vår karakter. Vi ønsker et samfunn med vekst, hvor vår egen folkestamme er trygg og ikke under konstante angrep av jødestyrt presse og jødestyrt regjering som gjør alt i sin makt for å gjøre det mere komfortabelt for innvandrere på direkte bekostning av nordmenns livslykke.

 

Så nei, Vi trenger ikke statsmenn som er av fremmed blod og som fremmer interesser som er fjerne for vårt folk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hei Sebbe: Filmene du linker opp i den første henvisningen omtaler Dachau og Mauthausen og de to leirene er irrelevant i forhold til HoloCa$h, altså myten om de 6 millioner.

 

Her er en link som viser hvordan selv opphøyete og prisbelønnete "sannhetsvitner" lyver så det renner av dem:

 

http://www.vigrid.net/hcbauckoghjemmet.htm

 

Dette er et av de skamroste vitnene som selv var der. Ikke rart at øyenvitner ikke er å stole på. Erling Bauck farer med ren og skjær løgn og media og skoleverk og hatorganisasjoner som Hvite Busser hjernevasker folk med disse løgnene.

Lenke til kommentar

Kona Til Jens Stoltenberg, Ingrid Schulerud er jødinne forresten, det gjør barna deres per def til jøder. Det er derfor grunn til å tro at at også Stoltenberg-linjen inneholder jødeblod.

 

STOLTENBERG__jens_t_746793x.jpg

 

Ikke noe som man leser om i Dagbladet dette. Ingrid Schulerud er avdelingsdirektør i Utenriksdepartementet.

 

Greit å ha jøder i posisjonen til å styre innvandringen til Norge når vi vet hva de skriver om oss "å så dumme goyim" i sine "hellige" tekster eller hva?

Endret av pk2010
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Kona Til Jens Stoltenberg, Ingrid Schulerud er jødinne forresten, det gjør barna deres per def til jøder. Det er derfor grunn til å tro at at også Stoltenberg-linjen inneholder jødeblod.

 

STOLTENBERG__jens_t_746793x.jpg

 

Ikke noe som man leser om i Dagbladet dette. Ingrid Schulerud er avdelingsdirektør i Utenriksdepartementet.

 

Greit å ha jøder i posisjonen til å styre innvandringen til Norge når vi vet hva de skriver om oss "å så dumme goyim" i sine "hellige" tekster eller hva?

Vet du hvorfor? Fordi det er totalt uinteressant.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Både Norge og resten av verden har kommet langt i fremmedkulturell forståelse. Du snakker om jødene som et eget folkeslag med et felles mål om å angripe "oss". Dette blir noe vel vagt for å være helt ærlig. Selv kjenner jeg en jøde som heter Guy Chelouche - en kjernekar som har forbausende like verdier som meg selv. Han er jøde, men jeg ser ikke på han som "en jøde". Han er en student, slik som meg selv.

 

Hadde Norge vært et land som direkte hadde lidd på grunn av dette (flere asylmottak osv) så hadde det vært en annen sak, men nå har det seg slik at Norge er et av verdens beste land å bo i. Så du burde virkelig tenkte deg om før du snakker for hele det norske folk. Dessuten er vi fullt istand til å bevare vårt folk, vår kultur og tradisjoner. Det som truer dette mest er en økt global- og glokalisering. Ikke jødene som et rent folkeslag.

 

Kan du komme med et eksempel der invandrere har svekket din livskvalitet?

Lenke til kommentar

En jøde jeg liker:

 

bj%C3%B8rneboe.jpg

Bjørneboe. Beste norske forfatteren i nyere historie. Mener jeg.

 

En jøde jeg ikke liker:

 

600full-roman-polanski.jpg

Polanski. Et sadistisk pedofilt monster som voldtok og nesten drepte en 13-årig jente og er fremdeles på frifot. Mens Holocaust-benektere blir flydd verden rundt og fengslet.

Lenke til kommentar

Jeg må si dette var en intressant tråd med mye gode argumentasjoner på begge sider.

Dette har åpnet øynene mine, men jeg må si uansett om det skjedde eller ei, folk bler transportert bort dit, folk døde i disse fangeleirene(ja, sto på det IRC dokumentet noen listet opp tidlig i tråden) men antallet var betraktelig mindre.

Jeg vil bare si at poenget med tråden var å vise hitler sin virkelige side, men det har jo bare handlet om holocaust omtrent(lest 20 sider av tråden, nå gadd jeg virkelig ikke tråle gjennom det noe mer) Han var ond, han mente at den ariske rasen var den beste og alt annet var crap, jah dette fikk jeg vite i våre skolebøker,div. forelesninger på skolen og av aviser skrevet på den tiden(norske aviser riktignok, men de har sagt sine ting om hitler sine handlinger i ny og ne...) Han gjorde også mye smart, flink med økonomi, flinkmed å utvikle og få verden fremover med sine teknologiske tanker, men hans tanker om å ta over verden var feil.

 

En ting til jeg vil si er at norske historiebøker er så ufattelig politisk vinklet at det gjør meg vondt. Vi fikk ikke vite noe særlig om de allierte sine handlinger og hvordan de behandlet sine fanger, men krig ER krig, begge sider fighter unfair, og dette har blitt flott påpeket utallige ganger i denne tråden. Men altså disse norske historiebøkene våre, jeg blir bare så ufattelig opphengt i at det er så få mennesker som vet hvem f.eks Nikola Tesla er, uten internettet så hadde ikke jeg heller visst hvem han var(står 7 linjer i leksikon om mannen som oppfant så meget, ikke minst vekselstrøm)

 

Poenget mitt med å nevne han er at vi er og blir hjernevasket av den "politisk" korrekte versjonen av historien og verdensbildet vi har, dette er også om saken vi har i denne tråden, om 2.vk, om holocaust, vi blir ikke fortalt alt som skjedde, men NOE skjedde der, de har ikke blitt behandlet som norske fengsler behandler fangene sine, og siden de tuller sånn med tallene så tviler jeg på at 6 millioner jøder døde(noen postet jo hvor mange jøder som levde i 1938 i forhold til 1955, 4 millioner i forskjell, noe stemmer iallefall ikke med 6 millioner døde jøder under 2.vk...

 

 

Og slutt å kall folk for rasister når de bare ytrer sin egen mening om holocaust var ekte eller ei synes jeg er feil og respektløst, og at dere mener at disse ikke skal kunne få ytre hva de synes selv blir helt feil!

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Bandreas:

Når jeg går i gaten og føler at jeg er i Afrika, da har innvandringen svekket min livskvalitet og vel så det.

 

At Norge skal være verdens beste land å bo i er et fint røykteppe eller hva?

 

Et annet problem med jødene er deres tilhørighet, deres "internasjonale" karakter. De gir fullstendig faen i Norge, deres lojalitet ligger alltid med Israel. De kan ikke tilby oss noe slik jeg ser det.

Endret av pk2010
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Bandreas:

Når jeg går i gaten og føler at jeg er i Afrika, da har innvandringen svekket min livskvalitet og vel så det.

 

At Norge skal være verdens beste land å bo i er et fint røykteppe eller hva?

 

Et annet problem med jødene er deres tilhørighet, deres "internasjonale" karakter. De gir fullstendig faen i Norge, deres lojalitet ligger alltid med Israel. De kan ikke tilby oss noe slik jeg ser det.

Om jødene styrer alle selskaper i verden, tilbyr de oss ikke da ganske mye?

Lenke til kommentar

Innvandringen: min kusine i Oslo tør ikke lenger ta drosje. Dvs. nå fant hun noe som heter Bilringen som kun har hvite sjåfører. Heldigvis. Hun sier Oslo er et helvete og frykter for sine barns sikkerhet. Det er også et problem med foreldre til innvandrerbarn som ikke eier folkeskikk osv. Vanskelig situasjon å være hvit kvinne og mor i et sted som multi-kulturelle Oslo. Jeg anbefaler hvite kvinner og jenter å lære seg selvforsvar og også ta med pepperspray i håndvesken. Og å være forsiktig med å omgås innvandrere. Rett og slett for å unngå dette:

 

SwedenRape.gif

 

Victim-Sara-Rape-Sweden.jpg

 

Åja, denne fant jeg i samme slengen. Fra det multi-kulturelle glansbildet Sverige:

 

dfrsj.jpg

 

Har vært mye i Sverige selv. Der er det slik at man omtrent trenger tolk. Samt noen som kan klype en i armen og minne en på hvilket land en er i.

 

 

Om jødene styrer alle selskaper i verden, tilbyr de oss ikke da ganske mye?

 

Død og elendighet. Jeg sier nei takk.

Endret av BelzeBob
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Bandreas:

Når jeg går i gaten og føler at jeg er i Afrika, da har innvandringen svekket min livskvalitet og vel så det.

 

At Norge skal være verdens beste land å bo i er et fint røykteppe eller hva?

 

Et annet problem med jødene er deres tilhørighet, deres "internasjonale" karakter. De gir fullstendig faen i Norge, deres lojalitet ligger alltid med Israel. De kan ikke tilby oss noe slik jeg ser det.

Om jødene styrer alle selskaper i verden, tilbyr de oss ikke da ganske mye?

Jepp, mye forgiftede varer i matforsyningen vår. Utvalget er bredt. Hva med litt MSG og Aspartam min gode herre?

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Bandreas:

Når jeg går i gaten og føler at jeg er i Afrika, da har innvandringen svekket min livskvalitet og vel så det.

 

At Norge skal være verdens beste land å bo i er et fint røykteppe eller hva?

 

Et annet problem med jødene er deres tilhørighet, deres "internasjonale" karakter. De gir fullstendig faen i Norge, deres lojalitet ligger alltid med Israel. De kan ikke tilby oss noe slik jeg ser det.

 

Det første utspillet ditt her var svakt. Enn at det er en subjektiv mening. Å gå i en gate i Norge gir ingen følelsen av å være i Afrika. At du misliker å være i nærheten av fremmedkulturelle kan være så. Men nok om akkurat det. Det går forsatt ikke ut over "livskvaliteten din og vel så det".

 

At Norge er et av verdens beste land å bo i er et empirisk dokumentert faktum som du rett og slett ikke kan kalle et røykteppe. Jeg regner med at du vil kontre dette med noen eksempler, men vit at jeg ikke sier at Norge er et perfekt land som er ideelt for alle. Jødenes tilhørighet er deres egen, akkurat som din tilhørighet er din, og min er min. Til eksempel så er vi begge norske (antar jeg), men vår tilhørighet er ikke den samme. Dette med forskjellig tilhørighet gjelder ikke utelukkende jødene. Dette blir for trangsynt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er ganske enig med pk. Jeg liker ikke å gå på byen og se arabere og negre over alt. Mange av de har også for vane å skrike og skråle høyt og har en aggressiv framtoning. Mange er rett og slett barbarer. De tigger, stjeler, selger dop, sloss og voldtar. Og banker konene sine. Siste punktet har jeg fått bekreftet fra en persisk dame jeg kjenner.

 

Ja, mange innvandrere er også greie. Og med unntak av de afrikanske horene og de rumenske tiggerdamene er det stort sett alltid gutta boys som lager trøbbel. De eier ikke folkeskikk. Og staten Norge har ikke tenkt å oppdra de. Dette blir etterhvert et problem.

 

Jeg var selv "innvandrer" i Vietnam i mange år og jeg syns vi burde hatt et lovverk som ligner det vietnamesiske hva gjelder utlendinger. I VN risikerer du for eksempel å bli sparket rett ut om du slår ned en vietnameser. Godt forslag for Norge.

 

Alle er ikke like. Det er bare en løgn. Over hele verden vet man at folk ikke er like. Dette må regjeringen ta hensyn til. Ja, øst-asiater oppfører seg stort sett bra. I likhet med svensker og dansker som bor her. Men ikke de fra Afrika og araberlandene. Med de fra Balkan er det også trøbbel. Folk i regjeringen vet jo dette. Men hvorfor gjør de ingenting for å passe på disse rakkerne? Er det meningen at det skal bli problemer? Man kan jo nesten tro det.

Endret av BelzeBob
  • Liker 7
Lenke til kommentar

Jeg er ganske enig med pk. Jeg liker ikke å gå på byen og se arabere og negre over alt. Mange av de har også for vane å skrike og skråle høyt og har en aggressiv framtoning. Mange er rett og slett barbarer. De tigger, stjeler, selger dop, sloss og voldtar. Og banker konene sine. Siste punktet har jeg fått bekreftet fra en persisk dame jeg kjenner.

 

Ja, mange innvandrere er også greie. Og med unntak av de afrikanske horene og de rumenske tiggerdamene er det stort sett alltid gutta boys som lager trøbbel. De eier ikke folkeskikk. Og staten Norge har ikke tenkt å oppdra de. Dette blir etterhvert et problem.

 

Jeg var selv "innvandrer" i Vietnam i mange år og jeg syns vi burde hatt et lovverk som ligner det vietnamesiske hva gjelder utlendinger. I VN risikerer du for eksempel å bli sparket rett ut om du slår ned en vietnameser. Godt forslag for Norge.

 

Alle er ikke like. Det er bare en løgn. Over hele verden vet man at folk ikke er like. Dette må regjeringen ta hensyn til. Ja, øst-asiater oppfører seg stort sett bra. I likhet med svensker og dansker som bor her. Men ikke de fra Afrika og araberlandene. Med de fra Balkan er det også trøbbel. Folk i regjeringen vet jo dette. Men hvorfor gjør de ingenting for å passe på disse rakkerne? Er det meningen at det skal bli problemer? Man kan jo nesten tro det.

Her ville noe slikt være likestilt med rasisme, diskrimering, brudd på likestillingen og mangfoldet og sjikanøs adferd mot dyrene i hakkebakkeskogen fordi at Norge er verdens besteste på integrering herp derp.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...