Gå til innhold

Den virkelige Hitler. NB: STERKE BILDER!

pk2010

Anbefalte innlegg

Feil. Vi lærer slettes ikke av våre feiltrinn. Og det er mange ting i historien som ikke er feiltrinn, men gjort med overlegg. Og vi har årsak->effekt. De "snille" landene som ødela Tyskland i/etter første verdenskrig skapte nazi-Tyskland og Hitler. Det måtte bli akkurat slik det ble.

Prøv også å se mer objektivt på ting. Mange ting skjer i dag som er langt verre enn noe busemann Hitler noengang gjorde.

Barn i Irak. Offer for utarmet uran. Dette kommer til å fortsette i mange generasjoner:

deformed20child.jpg

DUbaby.jpg

DU-Silent-Genocide25mar04a.jpg

Men vi er friere i dag sier du? Vi har ikke sensur? Jaha - hvorfor har du ikke sett disse bildene på TV eller på forsiden av dagsavisene? Hvorfor har vi lik null reportasje fra Irak? Over 6 millioner har dødd i Kongo nylig. Flere fortsetter å dø. Men ikke på NRK.

Og hvordan er disse typene "bedre" enn Hitlers politistyrker?

police.jpg

g20_protest_1384673c.jpg

Hvordan er våre moderne konsentrasjonsleirer "bedre" enn Hilters?

abu_gharib_IPE_20050110.jpg

Endret av BelzeBob
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Forskjellen på Holocaust og alt annet grusomt som skjer var at Holocaust var en systematisert måte å utrydde alle jødene, kun pga at de var jøder. Holocaust maskineriet var som en fabrikk, hvor man "fraktet" varene, systematisert utnyttet de, før de så ble henrettet og kremert.

Ja, det skjer så mye annet grusomt. Istedet for å forsvare holocaust for dette som får for lite mediadekning, hvorfor ikke opprette tråder hvor du informerer om dette? Hadde ikke det vært en bedre sak enn å si "holocaust var ikke så ille, se hvor mye ille som skjer".

• Liker 1
Lenke til kommentar

1. For det første trenger vi relativitet: urettferdighet er urettferdighet og et menneskeliv er et menneskeliv. Jøder er ikke verdt mer enn andre.

2. For det andre er det en løgn at det foregikk en systematisk utrydding av jødene i nazi-Tyskland. Alt materiale taler for det motsatte: nazistene prøvde faktisk å ta vare på jødene.

3. For det tredje: det som trenger oppmerksomhet er det som skjer nå. Altså tilbake til det første punktet: se hvor sykt det er med hysteriet om Holocaust mens jøder i maktposisjoner i dag bedriver massemord over hele verden.

Endret av BelzeBob
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Jepp BelzeBob, dette faenskapet kommer til å fortsette i generasjoner. Yngre mennesker avstår også fra å få barn også når de ser dette. Denne krigen rammer på mange måter som øyet ikke kan oppfatte.

Det er på høy tid at de som er ansvarlige for iscenesettingen av 9/11 på vegne av Israel blir henrettet, hver en bidige en. Deres makt MÅ brytes ellers vil det få katastrofale konsekvenser for hele menneskeheten.

Jesus drev dem ut av tempelet, Hitler ut av Tyskland og ved gud skal vi også drive dem ut av Norge og Europa.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Den propagandaen vi i dag ser mot muslimer er den samme som var mot Tyskland før, under og etter andre verdenskrig.

Hei pk2010

Jeg er helt enig i den. Jeg forstår derfor at folk sammenligner motstandere av den anglomarikanske zionistblokken med Hitler og nasjonalsosialisme. Det jeg derimot ikke forstår er hvorfor folk sammenligner Bush og Obama med Hitler. De er jo tvertimot lakeier for zionistene.

Mens jeg er i gang. Vet du om sider på norsk som gjengir Hitlers eller andre ledere i Det Tredje Tyske Riket sine taler i full lengde på norsk? Jeg har lett mye uten å finne noen.

Spørsmålet gjelder dere andre også, forsåvidt.

Lenke til kommentar

Forskjellen på Holocaust og alt annet grusomt som skjer var at Holocaust var en systematisert måte å utrydde alle jødene, kun pga at de var jøder. Holocaust maskineriet var som en fabrikk, hvor man "fraktet" varene, systematisert utnyttet de, før de så ble henrettet og kremert.

Ja, det skjer så mye annet grusomt. Istedet for å forsvare holocaust for dette som får for lite mediadekning, hvorfor ikke opprette tråder hvor du informerer om dette? Hadde ikke det vært en bedre sak enn å si "holocaust var ikke så ille, se hvor mye ille som skjer".

Mener du forresten HoloCa$h som er den industrielle pengeutpressingen basert på løgnen om de 6 millioner? Eller mener du Holocaust som er den planlagte og industrielt gjennomførte brannbombingen av den tyske sivilbefolkningen i de tyske byene?

Planen ble kalt Lindemann-planen etter den jødiske initiativtageren, Frederick Lindemann.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Det jeg derimot ikke forstår er hvorfor folk sammenligner Bush og Obama med Hitler.

Det fins store likhetstrekk. Ikke nødvendigvis i politikken lederne fører, men i hvordan folk ser opp til dem og stoler på dem. Alltid farlig.

Sebbe

" Hence today I believe that I am acting in accordance with the will of the Almighty Creator: 'by defending myself against the Jew, I am fighting for the work of the Lord.' "

Hvordan får du dette til å bety at Hitler ville utrydde 6 millioner jøder i gasskamre og lage såpe, lampeskjermer og madrasser av dem?

Endret av BelzeBob
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Sebbe

Ærlig talt. Nå gidder jeg ikke kaste mer perler for svin. Vil du på død og liv tro på Holocaust så er ikke det mitt problem. Gidder ikke svare på de idiotiske innleggene dine lenger. Du får plage noen andre med ditt kjedsomme plapper. :w00t:

Det var en annen måte å si "jeg tapte". Adjø.

Til dere som faktisk vil ha sannheten kan lese her, her, her og her.

Diskusjonen er over.

Jeg venter fortsatt på svar ovenfor de kildene.

Endret av Sebbe
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hitler drepte alle eksisterende jøder? Jøss, hvem er det som har bosatt seg i okkuperte Palestina da?. Styrt under jødisk propaganda? Ser du i det hele tatt hva du selv skriver her?

Saudi Arabia kan forøvrig ikke sies å være noe muslimsk folkestyre. Google Donmeh.

Demokrati betyr ikke annet enn å gi makten i hendene til de som styrer media, hvilket i Norge vil si frimurere og internasjonale jødiske medieselskaper.

Den propagandaen vi i dag ser mot muslimer er den samme som var mot Tyskland før, under og etter andre verdenskrig.

tumblr_lgdz0i4J3z1qatny8.png

JØDENE OG FRIMURERNE STYRER MEDIA!

JENS STOLTENBERG ER EGENTLIG ET ROMVESEN, OG OBAMA OG GADDAFI ER SAMME PERSON! OG DE ER JØDER BEGGE TO.

JESUS LEVER, MEN TEMPELRIDDERNE SKJULER HAN I ATLANTIS.

DET ER ENORME KONSENTRASJONSLEIRER I ISRAEL DER DE DREPER TILHENGERE AV HAMAS VED Å KUTTE DE OPP I SMÅ BITER MED NEGLESAKS, MEN DET ER BARE VIGRID SOM HAR INFORMASJON OM DET, FORDI ALL MEDIA BLIR STYRT AV JØDER!

9/11 var selvfølgelig også regissert av USA. Hvis man hører på "Here Comes the Sun" av The Beatles baklengs, og i hastighet 0,5x kan, og spoler åtte sekunder fremover når man kommer til andre verset kan man høre at de sier "we support Hitler".

Forresten, selvfølgelig ville Hitler bare at jødene skulle ha det så fint som mulig. Det var nok derfor han satte dem i konsentrasjonsleirer, drepte dem og stjal fra dem.

Endret av DandyVers
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det jeg derimot ikke forstår er hvorfor folk sammenligner Bush og Obama med Hitler.

Det fins store likhetstrekk. Ikke nødvendigvis i politikken lederne fører, men i hvordan folk ser opp til dem og stoler på dem. Alltid farlig.

Sebbe

" Hence today I believe that I am acting in accordance with the will of the Almighty Creator: 'by defending myself against the Jew, I am fighting for the work of the Lord.' "

Hvordan får du dette til å bety at Hitler ville utrydde 6 millioner jøder i gasskamre og lage såpe, lampeskjermer og madrasser av dem?

jeg siktet til ditt utsagn "Alt materiale taler for det motsatte: nazistene prøvde faktisk å ta vare på jødene."

Hvis du vil ha svar på utryddelsen, eller overbevise andre som ikke er hjernevasket burde du ta en titt på de kildene jeg har lagt frem i over 10 sider uten svar.

Lenke til kommentar

Jepp BelzeBob, dette faenskapet kommer til å fortsette i generasjoner. Yngre mennesker avstår også fra å få barn også når de ser dette. Denne krigen rammer på mange måter som øyet ikke kan oppfatte.

Det er på høy tid at de som er ansvarlige for iscenesettingen av 9/11 på vegne av Israel blir henrettet, hver en bidige en. Deres makt MÅ brytes ellers vil det få katastrofale konsekvenser for hele menneskeheten.

Jesus drev dem ut av tempelet, Hitler ut av Tyskland og ved gud skal vi også drive dem ut av Norge og Europa.

Christian Magnus Falsen er kjent som Grunnlovens far. Under hans ledelse vedtok Eidsvoldsforsamlingen som en del av Grunnlovens §2 at jøder fortsatt skulle nektes adgang til Norge. De var kloke og fremsynte, men desverre ble paragrafen senere opphevet.

Nå er forresten jødene på full fart tilbake i Tyskland igjen i stort antall. Men la oss heller fortsette med Hitler:) Jeg spår at hans ideer vil blomstre igjen som følge av zionistenes globale krigføring og massemord.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Christian Magnus Falsen er kjent som Grunnlovens far. Under hans ledelse vedtok Eidsvoldsforsamlingen som en del av Grunnlovens §2 at jøder fortsatt skulle nektes adgang til Norge. De var kloke og fremsynte, men desverre ble paragrafen senere opphevet.

Nå er forresten jødene på full fart tilbake i Tyskland igjen i stort antall. Men la oss heller fortsette med Hitler:) Jeg spår at hans ideer vil blomstre igjen som følge av zionistenes globale krigføring og massemord.

Troll?

Lenke til kommentar

Sebbe

Ærlig talt. Nå gidder jeg ikke kaste mer perler for svin. Vil du på død og liv tro på Holocaust så er ikke det mitt problem. Gidder ikke svare på de idiotiske innleggene dine lenger. Du får plage noen andre med ditt kjedsomme plapper. :w00t:

Diskusjonen er over.

Har dere motbeviser for de kildene og er for inkompetente til å presentere de?

Vil dere ikke se mine bevis/kilder?

Prøver dere å overskygge de med propaganda, da deres agenda egentlig er antisemitisme?

Hvorfor klarer dere ikke å svare de, når dere er så skåsikre på at holocaust er en løgn? Dere kommer ikke til å klare å motbevise andre enn de mest lav intelektuelle idiotene.

Endret av Sebbe
Lenke til kommentar

pk

Jepp. Jødene hyler og skriker om at de enorme pengebeløpene de har fått for sitt Holocaust ikke er nok. Mens folk som denne karen i Vietnam, ødelagt for livet av Agent Orange, ikke får en krone i erstatning fra det jødiske selskapet Monsanto som lagde giften - eller fra gode snille USA som slapp driten ut fra sine fly:

RA002868.jpg

Jeg har sett massevis av sånne ofre. Mange tigger på gaten hele dagen. Og bor i noe vi vil kalle et skur. Noen jøde som lider samme nød har jeg aldri sett. Ikke engang hørt om. Men allikevel er det jødene som skal ha alle pengene...

---

Er det dette som kalles "stråmenn"? ->

"JØDENE OG FRIMURERNE STYRER MEDIA!

JENS STOLTENBERG ER EGENTLIG ET ROMVESEN, OG OBAMA OG GADDAFI ER SAMME PERSON! OG DE ER JØDER BEGGE TO.

JESUS LEVER, MEN TEMPELRIDDERNE SKJULER HAN I ATLANTIS.

DET ER ENORME KONSENTRASJONSLEIRER I ISRAEL DER DE DREPER TILHENGERE AV HAMAS VED Å KUTTE DE OPP I SMÅ BITER MED NEGLESAKS, MEN DET ER BARE VIGRID SOM HAR INFORMASJON OM DET, FORDI ALL MEDIA BLIR STYRT AV JØDER!"

Forøvrig hater jeg at folk ROPER på nettet. Unødvendig og taktløst.

Endret av BelzeBob
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ingen her forsvarer Vietnamkrigen.

Sebbe

Diskusjonen er over.

Har dere motbeviser for de kildene og er for inkompetente til å presentere de?

Vil dere ikke se mine bevis/kilder?

Prøver dere å overskygge de med propaganda, da deres agenda egentlig er antisemitisme?

Hvorfor klarer dere ikke å svare de, når dere er så skåsikre på at holocaust er en løgn? Dere kommer ikke til å klare å motbevise andre enn de mest lav intelektuelle idiotene.

Kan dere ta en titt på kildene?

Lenke til kommentar

Sebbe

"Man fanger fler fluer med honning enn med eddik."

Prøv å be pent.

Forresten: ingen har særlig interesse av disse lugubre løgnhistoriene du lenker til. Vi har hørt så mange slike fra før. Eneste vitnemålet jeg kan tenke meg å høre er fra en som har sett gassing/utrydding av jøder med egne øyne. "Og så kjørte de de til gasskammeret" har jeg hørt før. Hvorfor er disse folkene i live, forresten?

Endret av BelzeBob
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...