Gå til innhold

Den virkelige Hitler. NB: STERKE BILDER!


pk2010

Anbefalte innlegg

Jeg vil trekke fram denne som et eksempel på propaganda som går ut på å sverte Tyskland og gi betrakteren et følelsesladd bilde gjennom suggesjon (som kgun snakker om på forrige side)

 

http://www.youtube.com/watch?v=zaCdKwFcHnw

 

Legg f.eks merke til bruken av opplesere med aksent, bruken av skummel musikk, sitater tatt ut av sammenheng etc. Alt for å forsterke den opprinnelige myten.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Suggesjon (ved stadig å gjenta seg selv) er grundig behandlet i Ingjald Nissens bok. Bilde og videobombing kan også betraktes som moderne suggesjon på nettet der man prøver å prente bilder inn i lesers underbevissthet.

På samme viset som at du hele tiden drar frem denne fullstendig uinteressante boken?

 

Hehe:) Skal vi først dra fram noen bok i denne tråden må det bli "Mein Kampf":)

Lenke til kommentar

Du har mulighet til å se masse bevis i denne tråden, hvis du vil, jeg sikter igjen til alle vitnene jeg dro frem, som dere fortsatt ikke har svart på. Dere er mest interesert i å synse rundt bilder. Det siste bildet som ble postet er kun en tekst med "skrivemaskin-font", du må gjerne hente selve kilden.

 

defonsecamisha.jpg

 

Vil du ha vitner som er kjente og blitt rike på å spre løgnene om de 6 millioner? Her er et slikt vitne som til slutt ble avslørt: Misha Defonseca.

 

http://www.vigrid.net/hcdefonsecaulv.htm

 

Her er en liten artikkel om henne:) Det er blitt ganske mange slike løgnere som er avslørt og det må vi regne med kun er toppen av isfjellet.

Endret av Woina
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hvem er "dere"? Litt av noen uttalelser du kommer med, mister. Hva med å istedenfor bruke energien på å lete fram beviser for dette Holocaustet du er så opptatt av.

 

Og jeg vil ha meg frabedt at jeg forguder Hitler. Okidoki?

 

button_happyhitler.jpg

 

her, her, her og her.

 

Dette er gode kilder, du kan drive å tolke så mange bilder du vil, dra frem andre fryktelige eksempel eller isrealske-barn med maskinpistoler, det er ikke motbevis til alle vitner som finnes.

 

Beklager, mister. Alle disse vitnene ble foresten ikke millionærer.

 

Du har mulighet til å se masse bevis i denne tråden, hvis du vil, jeg sikter igjen til alle vitnene jeg dro frem, som dere fortsatt ikke har svart på. Dere er mest interesert i å synse rundt bilder. Det siste bildet som ble postet er kun en tekst med "skrivemaskin-font", du må gjerne hente selve kilden.

 

defonsecamisha.jpg

 

Vil du ha vitner som er kjente og blitt rike på å spre løgnene om de 6 millioner? Her er et slikt vitne som til slutt ble avslørt: Misha Defonseca.

 

http://www.vigrid.net/hcdefonsecaulv.htm

 

Her er en liten artikkel om henne:) Det er blitt ganske mange slike løgnere som er avslørt og det må vi regne med kun er toppen av isfjellet.

 

Vigrid er ikke en kilde, og det finnes tusentalls vitner, både offrene og de som gjennomførte grusomhetene, så har du også vitnene av f.eks Amerikanske soldater.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

(En liten reprise :))

 

arbeide2.jpg

Her er fanger i gang med å lage spaghetti av jøder.

 

juletre.jpg

Når det var jul ble alltid en uheldig jøde omgjort til juletre.

 

diskusjon.jpg

"Han gjorde Holocaust!" Nazistene elsket å spøke.

 

samling.jpg

"Auschwitz? Jo, det var for det meste skikkelig moro."

 

damenepaagjerdet.jpg

Her serveres det stekte jøde-ører til SS-damene. Alltid en fulltreffer.

 

squirrelc.jpg

"Fritz, unnskyld meg men skulle du ikke gasse denne?"

 

humor2.jpg

"Søt! Hva er det? Er det en jøde?"

"Neida, dette er grisen min. Den flyr alltid med meg."

 

humor3.jpg

Man kan ikke bare krige og gasse hele tiden. Øl og moro må man ha.

 

humor4.jpg

 

humor5.jpg

Denne karen til venstre var årsaken til at fangene så så magre ut.

 

humor6.jpg

Når de tyske nazistene ikke var opptatt med gassing lekte de med kattepuser.

 

humor7.jpg

Og bjørner.

 

humor8.jpg

Og ett og annet esel.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Disse bildene som du tolker som du vil, velger etter behov og legger til tekst er ikke motbevis til alle de lenkene jeg har postet to ganger på denne siden uten respons. Jeg forstår såklart at nazistene gjorde annet enn å drepe jøder hele dagen, men takk for at du viser bilder på det.

 

Jeg må bare spørre når du legger til slikt tull, er du seriøs?

 

her, her, her og her.

 

Dette er gode kilder, du kan drive å tolke så mange bilder du vil, dra frem andre fryktelige eksempel eller isrealske-barn med maskinpistoler, det er ikke motbevis til alle vitner som finnes.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Dere nekter ikke på ghettoene, Hitlers antisemitisme og at jødene ble fraktet til store leirer hvor flere døde av sykdommer, men allikevel forguder dere mannen.

 

Hitler3.jpg

 

Jeg tror du tar feil, men at noen gjør det virker mere enn rimelig. Jeg tipper at innen kort tid vil stadig flere åpent erklære han som frelser som Jesus eller profet som Muhammed:

 

http://globalfire.tv/nj/03en/history/whowasah.htm

 

Artikkelen over er en tankevekker i så måte.

Endret av Woina
Lenke til kommentar

Sebbe

 

Ærlig talt. Nå gidder jeg ikke kaste mer perler for svin. Vil du på død og liv tro på Holocaust så er ikke det mitt problem. Gidder ikke svare på de idiotiske innleggene dine lenger. Du får plage noen andre med ditt kjedsomme plapper. :w00t:

 

Det gjelder deg også, Dust. Jeg mener Dux.

Endret av BelzeBob
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Sebbe

 

Ærlig talt. Nå gidder jeg ikke kaste mer perler for svin. Vil du på død og liv tro på Holocaust så er ikke det mitt problem. Gidder ikke svare på de idiotiske innleggene dine lenger. Du får plage noen andre med ditt kjedsomme plapper. :w00t:

 

Det var en annen måte å si "jeg tapte". Adjø.

 

Til dere som faktisk vil ha sannheten kan lese her, her, her og her.

 

Diskusjonen er over.

Endret av Sebbe
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Sebbe

 

Ærlig talt. Nå gidder jeg ikke kaste mer perler for svin. Vil du på død og liv tro på Holocaust så er ikke det mitt problem. Gidder ikke svare på de idiotiske innleggene dine lenger. Du får plage noen andre med ditt kjedsomme plapper. :w00t:

 

Det gjelder deg også, Dust. Jeg mener Dux.

 

Hehe. Det er ikke bare svin her og jeg synes bildene du legger ut ikke bare er morsomme, men de er faktisk noe av den viktigste bildedokumentasjonen vi har. Jeg forstår det er du som har denne nettsiden:

 

http://www.holocaustinfo.net

 

Et bra tiltak som supplerer Vigrid sin på en utmerket måte. Håper noen her inne gidder å kontakte deg for å hjelpe deg med å legge ut mere stoff. Gå gjerne mere i bredden også for alt som har med Det Tredje Tyske Riket å gjøre henger sammen og brukes av HoloCa$h-industrien til å forsterke hverandre med.

 

Disse troende her inne minner jo om dem som i sin tid gikk rundt og plapret om at jorden var flat og Jesus ble født av en jomfru. Benektet du det eller dro det i tvil ble du straffet. Det gikk over med tiden da fornuften vant og det gjør det på dette tabuet også:) Takket være deg og dem som styrer Vigrid-siden:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Woina

 

Ja, jeg merker at det blir fler og fler som begynner å betvile Holocaust-historien.

 

Tror vi kan takke internet for det. Millioner har (gjennom internet) skjønt at Irak-historien og 9/11 er bogus, og så legger de 2+2 sammen og skjønner at Holocaust også er det.

 

Så du denne på Nyhetsspeilet, forresten? Stopp israeliseringa av Norge Bra saker.

 

Har ikke oppdatert nettsiden så mye i det siste, men legger merke til at den er populær både i Norge og i utlandet. Særlig i USA, England, Tyskland og Russland. Mange besøkere derfra. Har en egen versjon for utenfor Skandinavia på engelsk (IP-basert omdirigering.) Med tiden kanskje jeg får i gang en egen tysk versjon for Tyskland/Østerrike også. Vi får se.

 

Dette var en av de mest informative HC-videoene jeg fant siste tiden; om hvordan Zio-mafiaen fikk i gang Holo-hysteriet gjennom det amerikanske nazi-partiet på slutten av 1970-tallet. Altså: dette partiet var styrt av myndighetene hele veien. Helt sikkert. Tenker mye det samme om KKK også.

 

http://www.youtube.com/watch?v=qopYYgGUTQU

Endret av BelzeBob
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Woina

 

Ja, jeg merker at det blir fler og fler som begynner å betvile Holocaust-historien.

 

Tror vi kan takke internet for det. Millioner har (gjennom internet) skjønt at Irak-historien og 9/11 er bogus, og så legger de 2+2 sammen og skjønner at Holocaust også er det.

 

Så du denne på Nyhetsspeilet, forresten? Stopp israeliseringa av Norge Bra saker.

 

Har ikke oppdatert nettsiden så mye i det siste, men legger merke til at den er populær både i Norge og i utlandet. Særlig i USA, England, Tyskland og Russland. Mange besøkere derfra. Har en egen versjon for utenfor Skandinavia på engelsk (IP-basert omdirigering.) Med tiden kanskje jeg får i gang en egen tysk versjon for Tyskland/Østerrike også. Vi får se.

 

Dette var en av de mest informative HC-videoene jeg fant siste tiden; om hvordan Zio-mafiaen fikk i gang Holo-hysteriet gjennom det amerikanske nazi-partiet på slutten av 1970-tallet. Altså: dette partiet var styrt av myndighetene hele veien. Helt sikkert. Tenker mye det samme om KKK også.

 

http://www.youtube.com/watch?v=qopYYgGUTQU

 

Jeg er kjent med den historien der. myndighetene har full kontroll i alle vestlige land og der hvor det er nødvendig etablerer de falske fronter eller infiltrerer de ekte. Kjenner siden din godt, men i kveld fikk jeg bare inn den engelske delen. Skulle ønske noen ville hjelpe deg med stoff og satsing mot skolene. Særlig det alderstrinnet på ungdomsskolen hvor de dras med på hjernevaskingen til Auschwitz.

 

Har forresten ikke sett en eneste av de troende her inne legge fram et bevis eller forsøk på skrevet av dem selv. Det synes jeg er noe tafatt av dem, men ikke uventet. Jeg tror egentlig de vet at de bare jatter med Makten. Patetisk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Woina

 

Om du kommer til den engelske siden så betyr det at du surfer gjennom proxy. Altså - du kobler til nettet gjennom utlandet. Hmm... hvorfor gjør du det?

 

En ting jeg lurer på om Lachout-dokumentet: vet du noe om den "Militærpoliti-organisasjonen" major Müller og Emil Lachout var medlemmer av i 1948?

 

For de uinnvidde:

 

lachout_document.jpg

 

http://www.revisionists.com/others/lachout.html

 

http://www.ihr.org/books/kulaszka/29lachout.html

 

Min norske oversettelse: (fra engelsk, så den er ikke perfekt)

 

 

Det allierte militærpolitiets hovedkvarter

 

Wien 1.10.48

 

Memorandum Nr. 31/48

 

Den allierte etterforskningskommisjonen har til dags dato bevist at ingen giftgass var noen gang brukt for å drepe fanger i de følgende leirene: Bergen-Belsen, Buchenwald, Dachau, Flossenburg, Gross-Rosen, Mauthausen og satelittleirene Natzweiller, Nevengame, Niederhagen (Wewelsburg), Ravensbruck, Sachsenhausen, Stutthof, Theresienstadt.

 

I alle tilfeller der gassinger var påstått kunne det bevises at tortur hadde blitt brukt for å få frem tilståelser og vitner har løyet. Enhver tidligere internert som under avhør fortsetter å hevde at giftgass ble brukt til å myrde folk (spesielt jøder) skal rapporteres til dette kontoret, og om de insisterer på å fortsette å lyve, så skal de tiltales for å avgi falsk vitnesbyrd.

 

Signert av Major Müller

 

Kommanderende offiser

 

Det allierte militærpolitiet i Wien

 

Bevitnet av

 

Løytnant Lachout MP

 

http://www.holocaustinfo.net/no.php

Endret av BelzeBob
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Angående "Norwegian" defence league så er jeg egentlig glad for at de lager slike bullshit organisasjoner som gjør det enkelt å demonstrere hvorfor man bør påsette jødene enkelte restriksjoner, for vi kan ikke glemme at det er besteforeldrene og i noen tilfeller foreldrene til de samme skikkelsene som har vært de fremste talerørene for et "multikulturelt" samfunn.

 

Deres eneste bekymring er Islam og muslimer noe vi ikke hadde hatt grunn til å bry oss om hadde det ikke vært for jøden og hans multikultur.

Endret av pk2010
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Oppskrift på politistat:

 

1. Ta imot massevis av innvandrere og vær tolerant mot alle.

2. Fortsett med det. Samt underrapporter om alle problemene som oppstår og for all del ikke gjør noe med de.

3. Vent litt til.

4. La folk endelig folk få begynne å sloss mot hverandre.

5. Så venter du til det blir så ille at myndighetene må gjøre noe:

6. Politistat.

 

Hvite mot arabere/svarte

Hvite og jøder mot arabere/svarte.

 

I USA: hvite mot svarte, og latin-amerikanere mot alle.

 

Ja, at jøder i maktposisjoner går til angrep på "Goy" gjennom å lage et slikt opplegg tror jeg dessverre er sant.

 

Ihvertfall når det gjelder vårt naboland Sverige. Skal vi tro denne artikkelen: Jewish Media Influence in Scandinavia

 

Og at det store nasjonalistpartiet i Sverige, Sverigedemokraterna er bestevenn med Israel-gutta sier jo mye.

 

------------------------------

 

Jeg legger til: jeg er ikke i utgangspunktet motstander av innvandring. Men man må gjøre det på en rett måte. Hva er rett måte? Vel, se på hvilken politikk man har i mange ikke-hvite land.

 

Slik jeg ser det er "rasisme" et kunstig og unødvendig begrep. Et problem vi ikke trenger å ha. Men dette samfunnet skaper jo rasisme.

Endret av BelzeBob
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...