Gå til innhold

Den virkelige Hitler. NB: STERKE BILDER!


pk2010

Anbefalte innlegg

Nazistene hadde ganske så bra estetisk sans. Se på det de skapte + sjekk dokumentaren "Architecture of Doom." Litt vel mye av det gode, kanskje, men de prøvde ihvertfall å lage noe som var pent. Alt kommunistene lagde var grått og trist. Kommunistene hatet jo alt som var vakkert og godt. Ojsann - må korrigere meg selv en smule: hva med den T-banen i Moskva? Eller var det St. Petersburg? Den skal jo være så flott. Var dette kommunistenes verk? Unntaket som bekrefter regelen i så fall.

 

Man finner dog noen likheter i kunsten: statuene av de identitetsløse store sunne kraftige menn og kvinner med stolte blikk. (Osv. osv.)

 

Woina

 

Kommer du til å kommentere det "henrettelsesbildet"? Skal ikke mase mer. Hadde bare vært kjekt å lese hva du har å si om saken.

Endret av BelzeBob
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

BelzeBob: Jeg spurte deg et enkelt spørsmål, og du har nekter å svare på deg.

Spørsmålet er:

"Vis Nazistene bare drepte 1 million i stede for de påståtte 6, er det fortsatt "Holocaust"?"

Ja eller nei?

Vis du snart ikke svarer, må moderasjonen gripe inn, for dette begynner å bli en fin farse.

 

Jeg tar meg den friheten å svare på dette siden jeg har en viss formening om svaret.

 

Først og fremst er det stor forskjell på "å drepe (som i å myrde) og "å dø". Selv om vi begge skjønner at resultatet er det samme så kan vi vel begge være enige om at om 10.000 døde som følge av sult på grunn av krigen er det langt i fra det samme som om de ble gasset.

 

Og her har vi da det springende punktet for hva Holocaust dreier seg om. Det er den systematisk og planlagte planen om å utrydde jødene.

 

For jeg er helt enig med deg at man absolutt burde kalle det holocaust uavhengig om det er en eller 50 millioner.

 

Men om en da tar i betrakting at revisjonistene påstår at folk i stor grad døde av sult og sykdom mot slutten av krigen FORDI systemet kollapset så er det en tragisk konsekvens av krigen.

 

Om en likevel skal kalle dette for Holocaust så må man jo da også straffeforfølge de ansvarlige for alle de som døde i de allierte leirene, for ikke å snakke om de som omkom i russland.

 

Eller alle de som ble brent levende under teppebombingen av sivile mål i Tyskland.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

BelzeBob: Jeg spurte deg et enkelt spørsmål, og du har nekter å svare på deg.

Spørsmålet er:

"Vis Nazistene bare drepte 1 million i stede for de påståtte 6, er det fortsatt "Holocaust"?"

Ja eller nei?

Vis du snart ikke svarer, må moderasjonen gripe inn, for dette begynner å bli en fin farse.

 

Jeg tar meg den friheten å svare på dette siden jeg har en viss formening om svaret.

 

Først og fremst er det stor forskjell på "å drepe (som i å myrde) og "å dø". Selv om vi begge skjønner at resultatet er det samme så kan vi vel begge være enige om at om 10.000 døde som følge av sult på grunn av krigen er det langt i fra det samme som om de ble gasset.

 

Og her har vi da det springende punktet for hva Holocaust dreier seg om. Det er den systematisk og planlagte planen om å utrydde jødene.

 

For jeg er helt enig med deg at man absolutt burde kalle det holocaust uavhengig om det er en eller 50 millioner.

 

Men om en da tar i betrakting at revisjonistene påstår at folk i stor grad døde av sult og sykdom mot slutten av krigen FORDI systemet kollapset så er det en tragisk konsekvens av krigen.

 

Om en likevel skal kalle dette for Holocaust så må man jo da også straffeforfølge de ansvarlige for alle de som døde i de allierte leirene, for ikke å snakke om de som omkom i russland.

 

Eller alle de som ble brent levende under teppebombingen av sivile mål i Tyskland.

 

Dette har kommet fram så langt i tråden:

*Tyfus tok livet av en half million, og at noen døde av alderdom og vanelige sykdommer.

Videre kan vi f.eks si: For god margin kan vi sikkert runde av oppover og si det er 0,6 millioner som døde av følgene av dette

For at Holocaust skal finnes, må dødsfallene være forårsaket med vilje og viten fra Nazistene sin side. Vis de siste 3-4 millionene sultet til døde fordi landets infrastruktur ble bombet i biter, er ikke nazistene ansvarlig.

Vis de derimot ble gasset, eller drept på andre direkte forårsakede måter med vilje og viten, så finnes Holocaust.

 

Så er vi enige?

 

Dog, joda, som du impliserer: mangelen på straffing av krigsforbrytelser fra de allierte sin side må vel være et eksempel på at rettferdighet skjedde ikke sin fyllest, og at det er en del krigsforbrytere fra den allierte siden som gikk fri siden den som seirer skriver historien.

Men heldigvis er dette irrelevant for tråden :p

Lenke til kommentar

diablo

 

Det er neppe korrekt å si at tyfus tok livet av en halv million. Tyfus tok nok livet av langt færre. Men det er gjerne ikke helt feil å si at >500.000 i leirene og ghettoene døde av alle mulige typer sykdommer, skader, sult, alderdom osv. Altså hva vi kan kalle "naturlige årsaker" om den "unaturlige årsaken" er drap. Vi har dokumentet fra Arolsen som sier at i underkant av 400.000 døde i leirene (verifiserte dødsfall) og så kan vi regne med at 100.000 til døde i krigens sluttfase. Jeg snakker ikke om jøder. Jeg snakker om det totale antallet av fanger (som døde). Inklusiv jøder.

 

Hvilke 3-4 millioner snakker du om?

 

Jeg legger merke til at du forenkler ting voldsomt og tenker svært "firkantet." Virkeligheten er ikke like enkel som i en standard action-film, din skolebok eller dagens VG.

 

Du tar også for gitt at disse berømmelige 6 millionene faktisk eksisterte. Husk også at jødene før andre verdenskrig påstod det eksisterte 6 millioner jøder i Russland. Selv om det kun eksisterte 4 millioner. Noe du hadde fått med deg hadde du gått på nettsiden min og lest.

 

6 millioner tallet ble valgt av okkulte/religiøse årsaker. Det har ingenting med virkeligheten å gjøre.

 

600.000 dro fra Egypt til det lovede land. Gang 600.000 med Kabbalas hellige tall 10 og du får 6 millioner. Hvor mange som faktisk befant seg i tyskernes makt under andre verdenskrig er irrelevant. Holocaust skal ha 6 millioner ofre. Hadde det så bare vært 60.000 jøder i tyskernes leirer så hadde nok jødene fremdeles forsøkt seg på 6 millioner tallet.

 

Legg merke til at jødene aldri har forsøkt å øke tallet til 7 eller 8 millioner. Selv om det er høyere tall. Og til tross for alle mulige vitenskapelige nedjusteringer så vil de ikke "synke ned" til 5 eller 4 millioner. Dette er religiøs fanatisme. Har ingenting med virkelige forhold i nazi-Tyskland under andre verdenskrig å gjøre.

Endret av BelzeBob
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Om en likevel skal kalle dette for Holocaust så må man jo da også straffeforfølge de ansvarlige for alle de som døde i de allierte leirene, for ikke å snakke om de som omkom i russland.

 

Eller alle de som ble brent levende under teppebombingen av sivile mål i Tyskland.

Ikke om krigen ble ført i følge internasjonale avtaler om hvordan krig skal føres.

 

Kynikeren Mao sa:

 

"Krig er politikkens forlengelse og i siste instans går all makt ut av geværmunningen".

 

Man kan være enig eller uenig i det utsagnet. Quisling og hans menn ble dømt til døden for å ha kuppet makten. Mange av Nazistene for forbrytelse mot menneskeheten.

 

BelzeBob's taktikk er velkjent under navnet:

 

ostehøvel prinsippet.

 

Enes man om at det ikke var massedrap på 6 millioner jøder, noe de kildene jeg har sitert tyder på at er riktig, er neste skive av osten å enes om 1 million drap og til slutt null. Neste osteskive deretter er å påvise at det var de allierte (som gikk med brukket gevær) som var ansvarlig for krigen.

 

Når alle skivene er kuttet av osten kan man konkludere med at tyskerene kan starte en rettferdig revansje krig.

 

Personlig sannsynliggjør jeg at 6 millioner myrdede jøder er for altfor lite, ettersom jødene var og er spredt utover hele jorden og det er umulig å ha oversikt over hvem som er jøde og ikke. Noen jøder døde for eksempel helt sikkert i Stalins og andres hærer.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Kort om Marxistiske kilder:

 

Marx skriver i forordet i sitte hovedverk Das Kapital http://en.wikipedia.org/wiki/Das_Kapital

 

Kun en prosent av befolkningen begynner på det verket og av denne prosenten fullfører en prosent.

 

Det hevdes uten at jeg husker kilden at Karl Marx var en rotekopp som ikke hadde orden på sitt eget liv.

 

Google:

 

"hva er marxisme"

 

Der skal være en norsk bok med samme eller lignende tittel.

 

Som nevnt har jeg lite sans for skråsikre ideologier som Marxisme, Kommunisme og Nazisme.

 

<utenomsnakk til ettertanke>

Regimet i China, et land hvor lederne smiler og støtter regimer som Nord Korea og Burma påstås å være kommunistisk, men statskapitalistisme er vel en riktigere betegnelse. Deres største debitor er USA og i stedet for å kjøpe aksjer i selskaper, kjøper staten hele selskaper som Elkem og fiskefordlingsbedrifter på Island.

</utenomsnakk til ettertanke>

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Her over er en artikkel om Churchill's "Black Dog" som han selv kalte den mentale lidelsen sin til de grader påvirket psyken og handlingene hans.

Så vidt jeg vet, er Churchill's over hundre år gamle papegøye i live. Den kan på flytende Engelsk si:

 

Fuck the Nazis.

 

Du minner meg om en papegøye som plaprer i vei med å klippe, lime og spamme dette forumet med hatske og andre useriøse lenker.

 

Jeg venter på det første uavhengige selvstendige argumentet fra deg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Litt vel mye av det gode, kanskje, men de prøvde ihvertfall å lage noe som var pent. Alt kommunistene lagde var grått og trist. Kommunistene hatet jo alt som var vakkert og godt.

Der skal du nok slite. Russland er nok verdens største kulturnasjon og har produsert fantastisk kunst.

 

Der har de siste månedene gått noen utmerkede programmer på NrK som bekrefter det inntrykket. Husker ikke tittelen på dem, men det skulle nok ikke være vanskelig å søke på Nrk's sider eller bruke Google's site operator:

 

søke ord site:www.nrk.no

 

Eksempel:

 

Russland site:www.nrk.no

 

Ganske ofte gir Google bedre treff enn site søk.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar

Hitler5.jpg

 

pk2010 skal ha takk for å starte denne tråden. Jeg hadde helt glemt hva for en fascinerende person Adolf Hitler må ha vært. En av livvaktene hans, Rochus Misch, som bodde tett oppi han uttalte seg slik i sine memoirer:

 

"I den indre kretsen var Hitler en god leder. Både i boligdelen og arbeidsrommet (i Berlinbunkeren) var han svært avslappet. Han hadde en fyldig og rolig stemme. Det var ingen grunn til å være redd selv om man gjorde noen feil".

 

Kilde: http://www.natallnews.com/story.php?id=7144

Endret av Woina
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Jeg legger merke til at du forenkler ting voldsomt og tenker svært "firkantet." Virkeligheten er ikke like enkel som i en standard action-film, din skolebok eller dagens VG.

Det er vel du som forenkler veldig:

  1. Ved å vise til utvalgte bilder.
  2. Stort sett lenke til dine egne artikler.

 

Suggesjon (ved stadig å gjenta seg selv) er grundig behandlet i Ingjald Nissens bok. Bilde og videobombing kan også betraktes som moderne suggesjon på nettet der man prøver å prente bilder inn i lesers underbevissthet.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar

 

Suggesjon (ved stadig å gjenta seg selv) er grundig behandlet i Ingjald Nissens bok. Bilde og videobombing kan også betraktes som moderne suggesjon på nettet der man prøver å prente bilder inn i lesers underbevissthet.

På samme viset som at du hele tiden drar frem denne fullstendig uinteressante boken?

Lenke til kommentar

diablo

 

Det er neppe korrekt å si at tyfus tok livet av en halv million. Tyfus tok nok livet av langt færre. Men det er gjerne ikke helt feil å si at >500.000 i leirene og ghettoene døde av alle mulige typer sykdommer, skader, sult, alderdom osv. Altså hva vi kan kalle "naturlige årsaker" om den "unaturlige årsaken" er drap. Vi har dokumentet fra Arolsen som sier at i underkant av 400.000 døde i leirene (verifiserte dødsfall) og så kan vi regne med at 100.000 til døde i krigens sluttfase. Jeg snakker ikke om jøder. Jeg snakker om det totale antallet av fanger (som døde). Inklusiv jøder.

 

Ok.

 

Hvilke 3-4 millioner snakker du om?

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Holocaust#Jews

Siden det alltid påståes noen millioner, så må vel noen milloner ha blitt "drept" for at det må være "Holocaust"

 

Jeg legger merke til at du forenkler ting voldsomt og tenker svært "firkantet." Virkeligheten er ikke like enkel som i en standard action-film, din skolebok eller dagens VG.

 

Og? Hva mer?

Og ta det rolig, jeg godtar bevis, og jeg godtar bevis på motbevis, osv. Er fortsatt i debattmodus, saken er at med så mange sider så er jeg ikke overbevist over mer enn at 6 millioner er et for høyt tall, og at vi ikke kan attribuere alle dødsfallene til Nazistene da sykdom og hungerdød pga infastrukturbombing.

Dog, saken er vel at du hittil ikke har motbevist selve folkemordet, noe som gjør meg skeptisk siden det er store indikasjoner på at det har funnet sted.

 

Du tar også for gitt at disse berømmelige 6 millionene faktisk eksisterte. Husk også at jødene før andre verdenskrig påstod det eksisterte 6 millioner jøder i Russland. Selv om det kun eksisterte 4 millioner. Noe du hadde fått med deg hadde du gått på nettsiden min og lest.

 

6 millioner tallet ble valgt av okkulte/religiøse årsaker. Det har ingenting med virkeligheten å gjøre.

 

Vel, da har jeg lært noe nytt i dag også(Russlands jødetall altså).

Dog, de 6 millionene kommer fra folketelling før 1940 vs etter krigen, sier det på wikipedia, og der har vi tallet fra.

Det er store feil på dette tallet som du påmerker, og har klart å presenter godt.

Så vi er enige om at Nazistene ikke drepte 6 millioner jøder, det er vi.

 

 

600.000 dro fra Egypt til det lovede land. Gang 600.000 med Kabbalas hellige tall 10 og du får 6 millioner. Hvor mange som faktisk befant seg i tyskernes makt under andre verdenskrig er irrelevant. Holocaust skal ha 6 millioner ofre. Hadde det så bare vært 60.000 jøder i tyskernes leirer så hadde nok jødene fremdeles forsøkt seg på 6 millioner tallet.

 

Legg merke til at jødene aldri har forsøkt å øke tallet til 7 eller 8 millioner. Selv om det er høyere tall. Og til tross for alle mulige vitenskapelige nedjusteringer så vil de ikke "synke ned" til 5 eller 4 millioner. Dette er religiøs fanatisme. Har ingenting med virkelige forhold i nazi-Tyskland under andre verdenskrig å gjøre.

 

Så vis nazistene tok livet av 5 millioner i stede for 6, så kan vi ikke kalle det "Holocaust"?

Eller?

Det var jo spørsmålet mitt, og jeg tolker at du svarte "Nei, vi kan ikke kalle det Holocaust" fra det du svarer.

Lenke til kommentar

BelzeBob: Jeg spurte deg et enkelt spørsmål, og du har nekter å svare på deg.

Spørsmålet er:

"Vis Nazistene bare drepte 1 million i stede for de påståtte 6, er det fortsatt "Holocaust"?"

Ja eller nei?

Vis du snart ikke svarer, må moderasjonen gripe inn, for dette begynner å bli en fin farse.

 

Jeg tar meg den friheten å svare på dette siden jeg har en viss formening om svaret.

 

Først og fremst er det stor forskjell på "å drepe (som i å myrde) og "å dø". Selv om vi begge skjønner at resultatet er det samme så kan vi vel begge være enige om at om 10.000 døde som følge av sult på grunn av krigen er det langt i fra det samme som om de ble gasset.

 

Og her har vi da det springende punktet for hva Holocaust dreier seg om. Det er den systematisk og planlagte planen om å utrydde jødene.

 

For jeg er helt enig med deg at man absolutt burde kalle det holocaust uavhengig om det er en eller 50 millioner.

 

Men om en da tar i betrakting at revisjonistene påstår at folk i stor grad døde av sult og sykdom mot slutten av krigen FORDI systemet kollapset så er det en tragisk konsekvens av krigen.

 

Om en likevel skal kalle dette for Holocaust så må man jo da også straffeforfølge de ansvarlige for alle de som døde i de allierte leirene, for ikke å snakke om de som omkom i russland.

 

Eller alle de som ble brent levende under teppebombingen av sivile mål i Tyskland.

 

Så, du mener rett og slett at nazistene egentlig bare skulle oppbevare jødene i leirene på ubestemt tid, og at det egentlig var de grusomme allierte som indirekte drepte jødene ved å hindre Adolf & Co fra å ivareta mating og stell av jødene? For et tragikomisk forsøk på å sminke historien til fordel for nazistene.. I samme omgang må jeg påpeke at dere til stadighet drar inn andre lands fangeleirer for å unnskylde hva nazistene gjorde. Det at andre land hadde fangeleirer gir ikke nazistene noe mer rett til å drive utryddelsesleirer.

 

Hvilke kritikere mener egentlig at jødene døde av sult og sykdom fremfor gassing? Jeg skulle gjerne likt å sett hva de baserer uttalelsene sine på.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

En ting om gangen.

 

I Russland var der 3.2 millioner jøder i 1938. Skal vi tro denne folketellingen:

http://www.holocaustinfo.net/images/jews1.jpg

 

Litt fra "Best of" 6 millioner og holocaust:

 

1899: "mighty holocaust of Jews" i Spania:

http://img256.imageshack.us/img256/346/spanishholocaust.gif

 

1905: Russisk holocaust av jøder:

http://img220.imageshack.us/img220/6978/russiaholo5.gif

 

1906: 6 millioner i Russland som holder på å dø:

http://www.holocaustinfo.net/images/6_million_jews_russia_1906.jpg

 

1919: 6 millioner i Russland som har dødd eller holder på å dø:

http://www.holocaustinfo.net/images/first_holocaust.jpg

 

1921: 6 millioner i Russland som holder på å dø:

http://www.holocaustinfo.net/images/6_million_jews_russia_1920.gif

 

1933: "Run away from the holocaust":

http://img291.imageshack.us/img291/7872/worldsfirstholocaustsru.gif

 

1936: European holocaust:

http://img90.imageshack.us/img90/3101/smokinggun.gif

 

1938: 6 millioner ofre for anti-semittisme:

http://img148.imageshack.us/img148/7656/holyhoax.gif

 

1943: millioner er allerede drept. Flere kommer til å bli drept:

http://www.historiography-project.com/video/one-third/09.html

 

Jan. 8, 1945: 6 millioner har dødd i nazi-Tyskland:

http://img229.imageshack.us/img229/6661/jewsmadeupthenumber.gif

 

Feb. 17, 1945: Av Europas 6 millioner jøder slapp bare 500.000 unna døden:

http://img233.imageshack.us/img233/2323/total.gif

 

Noe snodig til slutt:

6millionliberated.gif

 

---

 

Bevis og "motbevis" for folkemord...

 

Tja, jeg kan ikke begynne å "motbevise" før andre begynner å bevise. Her på tråden har jeg ikke sett bevis for at så mye som én jøde døde i noe Holocaust. Så det er litt tidlig for meg å prøve å motbevise noe.

 

Addendum: jødenes antall i 1924: http://blaatt.net/bilder/jews1924.jpg

Endret av BelzeBob
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du har mulighet til å se masse bevis i denne tråden, hvis du vil, jeg sikter igjen til alle vitnene jeg dro frem, som dere fortsatt ikke har svart på. Dere er mest interesert i å synse rundt bilder. Det siste bildet som ble postet er kun en tekst med "skrivemaskin-font", du må gjerne hente selve kilden.

 

Dere nekter ikke på ghettoene, Hitlers antisemitisme og at jødene ble fraktet til store leirer hvor flere døde av sykdommer, men allikevel forguder dere mannen.

Hadde målet deres å fremme sannhet i historien, og ikke deres eget politisk ståsted hadde jeg hatt mulighet til å iallefall ta dere en smule seriøst.

Endret av Sebbe
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...