Gå til innhold

Den virkelige Hitler. NB: STERKE BILDER!


pk2010

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+3165

Du skjønner - det blir for mye goddag mann økseskaft for meg. Jeg forstår ikke hva Diablo & gjengen sier. Så mange utsagn uten logisk struktur. Hva betyr vel for eksempel dette: "Kildene dine motstrider ikke mine, derfor må du bevise at kildene mine er feil"? Jeg må melde pass.

Håper alle sperrer øyene opp for denne posten, dette er respons vi får når vi kommer med noen saklige, vanskelige spørsmål:

"Jeg forstår, gidder ikke å svare".

 

Dette er vel ene og alene grunn nok til å ignore hva denne karen har å komme med!

 

BB, I dare you to prove me wrong :-)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kult om du kan kommentere de bildene jeg postet på forrige side. Slikt er interessant.

 

Tar meg friheten i å kommentere disse bildene jeg, det er veldig interessant.

 

Tyske uniformer går jeg ut i fra:

 

koreanischer_soldat.jpg

 

arabs-greece.jpg

 

15.jpg

 

9915104.jpg

 

bundesarchiv_bild_101i-823-2704-10a_soldaten_der_legion_freies_indien.jpg

 

Bilde 1 viser kinesiske soldater i tysk utstyr. Tyskerne samarbeidet med kineserne fra århundreskifte og helt opp til 1937. Tyskerne fikk enorme mengder råmaterialer, mens tyskerne skulle modernisere den kinesiske hær og industri. Når nazistene tok makten ble samarbeidet intensivert. De fant en felles plattform i hat mot kommunistene. Tyskerne reorganiserte store deler av den kinesiske hær under ledelse av Hans von Seeckt, etter 1935 general Alexander von Falkenhausen. Hele 8 divisjoner ble trent til noe tilnærmet tysk standard. Kineserne kjøpte også tysk utstyr som de utstyrte disse med. Dog ble stort sett alle disse troppene eliminert av japanerne i de påfølgende årene.

 

Bilde 2 viser soldater i Legion Freies Arabien. I alle fall to bataljoner ble opprettet i 1943 med arabiske og svarte muslimer. Disse ble brukt mot partisaner i Hellas og Jugoslavia før de ble oppløst i Zagreb i 1945.

 

Bilde 3 viser tyske offiserer, formodentlig von Falkenhausen som inspiserer kinesiske tropper han hadde ansvar for å organisere.

 

Bilde 4 viser Chiang Wei-kuo, Chiang Kai-Shek (statsoverhode i Kina før kommunistene tok over) sin sønn som dro til Tyskland for militær utdanning. Han kommanderte en tysk panserenhet og var klar for å være med på invasjonen av Polen, men han ble tilbakekalt til Kina og slåss mot både japanere og kommunister.

 

Bilde 5 viser soldater fra Indische Legion, et regiment som ble opprettet i 1942, stort sett av krigsfanger fra den britiske hær tatt i Nord-Afrika, men og indere som bodde i Tyskland.

 

Litt bilder. Hva ser vi her?

15.jpg

 

Og her?

b86c8e176926.jpg

 

Det første bilde er som sagt fra Kina, men det andre er tyske soldater som henretter mennesker. Muliges partisaner, politiske motstandere, jøder eller andre sivile.

Endret av Partlow
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Tror du jeg tok disse opplysningene ut av løse luften? Mangler kilder? Overhodet ikke. Min nettside er proppfull av kilder. Inkl. Wikipedia, Vad Yashem, New York Times, ushm, historiske dokumenter, Verdensalmanakken, ekspertuttalelser, oppslagsverk osv osv.

 

[holocaustinfo.net]

Hvorfor nevner du er rekke nettsider, men lenker kun til denne?

Lenke til kommentar

Partlow

 

Spennende. Men jeg syns jeg leste et sted at soldatene på det øverste bildet er koreanere? Han øverst til venstre og han nederst til høyre har også typisk koreansk utseende.

 

Henrettelsesbildet: ja, jeg tror også dette er tyskere. Har lest at folk sier det er russere, men det ser ikke slik ut på uniformene. Er dette muligens Einsatzgruppen? Og hva vet du om Einsatzgruppen? Slik jeg forstår det var det disse som hadde til oppgave å slå ned på partisaner ute i feltet. Mange påstår at de spesielt "jaktet på jøder" og drepte disse, men for meg virker det ikke logisk.

 

De tyske soldatenes situasjon kan vel sammenlignes med hvordan det var for amerikanerne i Vietnam-krigen: litt vrient for dem - for det var ikke alltid så greit å vite hvem som var fienden. Stemmer det ikke også at det var en god del folk som kjempet uten uniform mot tyskerne? Dette er vel de som man kan kalle partisaner, tenker jeg. Tyskerne utviklet gjerne også paranoia. På alle plan - fra soldatene på bunnen til Hitler på toppen. At også tyskerne utførte fæle massakrer av uskyldige overrasker meg ikke. Om noen dokumenterer dette.

 

Tror du jeg tok disse opplysningene ut av løse luften? Mangler kilder? Overhodet ikke. Min nettside er proppfull av kilder. Inkl. Wikipedia, Vad Yashem, New York Times, ushm, historiske dokumenter, Verdensalmanakken, ekspertuttalelser, oppslagsverk osv osv.

 

[holocaustinfo.net]

Hvorfor nevner du er rekke nettsider, men lenker kun til denne?

 

Vel, for alt er samlet på den siden og satt inn i en sammenheng. Mye samme prinsipp som de fleste andre nettsider bruker.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Det virker nesten som det er 2 personer som bruker BelzeBob sin bruker - velger å tro at du ikke er schizofren.

 

Mest sannsynlig ikke. Schizofreni er en av de vanskeligst helbredbare sinnslidelser. Psykopati er ikke en sinnslidelse, men en tilstand. Jeg har ikke påstått at BelzeBob er psykopat, men mange i kretsen rundt Hitler og Quisling var nok det. Mange nazister var nok psykopater. Et typisk trekk. Jeg har aldri i mitt 63 årige liv hørt en nazist innrømme at han / hun tok feil.

 

Jfr. Boken "Psykopatens diktatur" av den anerkjente norske psykiater Ingjald Nissen.

 

Jeg kan også anbefale en mer overfladisk, men dog tankevekkende bok.

 

"Når de beste ikke makter mer" av en annen norsk psykiater, Tollak B. Sirnes. Den viser hvordan psykopatene i dagliglivet herser med de manisk depressive (finner mange kunstnere blant dem).

 

Imidlertid er det veldig sannsynlig at det mangehodede trollet har registrert seg med ulike profiler eller mobilisert sine venner fra Vigrid etc.

 

Bare noen raske kommentarer. Bruker ikke my tid på dette.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar

Selektiv neting?

Jeg spør igen: "Vis Nazistene bare drepte 1 million i stede for de påståtte 6, er det fortsatt "Holocaust"?"

 

Er det forskjell på å drepe 10% og 50% av et folkeslag?

 

Det er det, men jeg vil komme til roten.

Alt over 10.000 er vel et betydlig antall ja?

Så lenger nazistene satte jøder i gasskammer, og de klarte over et vist antall, hvor langt ned må vi får at vi ikke lengre synes det er holocaust? Jeg tror jeg ville ha sagt en plass under 10.000, andre er sikkert uenig med meg.

Spørsmålet er fortsatt det samme, er det fortsatt Holocaust vis det bare er 1 hel million drepte med vilje og viten?

Lenke til kommentar

diablo

 

Definér "Holocaust."

 

La meg hjelpe deg litt:

 

1. Hvorfor har vi ingen andre kjente folkemord med et slikt navn?

2. Hvorfor skriver vi Holocaust med stor H?

3. Hvorfor bruker vi det spesielle 6 millioner tallet?

4. Hvorfor bruker Goyim (ikke-jøder) "Holocaust", mens jødene selv bruker "Shoah"?

 

Mer:

 

5. Hvorfor er det mer spesielt at tyskere dreper noen millioner jøder enn at for eksempel Stalin dreper 5 ganger så mange hvite kristne?

6. Hvorfor får jødene gigant-erstatning for sin lidelse mens andre ikke får en krone?

7. Hvorfor "dokumenterer" Hollywood Holocaust så til de grader men går stille forbi andre og større tragedier?

8. Når skal Holocaust-hysteriet slutte?

9. Hvorfor får ikke folk vite at 6 millioner tallet er meget urealistisk?

10. Hvorfor kom ikke Holocaust inn i historiebøker og skolebøker før ca. 20 år etter krigens slutt?

 

Svar på disse, eller ihvertfall noen av de, så kan vi se om vi kan besvare ditt opprinnelige spørsmål. Et spørsmål jeg mener det ikke går an å si "ja" eller "nei" til.

 

Åja, spørsmål 11. : Hvorfor er jødenes holocaust det eneste folkemordet, eller den eneste historiske hendelsen, det er straffbart å trekke i tvil?

 

kgun

 

Er du opptatt av psykopati så last gjerne ned og les denne eboken: Marx and Satan

Endret av BelzeBob
  • Liker 1
Lenke til kommentar

diablo

 

Definér "Holocaust."

 

La meg hjelpe deg litt:

 

1. Hvorfor har vi ingen andre kjente folkemord med et slikt navn?

2. Hvorfor skriver vi Holocaust med stor H?

3. Hvorfor bruker vi det spesielle 6 millioner tallet?

4. Hvorfor bruker Goyim (ikke-jøder) "Holocaust", mens jødene selv bruker "Shoah"?

 

Mer:

 

5. Hvorfor er det mer spesielt at tyskere dreper noen millioner jøder enn at for eksempel Stalin dreper 5 ganger så mange hvite kristne?

6. Hvorfor får jødene gigant-erstatning for sin lidelse mens andre ikke får en krone?

7. Hvorfor "dokumenterer" Hollywood Holocaust så til de grader men går stille forbi andre og større tragedier?

8. Når skal Holocaust-hysteriet slutte?

9. Hvorfor får ikke folk vite at 6 millioner tallet er meget urealistisk?

10. Hvorfor kom ikke Holocaust inn i historiebøker og skolebøker før ca. 20 år etter krigens slutt?

 

Svar på disse, eller ihvertfall noen av de, så kan vi se om vi kan besvare ditt opprinnelige spørsmål. Et spørsmål jeg mener det ikke går an å si "ja" eller "nei" til.

 

Åja, spørsmål 11. : Hvorfor er jødenes holocaust det eneste folkemordet, eller den eneste historiske hendelsen, det er straffbart å trekke i tvil?

 

kgun

 

Er du opptatt av psykopati så last gjerne ned og les denne eboken: Marx and Satan

 

BelzeBob: Jeg spurte deg et enkelt spørsmål, og du har nekter å svare på deg.

Spørsmålet er:

"Vis Nazistene bare drepte 1 million i stede for de påståtte 6, er det fortsatt "Holocaust"?"

Ja eller nei?

Vis du snart ikke svarer, må moderasjonen gripe inn, for dette begynner å bli en fin farse.

Lenke til kommentar

6. Hvor stort var det nye Tredje Riket som Hitler hadde ambisjoner om å opprette?

 

Vanskelig å si. Kan muligens være en ide å studere skriftlige kilder på hva Hitler og de andre i sirkelen hans sa om dette. Kanskje det er noe om det i 'Mein Kampf'?

Fant dette sitatet på nettet:

 

"Today I am pleased that fate chose the city of Branau on the Inn of northern Austria as my birthplace. This little town is on the frontier of the two German states whose reunion, at least for those of us of the younger generation, will be the accomplishment of a lifetime. We must do everything we can to reunite these two states."

 

Ellers hevder jo folk alt fra at han kun ville gjenskape Germania, til at han hadde som mål å okkupere hele jordkloden.

Endret av Wyrd
Lenke til kommentar

6. Hvor stort var det nye Tredje Riket som Hitler hadde ambisjoner om å opprette?

 

Vanskelig å si. Kan muligens være en ide å studere skriftlige kilder på hva Hitler og de andre i sirkelen hans sa om dette. Kanskje det er noe om det i 'Mein Kampf'?

Fant dette sitatet på nettet:

 

"Today I am pleased that fate chose the city of Branau on the Inn of northern Austria as my birthplace. This little town is on the frontier of the two German states whose reunion, at least for those of us of the younger generation, will be the accomplishment of a lifetime. We must do everything we can to reunite these two states."

 

Vanskelig å vite. Men det virker for meg som at de som hadde tenkt å lage verdensherredømme var kommunistene, og ikke nazistene. Det ligger til stor grad i det ideologiske: de tyske nazistene viste en forståelse for at andre nasjoner, folkeslag og kulturer hadde rett til å eksistere på sitt eget vis. I likhet med den ariske/germanske nasjonen. Kommunistene derimot ville bare utslette "alt" og erstatte det med et nytt verdensomspennende diktatur.

 

Et lite sitat fra Marx her:

 

"The classes and the races too weak to master the new conditions of life must give way… They must perish in the revolutionary holocaust" - Karl Marx ( Marx People’s Paper, April 16, 1856)

 

--

 

Marx var passelig sprø. Jeg serverer et par godbiter til:

 

In his poem "Human Pride," Marx admits that his aim is not to improve the world or

to reform or revolutionize it, but simply to ruin it and to enjoy its being ruined:

 

With disdain I will throw my gauntlet

Full in the face of the world,

And see the collapse of this pygmy giant

Whose fall will not stifle my ardour.

Then will I wander godlike and victorious

Through the ruins of the world

And, giving my words an active force,

I will feel equal to the Creator.

 

Marx wrote in his new year's roundup of 1848 about "the Slavic riffraff," which

included Russians, Czechs, and Croats. These "retrograde" races had nothing left for

them by fate except "the immediate task of perishing in the revolutionary world

storm." "The coming world war will cause not only reactionary classes and dynasties,

but entire reactionary peoples, to disappear from the face of the earth. And that will

be progress." "Their very name will vanish."

 

Neither Marx nor Engels were concerned about the destruction of millions of people.

The former wrote:

 

A silent, unavoidable revolution is taking place in society, a revolution that cares

as little about the human lives it destroys as an earthquake cares about the

houses it ravages. Classes and races that are too weak to dominate the new

conditions of existence will be defeated.

 

In contrast, Hitler, who desired only the enslavement and not the destruction of these

nations, was much more humane than Marx. Engels wrote in the same vein:

 

The next world war will make whole reactionary peoples disappear from the face

of the earth. This, too, is progress.

Obviously this cannot be fulfilled without crushing some delicate national flower.

But without violence and without pitilessness nothing can be obtained in history.

 

Marx, the man who posed as a fighter for the proletariat, called this class of people

"stupid boys, rogues, asses.

 

Engels well knew what to expect from them. He wrote, "The democratic, red, yes,

even the Communist mob, will never love us."

Marx identified black people with "idiots" and constantly used the offensive term

"nigger" in private correspondence.

 

--

 

Fra "Marx and Satan" av Richard Wurmbrand: http://holocaustinfo.net/ebooks/marx_and_%20satan.pdf

Endret av BelzeBob
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Et lite sitat fra Marx her:

 

"The classes and the races too weak to master the new conditions of life must give way… They must perish in the revolutionary holocaust" - Karl Marx ( Marx People’s Paper, April 16, 1856)

 

 

Påpeke at Holocaust som brukt her har en noe annen mening en den har fått senere: http://en.wikipedia.org/wiki/Holocaust_%28sacrifice%29

 

Ikke det at det er så stor forskjelle mellom disse sosialistiske strømningene (Kommunistisk vs Fascistisk)

Endret av Skatteflyktning
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

kgun

 

Er du opptatt av psykopati så last gjerne ned og les denne eboken:

Jeg er ikke Marxist, men studie av Marxismen er et valgfritt fag i Sosialøkonomi. Marxismen har nok gitt nyttige innspill til teorien om merverdi og utbytting av fattige land. Marx ser på kapital som akkumulert arbeid. Min lærer Nobelprisvinner Trygve Haavelmo har skrevet et meget viktig memorandum fra sosialøkonomisk institutt:

 

"Samfunn styring og velferd"

 

I sum går det ut på at skråsikre ideologier kan lede til et helt annet enn det påtenkte målet. Meget lesverdig memo.

 

Jeg hadde økonometri som valgfitt fag. Haavelmos banebrytenede doktoravhandling som påstås å være minst 40 år forut for sin tid

 

http://stevereads.com/papers_to_read/the_probability_approach_in_econometrics.pdf

 

burde ha interesse for faggrener langt utenfor økonomifaget. De første ikke matematiske sidene burde være av interesse for de som leter etter objektive metoder. Haavelmo var en av de mest interessante, kanskje den mest interessante foreleser jeg noen gang hadde. Enormt inspirerende og avslappet. Ta en titt på de første sidene.

 

Ville nok foretrukket en lue fra den Røde Arme om jeg fikk kniven på strupen og måtte velge.

 

Jeg står fast ved det utsagnet. Omsider har jo også de kommunistiske Pelle http://no.wikipedia.org/wiki/Pelle-gruppen og Osvald http://no.wikipedia.org/wiki/Osvald-gruppen gruppene som måtte gjøre drittjobbene for Milorg http://no.wikipedia.org/wiki/Osvald-gruppen og Kompani Linge http://no.wikipedia.org/wiki/Kompani_Linge fått sin anerkjennelse. De krever ingen medaljer og noen av dem som blir spurt sier at det toget er gått.

 

Nå strides de om hvor ulike statuer skal stå.

 

Pelle Gruppen som opererte på Aker Brygge mener at det er historisk korrekt å plassere statuen av Max Manus på Vippetangen der han opererte. Pelle gruppen opererte på Aker Brygge.

 

Nordmenn kan strides om alt, derfor masjerer vi vanskelig i takt.

 

Som sagt, jeg er ikke religiøs. Utsagnet som ofte tillegges Karl Marx om at "Religion er Opium for folket" er også misforstått. I hvertfall strides de lærde om det. Karl Marx skulle med det mene at "Religion er viktig for folket".

 

Ville nok foretrukket en lue fra den Røde Arme om jeg fikk kniven på strupen og måtte velge.

 

Overbevis meg gjerne om hvorfor du ser ut til å foretrekke en Nazi Hjelm med Hakekors. Tror nok du skal slite der som i fortsettelsen i denne tråden.

 

Kan hende var Churchill enig med Mao's utsagn om at

 

"Min fiendes fiende er min venn"

 

når han lovet en av sine beste sigarer til alle smådjevler som kom opp fra helvete og sloss mot Hitler. (Anker)teksten på din lenke er vel treffende i så måte.

 

Om det er av interesse så stemmer jeg sosialdemokratisk inntil sosialdemokratiet nok en gang begynner med å sette medlemskap i EU på dagsorden. Det er nok en avsporing.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar

 

"Når de beste ikke makter mer" av en annen norsk psykiater, Tollak B. Sirnes. Den viser hvordan psykopatene i dagliglivet herser med de manisk depressive (finner mange kunstnere blant dem).

 

 

Apropos mentale lidelser og hvilke følger det kan få. Her er en av dem som var med å ødelegge Europa slik at vi sannsynligvis for alltid har mistet vår egen kultur og frihet; Winston Churchill.

 

churchill_rethink.jpg

 

Over er et bilde av en statue av Churchill i tvangstrøye.

 

http://www.healthieryou.com/exclusive/chanceth0196.html

 

Her over er en artikkel om Churchill's "Black Dog" som han selv kalte den mentale lidelsen sin til de grader påvirket psyken og handlingene hans.

Endret av Woina
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Vanskelig å vite. Men det virker for meg som at de som hadde tenkt å lage verdensherredømme var kommunistene, og ikke nazistene.

Hvorfor trakk de seg så ut av NordNorge?

 

Gjentar for n-te gang. Hvorfor rustet Hitler opp mens andre gikk med brukket gevær? Venter ikke noe vettugt svar. Slutt med dine falsum forsøk.

 

En rimelig tolkning av Den Røde Armes oppkupasjon av ØstEuropa kan jo være at Russerne / Georgieren Stalin hadde sett seg lei på alle angrepene fra Vest, Svenskene, Napolon og sist Hitler. Der er rom for mange tolkninger. Du vil aldri forstå hvordan Russerne (et konglomerat av 160 folkeslag) kommer til sitt konsensus i utenrikspolitikk. Norge sliter med sine to folkeslag, samer og andre nordmenn. Jeg har samelue som jeg foretrekker fremfor såvel en lue fra den Røde Arme som en Nazi hjelm. Har ofte lurt på om jeg skulle ta på meg den og publisere en video på nettet om hvordan jeg mener samene er behandlet i Norge. De var gode nok når de kunne hjelpe Jan Balsrud i krigen (se filmen 9 Liv). Tyskerne undervurderte som ventet samene enormt.

 

Det ligger til stor grad i det ideologiske: de tyske nazistene viste en forståelse for at andre nasjoner, folkeslag og kulturer hadde rett til å eksistere på sitt eget vis. I likhet med den ariske/germanske nasjonen. Kommunistene derimot ville bare utslette "alt" og erstatte det med et nytt verdensomspennende diktatur.

Som numre behandlet verre enn dyr. Tyskerne behandlet endog sine dyr dårlig. Jfr. boken "Avol spionhunden".

 

Elsket den boken som ung.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar

Bortsett fra rasismen og "demokratiet" har omtrent hele hans program blitt gjennomført i Norge etter krigens slutt, kun i det siste det har begynt å gli litt (minimalt) bort fra denne ideologien (Fascismen).

Nei Oslo ville vært en storgermansk hovedstad og ville sett helt annerledes ut enn i dag. Jeg har tegningene og de er gyselige for å si det mildt.

 

Har du en link til disse planene? Hadde vært artig å ta en kikk på det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Har du en link til disse planene? Hadde vært artig å ta en kikk på det.

Finn Søndagsutgaven av Oslo Dagblad 7 mai 1995 side 12 - 13.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...