Gå til innhold

Den virkelige Hitler. NB: STERKE BILDER!


pk2010

Anbefalte innlegg

Kan ikke du svare på mine spørsmål i stedet for å poste en haug av videoer som ingen liker?

 

Feil. Jeg liker dem og har ikke sett dem før. Skulle ønske at pk2010 ville samle filmene på en hjemmeside med norske kommentarer. Tror det ville blitt en suksess nå når vi i ettertid ser hvor mye rett han hadde:)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1. Da mangler vi bare kilder :p

 

2. Joda, sikkert. De allierte vant krigen, så demoniseringer er en selvfølge.

 

3. Du klarte heller aldri å avvise muligheten for at det ble brukt som gass for å drepe. De fleste argumentene du brukte var synsing, som ikke gjore noe mot argumentet til motstanderne dine.

 

5. Pen stråmann. Vis du tar noen til fange og lar dem sulte så er du ansvarlig for dette, men vis de sulter fordi du ikke kan skaffe mat til dem, så er det ikke lengre din skyld.

Og du ror deg unna spørsmålet, la oss stille det igjen: Vis nazistene tok livet av 1 million med vilje og viten under krig, er det fortsatt "Holocaust"?

 

Ingen roing her. Skjønner hva du mener om at det indirekte er nazistenes skyld om fangene deres dør av sult og sykdom, men denne måten å se ting på er også noe urettferdig. Hva med tyskernes intensjoner? Ville de at folk skulle bli syke og dø? Hvorfor brukte de da så mye energi på renhold? Hva med de alliertes bombekampanjer som godt mulig resulterte i at fangene ikke fikk den mat, de medisiner og den hygienen (Zyklon B) de trengte?

 

Du har kanskje sett disse før. Men se en gang til. Det øverste bildet er barn i nazistenes konsentrasjonsleirer. Det underste bildet er tyske barn som ikke satt i konsentrasjonsleir. Husk også på hvor mange utenfor leirene som ble bombet eller skutt. Så ironisk nok - så var det på noen måter bedre i leirene enn utenfor. For mange mennesker var det ihvertfall slik.

 

Jeg skjønner ikke dette med "Holocaust." Hvorfor skal man ha et spesielt navn for en slik hendelse? Om så dette faktisk skjedde, altså. Og t.o.m. et spesielt tall? Over 6 millioner svarte har dødd i Kongo det siste tiåret. Men vi assosierer ikke dette med noe spesielt navn eller tall. Og Hollywood har ikke laget film. Heller ikke er det forbudt å benekte at et folkemord har skjedd, og fortsetter å skje, i Kongo.

 

5. Ro ro til fiskeskjær?

Jeg stilte et spørsmål, og du har nektet å svare 2 ganger nå.

Endret av del_diablo
Lenke til kommentar

dachau-jews-ss.jpg

 

Her er en kroknese i prosessen med å slå ihjel en SS mann med spade i Dachau.

Det ser ikke ut som en SS-person. Uansett om det er en SS-mann eller ikke, bildet viser bare en person som står med en spade, sammen med to andre.

 

Hei Quote. Ser du kommenterer bildet av de to eksinternerte som slår i hjel en tilfangetatt og uvæpnet eks-SS-vakt i Dachau i april 1945. Bildet er tatt av en soldat i den amerikanske 45. divisjon "Thunderbird-divisjonen" som tyskerne overga Dachau-leiren til.

 

Amerikanerne begikk ved denne anledningen en ren nedslakting av tyske vakter som hadde overgitt seg og var avvæpnet. Flere hundre ble myrdet av amerikanerne uten noen form for straff i ettertid. Dette er faktisk den best dokumenterte krigsforbrytelsen på det området fra den andre verdenskrig hva de avestallierte angår. (Tror jeg).

 

Hvis du vil mere om det og dett bildet anbefaler jeg boken "Dachau - The Hour of the Avenger" hvor dette bildet er gjengitt med forklarende tekst på side 114.

 

Artig også er at siden Dachau var den første (tror jeg) leiren amerikanerne fikk overgitt brukte de leiren som bevis på tyskernes masseutryddelse av jøder og kjørte enorme kampanjer om det i USA. De har siden måttet gå tilbake på alt sammen og innrømmet bløffen, men fremdeles skal eldre amerikanere tro at det var her de mytiske 6 millioner jødene ble drept.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

shooting-graham.jpg

 

Her er også et såkalt bildebevis for holocaust. Bildet viser et nazi-monster som skyter en kvinne og hennes barn.

 

Men om man zoomer ut (i likhet med det velkjente bulldozer klippet) så blir virkeligheten en helt annen, da ser man nemlig at Nazi-monsteret beskytter kvinnen og barnet og sikter i virkeligheten lengere fram.

 

Gi oss originalet uten zoom da.

 

http://www.vigrid.net/hcmedlognensomvaapen.htm

 

 

Her er en kort artikkel på norsk som tar for seg dette bildet og bruken av det. Helt nederst er det en versjon av bildet med to ekstra geværløp til venstre og en fallen person ved den skytende soldatens føtter. Bruken av dette bildet gir en svært god innsikt i hvordan media bygger opp løgnen om de 6 millioner og hjernevasker folk til å tro poå den.

 

Det nest nederste bildet er typisk for det hvor den franske kjendisdame med topp troverdighet brukes som "sannhetsvitne". Hun vitner om at bildet viser en henrettelse av en kvinne og hennes barn i kvinneleiren Ravensbrück. Hun har tydeligvis sagt dette på kommando og aldri sett det hele bildet. problemet er jo at sier man imot dette i Frankrike og mange andre land blir man straffet for det.

Endret av Woina
Lenke til kommentar

1. Da mangler vi bare kilder :p

 

2. Joda, sikkert. De allierte vant krigen, så demoniseringer er en selvfølge.

 

3. Du klarte heller aldri å avvise muligheten for at det ble brukt som gass for å drepe. De fleste argumentene du brukte var synsing, som ikke gjore noe mot argumentet til motstanderne dine.

 

5. Pen stråmann. Vis du tar noen til fange og lar dem sulte så er du ansvarlig for dette, men vis de sulter fordi du ikke kan skaffe mat til dem, så er det ikke lengre din skyld.

Og du ror deg unna spørsmålet, la oss stille det igjen: Vis nazistene tok livet av 1 million med vilje og viten under krig, er det fortsatt "Holocaust"?

 

Ingen roing her. Skjønner hva du mener om at det indirekte er nazistenes skyld om fangene deres dør av sult og sykdom, men denne måten å se ting på er også noe urettferdig. Hva med tyskernes intensjoner? Ville de at folk skulle bli syke og dø? Hvorfor brukte de da så mye energi på renhold? Hva med de alliertes bombekampanjer som godt mulig resulterte i at fangene ikke fikk den mat, de medisiner og den hygienen (Zyklon B) de trengte?

 

Du har kanskje sett disse før. Men se en gang til. Det øverste bildet er barn i nazistenes konsentrasjonsleirer. Det underste bildet er tyske barn som ikke satt i konsentrasjonsleir. Husk også på hvor mange utenfor leirene som ble bombet eller skutt. Så ironisk nok - så var det på noen måter bedre i leirene enn utenfor. For mange mennesker var det ihvertfall slik.

 

Jeg skjønner ikke dette med "Holocaust." Hvorfor skal man ha et spesielt navn for en slik hendelse? Om så dette faktisk skjedde, altså. Og t.o.m. et spesielt tall? Over 6 millioner svarte har dødd i Kongo det siste tiåret. Men vi assosierer ikke dette med noe spesielt navn eller tall. Og Hollywood har ikke laget film. Heller ikke er det forbudt å benekte at et folkemord har skjedd, og fortsetter å skje, i Kongo.

 

5. Ro ro til fiskeskjær?

Jeg stilte et spørsmål, og du har nektet å svare 2 ganger nå.

 

 

Hei mister

 

Jeg "nekter" ikke noe som helst. Tvert i mot svarer jeg så godt jeg kan på de spørsmål du stiller. Hvor merkelige de enn måtte være. Men hvorfor er det jeg som er på tiltalebenken her? Jeg kan ikke huske at du har postet særlig mye som underbygger din teori om at 6 millioner jøder ble holocaustet.

 

Neida, ingen kan noensinne bevise at tyskerne ikke gasset jøder.

 

Prøv å forstå at den som kommer med en anklage er den som må legge fram beviser.

 

Jeg har ingenting å bevise her.

 

Kutt ut den lett spydige og barnslige stilen. Vi diskuterer mord på 6 millioner menn, kvinner og barn her. Vis oss bevisene.

Endret av BelzeBob
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Så kommer folk likevel og forteller han at han er en Hitler-fanatiker og nazist. I tillegg kommer det personer som kanskje bare har lest BB sitt siste innlegg og oppfatter han som frekk, når han egentlig bare er frustrert over å måtte forklare ting om og om igjen. Jeg blir frustrert bare av å lese et langt innlegg han skriver, for å så lese to-tre svar hvor folk kommer med usaklige argument. Hvor mange ganger har han ikke forklart prinsippet med "you can not prove a negative"? Likevel spør folk om han kan bevise at det ikke fant sted.

Ja, han har jo vært så veldig mye bedre med sine påstander om at alle som er for Holocaust er hjernevasket.

Forklare ting om og om igjen, ja, om trent det samme som vi må gjør for han, hvorfor skal hans omargumentering være mer gylid enn våres?

"You can't prove a negative" er ikke akkurat enn allmenn lære, og det med god grunn, fordi "You Can Prove a Negative".

 

Er det en ting jeg som nøytral bruker har fått ut av dette, så er det at BB i alle fall kommer med bilder, kilder, videoer, dokumenter o.l. for å vise til sine påstander. Så da er det vel bare rett og rimelig for at han kan forvente at de som er uenige kan gjøre det samme.

De såkalte "bevisene" til BB, bærer mangel troverdighet, kilder og masse er hentet fra hans EGEN siden, gud forby at jeg linker til den.

Det er kommet med masse beviser for holocaust, disse har selvfølgelig skeptikeren avvist/ignorert (se blant annet Sebbe sin innlegg), because that is what they do.

En del av BB's "beviser" baserer jeg også på å at det finnes andre grusomheter i verden, som Guatanamo Bay og det faktum at de allierte slapp mer bomber over tyskland enn vice versa (two wrongs doens't make one right prinsippet er nevnt opptil flere ganger), som du sikkert forstår, beviser dette ingenting, og det egentlig et helt annet tema. Likevel presiserer BB å linke til dette om og om igjen.

Jeg har innsett at BB stiller noen viktig spørsmål, men ingen her på forumet har kompetansen, kunnskapen eller ressursene til å svare på det spørsmålet. Alt vrøvlet han kommer med innimellom kunne han ha spart seg for.

For å ta et eksempel, så er de strukturelle bevisene (gasskamrene / krematoriene) som blir fremlangt, bare vås i følge BelzeBob, men han presierer likevel å linke til det han kaller et "svømmebasseng i Auschwitz", et bevis for høy komfort i Auschwitz, en kan jo da spør hvorfor dette er et bedre bevis å argument enn gasskamerne/krematoriene.

Jeg har faktisk ikke sett noe bevis at dette vannresorvaret faktisk ble brukt av fangene til å bade i, men det finnes nok av beviser for at dette ble brukt som et vannresorvar av brannvesenet, blant annet skiltet som står der "Fire brigade reservoir built in the form of a swimming pool, probably in early 1944."

 

Og det verste er faktisk at enkelte brukere sammenligner han med trådstarter, pk2010. Ut i fra det jeg har lært av tråden, så må det være at pk2010 er en ganske fanatisk person med tydelige vrangforestillinger som han mener han har rett i. BelzeBoB på sin side er åpen til nye fakta, men stiller seg bare kritisk til veldig mye, i tillegg til å sitte på mye fakta.

Angående PK, kan jeg være enig, BB er ikke på hans nivå. Men hans naivitet ovenfor temaet og vinkle ting i kun en retning, viser at BB ikke er særlig mottagelig for noe, dermed ikke en åpen diskusjon, hvor noen faktisk kan ta lære av noe.

Har faktisk ikke sett et eneste presentert bevis, som BB har vurdert, tatt til seg eller vært enig i, og det sier vel seg litt om om hvor bestemt denne karen er, og dermed blir en saklig diskusjon en umulighet.

 

Du har tydeligvis allerede lagt deg en mening på grunnlag måten BB argumenter på, og ikke hva bevisene faktisk sier.

Litt ironisk, her ber BB om høyere kildekritikk, likevel sluker du det han sier helt og rått.

Endret av Slettet+3165
Lenke til kommentar
De såkalte "bevisene" til BB, bærer mangel troverdighet, kilder og masse er hentet fra hans EGEN siden, gud forby at jeg linker til den."

 

Tror du jeg tok disse opplysningene ut av løse luften? Mangler kilder? Overhodet ikke. Min nettside er proppfull av kilder. Inkl. Wikipedia, Vad Yashem, New York Times, ushm, historiske dokumenter, Verdensalmanakken, ekspertuttalelser, oppslagsverk osv osv.

 

Sjekk selv: http://www.holocaustinfo.net

Endret av BelzeBob
Lenke til kommentar

Så var vi tilbake til holocaust. Jeg trodde faktisk det ble "bestemt" at vi skulle la det ligge en stund nå? For å la tråden gå en litt annen retning, i en litt mer opplysende-uten nedlatende snakk retning.

 

Ellers så synes jeg ikke vigrid er en videre bra kilde. Det blir litt som å gå inn på kirken.no for å få en nøytral opplysende beskrivelse og argumenter for at gud ikke finnes.

 

Vanskelig å holde seg unna HoloCa$h, som Vigrid helt logisk kaller myten om de 6 millioner. Det er det store Tabu i den vestlige verden. Vigrid er ikke bare "en videre bra kilde", men den beste såkalte alternative eller dogmekritiske kilden du finner på norsk om mange forhold rundt den 2. verdenskrig. Både HoloCa$h og Holocaust. Det siste betyr "brennoffer" og passer logisk sett derfor glimrende til masseslaktingen av tyske sivile under brannbombingen av de tyske byene under den 2. verdenskrig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Prøv å forstå at den som kommer med en anklage er denne som må legge fram beviser.

Det er du som anklager historien for å være feil?

 

Uansett, så må alltid anklagede eller deres representanter også motbevise anklagen.

 

Vist du er anklaget for mord, og faktisk ikke gjør noe for å motbevise det, da er du jo dømt til å bli (u)skyldig dømt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165
De såkalte "bevisene" til BB, bærer mangel troverdighet, kilder og masse er hentet fra hans EGEN siden, gud forby at jeg linker til den."

 

Tror du jeg tok disse opplysningene ut av løse luften? Mangler kilder? Overhodet ikke. Min nettside er proppfull av kilder. Inkl. Wikipedia, Vad Yashem, New York Times, ushm, historiske dokumenter, Verdensalmanakken, ekspertuttalelser, oppslagsverk osv osv.

 

Sjekk selv: http://www.holocaustinfo.net

Ja, er fullt klar over at du har kilder fra andre sider.

Men alt på din side er vinklet i den retningen DU ønsker at det skal vinkles i, det er trossalt DU som har samlet alt fakta og presentert det på DIN hjemmeside.

 

Edit: ser du hva som går igjeN?

Endret av Slettet+3165
Lenke til kommentar

Jaja Woina. Lurer på om disse bevisene for at slemme Dolfen gasset 6 millioner og gjorde de om til lampeskjermer kommer snart. Vi har vel ventet 50 år på disse bevisene.

 

Lurer på:

 

1. Er Tyskland teknisk sett fremdeles okkupert?

2. Hvor utrolig mye penger har Tyskland måttet betale til Israel, bygging av Holocaust-museer osv?

 

Litt bilder. Hva ser vi her?

15.jpg

 

Og her?

b86c8e176926.jpg

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Så var vi tilbake til holocaust. Jeg trodde faktisk det ble "bestemt" at vi skulle la det ligge en stund nå? For å la tråden gå en litt annen retning, i en litt mer opplysende-uten nedlatende snakk retning.

 

Ellers så synes jeg ikke vigrid er en videre bra kilde. Det blir litt som å gå inn på kirken.no for å få en nøytral opplysende beskrivelse og argumenter for at gud ikke finnes.

 

Vanskelig å holde seg unna HoloCa$h, som Vigrid helt logisk kaller myten om de 6 millioner. Det er det store Tabu i den vestlige verden. Vigrid er ikke bare "en videre bra kilde", men den beste såkalte alternative eller dogmekritiske kilden du finner på norsk om mange forhold rundt den 2. verdenskrig. Både HoloCa$h og Holocaust. Det siste betyr "brennoffer" og passer logisk sett derfor glimrende til masseslaktingen av tyske sivile under brannbombingen av de tyske byene under den 2. verdenskrig.

"Humor"-sidene til Vigrid sier vel sitt om hvor bra den siden fungerer som den "beste såkalte alternative eller dogmekritiske kilden du finner på norsk"

Lenke til kommentar
Hei mister

 

Jeg "nekter" ikke noe som helst. Tvert i mot svarer jeg så godt jeg kan på de spørsmål du stiller. Hvor merkelige de enn måtte være. Men hvorfor er det jeg som er på tiltalebenken her? Jeg kan ikke huske at du har postet særlig mye som underbygger din teori om at 6 millioner jøder ble holocaustet.

 

Neida, ingen kan noensinne bevise at tyskerne ikke gasset jøder.

 

Prøv å forstå at den som kommer med en anklage er den som må legge fram beviser.

 

Jeg har ingenting å bevise her.

 

Kutt ut den lett spydige og barnslige stilen. Vi diskuterer mord på 6 millioner menn, kvinner og barn her. Vis oss bevisene.

 

3 ganger? Virker lovende du.

Spørsmålet er: "Vis nazistene bare drepte 1 million i stede for 6, er det fortsatt holocaust?"

Det er et veldig enkelt spørsmål: Ja eller nei?

 

Og til hva du derimot småprirker på: Kildene dine motstrider ikke mine, derfor må du bevise at kildene mine er feil.

"Du kan ikke bevis en negativ" var det du eller noen andre som sa det? :p

Lenke til kommentar

Og til hva du derimot småprirker på: Kildene dine motstrider ikke mine, derfor må du bevise at kildene mine er feil.

 

Det synes jeg virker greit...

 

For at Belsebob skal si at del_diablo kilder tar feil må man jo på en eller annen måte finne grunnlaget for denne påstanden.

 

Å bevise er vel kanskje ikke alltid like lett, men i alle fall forklare på en saklig måte hvorfor man mener at informasjonen som fremmes er feil.

Endret av αкαѕнα
Lenke til kommentar

Akasha

 

Du skjønner - det blir for mye goddag mann økseskaft for meg. Jeg forstår ikke hva Diablo & gjengen sier. Så mange utsagn uten logisk struktur. Hva betyr vel for eksempel dette: "Kildene dine motstrider ikke mine, derfor må du bevise at kildene mine er feil"? Jeg må melde pass.

 

Samtidig: jeg har overhodet ingenting investert i dette. Syns bare det er greit å studere - samt demonstrere for andre hvilken grov mangel på beviser som eksisterer for Holocaust-historien. I løpet av denne tråden - hvilke beviser har du vel sett for at Holocaust skjedde?

 

Yoshii & nico69

 

Fortell gjerne mer om hvordan dere ser på Holocaust-saken. Hvilke ting er det som skurrer mest for dere?

 

Woina

 

Kult om du kan kommentere de bildene jeg postet på forrige side. Slikt er interessant.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...