Gå til innhold

Den virkelige Hitler. NB: STERKE BILDER!


pk2010

Anbefalte innlegg

Jeg vil gjerne se konkrete eksempler på at tyskerne mishandlet og henrettet fanger og sivile. Og at de brukte tortur. Noe det faktisk ikke forundrer meg om Gestapo brukte. Temmelig rart om de ikke gjorde det.

 

Men anyway: den store saken er Holocaust. Enda har jeg ikke sett bevis for at ett menneske døde i Holocaust. Og folk snakker om 6 millioner. Har ikke sett noen dokumentasjon om gasskamrene heller.

 

pk2010: gi oss et kurs i uniform-gjenkjenning, OK?

 

Tyske uniformer går jeg ut i fra:

 

koreanischer_soldat.jpg

 

arabs-greece.jpg

 

15.jpg

 

9915104.jpg

 

bundesarchiv_bild_101i-823-2704-10a_soldaten_der_legion_freies_indien.jpg

Endret av BelzeBob
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

EG4.jpg

 

Hvorfor bygger man leirer med så sinnsykt mange krematorieovner og så trange soveplasser og skipper folk tettpakket rundt i tåg?

Furnace.jpg

 

Jeg kan klart innrömme at jeg googlet og fant dette:

Plan01.jpg

The plan of the gas chamber of Krema II in Auschwitz. The air extraction system (which the Holocaust deniers claim didn't exist) is clearly shown: "entluftungskanal" means air extraction duct, and "Beluftung" means ventilation. Remains of the air-extraction system can still be seen in the ruins.

EG3.jpg

 

Resttl1.jpg

A letter asking for a truck to bring Zyklon-B to Auschwitz; uses the standard camouflage term "resettlement of Jews" to refer to extermination. Another such document asks for "material for special treatment" - another term used to disguise extermination (more on these terms in our file of Nazi documents). Comments inside square brackets [...] are mine.

 

Så har dere dette, som dere blindt overså.

 

dachau-jews-ss.jpg

 

Her er en kroknese i prosessen med å slå ihjel en SS mann med spade i Dachau.

 

Hvordan vet du det?

Lenke til kommentar

Du har ikke sett på den posten, gjør det først.

 

Hvorfor tar du generelt ikke å svarer til noe av det jeg har postet på forrige side? Soldater som innrømmer hva de gjorde, frigjørene som forteller sitt syn da de kom dit, og jødene som forteller om sitt liv der inne. Så har du også bildematerialet.

 

Lykke til.

Endret av Sebbe
Lenke til kommentar

Israel ville uansett blitt til uten Holocaust, i 1922 var antallet Jøder i Britisk Palestina, 11% innen 1945 var over 33% jødiske, innen Britene hadde kommet seg ut hadde Israel uansett vært majoritet Jødisk.

Hvorfor da late som det skjedde?.

Hmm, jeg vil si meg svært uenig, Folkeforbundet og en del europeiske land (ikke minst USA) hadde stor sympati for jødene etter WW2, det er ikke 100% grunnen til at Israel som stat er som den er i dag, men en veldig viktig faktor likevel. Majoriteten hadde ikke blitt jødisk, hvordan immigrasjon fungerte til datidens mandaten palestina, er ikke gjort på vegne om hva som er best av folket, ei heller tillatelse fra de lokale, dette er britene som gjør hva en de vil på et område de har kontroll over. Men dette er ikke tråden om dannelsen av staten Israel.

 

On topic: Jeg syns det er svært interessant å lese om litt av hvert, jeg er ikke typen som aksepter noe for sannhet automatisk (for verken det ene eller det andre), jeg lærte svært lite om holocaust på skolen, og syntes det var svært dumt, vi måtte dog se endel hollywood filmer om dette. Som historie student, forstår jeg godt hvorfor en ønsker å betvile noe, bare nylig lærte jeg en del om den franske revolusjonen, og Napoleon, og her var det mye uønsket sannhet.

Jeg tar likevel ikke side med noen, jeg har ikke lært nok om emnet selv ennå for å si noe.

 

Jeg har lagt merke til at ingen rasistiske (iallefall ikke direkte) meninger/setninger har blitt sagt av trådstarter og Belzebob, det jeg har derimot sett er folk som truer med vold (ikke direkte selvsagt) ved å være en holocaust fornekter? Ikke helt ytringsfrihet jeg trodde vi hadde til lands (ja forumet er privat, men tråden lever jo forsatt, sier ikke det litt?)

 

Hilsen historie student på UiA.

 

edit: angående Norge, var det ikke snakk om opptil 500.000 tyske soldater var i Norge, lærte i grunn aldri hvorfor det var så mange.

Endret av amir90
  • Liker 1
Lenke til kommentar

BelzeBob: Uniformer er ikke mitt område, jeg bare gjengir av hva jeg minnes i dette tilfellet. Mulig noen andre som har mere kunnskaper om uniformer kan klargjøre mere.

 

A-ha. Vel, det er et tjukt svart belte med blank spenne som går igjen ser jeg. Og uniformen har en bestemt form. Går liksom utover under beltet. Men jeg er ikke flink til dette heller. Slikt bør man egentlig kunne svare på...

 

Åja: her er det noen som snakker om akkurat dette bildet. Bildet er litt tydeligere også: http://engforum.pravda.ru/showthread.php?282440-Putin-says-Stalin-massacred-Poles-out-of-revenge/page4

 

b86c8e176926.jpg

 

Men fremdeles kan jeg ikke "kjenne igjen" noe. Eller.....? Har flere av soldatene en ørn over høyre (venstre for oss) brystlomme? Og hva med de luene?

 

Hmm... jeg holder det åpent... BB EDIT: tror det er tyskere jeg. Med mindre noen kan dokumentere at det er noe i veien med uniformene.

Endret av BelzeBob
Lenke til kommentar

shooting-graham.jpg

 

Her er også et såkalt bildebevis for holocaust. Bildet viser et nazi-monster som skyter en kvinne og hennes barn.

 

Men om man zoomer ut (i likhet med det velkjente bulldozer klippet) så blir virkeligheten en helt annen, da ser man nemlig at Nazi-monsteret beskytter kvinnen og barnet og sikter i virkeligheten lengere fram.

Lenke til kommentar

Sjekk haugen med lik i bakgrunnen. Sikkert andre som har lidd samme skjebne.

Kan ikke du svare på spørsmålet til meg og Sebbe? Det er umulig å fastlå at det er vakter som ligger døde i bakgrunnen.

 

shooting-graham.jpg

 

Her er også et såkalt bildebevis for holocaust. Bildet viser et nazi-monster som skyter en kvinne og hennes barn.

 

Men om man zoomer ut (i likhet med det velkjente bulldozer klippet) så blir virkeligheten en helt annen, da ser man nemlig at Nazi-monsteret beskytter kvinnen og barnet og sikter i virkeligheten lengere fram.

Kan ikke du legge ut originalbildet da?

Lenke til kommentar

shooting-graham.jpg

 

Her er også et såkalt bildebevis for holocaust. Bildet viser et nazi-monster som skyter en kvinne og hennes barn.

 

Men om man zoomer ut (i likhet med det velkjente bulldozer klippet) så blir virkeligheten en helt annen, da ser man nemlig at Nazi-monsteret beskytter kvinnen og barnet og sikter i virkeligheten lengere fram.

 

Gi oss originalet uten zoom da.

Lenke til kommentar

pk2010: Jeg skjønner ikke hvilket grunnlag du har for alle dine meninger, så jeg har noen spørsmål. Håper du klarer å svare så godt du kan.

 

1. Hva har jødene gjort galt? Det må jo være en grunn til dette hatet og drittsleninginga du har mot jødene.

2. Er jødene en mindreverdig rase? Og på hvilken måte?

3. Hvordan kan du karakterisere alle jøder på samme måte? Hvis jeg konverterer til jødedommen, er jeg da blitt en annen rase?

Lenke til kommentar

[snipp]

 

Denne posten skulle jeg ønske at belzebob eller noen andre revisjonister forklarte litt.

 

takk

 

Vel, det var mye på en gang. Hulter til bulter:

 

* arkitekttegningen, som jeg tror er for en av kremaene i Auschwitz, den har jeg kommentert før. Det er ingenting skummelt med den. Bare en tegning av en likkjeller. Og ja, den har noen ventilasjonskanaler. Og det er helt normalt.

 

* bestilling av Zyklon B + bruken av ordet "sonderbehandlung." Zyklon B = ingenting skummelt. Et desinfeksjonsmiddel. Ville man absolutt bruke det til å gasse jøder med i hemmelighet, så unngikk man vel å lage papirer om det. Sonderbehandlung = på norsk "spesial-behandling", kan også forstås som "spesielle behov." Sonderbehandlung kunne bety alt mellom himmel og jord. Det betød ofte at: vanlig prosedyre skulle i dette tilfellet ikke følges for andre ting var arrangert. Kan ha vært alt fra pianotimer, og frokost med nykokte egg til gassing. Vanskelig å si. Fins massevis av referanser til dette ordet i tyske dokumenter. Ble også diskutert på Nuremberg. Det er bare et ord.

 

* bildet av de nakne i kjetting kjenner jeg ikke til. Det må sebbe forklare for oss.

 

* øverste bildet: en fyr blir henrettet. Etter at en bønsj med andre har blitt henrettet. Jeg tror dette er tyskere, og ikke russere som pk2010 sier. Ser på uniformene. Anyway: hvorfor blir disse folkene henrettet? Husk navnet "insurgents" fra Irak, Afghanistan osv; dette kan ha vært det vi kaller "motstandsfolk" eller hva tyskerne kalte "terrorister." Altså: ikke folk som bare satt og spilte domino.

 

* bilde av en rad med noe som ligner på krematorieovner. Her vil jeg gjerne vite hvor bildet er fra. Men uansett: ingenting kriminelt med å ha ovner. Men er det ovner vi ser? Ja, det er det. 14 ovner. Jeg vet ikke hvilken krema som hadde så stor kapasitet. Krema I hadde kun 6 ovner, og Krema II 6 eller mindre. Sebbe må gi mer info her.

 

fake_shooting.jpg

 

There you go.

 

Det ser ut som en annen soldat som sitter der ved siden av noen andre lik. Hvordan du kan trekke den slutningen at soldaten IKKE sikter på mora, er vanskelig for meg å forstå. Hva det svarte er, ser jeg ikke.

 

Håper dere kan svare på Sebbe sin post også.

 

Damen på bildet er nærmere oss enn hva soldaten er. Han skyter til venstre for henne mot fienden som er til høyre i bildet (forbi bildet). Slik ser det ihvertfall ut for meg.

 

----------------------------------------------------

 

Sonderbehandlung

 

Fra Nuremberg-dokumentene:

 

"Sonderbehandlung" (special treatment) is an example of the ugly jargon used in all

bureaucracies, and is probably best translated as "treatment on a case by case basis".

Kaltenbrunner was able to show that it meant, in the context of one document, the right to

drink champagne and take French lessons. The prosecution got a winter resort mixed up with

a concentration camp (XI 338-339 <<374-375>>); (XI 232-386 <<259-427>>; XVIII 40-68

<<49-80>>). (The winter resort document is Document 3839-PS, XXXIII 197-199, an

"affidavit").

Endret av BelzeBob
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...