Gå til innhold

Den virkelige Hitler. NB: STERKE BILDER!


pk2010

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9871234

Den lille tiden med mer diskusjon og opplysning ang. Hitler - uten å dra inn holocaust var en mye mer produktiv tid.

Det hadde nok vært mye bedre å kalle det masseutryddelse av

  1. Annerledes tenkende.
  2. Folk av de raser Hitler ikke likte.
  3. Folk med avvikende seksuell legning.
  4. Ansvaret for at over 50 millioner mennesker døde i en krig med det formål å opprette det tredje rike med Tysk overherredømme.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

EG4.jpg

 

Hvorfor bygger man leirer med så sinnsykt mange krematorieovner og så trange soveplasser og skipper folk tettpakket rundt i tåg?

Furnace.jpg

 

Jeg kan klart innrömme at jeg googlet og fant dette:

Plan01.jpg

The plan of the gas chamber of Krema II in Auschwitz. The air extraction system (which the Holocaust deniers claim didn't exist) is clearly shown: "entluftungskanal" means air extraction duct, and "Beluftung" means ventilation. Remains of the air-extraction system can still be seen in the ruins.

EG3.jpg

 

Resttl1.jpg

A letter asking for a truck to bring Zyklon-B to Auschwitz; uses the standard camouflage term "resettlement of Jews" to refer to extermination. Another such document asks for "material for special treatment" - another term used to disguise extermination (more on these terms in our file of Nazi documents). Comments inside square brackets [...] are mine.

 

Så har dere dette, som dere blindt overså.

Endret av Sebbe
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Skal vi "utnevne" det største offeret i andre verdenskrig må det vel være hvite kristne. Regner med det døde minst 30 millioner slike.

Et land alene, Russsland hadde de tapene på grunn av Hitlers prosjekt. Hitler rustet opp mens andre gikk med brukket gevær. Min mor hevdet at hennes far så faren.

 

Han sa også: "Tyskland gir seg aldri før de får Norge."

 

Tiden vil vise. Mye tyder på at det verbale felttoget er startet, produksjon av egnede falsum.

 

Det begynner ofte med ord og kvasivitenskap som passer med ens egne teorier, jfr Hitlers favoritt filosof Nietsche "Troen på overmennesket" og Josef Mengeles sinnerike teorier. Nazisme er et meget sinnerikt system.

Lenke til kommentar

Soldatene som jobbet der, innrömmet selv.

 

Q. What was done with the bodies of these people after mercy deaths

were given?

 

A. When the room had been cleared of gas again, stretchers were

brought in and the bodies were carried into an adjoining

room. There the doctor examined them to determine whether they

were dead.

 

Q. Then what happened to the bodies?

 

A. After the doctor had determined death, he freed the bodies for

cremation and they were cremated.

 

Q. After he had freed the bodies, had determined that they were

dead, they were then cremated? Is that correct?

 

A. Yes.

 

Q. There was a crematory built for every one of these institutions?

 

A. Yes. Crematoriums were built in the institutions.

.

.

.

 

Q. And these people thought that they were going in to take a shower

bath?

 

A. If any of them had any power of reasoning, they had no doubt

thought that.

 

Q. Well now, were they taken into the shower rooms with their

clothes on or were they nude?

 

A. No. They were nude.

 

Q. In every case?

 

A. Whenever I saw them, yes.

 

 

Testimony of SS-Unterscharfuehrer Pery Broad, describing gassing in

Krema I in Auschwitz

Mer av dette, kilder inngår.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg kunne, hvis jeg oppførte meg som deg, benektet en hel del åpenbare sannheter hvis jeg ville. Jeg kan f.eks nekte for at jorden er rund - hvordan skal du klare å bevise at den er det? Jeg kan også nekte for at en hvilken som helst historisk hendelse aldri fant sted, hvis jeg følger din logikk.

 

Har ikke revisjonistene hele tiden påpekt at det er din plikt å frembringe beviser for at det skjedde og de ikke kan bevise noe som ikke har skjedd?

 

Du har hele tiden angrepet Belzebobs argumenter, men har ikke postet noe som beviser at det skjedde.

 

Og ja du kan nekte for enhver historisk begivenhet, og dersom ikke det finnes bevis for denne har du din fulle rett til det også.

 

 

Har du tungt for å forstå enkel norsk?

 

Jeg er ikke interessert i å diskutere dette så detaljert med dere, for ingen av oss er kvalifiserte. Heldigvis er ikke jeg så dum og arrogant at jeg tror jeg er det. Det faktum at dere ber meg bevise at Holocaust skjedde, i et diskusjonsforum, viser hvor sjanseløse dere er i denne debatten. Selv om jeg hadde forsøkt å bevise Holocaust på et ekstremt teknisk nivå, så hadde jeg garantert ikke fått dekket alle vinklene pga. manglende kunnskap . Og dere ville ikke kunnet vurdert det jeg la frem pga. mangel på kunnskap. (NEI, dere kan ikke lese dere opp til slik kunnskap på internett). Det er for øvrig ikke noe poeng for meg å bevise noe som helst, for det er mye enklere å slå hull på de latterlige argumentene deres.

 

 

Jeg er mektig lei av å gjenta meg selv nå! Jeg støtter meg på historiebøkene og de som faktisk kan dette, så får idiotene og de ufaglærte slå ihjel litt dødtid i dårlige debatter.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Bortsett fra rasismen og "demokratiet" har omtrent hele hans program blitt gjennomført i Norge etter krigens slutt, kun i det siste det har begynt å gli litt (minimalt) bort fra denne ideologien (Fascismen).

Nei Oslo ville vært en storgermansk hovedstad og ville sett helt annerledes ut enn i dag. Jeg har tegningene og de er gyselige for å si det mildt.

 

"Festung Norwegen".

 

Det jeg kan se ligner mest på Hitlers planer i dag, er hans planer om lebensraum og markeder. Vi har jo en husmannskolntrakt med EU. Jeg er mot EU, for NATO og for samme løsning som Sveits har med EU.

 

Det var jo en ære for tyskere å finne blonde ariske skandinaver, de ekte arier og germanere. Hitler skal så vidt jeg vet ha oppfordret sine soldater til å finne seg norske koner.

 

Men det er en avsporing og en helt annen debatt som vil dele nordmenn. La oss for all del ikke ta den debatten her. Der er nok avsporing allerede.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

A. After the doctor had determined death, he freed the bodies for

cremation and they were cremated.

Først tok de nok ut gullet noen hadde i tennene. Tyskerne er meget systematiske.

Lenke til kommentar

http://www.youtube.com/watch?v=5SoTJ9cv028

 

Det finnes hundrevis av intervjuer av offrene som overlevde, hvordan skaper man en så gjennomført løgn uten at noen dokumentasjon avslører planeringen? Hvordan klarer du å få så mange til å lyve?

 

 

Du behøver ikke gå utenlands for å finne eksempler på hvordan løgn bygges og spres. Her er et godt eksempel fra Norge. Du kan jo ringe til journalisten og spørre? Spør samtidig hvorfor løgnen ikke er korrigert? Hva skyldes dette? Konspirasjon? eller er det så enkelt som at dette temaet er så tabubelagt at her er det bare å pøse på for ingen tør stå fram og si at "Keiseren er uten klær"?

 

http://www.vigrid.net/hcbauckoghjemmet.htm

 

Eller er det noen her som tror at det ble drept 2 millioner i Mauthausen? Og mange av dem av sivile østerrikere som slo dem ihjel med gummikøller omviklet med piggtråd?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Nå ble det taust fra noen medlemmer.

 

Gode nyheter:

 

Jeg forlater forumet nå.

 

Dårlige nyheter:

 

Jeg kan returnere for å se hvor mye mer falsum stoff som er produsert.

Lenke til kommentar

 

Eller er det noen her som tror at det ble drept 2 millioner i Mauthausen? Og mange av dem av sivile østerrikere som slo dem ihjel med gummikøller omviklet med piggtråd?

 

Hvorfor linker du til Vigrid, muligens den minst troverdige kilden jeg har sett.

 

Det er vel ingen som tror 2 millioner ble drept i Mauthausen? "Because of that the exact death toll of the entire Mauthausen-Gusen concentration camp system varies considerably from source to source. Various scholars place it at between 122,766 and 320,000"

 

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Mauthausen-Gusen_concentration_camp#Death_toll

  • Liker 2
Lenke til kommentar

1. Er det mulig kildene dine lyver eller manipulerer data?

Du har som sagt tallet på en halv million som døde av tyfus, så jeg antar de i det minste er delvis dekket.

Alderdomsdøden vil ikke være spesielt "banebrytende" tallmessig heller over 5 år, så vi kan heller ikke komme opp til en hel million der. Sikkert noe "for the lulz" som har sneket seg inn også, MEN alt er basert på kilder, og den tids samtid hadde ikke "for the lulz"-som en del av sin kultur.

Så med mindre du kan finne en kilde på at matmangel pga ødelagt infastruktur tok knekken på en virkelig stor porsjon av jødene, ser det ut som kilden står.

 

Tja. Vi har jo papiret fra Arolsen. Det er et offentlig autentisert dokument. Klikk her: http://www.holocaustinfo.net/images/arolsen2.jpg - og vi har alle mulige kilder som bekrefter både tyfus og bombing. Søk f.eks på "typhus WWII" .

 

Hva denne Vad Yashem listen er basert på vet jeg ikke.

 

2. Jeg skulle også gjerne ha dokumentasjon på dette. Samtiden mangler det vistnok.

Pussig, ikke sant? Alle historiene om nazistenes brutalitet og sadisme, men ingen dokumentasjon.

 

3. Gå et par sider tilbake, det er allerede diskutert. Hva ble konklusjonen?

Diskutert, men ikke dokumentert. Ingen har enda vist meg papirer som bekrefter at spor av Zyklon B ikke ble funnet der offiserene bodde.

 

4. Ok

 

5. Pen stråmann. Vis du tar noen til fange og lar dem sulte så er du ansvarlig for dette, men vis de sulter fordi du ikke kan skaffe mat til dem, så er det ikke lengre din skyld.

Og du ror deg unna spørsmålet, la oss stille det igjen: Vis nazistene tok livet av 1 million med vilje og viten under krig, er det fortsatt "Holocaust"?

 

Ingen roing her. Skjønner hva du mener om at det indirekte er nazistenes skyld om fangene deres dør av sult og sykdom, men denne måten å se ting på er også noe urettferdig. Hva med tyskernes intensjoner? Ville de at folk skulle bli syke og dø? Hvorfor brukte de da så mye energi på renhold? Hva med de alliertes bombekampanjer som godt mulig resulterte i at fangene ikke fikk den mat, de medisiner og den hygienen (Zyklon B) de trengte?

 

Du har kanskje sett disse før. Men se en gang til. Det øverste bildet er barn i nazistenes konsentrasjonsleirer. Det underste bildet er tyske barn som ikke satt i konsentrasjonsleir. Husk også på hvor mange utenfor leirene som ble bombet eller skutt. Så ironisk nok - så var det på noen måter bedre i leirene enn utenfor. For mange mennesker var det ihvertfall slik.

 

liberation.jpg

 

tyske_barn_1945.jpg

 

Jeg skjønner ikke dette med "Holocaust." Hvorfor skal man ha et spesielt navn for en slik hendelse? Om så dette faktisk skjedde, altså. Og t.o.m. et spesielt tall? Over 6 millioner svarte har dødd i Kongo det siste tiåret. Men vi assosierer ikke dette med noe spesielt navn eller tall. Og Hollywood har ikke laget film. Heller ikke er det forbudt å benekte at et folkemord har skjedd, og fortsetter å skje, i Kongo.

Endret av BelzeBob
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...