Gå til innhold

Den virkelige Hitler. NB: STERKE BILDER!


pk2010

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9871234

Ellers så synes jeg ikke vigrid er en videre bra kilde. Det blir litt som å gå inn på kirken.no for å få en nøytral opplysende beskrivelse og argumenter for at gud ikke finnes.

Glimrende. Jeg ville før brukt min begrensede tid på klassekampen enn på mange av de sidene de lenker til.

 

Jeg kan faktisk "bevise" at 1 = 0.

 

a*(a-a) = a*a - a*a

 

a*(a-a) = (a-a)*(a+a)

 

a = 2a

 

2 = 1

 

1 = 0.

 

Ikke alle ser den feilen. Noen ser den aldri. En matematiker ser den umiddelbart :roll: .

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Påstår du at Holocaust skjedde eller påstår du ikke at Holocaust skjedde? La meg ihvertfall få ha klarhet i dette.

 

Siden du sitter på kildeberget kan jeg få stille 2 spørsmål?

Hvor mange av jødene døde av Tyfus prosentmessig?

Hvor mange døde av mangel på medisin og mat når de allierte slo i stykker infrastrukturen i sluttfasen av krigen?

Hvor mange døde av overarbeid?

Og hvor mange har vi ikke spesifisert da?

 

Et par småting til:

1. Hvor kom blåsyren som er målt fra? Og hvorfor var dette i arbeidsleirer?

2. Hvorfor bombet tyskeren seg selv i visse biter av sluttfasen til krigen? Har sett denne påstanden et par ganger, så hvorfor ville de gjøre noe sånt?

3. Hva "betyr" ordet "Holocaust", og hvorfor er det feil å bruke det om det vi kaller massedrapene av jøder?

Lenke til kommentar

Påstår du at Holocaust skjedde eller påstår du ikke at Holocaust skjedde? La meg ihvertfall få ha klarhet i dette.

 

Siden du sitter på kildeberget kan jeg få stille 2 spørsmål?

Hvor mange av jødene døde av Tyfus prosentmessig?

Hvor mange døde av mangel på medisin og mat når de allierte slo i stykker infrastrukturen i sluttfasen av krigen?

Hvor mange døde av overarbeid?

Og hvor mange har vi ikke spesifisert da?

 

Et par småting til:

1. Hvor kom blåsyren som er målt fra? Og hvorfor var dette i arbeidsleirer?

2. Hvorfor bombet tyskeren seg selv i visse biter av sluttfasen til krigen? Har sett denne påstanden et par ganger, så hvorfor ville de gjøre noe sånt?

3. Hva "betyr" ordet "Holocaust", og hvorfor er det feil å bruke det om det vi kaller massedrapene av jøder?

 

 

1. Jeg vet ikke hvor mange som døde av tyfus o.a. sykdommer i leirene. Men jeg tror i underkant av 500.000. Inklusiv jøder. Hvor mange jøder som i det hele tatt satt i leirene vet jeg ikke. Har ikke lest om det enda.

 

2. Ingen døde av overarbeid. Så vidt jeg vet. Men som sagt: umulig å bevise at noen ikke døde.

 

3. Blåsyren som sitter i ørsmå mengder i veggene på alle mulige bygg rundt om i leirene stammer fra den regelmessige saniteringen med Zyklon B. Vi har veldig store spor av Zyklon B også. I avlusingskamrene.

 

Stor tabell på denne siden: http://www.vho.org/GB/Books/asstrr/index.html

 

4. Så vidt jeg vet sprengte tyskerne flere av krematoriene før de forlot Auschwitz-leirene. (Auschwitz er egentlig 3 leirer.) Årsaken var visst at russerne hadde begynt å spre rykter om at tyskerne drepte folk i "gassovner." Tydeligvis ville ikke tyskerne at russerne skulle begynne å ta bilder av ovnene og lage en stor røverhistorie av det. Kanskje tyskerne også ville respektere de døde som faktisk hadde blitt kremert der og fått asken sin lagt i urner osv. Ruinene av krematoriene har allikevel blitt undersøkt og det er ingenting som tyder på at man gasset folk i de.

 

5. Holocaust er gresk og betyr "brannoffer." Det er et gammelt religiøst ord som kommer fra en skikk man hadde i gamle jødeland der man ofret f.eks en kalv til Gud for å få en tjeneste tilbake. Ikke et "feil" ord, bare et snodig ord å bruke. Vi sier jo ellers ikke "holocaust" om f.eks Stalins slakt av millioner eller det som skjedde i Rwanda. Ei heller forbinder vi spesielle tall med andre folkemord enn "Holocaust." 6 millioner, altså.

Endret av BelzeBob
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Påstår du at Holocaust skjedde eller påstår du ikke at Holocaust skjedde? La meg ihvertfall få ha klarhet i dette.

Jeg var ikke til stede og det er over 65 år siden krigen sluttet så der er ferre og ferre øyenvitner. Alt du får ut av meg i denne tråden er "bevis" som lenket inn fra en (eller flere) kilde (kilder) jeg ikke har hørt noe galt om og den er heller ikke "bannet" av Google, snarere tvert imot. Du bruker for øvrig selv Google i dine poster. Du kan jo begynne med å se hvilke treff du får på andre søkemotorer.

Du kan sammenligne treff fra mange her: http://www.surftoolbar.com/

 

Jeg har ikke tenkt å gå på ulike biblioteker å lete opp bøker for deg. Den jobben får du ta selv. Du kommenterer jo ikke de få jeg nevner for deg.

 

Så et for meg høyst teoretisk spørsmål:

 

1. Om grundige vitenskapelige analyser sannsynliggjør at at Holcaust er et falsum, er da Hitler den personen det påstås at han er i den opprinnelige posten?

 

2. La oss videre anta som en teori at Hitler var ansvarlig for drapet på 6 millioner jøder, men han gasset dem ikke ihjel, er da Hitler den personen det påstås at han er i den opprinnelige posten?

 

Generelt svar: Du får ikke meg over på din banehalvdel.

 

Påstår du at Holocaust skjedde eller påstår du ikke at Holocaust skjedde? La meg ihvertfall få ha klarhet i dette.

 

Start en ny tråd på det, så kan det hende jeg deltar i debatten. Høyst sannsynlig ikke, da du velger dine og jeg mine kilder. Du er heller ikke særlig vitenskapelig i din forskning, jfr. din bruk av bilder (historisk materiale). Det kalles bildemanipulering BelzeBob.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Good lord. Slutt å holocaust oss med din idioti, kgun. Har du ingenting å si så ... ikke si det. Det fins faktisk folk her med interesse for det vi forsøker å diskutere.

Det er vel på linje med din bildemanipulering.

 

Chuck Norris can divide by zero.

Kryptisk utsagn. Aldri hørt det før.

 

Riktig om du mente can't.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar

Påstår du at Holocaust skjedde eller påstår du ikke at Holocaust skjedde? La meg ihvertfall få ha klarhet i dette.

 

Siden du sitter på kildeberget kan jeg få stille 2 spørsmål?

Hvor mange av jødene døde av Tyfus prosentmessig?

Hvor mange døde av mangel på medisin og mat når de allierte slo i stykker infrastrukturen i sluttfasen av krigen?

Hvor mange døde av overarbeid?

Og hvor mange har vi ikke spesifisert da?

 

Et par småting til:

1. Hvor kom blåsyren som er målt fra? Og hvorfor var dette i arbeidsleirer?

2. Hvorfor bombet tyskeren seg selv i visse biter av sluttfasen til krigen? Har sett denne påstanden et par ganger, så hvorfor ville de gjøre noe sånt?

3. Hva "betyr" ordet "Holocaust", og hvorfor er det feil å bruke det om det vi kaller massedrapene av jøder?

 

 

1. Jeg vet ikke hvor mange som døde av tyfus o.a. sykdommer i leirene. Men jeg tror i underkant av 500.000. Inklusiv jøder. Hvor mange jøder som i det hele tatt satt i leirene vet jeg ikke. Har ikke lest om det enda.

 

2. Ingen døde av overarbeid. Så vidt jeg vet. Men som sagt: umulig å bevise at noen ikke døde.

 

3. Blåsyren som sitter i ørsmå mengder i veggene på alle mulige bygg rundt om i leirene stammer fra den regelmessige saniteringen med Zyklon B. Vi har veldig store spor av Zyklon B også. I avlusingskamrene.

 

Stor tabell på denne siden: http://www.vho.org/GB/Books/asstrr/index.html

 

4. Så vidt jeg vet sprengte tyskerne flere av krematoriene før de forlot Auschwitz-leirene. (Auschwitz er egentlig 3 leirer.) Årsaken var visst at russerne hadde begynt å spre rykter om at tyskerne drepte folk i "gassovner." Tydeligvis ville ikke tyskerne at russerne skulle begynne å ta bilder av ovnene og lage en stor røverhistorie av det. Kanskje tyskerne også ville respektere de døde som faktisk hadde blitt kremert der og fått asken sin lagt i urner osv. Ruinene av krematoriene har allikevel blitt undersøkt og det er ingenting som tyder på at man gasset folk i de.

 

5. Holocaust er gresk og betyr "brannoffer." Det er et gammelt religiøst ord som kommer fra en skikk man hadde i gamle jødeland der man ofret f.eks en kalv til Gud for å få en tjeneste tilbake. Ikke et "feil" ord, bare et snodig ord å bruke. Vi sier jo ellers ikke "holocaust" om f.eks Stalins slakt av millioner eller det som skjedde i Rwanda. Ei heller forbinder vi spesielle tall med andre folkemord enn "Holocaust." 6 millioner, altså.

 

1. Ok, men: http://www1.yadvashem.org/yv/en/about/hall_of_names/about_central_database.asp Hvor kommer de siste 3,3 millionene fra da?

 

2. Joda, men vi kan antagelige lage en normal på dødsfall i arbeidsleirer, vis den er mye høyere, kan vi antagelig konkludere med at de arbeidet folk til døde? Eller?

 

3. Greit nok. Men hvorfor var det da ikke noe av dette stoffet i offiseres kammere?

 

4. Blir ikke det en udokumentert påstand?

4b: Nei, vi har ikke begynte å prate om gassing enda.

 

5. Så vis bare stakkarslige 1 million jøder ble drept under krigen i leirene, er det fortsatt verdig begrepet?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

2. Ingen døde av overarbeid. Så vidt jeg vet. Men som sagt: umulig å bevise at noen ikke døde.

Det mener jeg "bevises" i Frankels omtalte bok. Er som sagt 40 år siden jeg leste den. Skremmende lesning.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Stor tabell på denne siden:

 

It is the goal of Castle Hill Publishers to scientifically investigate historical events, particularly those of the 20th century, without limitations imposed by dogmas or axioms.

 

It is also Castle Hill Publishers' goal to defend human rights and to combat discrimination, especially when it is directed against the German people. This shall be done within the widest possible framework and particularly by means of proper historical research into the events of the 20th century in Europe.

Kilde: [www.vho.org/About.html#GB]

 

Objektiv side eller forsøk på falsum? Begrunnelse.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

4. Så vidt jeg vet sprengte tyskerne flere av krematoriene før de forlot Auschwitz-leirene. (Auschwitz er egentlig 3 leirer.) Årsaken var visst at russerne hadde begynt å spre rykter om at tyskerne drepte folk i "gassovner." Tydeligvis ville ikke tyskerne at russerne skulle begynne å ta bilder av ovnene og lage en stor røverhistorie av det. Kanskje tyskerne også ville respektere de døde som faktisk hadde blitt kremert der og fått asken sin lagt i urner osv. Ruinene av krematoriene har allikevel blitt undersøkt og det er ingenting som tyder på at man gasset folk i de.

Det er en av mange tolkninger. Om den er rimelig får leserne selv vurdere. Det er ingen presisering.

 

Belzebob har overbevist meg ihvertfall!

Om hva?

 

Om han får seg en teleprompter, der mange sitter å forer ham med informasjon skal det langt mer til for å overbevise meg. Om hundre nye registrerer seg og sier det samme som deg (noen er nyregistrerte) skal det langt mer til for å overbevise meg.

 

Første krav er at han velger ut bilder og materiale på objektivt grunnlag. Hans utvalg er meget skjeve etter min mening som statistiker.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar

Påstår du at Holocaust skjedde eller påstår du ikke at Holocaust skjedde? La meg ihvertfall få ha klarhet i dette.

 

Siden du sitter på kildeberget kan jeg få stille 2 spørsmål?

Hvor mange av jødene døde av Tyfus prosentmessig?

Hvor mange døde av mangel på medisin og mat når de allierte slo i stykker infrastrukturen i sluttfasen av krigen?

Hvor mange døde av overarbeid?

Og hvor mange har vi ikke spesifisert da?

 

Et par småting til:

1. Hvor kom blåsyren som er målt fra? Og hvorfor var dette i arbeidsleirer?

2. Hvorfor bombet tyskeren seg selv i visse biter av sluttfasen til krigen? Har sett denne påstanden et par ganger, så hvorfor ville de gjøre noe sånt?

3. Hva "betyr" ordet "Holocaust", og hvorfor er det feil å bruke det om det vi kaller massedrapene av jøder?

 

 

1. Jeg vet ikke hvor mange som døde av tyfus o.a. sykdommer i leirene. Men jeg tror i underkant av 500.000. Inklusiv jøder. Hvor mange jøder som i det hele tatt satt i leirene vet jeg ikke. Har ikke lest om det enda.

 

2. Ingen døde av overarbeid. Så vidt jeg vet. Men som sagt: umulig å bevise at noen ikke døde.

 

3. Blåsyren som sitter i ørsmå mengder i veggene på alle mulige bygg rundt om i leirene stammer fra den regelmessige saniteringen med Zyklon B. Vi har veldig store spor av Zyklon B også. I avlusingskamrene.

 

Stor tabell på denne siden: http://www.vho.org/GB/Books/asstrr/index.html

 

4. Så vidt jeg vet sprengte tyskerne flere av krematoriene før de forlot Auschwitz-leirene. (Auschwitz er egentlig 3 leirer.) Årsaken var visst at russerne hadde begynt å spre rykter om at tyskerne drepte folk i "gassovner." Tydeligvis ville ikke tyskerne at russerne skulle begynne å ta bilder av ovnene og lage en stor røverhistorie av det. Kanskje tyskerne også ville respektere de døde som faktisk hadde blitt kremert der og fått asken sin lagt i urner osv. Ruinene av krematoriene har allikevel blitt undersøkt og det er ingenting som tyder på at man gasset folk i de.

 

5. Holocaust er gresk og betyr "brannoffer." Det er et gammelt religiøst ord som kommer fra en skikk man hadde i gamle jødeland der man ofret f.eks en kalv til Gud for å få en tjeneste tilbake. Ikke et "feil" ord, bare et snodig ord å bruke. Vi sier jo ellers ikke "holocaust" om f.eks Stalins slakt av millioner eller det som skjedde i Rwanda. Ei heller forbinder vi spesielle tall med andre folkemord enn "Holocaust." 6 millioner, altså.

 

1. Ok, men: http://www1.yadvashem.org/yv/en/about/hall_of_names/about_central_database.asp Hvor kommer de siste 3,3 millionene fra da?

 

2. Joda, men vi kan antagelige lage en normal på dødsfall i arbeidsleirer, vis den er mye høyere, kan vi antagelig konkludere med at de arbeidet folk til døde? Eller?

 

3. Greit nok. Men hvorfor var det da ikke noe av dette stoffet i offiseres kammere?

 

4. Blir ikke det en udokumentert påstand?

4b: Nei, vi har ikke begynte å prate om gassing enda.

 

5. Så vis bare stakkarslige 1 million jøder ble drept under krigen i leirene, er det fortsatt verdig begrepet?

 

1. Er det mulig de som har Yad Vashem lyger/manipulerer data? Man kan jo f.eks finne navn på folk som faktisk har dødd av alle mulige årsaker, kanskje alderdom, og så sier man "de døde i Shoah"?

 

2. Jeg har ikke noe problem med å tro at folk jobber seg til døde i arbeidsleirer. Dette var nok fakta i russernes gulager. Men jeg har ikke sett noe som tyder på at tyskerne drev folk så knallhardt. Men har du dokumentasjon vil jeg gjerne se den.

 

3. Kom gjerne med dokumentasjon om at det overhodet ikke finnes spor av Zyklon B der offiserene bodde. Jeg kan tenke meg at offiserene også ville bo et sted der det hadde blitt "sprayet" mot skadedyr. Samtidig: vi vet offiserene hadde bedre hygiene enn mange av fangene. Kanskje man prioriterte å sanitere der det trengtes mest. Vet ikke. Men vis meg prøve-resultatene.

 

4. Jeg kan ikke bevise dette ang. sprengning av krematoriene. Alt vi bombesikkert vet er at Krema II, III, IV og V i Auschwitz ble sprengt. Se lenke: http://www.vho.org/GB/c/DC/gc46-ORIGI.html Se spørsmål 41 og nedover.

 

5. Jøder døde selvsagt i andre verdenskrig. Og kinesere, japanere, nordmenn, tyskere, engelskmenn, russere og mange andre. Men jeg kan ikke forstå hvorfor jødene skal ha "hovedrollen" og at deres lidelse skal gis et slikt spesielt navn og et spesielt tall. Fordi det forelå et rasistisk program for å utrydde jødene? Vel, noe slikt program har vi ikke sett beviser for. Og hvilke ofre er det egentlig vi snakker om? Hvor, når og hvordan døde de?

 

Skal vi "utnevne" det største offeret i andre verdenskrig må det vel være hvite kristne. Regner med det døde minst 30 millioner slike.

 

Et program for etnisk rensking? Tja, bombingen både av Tyskland og Japan kvalifiserer vel til dette. Eller noe lignende: meningsløs slakt av forsvarsløse sivile av en bestemt folkegruppe. Hmm, jeg kommer ikke på en eneste stor Hollywood-film om noen av disse to hendelsene. Men jeg kan nok nevne 100 som omtaler jødenes lidelse i andre verdenskrig og hvor slemme de hvite/tyske nazistene var.

Endret av BelzeBob
  • Liker 1
Lenke til kommentar

kgun i et svar til BelzeBob over: "Du er heller ikke særlig vitenskapelig i din forskning, jfr. din bruk av bilder (historisk materiale). Det kalles bildemanipulering BelzeBob."

 

Bildemanipulering er ikke bra. Det er fy-fy, og da mener jeg ikke BelzeBob sin morsomme og illustrerende bilder over. De var jo både forklarende i forhold til hva han sa og gjorde temaet og innleggende spennende og interessant.

 

Da er denne bildemanipuleringen verre:

 

http://www.vigrid.net/hchamburgtogfalsk.htm

 

Dette er bare et eksempel på hvordan media bruker manipulerte bilder til sin hjernevask. Det verste er likevel at mange land, blir flere, forbyr å reise tvil om 6-millioners løgnen.

 

Det er jo engang slik at den som søker sannheten skal man lytte til mens den som påstår han har funnet den skal man betvile mens den som har vedtatt en versjon som den eneste sannheten med straff om tvil vet man er en regelrett løgner og svindler.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

5. Jøder døde selvsagt i andre verdenskrig. Og kinesere, japanere, nordmenn, tyskere, engelskmenn, russere og mange andre. Men jeg kan ikke forstå hvorfor jødene skal ha "hovedrollen" og at deres lidelse skal gis et slikt spesielt navn og et spesielt tall. Fordi det forelå et rasistisk program for å utrydde jødene? Vel, noe slikt program har vi ikke sett beviser for. Og hvilke ofre er det egentlig vi snakker om? Hvor, når og hvordan døde de?

Så Hitler hadde ingen raseteorier heller? Alle raser og personer av seksuell legning var likestilt?

 

Så alt det som er skrevet om jødeutryddelsen er oppspinn?

 

Interessant om du tror og vil ha oss til å tro det.

 

Terningen er kastet.

Lenke til kommentar

 

Påstår du at Holocaust skjedde eller påstår du ikke at Holocaust skjedde? La meg ihvertfall få ha klarhet i dette.

 

Siden du sitter på kildeberget kan jeg få stille 2 spørsmål?

Hvor mange av jødene døde av Tyfus prosentmessig?

Hvor mange døde av mangel på medisin og mat når de allierte slo i stykker infrastrukturen i sluttfasen av krigen?

Hvor mange døde av overarbeid?

Og hvor mange har vi ikke spesifisert da?

 

Et par småting til:

1. Hvor kom blåsyren som er målt fra? Og hvorfor var dette i arbeidsleirer?

2. Hvorfor bombet tyskeren seg selv i visse biter av sluttfasen til krigen? Har sett denne påstanden et par ganger, så hvorfor ville de gjøre noe sånt?

3. Hva "betyr" ordet "Holocaust", og hvorfor er det feil å bruke det om det vi kaller massedrapene av jøder?

 

 

1. Jeg vet ikke hvor mange som døde av tyfus o.a. sykdommer i leirene. Men jeg tror i underkant av 500.000. Inklusiv jøder. Hvor mange jøder som i det hele tatt satt i leirene vet jeg ikke. Har ikke lest om det enda.

 

2. Ingen døde av overarbeid. Så vidt jeg vet. Men som sagt: umulig å bevise at noen ikke døde.

 

3. Blåsyren som sitter i ørsmå mengder i veggene på alle mulige bygg rundt om i leirene stammer fra den regelmessige saniteringen med Zyklon B. Vi har veldig store spor av Zyklon B også. I avlusingskamrene.

 

Stor tabell på denne siden: http://www.vho.org/GB/Books/asstrr/index.html

 

4. Så vidt jeg vet sprengte tyskerne flere av krematoriene før de forlot Auschwitz-leirene. (Auschwitz er egentlig 3 leirer.) Årsaken var visst at russerne hadde begynt å spre rykter om at tyskerne drepte folk i "gassovner." Tydeligvis ville ikke tyskerne at russerne skulle begynne å ta bilder av ovnene og lage en stor røverhistorie av det. Kanskje tyskerne også ville respektere de døde som faktisk hadde blitt kremert der og fått asken sin lagt i urner osv. Ruinene av krematoriene har allikevel blitt undersøkt og det er ingenting som tyder på at man gasset folk i de.

 

5. Holocaust er gresk og betyr "brannoffer." Det er et gammelt religiøst ord som kommer fra en skikk man hadde i gamle jødeland der man ofret f.eks en kalv til Gud for å få en tjeneste tilbake. Ikke et "feil" ord, bare et snodig ord å bruke. Vi sier jo ellers ikke "holocaust" om f.eks Stalins slakt av millioner eller det som skjedde i Rwanda. Ei heller forbinder vi spesielle tall med andre folkemord enn "Holocaust." 6 millioner, altså.

 

1. Ok, men: http://www1.yadvashem.org/yv/en/about/hall_of_names/about_central_database.asp Hvor kommer de siste 3,3 millionene fra da?

 

2. Joda, men vi kan antagelige lage en normal på dødsfall i arbeidsleirer, vis den er mye høyere, kan vi antagelig konkludere med at de arbeidet folk til døde? Eller?

 

3. Greit nok. Men hvorfor var det da ikke noe av dette stoffet i offiseres kammere?

 

4. Blir ikke det en udokumentert påstand?

4b: Nei, vi har ikke begynte å prate om gassing enda.

 

5. Så vis bare stakkarslige 1 million jøder ble drept under krigen i leirene, er det fortsatt verdig begrepet?

 

 

1. Er det mulig de som har Yad Vashem lyger/manipulerer data? Man kan jo f.eks finne navn på folk som faktisk har dødd av alle mulige årsaker, kanskje alderdom, og så sier man "de døde i Shoah"?

 

2. Jeg har ikke noe problem med å tro at folk jobber seg til døde i arbeidsleirer. Dette var nok fakta i russernes gulager. Men jeg har ikke sett noe som tyder på at tyskerne drev folk så knallhardt. Men har du dokumentasjon vil jeg gjerne se den.

 

3. Kom gjerne med dokumentasjon om at det overhodet ikke finnes spor av Zyklon B der offiserene bodde. Jeg kan tenke meg at offiserene også ville bo et sted der det hadde blitt "sprayet" mot skadedyr. Samtidig: vi vet offiserene hadde bedre hygiene enn mange av fangene. Kanskje man prioriterte å sanitere der det trengtes mest. Vet ikke. Men vis meg prøve-resultatene.

 

4. Jeg kan ikke bevise dette ang. sprengning av krematoriene. Alt vi bombesikkert vet er at Krema II, III, IV og V i Auschwitz ble sprengt. Se lenke: http://www.vho.org/GB/c/DC/gc46-ORIGI.html Se spørsmål 41 og nedover.

 

5. Jøder døde selvsagt i andre verdenskrig. Og kinesere, japanere, nordmenn, tyskere, engelskmenn, russere og mange andre. Men jeg kan ikke forstå hvorfor jødene skal ha "hovedrollen" og at deres lidelse skal gis et slikt spesielt navn og et spesielt tall. Fordi det forelå et rasistisk program for å utrydde jødene? Vel, noe slikt program har vi ikke sett beviser for. Og hvilke ofre er det egentlig vi snakker om? Hvor, når og hvordan døde de?

 

Skal vi "utnevne" det største offeret i andre verdenskrig må det vel være hvite kristne. Regner med det døde minst 30 millioner slike.

 

Et program for etnisk rensking? Tja, bombingen både av Tyskland og Japan kvalifiserer vel til dette. Eller noe lignende: meningsløs slakt av forsvarsløse sivile av en bestemt folkegruppe. Hmm, jeg kommer ikke på en eneste stor Hollywood-film om noen av disse to hendelsene. Men jeg kan nok nevne 100 som omtaler jødenes lidelse i andre verdenskrig og hvor slemme de hvite/tyske nazistene var.

 

1. Er det mulig kildene dine lyver eller manipulerer data?

Du har som sagt tallet på en halv million som døde av tyfus, så jeg antar de i det minste er delvis dekket.

Alderdomsdøden vil ikke være spesielt "banebrytende" tallmessig heller over 5 år, så vi kan heller ikke komme opp til en hel million der. Sikkert noe "for the lulz" som har sneket seg inn også, MEN alt er basert på kilder, og den tids samtid hadde ikke "for the lulz"-som en del av sin kultur.

Så med mindre du kan finne en kilde på at matmangel pga ødelagt infastruktur tok knekken på en virkelig stor porsjon av jødene, ser det ut som kilden står.

 

2. Jeg skulle også gjerne ha dokumentasjon på dette. Samtiden mangler det vistnok.

 

3. Gå et par sider tilbake, det er allerede diskutert. Hva ble konklusjonen?

 

4. Ok

 

5. Pen stråmann. Vis du tar noen til fange og lar dem sulte så er du ansvarlig for dette, men vis de sulter fordi du ikke kan skaffe mat til dem, så er det ikke lengre din skyld.

Og du ror deg unna spørsmålet, la oss stille det igjen: Vis nazistene tok livet av 1 million med vilje og viten under krig, er det fortsatt "Holocaust"?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Da er denne bildemanipuleringen verre:

Rart at du får fortsette med din Vigrid spam. Mest sannsynlig oppnår du som jeg har påstått tidligere det motsatte av det du er ute etter:

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Bayesian_spam_filtering

 

 

Deg tar jeg ikke seriøst. Det er ikke noe problem for meg at du fortsetter å fylle opp forumets servere med spam.

 

Du hadde vært bannet etter noen få innlegg på mine forum selv om du hadde skrevet det i pauserommet. Som nevnt i tidligere innlegg velger også jeg hva jeg vil se. Forumets administrator har kalt vigrid en hatside, så det overraske meg at din profil ikke blir slettet.

 

Det er vel all den tid jeg kommer til å bruke på dine innlegg om du ikke kommer med noe bedre.

Lenke til kommentar

Forstår egentlig ikke hvorfor dere nynazister terper så på dette med Hitler?

 

Han tapte krigen, men vant freden.

 

Bortsett fra rasismen og "demokratiet" har omtrent hele hans program blitt gjennomført i Norge etter krigens slutt, kun i det siste det har begynt å gli litt (minimalt) bort fra denne ideologien (Fascismen).

Endret av Skatteflyktning
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...