Gå til innhold

Den virkelige Hitler. NB: STERKE BILDER!


pk2010

Anbefalte innlegg

Spørsmålene dine virker basert på påstander fra Holocaustfornektere. I og med at Holocaustfornektere som regel lyver, hvorfor fester du lit til påstandene deres?

Jeg vil også poengtere at jeg ikke sitter på en "sannhet", jeg mener bare det er nok huller i historien og uavklarte spørsmål til at man bør ta en seriøs debatt, og en nøytral vurdering av hva som faktisk kan bevises.

Denne debatten og vurderingen er jo for lengst gjort av fagfolk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

So you got it all figured out did you.

 

Ja. Ganske bra figured out. I motsetning til flere andre her på tråden har jeg

 

1. et noenlunde åpent sinn

 

2. forsket mye på saken.

 

Jeg anbefaler deg å gjøre det samme. Begge faktorene er viktige. Begynn med den første og fortsett til den andre.

 

Når det gjelder det såkalte "Holocaust" er min konklusjon entydig: "Holocaust" er en bløff. Som sagt: har noen beviser så kom med de. Istedet for "rope-innlegg", spydige kommentarer og barnslig tøys. Dere har gjentatt det samme mantraet mange nok ganger. Har dere ikke noe å komme med av substans er det gjerne best å ti stille. Alt dere troende oppnår er å dumme dere ut samt få enda flere til å betvile Holocaust-historien.

 

Det virker ikke som om du har et åpen sinn - du har bestemt deg for at Holocaust ikke skjedde.

Forskningen din har vel knapt nok god nok kvalitet til å kunne kalles forskning.

 

Faktum er at historiebøkene er en bedre kilde til sannhet en deg og dine kompiser her på forumet. Du sier hele tiden at vi skal bevise Holocaust, men det er allerede gjort for flere titalls år siden før det ble før inn i historiebøkene. Ditt ENESTE håp i denne diskusjonen er å spille på folks mangel på kunnskaper, slik at du kan kjøre dem fast og bombardere dem med kvasi-vitenskap fra Fred A. Leuchter og andre. Det er ingen på dette forumet som kan bevise at Holocaust skjedde på et så grundig nivå som du ønsker. På den annen side: dere som forsøker å motbevise Holocaust er enda mer hjelpeløse når det kommer til bevisførsel.

 

Jeg kunne, hvis jeg oppførte meg som deg, benektet en hel del åpenbare sannheter hvis jeg ville. Jeg kan f.eks nekte for at jorden er rund - hvordan skal du klare å bevise at den er det? Jeg kan også nekte for at en hvilken som helst historisk hendelse aldri fant sted, hvis jeg følger din logikk.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg er egentlig ikke interessert i å delta i denne debatten siden holocaust for meg er like selvfølgelig som at kloden er rund, men jeg har dog et spørsmål til dere som er av en annen oppfatning.

 

Hva mener dere egentlig skjedde? Dere sier at du ikke kan bevise at noe ikke er faktum, men det kan du da vel gjøre ved å bevise at noe annet er faktum?

 

Så spørsmålet er egentlig ganske greit: hva gjorde jødene under andre verdenskrig?

 

Hvorfor ble det brått så mange færre? Hva kastet tyskerne inn i forbrenningsovnene sine, og hvorfor hadde de de i det hele tatt?

 

Er dere med på at jødene ble plassert i leire? I såfall, hva var hensikten med dette? Skulle det være midlertidig, eller hadde de fått en slags livstidsdom?

Lenke til kommentar

Partlow

 

Hmm, ja. Bra. Skulle vært spennende å se hva pk2010 og Woina har å si om saken. Tror de har et litt annet syn på ting.

 

I mellomtiden: ang. Hitlers økonomiske politikk og gjenoppbyggingen av Tyskland - ta en titt på denne: http://www.poketheeye.org/?p=210

 

La oss heller se hva lederne for Tyskland selv sa. Her er en tale av Rudolf Hess holdt i Memelland i Øst-Preussen i juli 1934:

 

http://www.vigrid.net/vkfrontkjempertale.htm

 

Siden Hess på den tiden var Hitlers stedfortreder kan vi gå ut fra at den var i fullt samsvar med Hitlers eget syn. Talen er på norsk.

Lenke til kommentar

Det virker ikke som om du har et åpen sinn - du har bestemt deg for at Holocaust ikke skjedde.

 

Nei. Jeg trodde alltid på Holocaust. Fram til jeg satte meg inn i fakta og skjønte at jeg hadde blitt grundig lurt.

 

Nå må dere slutte å mase. Alt dere kommer med er tomt prat. Aldri serverer dere noe som helst beviser for denne latterlige Holo-historien dere tror på, og også krever at resten av verden skal tro på.

 

Dere tror vel 6 millioner jøder døde i første verdenskrig også?

 

1919holo.gif

Endret av BelzeBob
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg kunne, hvis jeg oppførte meg som deg, benektet en hel del åpenbare sannheter hvis jeg ville. Jeg kan f.eks nekte for at jorden er rund - hvordan skal du klare å bevise at den er det? Jeg kan også nekte for at en hvilken som helst historisk hendelse aldri fant sted, hvis jeg følger din logikk.

 

Har ikke revisjonistene hele tiden påpekt at det er din plikt å frembringe beviser for at det skjedde og de ikke kan bevise noe som ikke har skjedd?

 

Du har hele tiden angrepet Belzebobs argumenter, men har ikke postet noe som beviser at det skjedde.

 

Og ja du kan nekte for enhver historisk begivenhet, og dersom ikke det finnes bevis for denne har du din fulle rett til det også.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Det virker ikke som om du har et åpen sinn - du har bestemt deg for at Holocaust ikke skjedde.

 

Nei. Jeg trodde alltid på Holocaust. Fram til jeg satte meg inn i fakta og skjønte at jeg hadde blitt grundig lurt.

 

Nå må dere slutte å mase. Alt dere kommer med er tomt prat. Aldri serverer dere noe som helst beviser for denne latterlige Holo-historien dere tror på, og også krever at resten av verden skal tro på.

 

Dere tror vel 6 millioner jøder døde i første verdenskrig også?

 

1919holo.gif

 

Hei BelzeBob. Ser du legger ut 1919-versjonen av 6-millionersbløffen. Det er alltid lov å prøve seg, vet du. Så lenge vi er i Norge synes jeg vi skal linke opp norske tekster der de finnes. Her er artikkelen oversatt til norsk sammen med flere andre forsøk:

 

http://www.vigrid.net/hcmodell1919.htm

 

Dette er faktisk artig lesning.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er egentlig ikke interessert i å delta i denne debatten siden holocaust for meg er like selvfølgelig som at kloden er rund, men jeg har dog et spørsmål til dere som er av en annen oppfatning.

Hva mener dere egentlig skjedde? Dere sier at du ikke kan bevise at noe ikke er faktum, men det kan du da vel gjøre ved å bevise at noe annet er faktum?

Så spørsmålet er egentlig ganske greit: hva gjorde jødene under andre verdenskrig?

Hvorfor ble det brått så mange færre? Hva kastet tyskerne inn i forbrenningsovnene sine, og hvorfor hadde de de i det hele tatt?

Er dere med på at jødene ble plassert i leire? I såfall, hva var hensikten med dette? Skulle det være midlertidig, eller hadde de fått en slags livstidsdom?

 

Okidoki. Jeg prøver meg på å svare.

 

1. Jøder ble definitivt sendt i konsentrasjonsleirer. Eller oppholdt seg i ghettoene sine med jødestjerne på. Omlag 150.000 kjempet faktisk i Hitlers hær. Eller så sies det ihvertfall. Google: jews in hitler's army.

 

2. Det ble ikke brått mange færre jøder. Hvor har du dette i fra?

 

3. Hensikten med å isolere jøder i ghettoer og leirer var at nazistene ville vite hvor de hadde de. Jødene var jo regnet som fiender av Tyskland. I leirene var jødene arbeidskraft for krigsanstrengelsen. Meningen på lengre sikt var å deportere jødene ut av nazi-Tyskland. Slik jeg forstår det.

 

verksted.jpg

 

4. Tyskerne hadde krematorier akkurat som vi har i dag. For å kremere de som døde. I svære arbeidsleirer med hundretusenvis av mennesker kan man regne med at en del mennesker dør etter hvert. Russland friga en del av statistikken over hvor mange som ble kremert i Auschwitz. Google: auschwitz death books. Tror vi har statistikk fra andre leirer også.

 

Det verifiserte antallet dødsfall i nazistenes konsentrasjonsleirer er 373.468. Men du kan regne med at noen hundre tusen til døde i krigens sluttfase. Hovedsaklig av tyfus. Disse tallene er ikke spesielt for jøder, men for alle mulige folkeslag.

 

arolsen2.jpg

 

Tyfus-ofre:

massegrav.jpg

 

Engelskmann flytter på lik med bulldoser:

engelskmann.jpg

 

Wikipedia om tyfus-epidemi:

 

"Typhus epidemics killed inmates in the Nazi Germany concentration camps; infamous pictures of typhus victims' mass graves can be seen in footage shot at Bergen-Belsen concentration camp.[6] Thousands of prisoners held in appalling conditions in Nazi concentration camps such Theresienstadt and Bergen-Belsen also died of typhus during World War II[6], including Anne Frank at the age of 15 and her sister Margot."

 

http://www.en.wikipedia.org/wiki/Epidemic_typhus

 

---------------

 

Jeg ønsker å poengtere: jeg har ingen påstander om at et eller annet skjedde. Alt jeg har gjort er å sjekke fakta. Finnes det fakta som viser at Holocaust skjedde, så vil jeg gjerne se de. Jeg vil ihvertfall ikke ha kjeft fordi jeg ikke kan se keiserens nye klær. Jeg ser simpelthen ingen. Sannsynligvis fordi han har ingen klær på.

 

Keiserens-nye-kl%C3%A6r2.jpg

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Når det gjelder det såkalte "Holocaust" er min konklusjon entydig: "Holocaust" er en bløff. Som sagt: har noen beviser så kom med de. Istedet for "rope-innlegg", spydige kommentarer og barnslig tøys. Dere har gjentatt det samme mantraet mange nok ganger. Har dere ikke noe å komme med av substans er det gjerne best å ti stille. Alt dere troende oppnår er å dumme dere ut samt få enda flere til å betvile Holocaust-historien.

Du tror det du vil og plukker ut det materiale som passer deg. Om man går som en and, kvekker som en and og oppfører seg som en and, da er man mest sannsynlig en and. Er det en påstand du kan være enig i?

 

 

Nå må dere slutte å mase. Alt dere kommer med er tomt prat. Aldri serverer dere noe som helst beviser for denne latterlige Holo-historien dere tror på, og også krever at resten av verden skal tro på.

Men det du skriver skal vi tro på. Om du tar av deg "nazi" (jeg skriver det i hermetegn så langt) brillene vil du kunne finne uhyre mye stoff du kan "forske" videre på. Vi har gitt deg lenker til alternative sider på nettet og lenker til alternative videoer. Du bar durer videre og kaller vårt materialt tomt prat. Egentlig burde vi slutte å diskutere med deg. Jeg bare titter innom denne tråden i ny og ned, for å lese det som skrives. Jeg er sikker om jeg hadde gått på ulike biblioteker, kjørt en trailer med skriftelig dokumentasjon opp til deg, ville du durt frem i samme spor.

 

 

Nei. Jeg trodde alltid på Holocaust. Fram til jeg satte meg inn i fakta og skjønte at jeg hadde blitt grundig lurt.

Ja du er nok meget lettlurt og hadde du levd på Quislings tid ville du vært en meget farlig mann, siden du ville kunne dra mange med deg inn i I Quislings prosjekt.

 

Jeg gir deg kun to oppgaver:

 

  1. Mener du de bildene du viste meg på spørsmål om jødene tok bilder i leirene ble tatt av jødene?
  2. Oppsummer hva som er sannhet i denne tråden.

 

P.S.

Trenger du alternativ dokumentasjon i stedet for et trailerlass med bøker fra bibilioteker, kan du jo fortsette med å "forske" videre på de bøkene fra vitenskapsmenn som jeg har gitt deg. Du kan også skaffe deg nye briller å studere de internet lenkene jeg har vist til.

 

Jeg forstår forresten ikke at du gidder å fortsette dette felttoget. Det var vel tapt før det begynte. Om du hadde tenkt å få noen tilhengere her inne har du vel oppnådd det motsattet.

 

Gå forøvrig tilbake til temaet i opprinnelig post og start en ny post på det andre du har på hjertet, slik at vi kan konsentere oss om en tang om gangen.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Hensikten med å isolere jøder i ghettoer og leirer var at nazistene ville vite hvor de hadde de. Jødene var jo regnet som fiender av Tyskland. I leirene var jødene arbeidskraft for krigsanstrengelsen. Meningen på lengre sikt var å deportere jødene ut av nazi-Tyskland. Slik jeg forstår det.

 

De bildene har du presentert minst en gang tidligere:

 

Read how Wikipedia describes newsgroup and forum spam: "Old Usenet convention defines spamming as excessive multiple posting, that is, the repeated posting of a message (or substantially similar messages)."

 

Administrator må være en ekstremt tolmodig person. Du hadde for lengst vært kastet ut av begge mine faglige fora.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar

Hva er en klimanekter? Og AGW?

En klimanekter en noen som nekter å tro på AGW-hypotesen medmindre bevis blir fremlagt av de som legger frem hypotesen.

 

AGW er engelsk forkortelse for menneskeskapt global oppvarming.

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Global_warming

http://en.wikipedia.org/wiki/Global_warming_controversy

 

Åja. da er jeg en klimanekter. At de som kommer med en hypotese må legge frem data/informasjon som støtter den hypotesen synes jeg er rett og rimelig. Skikkelig varmt vær for tiden, forresten. Men "klimanekter" er i så fall et underlig navn. Man kan vel ikke nekte klima?

 

"Hei, vil du klima?"

- "Nei. Jeg nekter klima. Er klimanekter, skjønner du." Ha ha. :)

 

kgun

 

Du er den som påstår tyskerne myrdet 6 millioner jøder. Det er du som skal svare for deg. Ikke jeg.

 

Jeg gjentar meg selv:

 

* Du påstår noe har skjedd.

* Den som påstår noe må komme med beviser for at det han påstår faktisk skjedde.

* Det er umulig for Tim, Tom eller Truls å bevise at noe ikke skjedde.

 

I en rettssal:

 

A: herr B, hvilke beviser har du for at din nabo herr C gasset 600 hamstere i fjor sommer?

B: beviser? For noe tull. Det er C som må bevise at han ikke gasset de.

C: eh.....

A: tror vi bare henger han. Det er jo sannsynlig at han er en hamster-gasser. Ifølge sannsynlighetsprinsippet. Beviser har vi jo også. Se på disse burene vi fant hjemme hos han. Legg merke til det intrikate gassrør-systemet:

 

Hamster+Cage.jpg

 

Dette bildet fant vi i hans personlige album. Klart bevis for Hamstercaust:

cute-hamster.jpg

 

kgun - nekter du for at 7 millioner hamstere ble gasset og gjort om til støvletter i Korea-krigen? Er du en hamsternekter? I så fall krever jeg umiddelbart at du forteller hva som egentlig skjedde med alle hamstrene i Korea. Det mangler jo fremdeles 7 millioner.

Endret av BelzeBob
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

kgun

 

Du er den som påstår tyskerne myrdet 6 millioner jøder. Det er du som skal svare for deg. Ikke jeg.

Vis hvor jeg har påstått det. Jeg var ikke til stede. Det eneste du kan finne i mine tidligere poster er:

 

6 Jan 2011 ... The Holocaust was the systematic, bureaucratic, state-sponsored persecution and murder of approximately six million Jews by the Nazi regime ...

http://www.ushmm.org/wlc/en/article.php?ModuleId=10005143

 

Denne høyt rangerte artikkelen på internet. Hvis det er min påstand, tror jeg mer på den enn på dine internett kilder.

 

I tillegg har jeg henvist til boken "Kjempende Livstro" av Victor Frankel som jeg leste for sikkert 40 år siden. Den boken var virkelig skremmende lesning og den svekker ikke min tro på at utsagnet ovenfor er signifikant. Jeg kan ikke huske om Victor Frankel som ble funnet på likhaugen (med det forbehold at jeg ikke forveksler med en annen bok jeg har lest) oppgav noe tall. Men det er øyenvitneskildring jeg tror på.

 

Redigert for skrivefeil etter svar.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar

Så var vi tilbake til holocaust. Jeg trodde faktisk det ble "bestemt" at vi skulle la det ligge en stund nå? For å la tråden gå en litt annen retning, i en litt mer opplysende-uten nedlatende snakk retning.

 

Ellers så synes jeg ikke vigrid er en videre bra kilde. Det blir litt som å gå inn på kirken.no for å få en nøytral opplysende beskrivelse og argumenter for at gud ikke finnes.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

kgun - nekter du for at 7 millioner hamstere ble gasset og gjort om til støvletter i Korea-krigen? Er du en hamsternekter? I så fall krever jeg umiddelbart at du forteller hva som egentlig skjedde med alle hamstrene i Korea. Det mangler jo fremdeles 7 millioner.

Start en ny tråd på det temaet. Jeg vil ikke delta i den tråden. Nå begynner du å ligne på de som ble stoppet av administrator på grunn av at de limte inn bilder av hamburgere. Husker du hva du sa om dem?

Lenke til kommentar

Så var vi tilbake til holocaust. Jeg trodde faktisk det ble "bestemt" at vi skulle la det ligge en stund nå?

 

Skyld på bruker snartenkt litt oppe på siden. Samt en nykommer som kom med noen gode spørsmål han pent ba om å få svar på.

 

Holocaust er dog relatert til Hitler, vil jeg si.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...