Gå til innhold

Den virkelige Hitler. NB: STERKE BILDER!


pk2010

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234

Please ikkje sei at dykkar føremål er å frambringe sanning. Eg kunne hevda eg var Napoleon med større kredibilitet enn denne endelause propagandaen frå holocaustinfo.net, vigrid og andre obskønitetar.

Der traff du spikeren på hodet. Glimrende post.

Lenke til kommentar

Leste linken, den har ingen relevanse til "hvem, hva, hvor planlegget løgnen holocaust", kun konspirasjoner og kritikk på kilder.

 

Eh.. "hvem, hva, hvor planlegget løgnen holocaust" = kun konspirasjoner.

 

Ser du i det hele tatt på hva du selv skriver, mister?

 

Ja, kilden din tok stilling til hvorfor de har skapt en slik løgn, ikke hvem og hvordan. Vedleggene er ifra selve krigstiden, jeg søker kilder som indikerer planleggingen som skjedde etterpå.

 

 

Edit: Å si at "jødene" skapte løgnen holder ikke, for det første blir det det samme som å si "folk", jeg krever noe mer konkret. Du ser selv at en større mengde personer må være med på dette. Alle vitnene som har "løyet" må ha bli bestikket eller lurt, ikke sant? Fordi det er ganske mange vitner som støtter holocaust, et skikkelig apperat må ha blitt skapt for å skape løgnen.

 

Desverre må jeg gjøre det samme igjen, men det er kun fordi dere velger hva dere vil se.

 

| | | | | | | | | | | SVAR TAKK | | | | | | | | | |

Lenke til kommentar

 

Most of these demographic losses were due to the Holocaust, the rest to postwar emigration from Europe.

 

Beviser?

 

Dessverre har jeg ikke folketellingen fra 1942 til 1954, men mellom 1938 (15.7 millioner) og 1955 (11.6 millioner) er det en minskning på omlag 3.5 millioner jøder på verdensbasis.

 

Her snakker vi om en periode på 17 år. En nedgang på 1/4 i løpet av 17 år er kanskje mye. Eller kanskje ikke så mye. Men at antallet jøder minsket kan man ikke automatisk skylde på Hitler.

 

Husk også at jødene telles som medlemmer av en religion. Akkurat som kristne, muslimer og hinduer. Og det er ikke så lett å telle medlemmer av religioner.

 

Og hva om mange av de jødene som utvandret til f.eks USA ikke ville være jøder lengre? Altså, de skiftet navn og la det jødiske bak seg. Ihvertfall i det offentlige.

 

Og så har vi vår venn Stalin da. Ca. 4 millioner jøder var i Russland i tiden omkring andre verdenskrig. Stalin drepte jo millioner i hytt og pine. Kanskje også en og annen jøde?

 

Og så har vi en ting til: at folketallet synker er som oftest ikke tegn på at man har det vondt, men det omvendte: at man får bedre levestandard.

 

Anyway - masse jøder lyger og er frekke nok til å påstå at 18 millioner eksisterte før krigen:

http://holocaust.hklaw.com/essays/2005/20051F.htm

 

De eier sannerlig ingen skam.

Endret av BelzeBob
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jødene ble telt som jøder på denne tiden, ikke som en religion.

 

jews1.jpg

 

World Almanac.

 

-----------------

 

Sebbe

 

Du forårsaker masse unødvendige innlegg gjennom din intellektuelle latskap. Eller er det manglende mentale evner det dreier seg om? Se om det fins en hjelpsom voksen person i nærheten som kan hjelpe deg.

Endret av BelzeBob
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Jeg er forøvrig på lang vei enig i Hitlers syn på "degenerert kunst." Det meste som kalles "kunst" i dag er verdiløst, spør du meg.

Hitler forsøkte seg jo som kunstmaler uten å lykkes. Sikkkert en av grunnene til at han skrev "Mein Kampf". Ekte psykopater går gjerne i døden fremfor å tape.

 

Det meste som kalles "kunst" i dag er verdiløst, spør du meg.

 

Takk for det utsagnet. Forteller meg ganske mye.

Lenke til kommentar

Gi meg gjerne en konkret kilde som virkelig avslører hvordan løgnen ble skapt, av hvilke og hvordan. En slik løgn må ha vært et så enormt arbeid at det ikke kunne blitt holdt hemmelig. Jeg snakker da ikke om kritikk rundt HVORFOR de ville ha skapt en slik løgn, eller utsagn om hvorfor konsentrasjonsleirene var det dere sier de er. Gi meg noe konkret rundt planleggingen av løgnen. Dere klarer tydeligvis ikke dette, og rakker ned på meg som person istedet, tapere.

Endret av Sebbe
Lenke til kommentar

Noe av det som fascinerer meg mest, er at disse triste konspirasjonsjunkiene med sin argumentasjon impliserer at min bestefar har løyet for meg hele mitt liv, og for sin familie helt siden 1945 om sine opplevelser i tysk fangenskap.

 

Jeg får heretter gå ut fra at han holdt seg skjult i 3 år og drakk paraplydrinker med de snille tyskerne, for så å koke samme en historie om bestialsk mishandling og daglige groteske henrettelser. Han er vel lønnet av sionist-kommunistmafiaen da tenker jeg. I så fall bør de watte opp utbetalingene sine, da hans økonomi minner mest om en ordinær minstepensjon.

 

Jaja... Han spytter fremdeles etter å ha tatt ordet tysker i sin munn, og det synes jeg han har all rett til. Med mindre paraplydrinkversjonen er den riktige da... (hvilket også betyr at han må ha startet med alvorlig selvskading før han ble returnert til Norge).

 

Er trist å se folk som tydeligvis besitter imponerende solide argumentasjons- og formuleringsevner kaste dem bort på dette paranoide vrangforestillingstullet (om enn at mange av innleggene bærer preg av mye copy-paste).

 

EDIT: Siste avsnitt ment for Belzebob, ikke OP, som ved nærmere lesning virker mer som den gjengse nazi-beundrer som ignorerer kritikk som uvitenhet.

Endret av jihadbandit
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Og så har vi en ting til: at folketallet synker er som oftest ikke tegn på at man har det vondt, men det omvendte: at man får bedre levestandard.

Ja skal man forfalske så kan det jo også sies slik. Prøver du deg på demografi nå?

Lenke til kommentar

http://solkorset.org/ Synes dette er en utrolig spennende side om man vil ha mere informasjon om frimureriet og dets tilkobling til jødedommen i Norge.

 

Har du kommentar til dette med folketelling, pk?

 

Man kan også lure på hvorfor statistikk fra krigsårene og like etter krigen er så vanskelig å få tak i. Men man kan jo være heldig å komme borti gamle historiebøker. Fant et bilde her som viser hvor slemme de slemme nazi-tyskerne var:

bombestatistikk.jpg

 

Oisann, her er noe fra den der Nyreberg-rettssaken der alle tilstod hvor hvor fælt det var i de super-slemme dødsleirene:

bok.jpg

 

Se: jeg fant et bilde av jødiske mammaer som blir tvunget til å kaste sine spedbarn inn i gassovnen. Ekte fotografi fra Eli Weasel:

auschwmothers.jpg

 

Neiognei - her fant jeg faktisk bildet av ventilasjonsanlegget ved gasskammeret i Auschwitz som tyskerne tok med seg da de rømte. Bilde tatt av Raul Hilbergs onkel Leopold:

airhandler.jpg

 

Visste du at nazistene hadde forkledd et hemmelig vannreservoar som et svømmebasseng?

swimandsign.jpg

 

Det ryktes at fra dette vannreservoaret fylte de opp sine vannpistoler som de skjøt med på jøder som nettopp hadde tatt på seg nye tørre klær på sabbaten. De skjøt mens de lo ondt, drakk konjakk og røykte sigarer.

Endret av BelzeBob
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Hva med bildene og det faktum at leirene faktisk er der, og det faktum at mange millioner jøder "forsvant"?

 

Jeg vet det ikke er vits å skrive dette, for du har bestemet deg, uansett hva.

 

Det finnes INGEN dokumentasjon på at holocaust ikke skjedde.

Nazisme er en tilstand. Den er meget vanskelig om ikke umulig å helbrede. Jeg har aldri sett en angrende nazist.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar

 

Ja skal man forfalske så kan det jo også sies slik. Prøver du deg på demografi nå?

 

Hva syns du om jødedamen som sier 18 millioner jøder eksisterte før krigen? :)

 

Hva er det det heter: "ingen kommentar"?

 

Forresten: har jeg blitt nazist nå? Du er klar over at nazist er en forkortelse for et litt lengre og litt vanskeligere ord, ikke sant? Noe som har noe å gjøre med en politisk ideologi / et samfunnsstyrinssystem beslektet både med sosialismen og fascismen?

 

Ta en titt på fascistenes symbol sålenge:

 

frimerke.jpg

 

kongress.jpg

 

politi.jpg

 

--------------------

 

Akk... skulle ønske dere kunne komme med den Holocaust-dokumentasjonen. Jeg vil så gjerne tro. Er virkelig litt dokumentasjon for mye å spørre om?

 

Er det dokumentasjon-tørketid, kanskje?

Endret av BelzeBob
  • Liker 2
Lenke til kommentar

En ting er å kritisere holocaust, men dere har gått over til å sympatisere med Hitler, være imot ytringsfrihet og forsvare et rike som startet en verdenskrig. At det ble brukt mange bomber mot Tyskland er ikke å nekte på, men det gjør ikke deres krig rettferdigjort. Vietnam er et enda mer grusomt eksempel på bruk av bomber av USA. Du kan ikke forsvare vondt med annet vondt.

 

 

Med deres måte å resonere, kun svare og se det dere selv vil se og deres gode selvtillit skulle dere like gjerne kunne startet en tråd for å knekke relativitets og evolusjonsteorien, kanskje dere kan få en nobelspris? Beklager dere for sannheten, men dere gir ikke inntrykk til å være logiske, eller særlig intellektuelle, har dere gått igjennom videregående engang, trailersjåfører "med ekspertise innenfor historie og kjemi".

 

Gi meg gjerne en konkret kilde som virkelig avslører hvordan løgnen ble skapt, av hvilke og hvordan. En slik løgn må ha vært et så enormt arbeid at det ikke kunne blitt holdt hemmelig. Jeg snakker da ikke om kritikk rundt HVORFOR de ville ha skapt en slik løgn, eller utsagn om hvorfor konsentrasjonsleirene var det dere sier de er. Gi meg noe konkret rundt planleggingen av løgnen. Dere klarer tydeligvis ikke dette, og rakker ned på meg som person istedet, tapere.

Endret av Sebbe
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Du forårsaker masse unødvendige innlegg gjennom din intellektuelle latskap. Eller er det manglende mentale evner det dreier seg om? Se om det fins en hjelpsom voksen person i nærheten som kan hjelpe deg.

Offisielt er det i dag 12 millioner mennesker i Moskova. Uoffisielt et det minst 16 millioner. Et folk som jødene var og er spredt ut over hele verden. De demografiske data er naturlig nok meget usikre.

 

Jeg fester langt større lit til at 6 millioner jøder ble utryddet i Nazistenes gasskamre og utryddelsesfabrikker. Forresten hvor mange tror du hadde kamera med seg inn i de leirene og overlevde?

Lenke til kommentar

Forresten hvor mange tror du hadde kamera med seg inn i de leirene og overlevde?

 

Tydeligvis ganske mange. Vi har jo ingen mangel på fotografier.

 

femguards.jpg

 

nazi1.jpg

 

verksted.jpg

 

arbeid1.jpg

 

arbeid2.jpg

 

arbeid3.jpg

 

arbeid4.jpg

 

engelskmann.jpg

 

Nei, nå må jeg gå. Jeg gir dere en oppgave i hjemmelekse til i morgen: bevis at ett eneste menneske døde i Holocaust. Du vet - den der slemme nazi-planen om å utrydde jøder og lage lampesåpe og madrassfyll av dem i gassovnkamre.

 

Finn gjerne flere fotografier som dette:

nazi_sadist.gif

 

Vitnemål om damer som promper diamanter går også selvsagt bra:

 

http://www.youtube.com/watch?v=2wAbjUqHTNA

 

Sannhetsvitner kalles det vel. :)

Endret av BelzeBob
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Gi meg gjerne en konkret kilde som virkelig avslører hvordan løgnen ble skapt, av hvilke og hvordan. En slik løgn må ha vært et så enormt arbeid at det ikke kunne blitt holdt hemmelig. Jeg snakker da ikke om kritikk rundt HVORFOR de ville ha skapt en slik løgn, eller utsagn om hvorfor konsentrasjonsleirene var det dere sier de er. Gi meg noe konkret rundt planleggingen av løgnen. Dere klarer tydeligvis ikke dette, og rakker ned på meg som person istedet, tapere.

 

 

 

Dere ignorerer dette, diskusjonen er vel over.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Man kan også lure på hvorfor statistikk fra krigsårene og like etter krigen er så vanskelig å få tak i. Men man kan jo være heldig å komme borti gamle historiebøker. Fant et bilde her som viser hvor slemme de slemme nazi-tyskerne var:

 

Oisann, her er noe fra den der Nyreberg-rettssaken der alle tilstod hvor hvor fælt det var i de super-slemme dødsleirene:

 

Se: jeg fant et bilde av jødiske mammaer som blir tvunget til å kaste sine spedbarn inn i gassovnen. Ekte fotografi fra Eli Weasel:

 

Neiognei - her fant jeg faktisk bildet av ventilasjonsanlegget ved gasskammeret i Auschwitz som tyskerne tok med seg da de rømte.

 

Visste du at nazistene hadde forkledd et hemmelig vannreservoar som et svømmebasseng?

 

Det ryktes at fra dette vannreservoaret fylte de opp sine vannpistoler som de skjøt med på jøder som nettopp hadde tatt på seg nye tørre klær på sabbaten. De skjøt mens de lo ondt, drakk konjakk og røykte sigarer.

Sannelig har du forberedt deg godt på dette felttoget. Når denne tråden en gang er avsluttet regner jeg med at det er høyst to tre nazister igjen i Norge. At det under hele krigen falt mer bomber over Berlin enn over London er naturlig, siden Hitler spredte sine tropper og luftvåpen på altfor mange fronter. Allikevel tviler jeg på om det tallmaterialet du presenterer er riktig. Det er er imidlertid ikke det viktigste. Det viktigste er at Nazistene tapte. Hvordan er mindre viktig.

 

Ondskap må noen ganger fordrives med vondskap. Trist for dere Nazister at Hitler og hans allierte ikke greidde å holde tritt med opprustningen til de allierte da Hitlers totale krig var et faktum. USA produserte jo et Liberty skip hver 48 time. Det kunne ikke tysk grundighet måle seg med. De tapte endog der tyskerne antas å ha spisskompetanse.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...