Gå til innhold

Den virkelige Hitler. NB: STERKE BILDER!


pk2010

Anbefalte innlegg

Er det per definisjon rasistisk å forbinde noe som helst negativt med ordet "jøde"?

 

I så fall betyr jo det at jødene er i en særdeles gunstig situasjon der det er komplett umulig å kritisere dem. Hvilke andre folkegrupper er gitt en slik immunitet mot kritikk?

Nei, du må gjerne forbinde negative ting med jødar, du må gjerne kritisere staten Israel, men det bør ikkje gjerast utelukkande på grunn av hat mot jødar. Måten pk uttalar seg nedlatande ved å generalisere eit heilt folkeslag er både usakleg og avskyeleg. Kva prov har de for at Hollywood er i lomma på sionismen? Nada?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kva prov har de for at Hollywood er i lomma på sionismen? Nada?

 

Det fins bl.a en dokumentarfilm om dette. I farten husker jeg ikke hva den heter - den er ganske gammel. Men du kan jo se denne jeg fant:

 

http://www.youtube.com/watch?v=wQAZqLnbRhw

 

Forresten: kanskje det er denne dokumentaren jeg mener.

 

Erratum

 

Hvor mange tror du leste den kritikken fra godeste Liel Liebowitz? Tror ikke for eksempel særlig mange av de som så den på kino i Norge leste denne kritikken. Av alle som noengang så den, eller hørte om den, hvor mange prosenter vet om denne "jødiske kritikken" som gikk ut på at filmen "mangler moralsk dybde"?

 

Det kan jo hende faktisk - at L.L. er en veldig moralsk og OK person. Og jøde. Slike fins. Men jeg tror ikke han/hun er representativ for hvordan jødene generelt så på denne ekle hat-filmen. Det er jo tross alt hovedsaklig jøder som laget stoffet filmen var laget av. Og du kan vedde på at flere jøder enn Eli Roth var med på finansiering, produksjon og distribusjon.

Endret av BelzeBob
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Dette drar ut i evigheten.

Om der finnes lite dokumentasjon på Holocaust, finnes det iallefall lite dokumentasjon på at noen står bak løgnen Holocaust og hvem som tjener på løgnen.

Eneste "beviset" disse nekterene har å komme med er en generalisering av jøder som et "ondt" menneskeslag, og derfor må de jo stå bak alt.

 

Løgn: http://en.wikipedia.org/wiki/Lie (les Big Lie)

 

http://www.youtube.com/watch?v=yEvdUDajZBE&feature=related

Lenke til kommentar

Leste linken, den har ingen relevanse til "hvem, hva, hvor planlegget løgnen holocaust", kun konspirasjoner og kritikk på kilder.

 

Eh.. "hvem, hva, hvor planlegget løgnen holocaust" = kun konspirasjoner.

 

Ser du i det hele tatt på hva du selv skriver, mister?

Ja, kilden din tok stilling til hvorfor de har skapt en slik løgn, ikke hvem og hvordan. Vedleggene er ifra selve krigstiden, jeg søker kilder som indikerer planleggingen som skjedde etterpå.

 

 

Edit: Å si at "jødene" skapte løgnen holder ikke, for det første blir det det samme som å si "folk", jeg krever noe mer konkret. Du ser selv at en større mengde personer må være med på dette. Alle vitnene som har "løyet" må ha bli bestikket eller lurt, ikke sant? Fordi det er ganske mange vitner som støtter holocaust, et skikkelig apperat må ha blitt skapt for å skape løgnen.

 

Desverre må jeg gjøre det samme igjen, men det er kun fordi dere velger hva dere vil se.

Endret av Sebbe
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Ja, dere virker nærmest allergiske mot kunnskap. Med mindre det dreier seg om noe man kan kopiere og lime inn fra Wikipedia. Ferdigtygd oppgulpet propaganda som folk repeterer ukritisk mens de er besatt av en eller annen følelse.

Det er vel ingen som klipper og limer mer enn opprinnelig poster. Han er nå stort sett redusert til en kopikatt uten selvstendige argumenter og meninger. Du synes å ha tilsvarende rolle som Finn Thrana i Quisling's regjering, gi et menneskelig ansikt til trollet eller monsteret.

 

Vet du forresten hvorfor Nazistene hatet surrealister som Salvador Dali? Kunsten skulle være fin for nazi svina.

 

Potensielt er du en meget farlig mann, på linje med http://en.wikipedia.org/wiki/Friedrich_Nietzsche (en relativt pålitelig kilde) og Mengele noen ganger kalt dødsengelen (http://www.auschwitz.dk/mengele.htm). Henry Oliver Rinnan http://en.wikipedia.org/wiki/Henry_Rinnan og Jonas Lie http://en.wikipedia.org/wiki/Jonas_Lie_%28government_minister%29 var lett gjennomskubare.

 

Finn Thrana publiserte før sin død den ovenfor omtalte boken som jeg personlig betrakter som et falsum på linje med Sions Vises protokoller. Alle beist har noen krampetrekninger. Dette Nazi beistet er det ikke så lett og avlive.

 

BelzeBob, det vil nok komme flere selgere som deg i årene som kommer. Jeg håper at det alltid vil være noen som gjennomskuer din (deres) retorikk og dine (deres) salgsmetoder. Du er plassert i bås. Nasister er meget vansekelige å helbrede. Den norske vitenskapsmannen og psykiateren Ingjald Nissen sier også i sin bok Psykopatenes Diktatur at Psykopati (her les nasjonalsosialisme) er en uhelbredelig tilstand. Er man først gått i vranglås, synes det umulig å dirke dere opp. Det må vi gjerne leve med og vi må kan hende leve med marginale forkvaklede sider som Vigrid. Om jeg var lege (har et fag på Dr. Scientnivå i Numerisk analyse og et i Matematisk finans) ville jeg muligens snart frakoble respiratoren. Det er ingen skam og snu. Forvent ikke å bli tatt på med silkehansker, selv om du er silkeansiktet til opprinnelig poster.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar

Om der finnes lite dokumentasjon på Holocaust

 

Ingen dokumentasjon.

 

Borat-fyren er forresten knallhard Talmud-troende sionist-jøde. Damen han skulle gifte seg med måtte sendes på "jøde-kurs" før Borat gikk med på å gifte seg med henne. Hun var ikke jødisk nok. Godeste Borat, som later som han fleiper med alt og alle, er faktisk en durkdreven rasist og religiøs ekstremist selv.

 

Vil du ha en lenke du ikke kommer til å klikke på?

Lenke til kommentar

Om der finnes lite dokumentasjon på Holocaust

 

Ingen dokumentasjon.

 

Borat-fyren er forresten knallhard Talmud-troende sionist-jøde. Damen han skulle gifte seg med måtte sendes på "jøde-kurs" før Borat gikk med på å gifte seg med henne. Hun var ikke jødisk nok. Godeste Borat, som later som han fleiper med alt og alle, er faktisk en durkdreven rasist og religiøs ekstremist selv.

 

Vil du ha en lenke du ikke kommer til å klikke på?

 

Hva med bildene og det faktum at leirene faktisk er der, og det faktum at mange millioner jøder "forsvant"?

 

Jeg vet det ikke er vits å skrive dette, for du har bestemet deg, uansett hva.

 

Det finnes INGEN dokumentasjon på at holocaust ikke skjedde.

Lenke til kommentar

Vet du forresten hvorfor Nazistene hatet surrealister som Salvador Dali?

 

Du har nok tilbragt mange fler år i skolevesenet enn hva jeg har, men allikevel ser det ut som at du er ganske kunnskapsløs. Salvador Dali var en ardent tilhenger av Franco. Franco var fascist. Hatet Franco Salvador Dali? I så fall er dette nytt for meg.

 

Her er et bilde av de to sammen:

 

francop2.jpg

 

Jeg er forøvrig på lang vei enig i Hitlers syn på "degenerert kunst." Det meste som kalles "kunst" i dag er verdiløst, spør du meg.

Endret av BelzeBob
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hva med bildene og det faktum at leirene faktisk er der, og det faktum at mange millioner jøder "forsvant"?

 

Det finnes INGEN dokumentasjon på at holocaust ikke skjedde.

 

Hallo.

 

1. Leirene tok ikke livet av noen. Det er ikke noe i veien med å ha leirer. Man kan diskutere hvorvidt det er rett å sende folk i konsentrasjonsleir eller ikke, men man kan ikke påstå at leirer tar livet av folk eller at leirer er onde.

 

2. Vis meg dokumentasjonen på at millioner av jøder forsvant. Og om de forsvant - hva skyldtes deres forsvinning?

 

3. Det fins ingen dokumentasjon på at Erik Solheim ikke hadde en het natt sammen med Britney Spears engang mellom 2000 og 2005.

 

You-can't-prove-a-negative. Dette har jeg snart fortalt 6 millioner ganger her på tråden. Når skal det synke inn?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Du har nok tilbragt mange fler år i skolevesenet enn hva jeg har, men allikevel ser det ut som at du er ganske kunnskapsløs. Salvador Dali var en ardent tilhenger av Franco. Franco var fascist. Hatet Franco Salvador Dali? I så fall er dette nytt for meg.

 

Jeg snakket om Hitler og Nazi Svina. Kunsten skulle for dem være skjønn, som elg i solnedgang. La også en av våre største forfattere og nazist, Knut Hamsun få sin statue. La han få den som forfatter og plasser den diskret.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar

Leste linken, den har ingen relevanse til "hvem, hva, hvor planlegget løgnen holocaust", kun konspirasjoner og kritikk på kilder.

 

Eh.. "hvem, hva, hvor planlegget løgnen holocaust" = kun konspirasjoner.

 

Ser du i det hele tatt på hva du selv skriver, mister?

 

Ja, kilden din tok stilling til hvorfor de har skapt en slik løgn, ikke hvem og hvordan. Vedleggene er ifra selve krigstiden, jeg søker kilder som indikerer planleggingen som skjedde etterpå.

 

 

Edit: Å si at "jødene" skapte løgnen holder ikke, for det første blir det det samme som å si "folk", jeg krever noe mer konkret. Du ser selv at en større mengde personer må være med på dette. Alle vitnene som har "løyet" må ha bli bestikket eller lurt, ikke sant? Fordi det er ganske mange vitner som støtter holocaust, et skikkelig apperat må ha blitt skapt for å skape løgnen.

 

Desverre må jeg gjøre det samme igjen, men det er kun fordi dere velger hva dere vil se.

 

| | | | | | | | | | | SVAR TAKK | | | | | | | | | |

Endret av Sebbe
Lenke til kommentar

Det er idiotisk å forby en type kunst. Kunst er subjektivt og alle har en egen oppfattning hva som er god kunst, hvem har rett til å bestemme hvilken kunst som er den "riktige"?

 

Du er også en motstander av ytringsfrihet ser jeg.

 

Gosj gosj og gosj. Har jeg sagt jeg vil forby noe som helst? Jeg sa jeg var "på lang vei enig" i Hitlers syn. Noe slikt. Forstår du at ordene "på lang vei" innebærer en viss relativitet, et visst forbehold? Vet du hva relativitet betyr?

 

Men ja, det hadde ikke vært meg i mot om slikt ble forbudt:

 

gassing.gif

 

PissChrist_278x360.jpg

"Piss Christ."

 

1-732310.jpg

 

Har jeg lov til å mene det?

 

Sebbe

 

Ikke rop. Det du har å si er ikke viktigere enn det andre har å si. Bruk heller kreftene på å dokumentere at de tyske nazistene drepte 6 millioner forsvarsløse jøder i kaldt blod. Noe Tyskland fremdeles er bøtelagt for i dag. Hey - ettersom nazistene ble dømt og hengt må det da finnes tonnevis med beviser? :whistle:

Endret av BelzeBob
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Jeg ser at trådstart dreier seg om en kontring mot demoniseringen av Adolf Hitler. Mange i Vesten så opp til Hitler og hva han fikk til på rekordtid i det Tredje Riket.

Hadde Adolf Hitler holdt seg til å bygge infrastruktur hadde han gått inn i historien som en stor mann. Ulykkligvis for ham og de millionene som måtte bøte med livet, hadde psykopaten Hitler, stormannsgal som han var, større ambisjoner. Det tredje Rike og Nazistisk verdensherredømme.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar

About six million Jews died in the Holocaust. Jewish communities across Europe were shattered. Many of those who survived were determined to leave Europe and start new lives in Israel or the United States. The population shifts brought on by the Holocaust and by Jewish emigration were astounding.

 

According to the American Jewish Yearbook, the Jewish population of Europe was about 9.5 million in 1933. In 1950, the Jewish population of Europe was about 3.5 million. In 1933, 60 percent of all Jews lived in Europe. In 1950, most Jews (51 percent) lived in the Americas (North and South combined), while only a third of the world's Jewish population lived in Europe.

 

The Jewish communities of eastern Europe were devastated. In 1933, Poland had the largest Jewish population in Europe, numbering over three million. By 1950, the Jewish population of Poland was reduced to about 45,000. The Soviet Union had the largest remaining Jewish population, with some two million Jews. Romania's Jewish population fell from about 980,000 in 1933 to about 280,000 in 1950. Most of these demographic losses were due to the Holocaust, the rest to postwar emigration from Europe.

 

The Jewish population of central Europe was also devastated. Germany had a Jewish population of 565,000 in 1933 and just 37,000 in 1950. Hungary had 445,000 in 1933 and 190,000 in 1950. Czechoslovakia's Jewish population was reduced from about 357,000 in 1933 to 17,000 in 1950 and Austria's from about 250,000 to just 18,000.

 

In western Europe, the largest Jewish communities remained in Great Britain, with approximately 450,000 Jews (300,000 in 1933) and France, with 235,000 (225,000 in 1933). In southern Europe, the Jewish population fell dramatically: in Greece from about 100,000 in 1933 to just 7,000 in 1950; in Yugoslavia from about 70,000 to 3,500; in Italy from about 48,000 to 35,000; and in Bulgaria from 50,000 in 1933 to just 6,500 in 1950 (the reduction in the Bulgarian Jewish population resulted from postwar emigration). The demographic focus of European Jewry thus shifted from eastern to western Europe.

 

 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Dette bildet er ikke fra nazi-Tyskland, men fra en av "den gode og frie" verdens konsentrasjonsleirer:

Hvorfor bruker du den informasjoen for å underbygge påstandene i opprinnelig post? Start en ny tråd om Guantanamo.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...