Gå til innhold

Den virkelige Hitler. NB: STERKE BILDER!


pk2010

Anbefalte innlegg

Ble ikke alle barn under 15 gasset ved ankomst til Auswitch? Er da bildene dine av jødiske barn Belzebub? Dette gir jo ikke mening.

 

Her er uansett litt annen historie fra samme tidsepoke. Rart at det kun er Hitler som har fått mye pepper. Og nei, jeg sammenligner ikke dette med jødiske konsentrasjonsleirer :p

 

http://www.youtube.com/watch?v=opO4bvzYtTU

1945, krigens ende. Norske jenter som har vært i lag med Tyskere blir straffe og hånet på en slik grov måte at flere av dem aldri igjen setter sin fot utenfor husets dører.

 

2011, Media promoterer aktivt rasemiksing og vanlige folk bryr seg ikke lengere om at våre kvinner blir sammen med personer av fremmede raser som på sikt vil være slutten på vårt folk.

 

For noen jævla hyklere.

 

 

Du avslutter med "For noen jævla hyklere". Det er et mildt utsagn. Slik atferd er feige menns hevn fordi de selv ikke turte å gjøre noe under krigen. Det var det samme hykleriet i andre land og noen steder mye verre fordi man hadde anledning til det. Her er et eksempel fra Danmark:

 

http://www.vigrid.net/hcdanmarkdodsleir.htm

 

Totaltallet på småbarn som ble drept av danskene regnes offisielt til litt over 7.000. Utifra vanlig propagandapraksis må vi derfor at dette er det lavest mulige tallet og at det kan være vesentlig høyere.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg gjentar meg selv, finnes det bevis rundt planleggingen av å skape løgnen? Det eneste dere har er kritikk på hvordan holocaust ble gjennomført, men løgnen må da ha blitt laget oav noen også?

 

Dette ble grundig besvart av meg for noen sider tilbake. Jeg går ut fra at du ikke leste det. Gå tilbake og les. Du kan også lese denne: http://holocaustinfo.net/ebooks/why_6_million.pdf Tar deg ikke lang tid. I løpet av 10 minutter bør du ha skjønt hva "Holocaust" og "de 6 millionene" er grunnlagt på.

 

La meg gjøre oppmerksom på et viktig faktum: uten å studere et emne kan man ikke forstå det. Høres banalt og innlysende ut, men det må sies for jeg legger merke til at folk her har meninger i hytt og pine men mangler allikevel helt grunnleggende kunnskaper om emnet som diskuteres.

 

Ja, dere virker nærmest allergiske mot kunnskap. Med mindre det dreier seg om noe man kan kopiere og lime inn fra Wikipedia. Ferdigtygd oppgulpet propaganda som folk repeterer ukritisk mens de er besatt av en eller annen følelse.

 

Men Wikipedia vil nok neppe gi svar på de spørsmål som dere har.

 

Forresten: om Holocaust er det ikke meningen at man skal ha spørsmål. Kun blind aksept.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

pk2010 i startinnlegget: "Oppretter denne tråden som en kontring til all disinformasjonen som kontinuerlig spretter opp om Tysklands store sønn og vestens helt Adolf Hitler."

 

Jeg ser at trådstart dreier seg om en kontring mot demoniseringen av Adolf Hitler. Mange i Vesten så opp til Hitler og hva han fikk til på rekordtid i det Tredje Riket. Han ble kopiert av mange land inklusive Norge og den skandinaviske velferdsstaten som ble dannet etter 1945 er jo nærmest en tro kopi på veldig mange områder. Her er en flott nettside som viser Adolf og hans kone Eva Hitler den respekt de også fortjener:

 

http://www.adolfthegreat.com

 

Jeg skulle ønske noen kunne lage en tilsvarende på norsk. Ikke for å dyrke Hitler, men for å sette ham i relieff til demonisering og hat Verdenskrigens seierherrer har gjort.

Lenke til kommentar

Mitt ståsted er noe annerledes. Jeg har ikke et like godt øye til Hitler. Men jeg mener at Hitler og de tyske nazistene ikke skal klandres for ting de aldri gjorde. Som Holocaust og alle røverhistoriene om slik uvanlig ekstrem brutalitet og sadisme.

 

Dette bildet er ikke fra nazi-Tyskland, men fra en av "den gode og frie" verdens konsentrasjonsleirer:

 

guantanamo_bay.jpg

 

Hadde det bare vært en 1/100-del så mye skriking om disse umenneskelige leirene som det er om Holocaust så hadde de vært lagt ned forlengst. Hvilket hykleri.

Endret av BelzeBob
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Jeg gjentar meg selv, finnes det bevis rundt planleggingen av å skape løgnen? Det eneste dere har er kritikk på hvordan holocaust ble gjennomført, men løgnen må da ha blitt laget oav noen også?

 

Dette ble grundig besvart av meg for noen sider tilbake. Jeg går ut fra at du ikke leste det. Gå tilbake og les. Du kan også lese denne: http://holocaustinfo.net/ebooks/why_6_million.pdf Tar deg ikke lang tid. I løpet av 10 minutter bør du ha skjønt hva "Holocaust" og "de 6 millionene" er grunnlagt på.

 

La meg gjøre oppmerksom på et viktig faktum: uten å studere et emne kan man ikke forstå det. Høres banalt og innlysende ut, men det må sies for jeg legger merke til at folk her har meninger i hytt og pine men mangler allikevel helt grunnleggende kunnskaper om emnet som diskuteres.

 

Ja, dere virker nærmest allergiske mot kunnskap. Med mindre det dreier seg om noe man kan kopiere og lime inn fra Wikipedia. Ferdigtygd oppgulpet propaganda som folk repeterer ukritisk mens de er besatt av en eller annen følelse.

 

Men Wikipedia vil nok neppe gi svar på de spørsmål som dere har.

 

Forresten: om Holocaust er det ikke meningen at man skal ha spørsmål. Kun blind aksept.

 

Leste linken, den har ingen relevanse til "hvem, hva, hvor planlegget løgnen holocaust", kun konspirasjoner og kritikk på kilder.

Lenke til kommentar

Ferdigtygd oppgulpet propaganda som folk repeterer ukritisk mens de er besatt av en eller annen følelse.

 

Interessant kommentar, og det er eit velkjent faktum at propaganda spelar på kjensler. Det spelar på det sanselege, på det auditive (musikk), det visuelle (bilete, videoar), på samkjensle og sosial tilhøyrsle (flokkinstinkt). Denne tilhøyrsla er ofte vidare underbygd av danninga av eit fiktivt oss (folket, rasen osv..) som står i skarp opposisjon til dei som ikkje er ein del av denne gruppa (særleg er dette gjeldande for menneske utanfrå som prøvar å bli ein del av vår gruppe; innvandrarar, mentalt retarderte, "flyktningar som kryssar sitt spor", kort sagt alle som ikkje er riktig som oss).

 

Propaganda gir oss såleis ei vrangførestelling av den eigentlege røyndomen i det den substituerar rasjonell argumentasjon med svermeri og flyktige impulsar. Det er ikkje lenger viktig kva som er rett, men kva som følest rett. Det objektive vert erstatta med det subjektive, det siviliserte vert erstatta med det primitive, dialogen vert erstatta med monologen, det frie demokrati vert erstatta med totalitær sensur og indoktrinering. Er dette på ramme alvor eit samfunn som de nyradikale ser opp til og idealiserer?

 

Knapt har vel verda sett eit propagandamaskineri så høgt utvikla som det tyske. Goebbels var ein meister i å regissere massemøte og manipulere media, Hitler målbandt massene med sin retoriske sublimitet, Horst Wessel akkompagnerte med si taktfaste hymne, medan folket blei eit lett byte for den hypnotiske psykomanipulasjonen dei ufrivillig blei utsett for. Prinsippa for denne propagandaen er kjent og formulert av Goebbels i hans 19 punkt.

Eg siterer:

7. Credibility alone must determine whether propaganda output should be true or false.

 

8. The purpose, content and effectiveness of enemy propaganda; the strength and effects of an expose; and the nature of current propaganda campaigns determine whether enemy propaganda should be ignored or refuted.

 

9. Credibility, intelligence, and the possible effects of communicating determine whether propaganda materials should be censored.

 

 

Sålangt har eg greidd ut om kjend informasjon. Det eg verkeleg lurer på er kva kjensle høgreekstremistiske krefter av idag er drivne av. Er det kjensla av å føle seg intellektuelt overlegen/heve seg over andre? Er det eit symptom på pubertal identitetskrise og eit fåfengd ønskje om å danne eigne meiningar? Eller er det ganske enkelt ein okkultderivert higen etter det forbudte og mystiske?

 

Please ikkje sei at dykkar føremål er å frambringe sanning. Eg kunne hevda eg var Napoleon med større kredibilitet enn denne endelause propagandaen frå holocaustinfo.net, vigrid og andre obskønitetar.

Endret av HEAL
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ferdigtygd oppgulpet propaganda som folk repeterer ukritisk mens de er besatt av en eller annen følelse.

 

Interessant kommentar, og det er eit velkjent faktum at propaganda spelar på kjensler. Det spelar på det sanselege, på det auditive (musikk), det visuelle (bilete, videoar), på samkjensle og sosial tilhøyrsle

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

De fleste skolebarn i Norge blir påtvunget dette makkverket av et propagandastykke, en annen jødefabrikasjon som de blir påtvunget er American History X.

Eg skal ikkje hevde at Schindlers liste ikkje spelar på emosjonar, for det gjer den. Det som imidlertid burde vere like klinkande klart er at denne filmen, imotsetnad til det meste av dykkar propaganda er basert på eit oppriktig forsøk på å skildre ei reell historie. (Eller tvilar du på eksistensen til Oscar Schindler også?) Dette er det som burde vere av avgjerande betydning, ikkje utelukkande dei kjenslene som influerer oss, men vår evne som tenkjande individ til å avgjere kva som er moralsk riktig uavhengig av emosjonelt svermeri.

 

Eg ser elles helst at du let vere å nytte antisemittiske omgrep som "jødefabrikasjon" med mindre du har prov som kan underbyggje ein slik rasistisk påstand.

Endret av HEAL
Lenke til kommentar

Jødene virker å være en spesielt priviligert gruppe i så måte BelzeBob.

 

Mere Holowood propaganda.

 

http://www.youtube.com/watch?v=5sQhTVz5IjQ

 

Denne filmen ser jeg kun på betingelse av at jeg får en god dose NATO-heroin og 6 millioner $.

 

Forkastelige greier. Viser bare hvilke utrolige horer Brad Pitt og resten av Hollywood-søppelet er. Direkte motbydelige mennesker. For ikke å snakke om "basket case" Tarantino. Skulle ønske noen gjorde med han det han elsker å portrettere blir gjort mot andre i de vemmelige "filmene" hans.

Endret av BelzeBob
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Filmen har fått sterk kritikk fra jødisk hold.

 

Eh... hvilken kritikk er dette?

 

The film has met some criticism from Jewish press, as well. In Tablet, Liel Liebowitz criticizes the film as lacking moral depth. He argues that the power of film lies in its ability to impart knowledge and subtle understanding, but Inglourious Basterds serves more as an "alternative to reality, a magical and Manichean world where we needn't worry about the complexities of morality, where violence solves everything, and where the Third Reich is always just a film reel and a lit match away from cartoonish defeat". Anthony Frosh, writer for the online magazine Galus Australis, has criticized the film for failing to develop its characters sufficiently, labeling the film "Enthralling, but lacking in Jewish content".

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...