Gjest Slettet+9871234 Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 (endret) [vigrid.net] La oss være enige om en ting: Vi er dypt uenige om kilder og historiske data. Et typisk eksempel: Vigird.net er en side jeg ikke en gang tar i med ildtang. Har aldri vært inne på den siden og håper jeg aldri ender der. Jeg har et åpent, men ikke altfor åpent sinn. De som opererer der er i kretsen rundt avdøde Finn Thrana. Gå tilbake i mine tidligere poster og se hva jeg har skrevet om ham. Man kan si at på en måte var Finn Thrana Quisling regjeringens folkelige ansikt (alibi). Hans bok er som påpekt et falsum på linje med Sions Vises protokoller. Hvorfor skulle jeg da bruke den kilden om den er sann eller usann på akkurat dette punktet. Generelt stoler jeg like mye på den kilden som på naboens katt. Er de riktig utspekulerte, er jo det de skriver om Sions Vises protokoller korrekt. Du har møtt veggen unge (gamle) mann / kvinne. Endret 25. februar 2011 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 (endret) kgun spurte: "sions vises protokoller Hva vet du om de?" Jeg googlet litt med sion og zion og fant fram til denne siden for dem som ikke vet hva de er. Det er mange norske sider som skriver om dem, men jeg fant bare denne som virkelig gjengir dem på norsk: vigridside Håper det kan kaste litt lys over dem:) Å linke til vigrid er å gjøre internet selvmord, fra nå av vil ingen som har sett deg linke deg noen gang ta deg seriøst lengre. dine internet krefter er strippet fra deg. Endret 25. februar 2011 av Gunfreak 3 Lenke til kommentar
Zaftig Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Israel ville uansett blitt til uten Holocaust, i 1922 var antallet Jøder i Britisk Palestina, 11% innen 1945 var over 33% jødiske, innen Britene hadde kommet seg ut hadde Israel uansett vært majoritet Jødisk. Hvorfor da late som det skjedde?. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Å linke til vigrid er å gjøre internet selvmord, fra nå av vil ingen som har sett deg linke deg noen gang ta deg seriøst lengre. dine internet krefter er strippet fra deg. Glimrende sagt. Rediger gjerne din post så de ikke får gratis reklame, en lenke. Jeg har kilppet vedkommende og du har strippet vedkommende for internet krefter. Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Hadde foreldrene dine blitt drept, hadde du da likt at noen konspirert i om deres død faktisk ikke hadde hendt? Og at foreldrene dine da måtte være i livet. Er ikke dette en litt snål konklusjon siden jeg ikke har sett disse revisjonistene benekte at folk har dødd der? Eneste de benekter så vidt jeg har sett er dette med systematisk utryddelse ved gass ol. 3 Lenke til kommentar
Pasi Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Jeg gjentar meg selv siden så få så ut å få med seg mitt spørsmål: Jeg vil bare stille et retorisk spørsmål til alle her: Hvis Holocaust var oppdiktet, hvordan ville det endre ditt bilde av Hitler og Tyskland i forhold til andre verdenskrig? Hadde vært spennende å høre. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Er ikke dette en litt snål konklusjon siden jeg ikke har sett disse revisjonistene benekte at folk har dødd der? Så du er kommet frem til at de er revisjonister? Velkommen etter. Eneste de benekter så vidt jeg har sett er dette med systematisk utryddelse ved gass ol. Samtidig som den opprinnelige posten glorifiserer Hitler på en måte som gjør meg kvalm. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 (endret) Jeg gjentar meg selv siden så få så ut å få med seg mitt spørsmål: Jeg vil bare stille et retorisk spørsmål til alle her: Hvis Holocaust var oppdiktet, hvordan ville det endre ditt bilde av Hitler og Tyskland i forhold til andre verdenskrig? Hadde vært spennende å høre. Hvorfor bruke krefter på hypotetiske spørsmål når alle historiske fakta sier noe annet? Det er så usannsynlig at der er så mange diktere i min famile og blant andre pålitelige kilder at ytterligere begrunnelse skulle være unødvendig. Noen bruker krefter på ren matematikk, andre på anvendt mattematikk og noen på astrologi etc. Dette dreier seg om empiri og forsøk på historieforfalskning fra personer som bruker Vigrid som sannhetskilde. Kredibilitet = 0. Andre synes å dele den oppfatningen. Endret 25. februar 2011 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
pk2010 Skrevet 25. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2011 http://www.youtube.com/watch?v=XY0NvQ4LQdQ&feature=related 2 Lenke til kommentar
BelzeBob Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 (endret) kgun Face the facts, buddy: Det fins ingen beviser for jødenes holocaust. Vi har film og fotografier fra Stalins intensjonelle utsulting av millioner av mennesker i Sovjet, og uttalelsene fra Lenin og Stalin om å knuse folk "som insekter." Samt Marx' ord om et "nødvendig holocaust" for å "rense verden". Vi har haugene med knokler og hodeskaller i Kambodsja. Vi har tortursentre i Russland og Øst-Tyskland med film og fotografier derfra. Vi har alle fakta på bordet fra Rwanda, og til stor del fra Irak. Vi har holdbar statistikk fra dagens Kongo. Vi vet om massemordet på armenerne i 1915-1923, vi har statistikk over tyskerne som ble massakrert og sultet ihjel i 1945 til 1950, og vi vet om Eisenhower som drepte minst 1 million tyske krigsfanger ved andre verdenskrigs slutt. (Metode: nekte dem mat og vann.) Men noe dokumentasjon om "Holocaust" har vi ikke. Annet enn bildene av hauger med tyfus-ofre. Dette er fakta. Forresten: hva er det som er i veien med folk som nekter å besøke en nettside med "vigrid" i navnet? Fordi Vigrid kan tenkes å ha en politisk agenda? Selv er jeg ikke i tvil om at Wikipedia, BBC, The Guardian, New York Times, CNN, CBS, Aftenposten osv følger en politisk agenda. Allikevel har jeg ikke noe større problem med å besøke sidene deres om noen tipser meg om en artikkel der som er lesbar. Fjern sperrene av stål dere har i hodet. Bruk friheten dere har til å besøke http://vigrid.net mens denne friheten fremdeles eksisterer. Endret 25. februar 2011 av BelzeBob 7 Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Er ikke dette en litt snål konklusjon siden jeg ikke har sett disse revisjonistene benekte at folk har dødd der? Så du er kommet frem til at de er revisjonister? Velkommen etter. Eneste de benekter så vidt jeg har sett er dette med systematisk utryddelse ved gass ol. Samtidig som den opprinnelige posten glorifiserer Hitler på en måte som gjør meg kvalm. Er det ikke revisjonisme det det heter da?? Dine oppfatninger om personer osv bør ikke ha noen betydning for denne diskusjonen egentlig, men jeg kjenner ikke så mye til det der jeg altså... Og jeg personlig vil heller sammenligne Hitler litt med Bush. Virker som Bush har kopiert så mye fra dofferen at det er helt sykt. Hitler var jo rimelig frekk når han satte fyr på Reichstag bygningen selv for å skaffe seg kontroll. Samme gjorde Bush og morder gjengen hans 9/11.. 3 Lenke til kommentar
pk2010 Skrevet 25. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2011 Kan skjønne det at det er ekstra hardt for eldre mennesker som kun har hatt den jøde og frimurerstyrte a-pressen å forholde seg til å fatte alt dette. Etter min erfaring så holder de gjerne fast ved halmstrå for å ikke få et fullstendig kollapset verdensperspektiv, for som kjent så er det aldri en god opplevelse å våkne opp/bli fortalt at man har blitt løyet til i alle disse årene. Den slags voldelige reaksjoner som vi har sett i denne tråden fra enkelte aktører er forventet. 5 Lenke til kommentar
BelzeBob Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Reichstag bygningen... Holder med deg i at den historien er suspekt, Akasha. Godt mulig "Doffy" tente på selv. 9/11? Dette har jeg ingen tvil om: de som invaderte Irak og startet "Krigen mot Terror" var de som stod bak 9/11. Men folk... folk de tenker ikke. De er vant med å kjøpe myndighetenes propaganda. Akkurat som de gjorde med 9/11s mamma: Holocaust. 1 Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Det er godt noen andre har litt tvil om 9/11 da, BelzeBob.. Men, du har vel solide beviser for dette også du Hva mente du egentlig med at Hitler egentlig drev en frihetsbevegelse? Er det å sikre seg "lebensraum" noe en frihetsbevegelse ville gjort? 1 Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Hepp! En spambox til og vi fjerner også brukere, ikke bare poster... Har man ingenting å diskutere så la tråden være i fred. Mvh Admin 2 Lenke til kommentar
Pasi Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Jeg gjentar meg selv siden så få så ut å få med seg mitt spørsmål: Jeg vil bare stille et retorisk spørsmål til alle her: Hvis Holocaust var oppdiktet, hvordan ville det endre ditt bilde av Hitler og Tyskland i forhold til andre verdenskrig? Hadde vært spennende å høre. Hvorfor bruke krefter på hypotetiske spørsmål når alle historiske fakta sier noe annet? Det er så usannsynlig at der er så mange diktere i min famile og blant andre pålitelige kilder at ytterligere begrunnelse skulle være unødvendig. Noen bruker krefter på ren matematikk, andre på anvendt mattematikk og noen på astrologi etc. Dette dreier seg om empiri og forsøk på historieforfalskning fra personer som bruker Vigrid som sannhetskilde. Kredibilitet = 0. Andre synes å dele den oppfatningen. Utifra det jeg ser her, så har ingen klart å bevise at Holocaust fant sted. Du trekker stort inn din egen families erfaringer med tyske soldater i Norge, for å argumentere for at Holocaust fant sted. Du skjønner at tyske soldater i Norge som oppførte seg på en bestemt måte, ikke er det samme som at tyskerne drepte 6 millioner jøder? 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 (endret) Det fins ingen beviser for jødenes holocaust. Jeg ga deg en lenke ovenfor. Søk der i stedet for å klippe fra hummer og kanari på YouTube. Men noe dokumentasjon om "Holocaust" har vi ikke. Annet enn bildene av hauger med tyfus-ofre. Og den historien kjøper du? Dette er fakta. Utenomsnakk. Start en ny tråd. Gå tilbake til opprinnelig post. Som sagt, to gale ting gjør ikke en rett. Fjern sperrene av stål dere har i hodet. Bruk friheten dere har til å besøke ... mens denne friheten fremdeles eksisterer. Jeg har ingen problemer med om den friheten blir fjernet. P.S. I det jeg skriver dette sies det på NrK 2 at Klassekampen er den avisen som øker sterkest i opplag. Bra at det ikke er en nynazistisk avis. Jeg leser ikke Klassekampen, men ville mye før brukt min begrensede tid på den enn på Vigrid. Klassekampen er jo knallrød. Som sagt heller knallrød enn lysebrun, brun eller svart. Prøv å få inn artiklene dine der. Endret 25. februar 2011 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Utifra det jeg ser her, så har ingen klart å bevise at Holocaust fant sted. Du trekker stort inn din egen families erfaringer med tyske soldater i Norge, for å argumentere for at Holocaust fant sted. Du skjønner at tyske soldater i Norge som oppførte seg på en bestemt måte, ikke er det samme som at tyskerne drepte 6 millioner jøder? Om du er ute etter matematisk bevis er det riktig. Jeg har lett opp en kilde for deg ovenfor. Noen ganger lurer jeg på hvilke briller dere ser verden gjennom. Lenke til kommentar
Pasi Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Kan skjønne det at det er ekstra hardt for eldre mennesker som kun har hatt den jøde og frimurerstyrte a-pressen å forholde seg til å fatte alt dette. Etter min erfaring så holder de gjerne fast ved halmstrå for å ikke få et fullstendig kollapset verdensperspektiv, for som kjent så er det aldri en god opplevelse å våkne opp/bli fortalt at man har blitt løyet til i alle disse årene. Den slags voldelige reaksjoner som vi har sett i denne tråden fra enkelte aktører er forventet. Man må nok være at den typen som klarer å se objektivt på alt uten å trekke inn følelser. De videoene du har postet har utvilsomt gitt et bilde av Hitler de fleste her vil finne svært ukomfortabelt iforhold til hva de har lært og trodd tidligere. Anbefaler alle å ha et åpent sinn og å sette ting i perspektiv. Hadde dere levd i sovjet hadde dere visst hvordan en løgn som blir sagt mange nok ganger blir til sannhet. Tenk bare på massakren av polske offiserer i Katyn, utført av sovjet men man la skylden på Tyskland i alle år før sovjet falt. Kan det være at man ha lagt skylden på Tyskland for andre ting som ikke er korrekt? Tenk. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 (endret) Tenk bare på massakren av polske offiserer i Katyn, utført av sovjet men man la skylden på Tyskland i alle år før sovjet falt. Kan det være at man ha lagt skylden på Tyskland for andre ting som ikke er korrekt? Som sagt to gale ting gjør ikke en rett. Ingen vet i dag hvordan det hadde vært uten den Røde Armes innsats. Vi kunne vært innlemmet i Tysklands tredje Rike og slikket og bukket for det Tyske Herrefolk av arisk rase. Den Røde arme besto ikke av søndagsskolegutter. Få armeer gjør det. Den Røde Arme var imidlertid på riktig side. Hadde jeg vært Ukrainer eller Polakk, ville jeg i valget mellom pest eller kolera foretrukket det minste ondet. Vi kunne sikkert diskutert i timevis om sovjetsystemet og den Røde Armes okkupasjon av Østeuropa. Det er tema for en annen tråd. Hold deg til temaet og gå tilbake til opprinnelig post. Endret 25. februar 2011 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg