αкαѕнα Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 La oss si det hele er en stor løgn. Isåfall må løgnen om holocaust være en enormt vellaget historie, gjennomført av en rekke mennesker, bestikkelser og vitneforfalskninger. Finnes det noen kilder som avslører alle menn og mennesker som står bak skapelsen "holocaust løgnen"? Føler ikke at dere internett-eksperters syn på hvordan gasskammer fungerer er troverdig. Hvis det hele er en løgn, må wikileaks snart komme over masse dokument som avslører alle mennesker bak. Hehe Hvem skulle promotert det i såfall? Julian "i hate when people bother me with stupid conspiracy theories regarding 9/11" Assange? Hahahaha. Ja hvem? Ingen kan, fordi det ikke eksisterer. Noen, eller noe burde jo ha lekket ut ifra en så stor løgn, skjønner du ikke det? Er ikke denne tråden, alle de filmene og bøkene osv gode bevis for at det åpenbart har lekket ut noe? 1 Lenke til kommentar
pk2010 Skrevet 24. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2011 (endret) Comrade BelzeBob: Ingen anelse, men jeg er helt sikker på at de (internasjonal finans) hadde funnet en annen unnskyldning for å invadere om han lot være forsøke å redde sitt eget folk også. Hva med Vatikanet oppe i alt dette? Hvor plasserer vi dem? Kinda related: http://www.apfn.org/Mind_Control/money/owns_fed.htm Kilde var ikke Antony Sutton, men Eustace Mullins. Endret 24. februar 2011 av pk2010 Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 (endret) La oss si det hele er en stor løgn. Isåfall må løgnen om holocaust være en enormt vellaget historie, gjennomført av en rekke mennesker, bestikkelser og vitneforfalskninger. Finnes det noen kilder som avslører alle menn og mennesker som står bak skapelsen "holocaust løgnen"? Føler ikke at dere internett-eksperters syn på hvordan gasskammer fungerer er troverdig. Hvis det hele er en løgn, må wikileaks snart komme over masse dokument som avslører alle mennesker bak. Hehe Hvem skulle promotert det i såfall? Julian "i hate when people bother me with stupid conspiracy theories regarding 9/11" Assange? Hahahaha. Ja hvem? Ingen kan, fordi det ikke eksisterer. Noen, eller noe burde jo ha lekket ut ifra en så stor løgn, skjønner du ikke det? Er ikke denne tråden, alle de filmene og bøkene osv gode bevis for at det åpenbart har lekket ut noe? Nei, de sikter til "eksperter" som går igjennom dokumenter ifra krigstiden og evaluerer gasskammrene. Jeg snakker om bevis i form av dokument, vitner som innrömmer at folk har gått sammen for å skape en så enorm løgn. Det sier vel seg selv at å gjennomføre enn slik løgn krever enorme mengder planlegging? Hvorfor er det ikke et eneste menneske som har gått ut og fortalt "jeg var med på å skape holocaustløgnen, det var slik vi gjorde det" Endret 24. februar 2011 av Sebbe Lenke til kommentar
pk2010 Skrevet 24. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2011 Fordi at de ikke eier skam. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Nei nei, av alle de leddene som må ha vært med på planleggingen er det sikkert INGEN som sier noe. Tenk selv hvilket konsept det må ha vært å skape en slik løgn, såklart vil slikt lekke ut. 2 Lenke til kommentar
pk2010 Skrevet 24. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2011 http://www.youtube.com/watch?v=UaCI4cqdPks Det er jo alltids denne karen. Lenke til kommentar
BelzeBob Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 (endret) Comrade BelzeBob: Ingen anelse, men jeg er helt sikker på at de (internasjonal finans) hadde funnet en annen unnskyldning for å invadere om han lot være forsøke å redde sitt eget folk også. Hva med Vatikanet oppe i alt dette? Hvor plasserer vi dem? Kinda related: http://www.apfn.org/Mind_Control/money/owns_fed.htm Kilde var ikke Antony Sutton, men Eustace Mullins. Vatikanet.... har ærlig talt ikke peiling. Men i vår verden av benektere og konspirasjonsfantaster er det de som mener at dette med Vatikanet og sionistene er 50/50. Altså - den ene hånden vasker den andre og it takes two to tango og sammen er vi dynamitt. De deler noenlunde likt mellom seg. Så det er litt snodig om Vatikanet ikke også ville ha en bit av den tyske Holo-kaka. Men ingen har visst noen gang sett bokføringen til Vatikanet. Hvor utrolig mye gull og penger har de? Og hvor kommer det fra? Og hva bruker de alle pengene på? Tror det er ganske alment akseptert som et faktum at Vatikanet og Jesuittene infiltrerer land og tar over regjeringer. Men hvordan så de for seg det nye Europa? Hva var deres mål? Nei, dette blir nok for vanskelig for meg. Vanskelig ja. For ting blir så innfløkt. De kongelige.... de har også masse makt. Og de kongelige er delvis frimurere og delvis sionister. Og sikkert også delvis kompiser med de kjære Jesuittene. Man kan bli forvirret av mindre. Av og til skulle man ønske BarneTV-versjonen av virkeligheten var sann. Enklere da. Logisk regnestykke: penger = makt den som har mest penger = har mest makt spørsmål: hvem har mest penger? ingen tvil i min sjel, disse to gamle skurkene: 1. Lord Rothschild 2. Paven. Så.... det logiske svaret på "hva med Vatikanet" burde jo være at Vatikanet var like mye med på opplegget som gamle Rothschy & The Zions. Med mindre Paven bare er snill da. Men det har jeg liksom litt vanskelig for å tro. Krig er jo god business og Poppy & The Vaticans ville nok også gjøre en liten "handlerunde." Endret 25. februar 2011 av BelzeBob 1 Lenke til kommentar
BelzeBob Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 (endret) Nei nei, av alle de leddene som må ha vært med på planleggingen er det sikkert INGEN som sier noe. Tenk selv hvilket konsept det må ha vært å skape en slik løgn, såklart vil slikt lekke ut. Overfør dette til konspirasjonsteorien om at Hitler & The Nazis klekket ut og utførte Holocaust-planen uten at noen visste om det. Ja, Holocaust dukket jo ikke opp i oppslagsverk og skolebøker (som nevnt tidligere) før ca. 1965. Men anyway: dette med at 6 millioner jøder har dødd, holder på å dø, eller kommer snart til å dø i et holocaust er ikke noe nytt. Det er et tema som gjentok seg flere ganger allerede før 1945. Dette er religion, skjønner du. Jødene trenger et "brannoffer" til sin gud slik at de kan få sin belønning. Tallet 6 millioner = 10 x 600.000 = et slags magisk tall for jødene. Eller den sprøeste gruppen jøder. Det var 600.000 som utvandret fra Egypt til Palestina en gang, eller omvendt, eller var det Babylon, og så ganger man det med 10: tallet for Kabbala - og så har du et magisk tall som bringer masse lykke. Så hver eneste gang man har mulighet til å snakke om masse jøder som har det vanskelig - så må man si det er 6 millioner, og bruke ordet "holocaust." De gjorde det i første verdenskrig, og de gjorde det i den andre. Jada. Jeg kan gi deg masse lenker på dette. Om du faktisk går og klikker på de og leser etterpå. Poenget: man har hele tiden gått og ventet på anledninger for å lansere et holocaust der 6 millioner jøder har blitt ofret. Så når andre verdenskrig kom og involverte masse jøder så dro man selvfølgelig fram det kortet. Og så var det noe med Zyklon B man hadde sett i leirene, desinfeksjonskamre og krematorier, og så begynte røverhistoriene. Ikke glem elektriske gulv, koking i dampbad, bankemaskiner, såpe, lampeskjermer, kiling-til-døds, atombombe®, flammekastere og mye mer attåt. Historien ble liksom til etterhvert og har ikke alltid vært slik den ser ut på Wikipedia i dag. End of sermon. Endret 25. februar 2011 av BelzeBob 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Disse bøkene dine har NULL relevans for denne tråden. Ja selvfølgelig har de det, for de er skrevet av anerkjente vitenskapsmenn og passer dårlig med din opprinnelige post. Den Østerrikske Psykiater Victor Fankel forteller om helvete i konsentrasjonsleriene. Han forteller om alle som døde. Selv ble han funnet på likhaugen. Jeg velger mine kilder og dere velger deres. Jeg foretrekker ankerkjente vitenskapsmenn. Hvorfor tror du at Tyskland invaderte Polen da? for moro skyld? Hvorfor tror du Tyskland bygde opp den største krigsmaskin verden noen gang har sett? For moro skyld? Synes sånne som deg burde klare å se forskjellen på humorisme, sarkasme og ironi. Jeg synes det de skriver er veldig morsomt og klarer faktisk å se alvoret i det samtidig. Sånne som deg vil jeg heller si er i faresonen for å utvikle varig svekkede sjelsevner når tekst på en nettsiden klarer å provosere deg slik. Ja krystallnatten begynte også med ord. Noen syntes sikkert det også var morsomt / ironisk. Lenke til kommentar
pk2010 Skrevet 25. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2011 "Hitler will emerge from the hatred that surrounds him now as one of the most significant figures who ever lived... He had a mystery about him in the way that he lived and in the manner of his death that will live and grow after him. He had in him the stuff of which legends are made." - John F. Kennedy, President of the United States of America Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Israel er ingen konsentrasjonsleir. Hold deg til saken og gå tilbake til den opprinnelige posten. Hitler blir ikke bedre om andre holder et helt folk fanget i dag. To gale ting gjør ikke en rett. Lenke til kommentar
793 Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 (endret) 5: Internett er ingen god kilde til historie, for internett kan bygge sine egne kilder.Går også fint an for forfattere å skrive sine egne historiebøker med oppdiktede vitnesbyrder av oppdiktede soldater. Det går også fint an å bygge såkalte konsentrasjonsleirer etter krigens slutt for demonisere den beseirede fienden og idolisere seg selv. Det går også fint an for langsinte jøder å ljuge om deres familiers skjebner (under en tilstand av krig; FOLK DØR) for å opparbeide seg (sårt trengt) sympati fra alle oss "djevelske europeiske folk" for så å bruke denne sympatien sin for å legimitisere anneksjon av store landområder i midtøsten og for å karre til seg ENORME summer med pengestøtte i flere tiår etter krigens slutt (fra en allerede sønderknust fiende). Mulighetene er mange. Endret 25. februar 2011 av 793 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 (endret) "Hitler will emerge from the hatred that surrounds him now as one of the most significant figures who ever lived... He had a mystery about him in the way that he lived and in the manner of his death that will live and grow after him. He had in him the stuff of which legends are made." - John F. Kennedy, President of the United States of America Ja det sies at tiden leger alle sår, men for oss som hadde foreldre som opplevde krigen, deriblant en mor som sprang med blodsmaken i munnen for ikke å bli voldtatt av en tysk soldat har vi fått høre historien av folk som opplevde tyskerne. Hun hatet dem. Det samme gjorde hele min familie. Hennes far, min bestefar så hva Tyskerene forberedte før de startet krigen. Tidligere stastminister Trygve Bratteli gjorde det og fikk ødelagt sin stemme i konsentrasjonsleir. Min tysklærer som fikk ødelagt synet sitt i Tysk konsentrasjonsleir gjorde det. Kvinner som gikk med fienden ble snauklipt på vestlandet. En mild straff etter min mening. Gå et annet sted med deres historieforflalskning. Endret 25. februar 2011 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
BelzeBob Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 (endret) kgun Tyskland hadde den største krigsmaskinen verden noengang hadde sett? Allikevel så slapp England 20 x så mange bomber på Tyskland som Tyskland slapp på England? Krystallnatten er det ikke sikkert det var nazistene som stod bak. Kan du bevise det? "Den Østerrikske Psykiater Victor Fankel forteller om helvete i konsentrasjonsleirene. Han forteller om alle som døde. Selv ble han funnet på likhaugen." Javel. Når fortalte han det han fortalte ettersom han ble funnet på likhaugen? Hva er forresten en anerkjent vitenskapsmann? La oss si at en anerkjent vitenskapsmann plutselig benekter Holocaust - mister han da sin anerkjennelse? I så fall kan man jo si at det er kategorisk umulig at en anerkjent vitenskapsmann kan gjøre noe annet enn å bekrefte Holocaust. Han har ikke noe valg. "Circular reasoning" kalles vel dette bandt de anerkjente vitenskapsmenn. Og kvinner. Eller vitenskapspersoner er vel det politisk korrekte i dag. Hva med de Holocaust-overlevere som sier de aldri så noe Holocaust? Er de løgnere? Jeg sikter her både til de som var ansatte og de som var innsatte i leirene. kgun Var det tyskerne som voldtok minst 1 million kvinner ved andre verdenskrigs slutt? Var det vanlig at tyske soldater i Norge forsøkte voldta norske kvinner? Sammenlign gjerne med hvor vanlig det er at mørkhudete innvandrere voldtar, eller forsøker voldta, norske kvinner i fredstid. Generelt sett - hvem hadde mest moralsk opptreden på slagmarken: tyskerne eller de allierte? Begrunn ditt svar. Jeg har forøvrig også familie som forteller historier om tyskernes adferd i Norge under krigen. De er annerledes historier enn dine. Sammenlign gjerne også den tyske okkupasjonen av Norge med for eksempel de alliertes okkupasjon av Tyskland. Om du i det hele tatt er klar over at de allierte okkuperte Tyskland, altså. Ble tyskerne behandlet bedre eller verre enn tyskerne behandlet nordmenn? Endret 25. februar 2011 av BelzeBob 1 Lenke til kommentar
pk2010 Skrevet 25. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2011 All truth passes through three stages. First, it is ridiculed. Second, it is violently opposed. Third, it is accepted as being self-evident. Arthur Schopenhauer Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 (endret) Hvorfor skulle Churchill stole på Hitler etter at han brøt Münchenavtalen? Det var aldri en avtale fra Stalins side, men en utsettelse for å forberede den Røde arme mest mulig på det uungåelige, krigen mellom Tyskland og Russland. Tyskland hadde ruste opp og rustet opp. Endret 25. februar 2011 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
analkløe Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Jeg så en spennende dokumentar på nrk for en stund tilbake om dette. Det dreide seg om Kong Edward av England som ble kastet ut fra tronen fordi han ville gifte seg med en kvinne av feil blodslinje, samt at han allierte seg med hitler om å avslutte krigen. Han pekte på dronningen og jødene som de som startet krigen om jeg ikke husker helt feil. Filmen ligger også ute på youtube, og anbefales på det varmeste. Lenke til kommentar
BelzeBob Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 He he. Vi venter fremdeles i stor spenning på disse bevisene for at Hitler holocaustet 6 millioner jøder. Noe sier meg at bevisene ikke kommer. Kan dere i det minste bevise at ett menneske ble holocaustet i Hitlers ondskapsfulle Holocaustplan? 4 Lenke til kommentar
sumatro Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 De har vel ca 700000 dokumenter i Tyskland som beviser det. Hva er poenget ditt? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg